tulivuori = firemountain
partakone = beardmachine
tietokone = knowledgemachine
lentokone = flightmachine
pölynimuri = dustsucker
jääkaappi = icecloset
Keksikää lisää,
37
228
Vastaukset
- Crocuta
Pallojuusto=Ballcheese
Juu ei jaksa miettii hassuja nyt. Pitää lähtee jumppailemaan. - ???
kahvia = Sjusöterskan pimplade på kaffe :)
- ???
panna = Annan kirkas otsa
- au-liskot
keissi on selkee
- ???
paskakikkare *sillain hinttimäisesti lausuen* :D
kävelykeppi = walkstick
taskulaskin = pocketcounter
matkapuhelin = travelphone
pöytäsuola = tablesalt
palapeli = piecegame
jne jne :Drelaxed_eyes kirjoitti:
aika hyvä :)
Tai mä kelasin jälkikäteen, että journeyphone olis ollu kans hyvä :)
Tuli mieleen viel pari lisää.
kuulakärkikynä = bulletpointpen
laajakaista = widelane
sanakirja = wordbook
tulitikku = firestick
heko heko :D- Prinssi William
on oikeaa englantia :/
- viIi
Hähä! :D
Ei pelkästään yhdyssanoja....
Hiekkanoita = Sandwich
Raha parantaa = Manicure
Olemme herkkusieniä = We are the champions
Humalainen taateli = Stoned date- au-liskot
juu suomen yhdyssanat ovat kyllä erikoispiirre
eli togetherword ja specialfeature
mikä sitten on pakastin? freezer?
My bigmother has got faketeeth. - au-liskot
femalereseach !!1!!
- au-Iiskot
.
- vänksy
kulmakarva = cornerbristle
Mulla meni puol tuntia tän keksimiseen kutosen (vai seiskan) kouluenglannillani ja hyvin suppealla sanavarastollani.:D (Eka meni kymmenisen minuuttia, ennenkuin vasta hokasin tän idean tässä koko jutussa) :DDD
Jos ootte hereillä vielä puolen tunnin päästä, niin keksin ehkä vielä toisenkin.- viIi
koko yön!
Näin on!!
Hähä! :D - pthyih
.
- vänksy pihtaa nyt
viIi kirjoitti:
koko yön!
Näin on!!
Hähä! :D
- vänksy
soupbook
- vänksy
dealkey
- viIit
.
- vänsky
vänksy kirjoitti:
dealkey
dealbox
- b. rewer
fuckery
- _räpsy
keyboard shortcut = avainpöydän oikosulku
- vänksy
eikä oikosulku
- *****
vänksy kirjoitti:
eikä oikosulku
on semmonen kiäli, että sanojen merkitys saattaa muuttua sen mukaan, missä käytetään.
- vänksy
***** kirjoitti:
on semmonen kiäli, että sanojen merkitys saattaa muuttua sen mukaan, missä käytetään.
just haettiinkin niitä eri merkityksiä :)
- *****
vänksy kirjoitti:
just haettiinkin niitä eri merkityksiä :)
viestissäsi annoit ymmärtää jotain ihan muuta.
- vänksy
***** kirjoitti:
viestissäsi annoit ymmärtää jotain ihan muuta.
antanut.
- *****
vänksy kirjoitti:
antanut.
sitä huomaa, en kyllä sun kanssa kinaamaankaan ala.
- vänksy
***** kirjoitti:
sitä huomaa, en kyllä sun kanssa kinaamaankaan ala.
itse oikosulkusi kanssa väärin tän koko idean.
- *****
vänksy kirjoitti:
itse oikosulkusi kanssa väärin tän koko idean.
tuo _räpsy.
- vänksy
***** kirjoitti:
tuo _räpsy.
oot GM. Noh, luulin että sinä kirjoitit sen. Joka tapauksessa mun vastaus oli oikea, ja se oikosulku väärä.
- zusi
knowlegst-don`t-leave...-ei ihan ehkä oikein kirjotettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
