Sodankylän kovin ryyppymies?

niin kuka

Kuka on Sodankylän kovin ryyppymies?

64

5624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

      jaa ryppymies? siis kakkosmies?

    • AK

      .. se, mikä sen nimi nyt olikaan..?
      No, se, joka kävelee katkokävelyä ja jolla on viinahaavoja naamassa. Se, joka viuhtoo, tärisee ja hosuu hermostuneena..
      NO, EN MINÄ SEN NIMEÄ MUISTA! SE RYYPÄNNEEN NÄKÖINEN...

      • juopoinko

        tuntomerkit sopivat puoleen sodankyläläisistä eikö muisti oikein pelaa


      • yhteiskunta tieteili
        juopoinko kirjoitti:

        tuntomerkit sopivat puoleen sodankyläläisistä eikö muisti oikein pelaa

        rapajuoppoja on puolet kaikista, mitä noita erottelee, säälittävät aiheet senko jatkuvat.


      • kossu on mun kuski
        yhteiskunta tieteili kirjoitti:

        rapajuoppoja on puolet kaikista, mitä noita erottelee, säälittävät aiheet senko jatkuvat.

        Minä olen kotkan kovin ryyppymies, selvin päin viimeksi juhannuksena.


      • Anonyymi
        yhteiskunta tieteili kirjoitti:

        rapajuoppoja on puolet kaikista, mitä noita erottelee, säälittävät aiheet senko jatkuvat.

        ja ne vaan piäree ja sitten myös huutaaaa!


    • oliskohan

      make,juonut kaksi akkaansa hautaan ja kolmas menossa,siinä on mies joka osaa käyttää viinaa ja juo joka päivä

      • eversti evp.

        Eräs nimeltä mainitsematon Luutnantti. On tietääkseni juonut jo vuoden putkeen.


      • Anonyymi

        MINÄ OLEN JUONUT JO KOLME MAKSAA, NELJÄS MENOSSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ OLEN JUONUT JO KOLME MAKSAA, NELJÄS MENOSSA.

        Mitä maksaa?


    • viinaton

      vastaantulija näyttää siltä että lasipulloa availtu ja aika usein
      sekin harmaahapsi pienimies joka kulkee sitä keskusraittia
      jokapäivä ja naisistakin huomaa että nautittu on muutakin
      kuin piimää ja onhan tääl noita bubeja joka kulmalla niin toki
      niitä juoppojakin...........

      • Porokeisari

        Minä se en ainakaan ole, ei ole edes krapulaa kuin kerran vuodessa. Krapulan kun välttää olemalla humalassa!


      • tuttuja
        Porokeisari kirjoitti:

        Minä se en ainakaan ole, ei ole edes krapulaa kuin kerran vuodessa. Krapulan kun välttää olemalla humalassa!

        Kauko vaan ei enään kävele joka tietenkin hidastaa juopotteluaineksien hankintaa , mutta sinnikäs Kake on !!


      • ,n,b,b
        tuttuja kirjoitti:

        Kauko vaan ei enään kävele joka tietenkin hidastaa juopotteluaineksien hankintaa , mutta sinnikäs Kake on !!

        kuka kake????


      • 1+15
        ,n,b,b kirjoitti:

        kuka kake????

        Kake P.


      • lada niva
        1+15 kirjoitti:

        Kake P.

        Mun Lada Niva vaatii kyllä hirmusen ryypyn, et lähtee käyntiin. Onneksi siinä on vielä se veivikäynnistys.

        Väitän, että Ladani on Sodankylän kovin ryyppääjä.


      • Anonyymi
        ,n,b,b kirjoitti:

        kuka kake????

        Kuka Cake??


    • raitis!

      Minä se en ainakaan ole, juon vain kaljaa. Ja iltaisin vähän kirkkaita.

    • gänni örph huu

      Mä oon niin kännis!

      • Anonyymi

        Piere korvaan!


    • tuttujuttuon

      Kauko P. se on , joi itsensä jalattomaksi jo kolmikymppisenä, Legendaarista !

      • haista vittu

        joo kaken ois pitänyt tulla liikemieheksi kuten onni parviainen ei viinaa vaan vittua ja sutkinhommia puita varastaan sodankylän metsäomistajilta ja kuskata ruottiin sahalle sai kuulemma hynät suoraan käteen ym muita pisneksiä


    • Pohjosen poka

      Metsuri reposesta!

    • risumies

      Ja kukahan se on ? Onko siitä ammattilaisten pöytään ?

      • haista vittu

        saattais olla jos jalat ja perse kantaa eikä kusi valuisi lahkeista ja mätisäkit naitattaneet tasapainoa vituiksi taitaa olla parviaiselta vaihtokamppeet vähissä


      • haista vittu

        kakesta ei oo muuhun ko paskantaan lahkeeseen ja kuseen käsille


    • haista vittu

      kake parviainen

      • jorma huikalla

        Sodankylässä noin 90% miehistä on niin kovan luokan juoppoja, että on vaikea sanoa kuka on kovin.


      • Anonyymi

        Cake Parrviaanen


    • Ei ryypätä enää

      Kyllä kovin oli se joka jo toissa vuonna saateltiin siunattuun maahan, viinapullonkin panivat ryyppykaverit arkkuun. Aina oli juovuksissa ei koskaan ollu rahaa sossupäivän jälkeen ja viimeset vuodet ryyppäs kaiket päivät sängynpohjalla. Viinaan sitten kuolikin, oli ruumis ollu kesän kämpillä ennenkuin löydettiin. Oli kuitenkin kuin juurikuollut niin hyvin oli viina säilönyt. Lemu oli ollut kauhee sprii haisi jo pihalle saakka. Kun pesivät ruumista niin pesulapuista lähti väri niin oli kyllästetty viinalla. Mutta kova oli ollut ryyppää muuta ei koskaan ollu tehnytkään.

    • kaukokaipuuta

      Onko muuten Kaukosta havaintoja viime ajoilta , eikös se ole kohta 50 v ? Mikä on miehen kunto tänään ?

    • Atk ihminen

      Alkoholismi on sairaus ja sitä sairautta sairastaa n. 60% Sodankyläläisistä. Huomioikaa se kun, näihin viesteihin laitatte henkilön nimijä näkymään on heillä oikeus haastaa ko. nimen laittaja oikeuteen solvauksista ja kunnianloukkauksesta. Nykyään on todella helppo selvittää viestin lähettäjä ja näin ollen saaden edesvastuuseen kirjoittelustaan.

      Ja neuvoisin katsomaan ensin peiliin ennen kuin viestiä eteenpäin laittanette.

      • Mää kans

        Hävytöntä tosiaan on tällaisessa "keskustelussa" mainita ihmisen nimi julkisesti. Kaikilla on on ihmisarvo! -Eettisesti, moraalisesti ja kaikinpuolin VÄÄRIN :-( Hyi!


    • torvelo19

      Eihän nykyaikana edes osata dokata,juoppa ite 3viikkoo putkeen ja kokkeile
      miten tulee krapula sen jälkeen ....eikä Kake P oo mikkään juoppo ,sairaus vain vei jalat ja terveyden .Muistattako" supen" tai muut sen ajan juopot joille kelpas jopa kenkälankki hiusvesistä puhumattakaan, ei ne kuollu viinaan tappaa ne piti.
      Että älkää tuomitko Kakea tai muuta huono-"onnista."
      Olen tavannut miehiä jotka ei oo selvää päivää nähneet 5 vuoteen mutta ne on niitä hissukseen juovia ja kotijuoppoja.
      On muuten kiva seurata muutamien hienosto ihmisten kauppa reissuja, käyvät muka muutaman pullon kaljaa kaupasta ja juoksevat seuraavaan kauppaan hakemaan "muutaman pullon lisää.kunnes mäyräkoiran verran on illaksi.
      Nii että tiietään kuka on tosijuoppo mutta annetaanpa asian olla.

    • kyykdokas

      Sodankylän kovin ryyppymies on ulkomaan vahvistus JAPANISTA Dokasiko KossuSi

    • ylevää!

      On kunniakasta ja miehekästä kuolla viinaan!

    • sodis12345

      vittu te ootta kaikki idiootteja!

    • kovajuoppo

      Kyllä se olen mie, tulkaapa tänään baariin niin neättte kun juon teidät kaikki pöydän alle.

      • rappio alkkis

        Olen läikyttänyt rinnuksille enemmän viinaa kuin sinä ikinä juonut, sekin pojan kloppi.


    • harras telija

      Kuhan uhoatte. Järjestetään kilpailu. Kahen viikon turnee, siinä "paremmuus" ratkeaa. Se on tosin"printtikisa", mutta nuin aluksi. Jos järkätään kahen vuojen kisa, niin siinä ei kestä tuomarit.

    • suruko pulloon?

      Kannattaako sitä viina kovasti juoda, saunakalja ja silleen...
      Mut et pitää viikkotolkulla kirkasta juomaa.. Miksi ihmeessä? Johan siitä tulee paha olo!

    • syväjärven kunkku:))

      onko tosi että juopot on homoja,tuli tässä eräs ilta telkkarista ohjelma homous ja ryyppymies

      • lääkäri*

        Kyllä näin on, runsas alkoholinkäyttö muuttaa hormonitasapainoa ja ihminen homoutuu.


      • Anonyymi
        lääkäri* kirjoitti:

        Kyllä näin on, runsas alkoholinkäyttö muuttaa hormonitasapainoa ja ihminen homoutuu.

        Onko niin 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin 😵

        On se totta, kehittyy jopa ns. miestissit!


    • Anonyymi

      Kyllä riipistä löytyy kovimmat ryyppyveikot, ja nehän ei sitten edes pyyhi!

    • Anonyymi

      Kovin ryyppymies on Vodka Stolisnova.

    • Anonyymi

      Niila ryyppäsi staalonkin pöydän alle!

    • Anonyymi

      joskus aikanan oli semmonen ku joku jota sanot yrjöläksi kun se joi niin ettei liemet sisällä pysynet. Muuten mukava ukkel. Kerran halus lähteä altaalle kalakaveriksi no otihan minä miehen mukan ja tieteki oli ollut jostaki rahaa ja viinaa oli ja paljo, evästä ei niinkän paljo. No siellä sitten kalareissulla paskansi i ripul paskat monsti housuu että lahkesta valui mutta useasti venen pohjalle kun avojaloin oli, mutta ei ruokaa eikä kalaakaan vaikka kalaa oli vaan kirkasta viinaa ihan hirvitti kattoa kun oli ryypyt pitempiä kun käpälän leveys. kyllä oliki kova juoppo en ole koskaan niin samanlaiseen törmänny. onko enään edes elossa

    • Anonyymi

      nykynen kunnanjohtaja on aina phäissään paskat housuissa oikea uuno törky turpa

    • Anonyymi

      uus kunnanjohtaja pedofiili huoran penikka sisäsiitoinen rosvo törkyturpa kyrvän imijä

    • Anonyymi

      Vahvoja mielipiteitä... 🥴

      • Anonyymi

        jiesiön suunnalta


    • Anonyymi

      Ompahan täällä ryyppy naisiakin. 😋😍

      • Anonyymi

        Punakoita, tanakoita ja hanakoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punakoita, tanakoita ja hanakoita!

        No paskokaa housuune.


    • Anonyymi

      Nykyään on korrektia sanoa ryyppyhenkilö tai ryyppyoletettu. Se kun on nyt niin, että ei voi enää tietää kuka on mies, kuka nainen ja kuka jotain siitä väliltä 🤔

      • Anonyymi

        On sulla aika iso ropleema. Koita jaksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla aika iso ropleema. Koita jaksaa

        Liityin vasemmistopuolueeseen. SKP tekee paluuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityin vasemmistopuolueeseen. SKP tekee paluuta!

        Sanna sitten otti ja läks muaalimalle. Onnea ja kaikkea hyvää hänelle. Hieno homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna sitten otti ja läks muaalimalle. Onnea ja kaikkea hyvää hänelle. Hieno homma

        Kiitos, SKP otti lämmölllä Sannan vastaan 🙋‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna sitten otti ja läks muaalimalle. Onnea ja kaikkea hyvää hänelle. Hieno homma

        Hieno homma kun nollasi taktisella äänestämisellä vasurien äänet ja hyötyjä oli PS joka sai toisen paikan ja nousi vaalipiirin suurimmaksi puolueeksi .


    • Anonyymi

      SKP on Jeesiössä voimissaan, aate ei kuole koskaan!

    • Anonyymi

      Niilalla ainakin on alkanut katkokävely ja klyyvari on kuin petteri punakuonolla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe