Mitä lasissa/tuopissa?

Täälllä Sakua. Elämäni ensimmäistä kertaa, eikä tää nyt paskempaa ole.

58

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34q346

      klo 12 asti. Suoraan pullosta tosin.

    • Sitten siitä on vielä ainakin Premium....
      Mä oon mieltynyt tuohon kultaan.
      Sit oon ollut havaitsevinani sellaista, että Viron baareissa hanasta myytävä Saku original on varmasti jotain 2. laatua, ihmeellisen hajuista kuravettä.

      • saako sitä kultaa Suomesta?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        saako sitä kultaa Suomesta?

        ...ainakin täällä päin joka ruokakaupasta. Kulta on ehkä vähän raikkaamman ja vahvemman makuinen.
        Kävin tänään kaupassa ja ostin kokeeksi San Miguelia ja Pirkka Lageria, saa nähdä onks ne mistään kotoisin. Saunaolueksi osti Saku kultaa.


      • Richartti kirjoitti:

        ...ainakin täällä päin joka ruokakaupasta. Kulta on ehkä vähän raikkaamman ja vahvemman makuinen.
        Kävin tänään kaupassa ja ostin kokeeksi San Miguelia ja Pirkka Lageria, saa nähdä onks ne mistään kotoisin. Saunaolueksi osti Saku kultaa.

        San Miguel export on, mutta joskus 15 vuotta sitten tuli Kanarialla juotua siitä paikallisesta San Miguelista itsensä ulos. En oo vieläkään tohtinu uudelleen maistaa. :)


      • muumi-läppäri
        relaxed_eyes kirjoitti:

        San Miguel export on, mutta joskus 15 vuotta sitten tuli Kanarialla juotua siitä paikallisesta San Miguelista itsensä ulos. En oo vieläkään tohtinu uudelleen maistaa. :)

        .


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        San Miguel export on, mutta joskus 15 vuotta sitten tuli Kanarialla juotua siitä paikallisesta San Miguelista itsensä ulos. En oo vieläkään tohtinu uudelleen maistaa. :)

        ...ihan ok. Tuoksuu hieman erikoiselle.


    • jaljet tunnen

      mutten sisältöä laisin tunnista.

    • Jäävettä sitruunaviipaleella, viikonlopun juhlinta on huipussaan.
      Jääkaapissa olisi kyllä pullo valkkaria, muttei nyt maistu.

    • rge

      suomalaisten rakentama, että se on hyvää käsityötä, tai niinkuin englanniksi sanotaan "a good hand job"!

      • Tuli mieleen yksi juttu töistä, ku pomolla kertoi ulkomaalaisella asiakkaalle, että: "Tuotantotiloissa on imurointi menossa, joten voimme mennä sinne vasta hieman myöhemmin".
        Kenelläkään ei pitänyt pokka, pomolla meni noin 5 sekunttia ennen kuin se tajusi mitä tuli sanottua.


      • rge
        Richartti kirjoitti:

        Tuli mieleen yksi juttu töistä, ku pomolla kertoi ulkomaalaisella asiakkaalle, että: "Tuotantotiloissa on imurointi menossa, joten voimme mennä sinne vasta hieman myöhemmin".
        Kenelläkään ei pitänyt pokka, pomolla meni noin 5 sekunttia ennen kuin se tajusi mitä tuli sanottua.

        ettei "blow job" vaan "vacuuming"


    • muumi-läppäri

      sitä parrannetaan sosialistsen tautiluokituksen mukaisesti Siperassa
      Motto: "Kyllä Siperia opettaa";-)

      • §§§

        .


      • KGB-arkisto
        §§§ kirjoitti:

        .

        relaksin neuvostoprobaganda tyhmentää kaikkia muitakin


    • Dazu-Z

      Lakeuteen pystytettävää Lumitaistelija-patsasta 100 v. palstailusi kunniaksi?

      • Dazu-Z

        NIIN! :D


    • ewrwe

      oli "pakko" ostaa jo sen takia, että sillä on maailman tylsin tölkki!

      • ...mausta. Mua ei oikein säväyttänyt, ei tarvitse toiste ostaa.


    • au-liskot

      juodaan kahvia ja ollaan kohta ylikierroksilla !111

      meillä on ac/dc, tiesithän?

    • Strongow paremman puuttessa menossa...

    • pissa.

      Sitä löytyy klasistani.

      Pro au-liskot.

    • .... Budweiseria... ja vettä sataa saimaalla kaatamalla... =)

    • koska olin viime lauantainakin liesussa ja nyt on siideri kädessä: Mango-melon light. Miksei ole ikinä mitään hienoo juomaa, kun näitä kysellään.. :(

      • Eikös näitä kysellä melkein joka viikonloppu. :)


    • nuori mies teki juuri ruokaa ja nyt juomme ex-miehen tuomaa single maltia. Huonomminkin on mennyt.

      • vielä että sun suuhun ujutetaan viinirypäleitä:P


      • ...

        oletkin taas palstalla.


      • seksuaalista valtaa.

        Haluaisitko kertoa lisää siitä?


      • jhölkhö
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vielä että sun suuhun ujutetaan viinirypäleitä:P

        Miten joku voi olla noin tyhmä? Jos sinä ja toi ystäväsi nimimerkki "timanttia" muka ihan oikeastikin olette joitakin naisia, niin ODOTAN, että alatte kirjoittaa aivotoimintaa kuvaavia viestejä. Kuvottavia niin eläimen tasolle vajonneet ihmiset, joiden mielestä JULKISTEN KESKUSTELUPALSTOJEN MERKITYS mukamas olisi jauhaa sontaa.

        Miksen koskaan ole nähnyt sinun tai nimimerkki "timanttia":n väittelevän älyllisesti mistään, miksen?! Onko tää keskustelupalsta teille kenties joidenkin luumu suussa paistettujen varrasporsaiden katselukavalkadi, missä te esittelette itseänne, te juntit ja hikisukat ja muut epämääräiset relaxed-ei-ikinä- muka- palstalla, vaikka- on- suurimpia- kyrpiä- keskustelupalstan- historiassa- tyypit?


      • jhölkhö
        ... kirjoitti:

        oletkin taas palstalla.

        Joo ei mullekaan kyllä koskaan ole kesken bileiden käynyt mielessä, että käynpä raportoimassa Miehen Logiikka- palstalle, että miten menee, mutta tän keskustelupalstan onkin ilmeisesti valloittanut joku tosi typerä, käytökseltään röyhkeä ja kakaramainen porukka, tms. porukoita. Eikä mulla kyllä tarvitsisi missään keittössä mitään puolimunasia ts. vartaloita hillua, että olisi hauskaa. Jos hilluisikin, en tasan kertoisi sellaisista tällaisella palstalla.

        Mäntti relaxed_eyes ja kaverinsa...


      • Dazu-Z
        jhölkhö kirjoitti:

        Joo ei mullekaan kyllä koskaan ole kesken bileiden käynyt mielessä, että käynpä raportoimassa Miehen Logiikka- palstalle, että miten menee, mutta tän keskustelupalstan onkin ilmeisesti valloittanut joku tosi typerä, käytökseltään röyhkeä ja kakaramainen porukka, tms. porukoita. Eikä mulla kyllä tarvitsisi missään keittössä mitään puolimunasia ts. vartaloita hillua, että olisi hauskaa. Jos hilluisikin, en tasan kertoisi sellaisista tällaisella palstalla.

        Mäntti relaxed_eyes ja kaverinsa...

        joskus baarissa puhelimella netissä ja täällä palstalla. :)


      • jhölkhö
        Dazu-Z kirjoitti:

        joskus baarissa puhelimella netissä ja täällä palstalla. :)

        Jaa? No tossa tapauksessa - mikäli kertomasi pitää paikkansa, olet mielestäni säälittävä, eikä sulla ole ystäviä. Anteeksi, että sanon rehellisesti. Minä teitä virtuaaliropellipäitä muutenkaan tajua, mutta sitä kyllä oletan, että ainakin sivistystä omaavat jättäisivät julkiset keskustelupalstat keskustelulle.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vielä että sun suuhun ujutetaan viinirypäleitä:P

        kun en jäänyt lukemaan sun vastausta, sillä täältä löytyy myös rypäleitä. Tosin tilanteen voi korjata kun tuo yläosaton kokki saa seuraavan aterian valmiiksi :)


      • jhölkhö kirjoitti:

        Joo ei mullekaan kyllä koskaan ole kesken bileiden käynyt mielessä, että käynpä raportoimassa Miehen Logiikka- palstalle, että miten menee, mutta tän keskustelupalstan onkin ilmeisesti valloittanut joku tosi typerä, käytökseltään röyhkeä ja kakaramainen porukka, tms. porukoita. Eikä mulla kyllä tarvitsisi missään keittössä mitään puolimunasia ts. vartaloita hillua, että olisi hauskaa. Jos hilluisikin, en tasan kertoisi sellaisista tällaisella palstalla.

        Mäntti relaxed_eyes ja kaverinsa...

        mitään bileitä ole, olen vaan palstalla kun mies laittaa ruokaa.


      • seksuaalista valtaa. kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa lisää siitä?

        ei kannata miesten kuullen paljastaa.


      • salapoliiti.
        jhölkhö kirjoitti:

        Joo ei mullekaan kyllä koskaan ole kesken bileiden käynyt mielessä, että käynpä raportoimassa Miehen Logiikka- palstalle, että miten menee, mutta tän keskustelupalstan onkin ilmeisesti valloittanut joku tosi typerä, käytökseltään röyhkeä ja kakaramainen porukka, tms. porukoita. Eikä mulla kyllä tarvitsisi missään keittössä mitään puolimunasia ts. vartaloita hillua, että olisi hauskaa. Jos hilluisikin, en tasan kertoisi sellaisista tällaisella palstalla.

        Mäntti relaxed_eyes ja kaverinsa...

        Tähänkin ketjuun olet kirjoittanut kesken jouluaterian.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/5193724/27607623


      • salapoliiti.
        timanttia kirjoitti:

        mitään bileitä ole, olen vaan palstalla kun mies laittaa ruokaa.

        Minullekin tulee aina pakottava tarve vierailla palstalla silloin, kun kämpässäni on ystäviäni vieraisilla ja minulla on tosi hauskaa.


      • ... hyvä. :)


      • salapoliiti. kirjoitti:

        Minullekin tulee aina pakottava tarve vierailla palstalla silloin, kun kämpässäni on ystäviäni vieraisilla ja minulla on tosi hauskaa.

        kun se näyttää lähes muuttaneen tänne. Millon mä saan sit käydä palstalla.


    • kirpela

      Pitäis jaksaa shoppaileen siskon kans...

      • Ne rakastaa shoppailua rentoutumismuotona ja sitteku ne tulee sieltä shoppailemasta, niin mies saa hoitaa kersat ja ruuat, ku naisilla oli ollu niin rankkaa siellä shoppailemassa.

        :)


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ne rakastaa shoppailua rentoutumismuotona ja sitteku ne tulee sieltä shoppailemasta, niin mies saa hoitaa kersat ja ruuat, ku naisilla oli ollu niin rankkaa siellä shoppailemassa.

        :)

        muksut hoitaa toisensa :) Katos kun kaikilla ei edelleenkään *tai taaskaan* ole miestä *voi höh* ja sit tekee sapuskaa. Osasivat sen eilen tekemäni lämmittää. Rankinta on muuten sovituskopissa kun pehva on ihan erikokoa kun yläpuoliset ruhon osat. Mut sain ne housutki, ei tarvii ihan p**ppisillään juoksennella sentäs :)


      • kirpela
        kirpela kirjoitti:

        muksut hoitaa toisensa :) Katos kun kaikilla ei edelleenkään *tai taaskaan* ole miestä *voi höh* ja sit tekee sapuskaa. Osasivat sen eilen tekemäni lämmittää. Rankinta on muuten sovituskopissa kun pehva on ihan erikokoa kun yläpuoliset ruhon osat. Mut sain ne housutki, ei tarvii ihan p**ppisillään juoksennella sentäs :)

        cola cherryä. Tosi namia!


    • jhölkhö

      Oih, miten jännittävää kuulla! Mistä sinulla muuten tällä kertaa on trauma: tällä kertaa esim. siitäkö, ettei avoimen yliopiston kursseja suorittaneita kutsuta akateemisiksi, että shelttermrcrueltyt jne. ovat arkipäivääsi, vaiko siitä, ettet nyt vain tiedä kaikkia kirjoittajia palstalta?

      Voisitko sinä vaikkapa hankkia jonkun harrastuksen? Ihan oikeasti jonkun kehittävän. Olet mielestäni nimimerkki Papu. Sparrowin ja räkä- komppreidensa lisäksi kenties vttumaisin kirjoittaja koko palstalla kaverikööreinesi. Eikö sinulla ikinä ole käynyt mielessä, että voisit tunkea itsesi ja kaikki palstakompparisi vaikkapa johonkin avaruussukkulaan ja mennä pois häiritsemästä?

    • //Mies//
    • Mr.Kalluppi

      on lasissa. Äsken avasin tölkin. Rouva Kalluppi lähti sukulaisnaisensa synttäreille, joten minulla on vapaailta. En todellakaan aio pohtia sitä, mitä kaikkea kivaa ne kapakassa keksivätkään:)

      Jk. Mikähän siinä muuten on kun olut ei maistu hyvälle, jos sitä juo kahvikupista. Samoin kuin kahvikaan ei maistu, jos sitä juo lasista.

      • entinen naapuri

        jos asuisin lähempänä, niin tulisin ja kaataisin karhut - vessanpyttyyn!


    • nappaan kyl pari Sakuaki.

    • BlueNightSatin

      pohjalla näkyy sydämiä ja se kuppi itseasiassa tursuaa niitä! Mun kupissa on rakkautta. :')

    • ???

      Litra meni alta aikayksikön, oli meinaan kova jano.

    • ...

      • BlueNightSatin

        Riku mikä sen acapella nelikon nimi oli minkä joskus linkitit saitille? Missä sillä yhdellä niistä mies laulajista oli semmoi tumma matala ääni? 2 miestä ja 2 naista.


      • :)



      • relaxed_eyes kirjoitti:

        :)

        Voi minusta vielä sellanenki tulla =D
        Mä oon viimeisen puolen vuoden aikana erikoistunut maistelemaan vähän kaikenlaisia viinaksi ja oon joutunut toteamaan, että niitä näköjään löytyy sellaisiakin joita voi ihan jo maun vuoksi ottaa paukun tai kaks.
        Tutustui toissa viikolla Laphroaigiin, aika ovelan makuista. Pitänee varmaan ostaa pullo tuotakin kaappiin.


      • Richartti kirjoitti:

        Voi minusta vielä sellanenki tulla =D
        Mä oon viimeisen puolen vuoden aikana erikoistunut maistelemaan vähän kaikenlaisia viinaksi ja oon joutunut toteamaan, että niitä näköjään löytyy sellaisiakin joita voi ihan jo maun vuoksi ottaa paukun tai kaks.
        Tutustui toissa viikolla Laphroaigiin, aika ovelan makuista. Pitänee varmaan ostaa pullo tuotakin kaappiin.

        Jos en väärin muista, niin se on aivan helevetin hyvää. Jos ihan täysin oikein muistan, niin oo sitä kerran juonu, kun oltiin Timantin kans baarissa ja Lagavulini pääsi sieltä loppumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe