Artistiksi ja vähän Lady GaGasta kysymys..

Enpä keksi sopivaa..

Hei!
Täytän 2 kk päästä 11 vuotta, ja haluisin olla pop-artisti joskus 21 veenä.
Mutta sinne on hyvin pitkä matka...
Miten voisin harjoitella laulamista? Siis puhuisin nyt popista, ja englanninkielisestä...
En vielä tiedä, saako äänestäni "muokattua" hyvää, että jos en artistiksi yllä, niin voin vain pitää laulamista harrastuksena.
Olisiko kellään mitään selviä päivittäisiä harjoitteluvinkkejä? Siis että miten ja paljon pitäisi päivittäin harjoitella? En uskalla laulaa muiden kuullen, koska en vain uskalla. Sitten laulan nuotin vierestä, tai en tiedä, mutta kuitenkin.
------------------------------------------------------------
Ja tämä on sitten se Lady GaGa kysymys:
Mitenköhän hänellä on niin hyvä ääni? Onko hän harjoitellut ainakin yli 7 vuotta laulamista, vai onko se jotenkin muokattu keikoilla että levyllä..
-------------------------
Mutta siis oikeasti, "kansainvälisen" artistin ura on ollut minulla hyvin kauan unelmana ja haaveena. Olen kokoajan masentunut kun ajattelen että "jos en voikaan toteuttaa sitä unelmaa" tms.. ja stressaan sitä asiaa hyvin paljon, joten todellakin haluisin olla laulaja...
VOITTEKO AUTTAA?

4

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnee vaan

Lady Gagalla on hirveä ääni.

• laulavatyttö

levylle aina muokataan ääntä,mutta GaGa laulaa livenä ei playbackinä,tai ainakin laulaa oman äänensä päälle vaikka tulisikin nauhalta.
      mäkin haluaisin laulajaksi mulla on sama ongelma kuin sulla en vaa uskalla laulaa muitten kuullen,voisikohan tästä olla apua,mä oon laittanu lauluvideoita youtubeen jotkut tykkää jotkut ei :)
      säkin voisivat kokeilla samaa,tai sit voit ottaa laulutunteja...

• dibadu

No siis kannattaa mennä laulutunneille ehdottomasti, koska tästä on vähän vaikea antaa mitään neuvoja koska laulamistreenit sun muut pitää näyttää livenä, että ne voi tajuta. Mutta kannattaa kiinnittä omaan ryhtiin kun laulaa. Selkä suorana ja jalat pikkaisen koukussa. Äänen saa noin parhaiten ulos. Ja katso ettei ylähuuli peitä etuhampaita kun laulat.

• coco17

Joo kannattaa mennä laulutunneille ^^ Siellä oppii laulamaan "oikein", avaamaan äänen yms. Ja jos sua jännittää laulaa ihmisten edessä, niin kannattaa esiintyä ensin pienemmälle porukalle ja myöhemmin vähän isommalle. Kyllä siitä jännityksestä eroon pääsee ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38