vesikuulokkeet

suurkäyttäjä

8

1426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain rotia sentääs

Siis jos itse täällä mainostat maahantuomiasi luureja ja sitten kiittelet itseäsi nerokkaasta tuotteesta, ikään kuin olisitkin asiakas. Vähänkö läpinäkyvää. Tämä mainoksesi on kaikilla vesiliikuntapalstoilla. Ihan ok esitellä tuotettaan, mutta vesituotteitten muka-käyttäjänä esiintyminen vie kyllä luoton tästä tuotteestakin. Mikset mainosta kauppakanavilla, vaan täällä? En usko että alle 40e tuote voi olla yhtä hyvä kuin 200e värkit.

• uskoon tullut

Kyllä nuo toimivat! Itsellä ollut kalliit 200 euroiset vesisoittimet ja täytyy sanoa, etteivät nämä kalpene käytössä kalliille vehkeille pätkääkään! Suosittelen kokeilemaan, jos ja kun et muuten usko. Tässä tapauksessa taitaa sanonta; Ei sitä usko, ennenkuin kokeilee, pitää paikkansa! :))

• R&D mm. H2Oaudio
        uskoon tullut kirjoitti:

Kyllä nuo toimivat! Itsellä ollut kalliit 200 euroiset vesisoittimet ja täytyy sanoa, etteivät nämä kalpene käytössä kalliille vehkeille pätkääkään! Suosittelen kokeilemaan, jos ja kun et muuten usko. Tässä tapauksessa taitaa sanonta; Ei sitä usko, ennenkuin kokeilee, pitää paikkansa! :))

Niin ja tosiaan, itselle kiitos, koska olen noihin "kalliisiin" setteihin kehittänyt "plugit", jotta ne pysyisivät paremmin korvissa! Ja näissä "halvoissa" nuo plugit ovatkin käytössä! Niin että KIITOS itselleni :))))

• elektroniikkahullu
        R&D mm. H2Oaudio kirjoitti:

Niin ja tosiaan, itselle kiitos, koska olen noihin "kalliisiin" setteihin kehittänyt "plugit", jotta ne pysyisivät paremmin korvissa! Ja näissä "halvoissa" nuo plugit ovatkin käytössä! Niin että KIITOS itselleni :))))

Tuossahan on vain kotelo ja kuulokkeet, mutta siinä voi käyttää mitä tahansa omaa soitinta? Hinta/laatu on kohdallaan - muitattehan DVD-soittimet ja digiboxit? ensin maksoi monta sataa kpl ja nykyään saa alle kahden kympin!

• aquamaniac
        elektroniikkahullu kirjoitti:

Tuossahan on vain kotelo ja kuulokkeet, mutta siinä voi käyttää mitä tahansa omaa soitinta? Hinta/laatu on kohdallaan - muitattehan DVD-soittimet ja digiboxit? ensin maksoi monta sataa kpl ja nykyään saa alle kahden kympin!

jep, kyllä voi käyttää mitä tahansa mp3- tai radiosoitinta! uusi linkki; http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?published&itemid=135862553

• paras pulipuli
        aquamaniac kirjoitti:

jep, kyllä voi käyttää mitä tahansa mp3- tai radiosoitinta! uusi linkki; http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?published&itemid=135862553

ja jos haluaa mp3-soittimeen huippuäänentoiston (10-22000Hz säädettävällä basso/treble), vesitiivis, metalliset nappikuulokkeet, merkki Sennheiser IE8 "Sound tuning" (ovh 289eu) vesitiivis pussi/kotelo nyt yhteishintaan 119 eu!!! 040-4467015

• vesigadget
        paras pulipuli kirjoitti:

ja jos haluaa mp3-soittimeen huippuäänentoiston (10-22000Hz säädettävällä basso/treble), vesitiivis, metalliset nappikuulokkeet, merkki Sennheiser IE8 "Sound tuning" (ovh 289eu) vesitiivis pussi/kotelo nyt yhteishintaan 119 eu!!! 040-4467015

kokeilin noita sennheisereita äsken, onpa mahtava soundi! Ostin kuitenkin tuon "kevyemmän" version, ihan hyvä saundi ja laatusuhde siinäkin! Luotettava ja mukava myyjä Helsingissä

• workpacific
        vesigadget kirjoitti:

kokeilin noita sennheisereita äsken, onpa mahtava soundi! Ostin kuitenkin tuon "kevyemmän" version, ihan hyvä saundi ja laatusuhde siinäkin! Luotettava ja mukava myyjä Helsingissä

Olisi pitänyt Usasta tuoda vesitiiviitä kuulokkeita, siellä uimarilla oli ihan yleisessä käytössä, tosin ne maksoivat kyllä enemmän kuin 40 dollaria!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe