Artistiksi ja vähän Lady GaGasta kysymys..

Enpä keksi sopivaa..

Hei!
Täytän 2 kk päästä 11 vuotta, ja haluisin olla pop-artisti joskus 21 veenä.
Mutta sinne on hyvin pitkä matka...
Miten voisin harjoitella laulamista? Siis puhuisin nyt popista, ja englanninkielisestä...
En vielä tiedä, saako äänestäni "muokattua" hyvää, että jos en artistiksi yllä, niin voin vain pitää laulamista harrastuksena.
Olisiko kellään mitään selviä päivittäisiä harjoitteluvinkkejä? Siis että miten ja paljon pitäisi päivittäin harjoitella? En uskalla laulaa muiden kuullen, koska en vain uskalla. Sitten laulan nuotin vierestä, tai en tiedä, mutta kuitenkin.
------------------------------------------------------------
Ja tämä on sitten se Lady GaGa kysymys:
Mitenköhän hänellä on niin hyvä ääni? Onko hän harjoitellut ainakin yli 7 vuotta laulamista, vai onko se jotenkin muokattu keikoilla että levyllä..
-------------------------
Mutta siis oikeasti, "kansainvälisen" artistin ura on ollut minulla hyvin kauan unelmana ja haaveena. Olen kokoajan masentunut kun ajattelen että "jos en voikaan toteuttaa sitä unelmaa" tms.. ja stressaan sitä asiaa hyvin paljon, joten todellakin haluisin olla laulaja...
VOITTEKO AUTTAA?

4

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnee vaan

      Lady Gagalla on hirveä ääni.

    • laulavatyttö

      levylle aina muokataan ääntä,mutta GaGa laulaa livenä ei playbackinä,tai ainakin laulaa oman äänensä päälle vaikka tulisikin nauhalta.
      mäkin haluaisin laulajaksi mulla on sama ongelma kuin sulla en vaa uskalla laulaa muitten kuullen,voisikohan tästä olla apua,mä oon laittanu lauluvideoita youtubeen jotkut tykkää jotkut ei :)
      säkin voisivat kokeilla samaa,tai sit voit ottaa laulutunteja...

    • dibadu

      No siis kannattaa mennä laulutunneille ehdottomasti, koska tästä on vähän vaikea antaa mitään neuvoja koska laulamistreenit sun muut pitää näyttää livenä, että ne voi tajuta. Mutta kannattaa kiinnittä omaan ryhtiin kun laulaa. Selkä suorana ja jalat pikkaisen koukussa. Äänen saa noin parhaiten ulos. Ja katso ettei ylähuuli peitä etuhampaita kun laulat.

      • coco17

        Joo kannattaa mennä laulutunneille ^^ Siellä oppii laulamaan "oikein", avaamaan äänen yms. Ja jos sua jännittää laulaa ihmisten edessä, niin kannattaa esiintyä ensin pienemmälle porukalle ja myöhemmin vähän isommalle. Kyllä siitä jännityksestä eroon pääsee ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe