Keksikää lisää,

tulivuori = firemountain

partakone = beardmachine

tietokone = knowledgemachine

lentokone = flightmachine

pölynimuri = dustsucker

jääkaappi = icecloset

37

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crocuta

      Pallojuusto=Ballcheese

      Juu ei jaksa miettii hassuja nyt. Pitää lähtee jumppailemaan.

    • ???

      kahvia = Sjusöterskan pimplade på kaffe :)

      • ???

        panna = Annan kirkas otsa


      • au-liskot

        keissi on selkee


    • ???

      paskakikkare *sillain hinttimäisesti lausuen* :D

    • kävelykeppi = walkstick
      taskulaskin = pocketcounter
      matkapuhelin = travelphone
      pöytäsuola = tablesalt
      palapeli = piecegame

      jne jne :D

      • aika hyvä :)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        aika hyvä :)

        Tai mä kelasin jälkikäteen, että journeyphone olis ollu kans hyvä :)

        Tuli mieleen viel pari lisää.

        kuulakärkikynä = bulletpointpen
        laajakaista = widelane
        sanakirja = wordbook
        tulitikku = firestick

        heko heko :D


      • Prinssi William

        on oikeaa englantia :/


    • viIi

      Hähä! :D

      • voi jesus =D


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        voi jesus =D

        rektaalivoide=DDRbutter


    • Ei pelkästään yhdyssanoja....

      Hiekkanoita = Sandwich

      Raha parantaa = Manicure

      Olemme herkkusieniä = We are the champions

      Humalainen taateli = Stoned date

    • au-liskot

      juu suomen yhdyssanat ovat kyllä erikoispiirre

      eli togetherword ja specialfeature

      mikä sitten on pakastin? freezer?

      My bigmother has got faketeeth.

    • au-liskot

      femalereseach !!1!!

      • au-Iiskot

        .


    • vänksy

      kulmakarva = cornerbristle

      Mulla meni puol tuntia tän keksimiseen kutosen (vai seiskan) kouluenglannillani ja hyvin suppealla sanavarastollani.:D (Eka meni kymmenisen minuuttia, ennenkuin vasta hokasin tän idean tässä koko jutussa) :DDD

      Jos ootte hereillä vielä puolen tunnin päästä, niin keksin ehkä vielä toisenkin.

      • viIi

        koko yön!

        Näin on!!

        Hähä! :D


      • pthyih

        .


      • vänksy pihtaa nyt

    • vänksy

      soupbook

      • vänksy

        dealkey


      • viIit

        .


      • vänsky
        vänksy kirjoitti:

        dealkey

        dealbox


    • b. rewer

      fuckery

    • _räpsy

      keyboard shortcut = avainpöydän oikosulku

      • vänksy

        eikä oikosulku


      • *****
        vänksy kirjoitti:

        eikä oikosulku

        on semmonen kiäli, että sanojen merkitys saattaa muuttua sen mukaan, missä käytetään.


      • vänksy
        ***** kirjoitti:

        on semmonen kiäli, että sanojen merkitys saattaa muuttua sen mukaan, missä käytetään.

        just haettiinkin niitä eri merkityksiä :)


      • *****
        vänksy kirjoitti:

        just haettiinkin niitä eri merkityksiä :)

        viestissäsi annoit ymmärtää jotain ihan muuta.


      • vänksy
        ***** kirjoitti:

        viestissäsi annoit ymmärtää jotain ihan muuta.

        antanut.


      • *****
        vänksy kirjoitti:

        antanut.

        sitä huomaa, en kyllä sun kanssa kinaamaankaan ala.


      • vänksy
        ***** kirjoitti:

        sitä huomaa, en kyllä sun kanssa kinaamaankaan ala.

        itse oikosulkusi kanssa väärin tän koko idean.


      • *****
        vänksy kirjoitti:

        itse oikosulkusi kanssa väärin tän koko idean.

        tuo _räpsy.


      • vänksy
        ***** kirjoitti:

        tuo _räpsy.

        oot GM. Noh, luulin että sinä kirjoitit sen. Joka tapauksessa mun vastaus oli oikea, ja se oikosulku väärä.


    • zusi

      knowlegst-don`t-leave...-ei ihan ehkä oikein kirjotettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe