Onko kellään tietoa missä helsingissä / kellä ohjaajalla olisi hyviä tunteja? Olen itse käynyt nyt muutamalla tunnilla mutta ei mielestäni ole oikein niin hauskoja kuin väitetään olevan. Kuulemma riippuu paljon ohjaajasta, hyviä ohjaajia löytyy ainakin Tampereelta. Mutta olisiko jolla kulla kokemusta, missä Helsingissä olisi hauskat ja tehokkaat tunnit?
Hyviä Zumba-tunteja Helsingissä
12
3101
Vastaukset
- sas1
Totta persoona vaikuttaa ja tausta, tanssitaustaiset usein luovat hauskempia koregrafioita. Itse pidän kovasti Etnofitness centerin Heidin tunneista, iloista ja hauskaa menoa.Myös Ninan tunnit olleet kivoja ja selkeitä.Ihan huippu on Kallion Fixin Susanna Hakulisen tunnit, ihan mitkä tunnit vaan, myös zumba siellä tunnit vasta esittelytunteja nyt siellä zumba maraton 16.5. Haluaisin tutustua kuubalaisten yms. tanssikoulujen zumbatunteihin myös.
- sas1
Unohdin sanoa, että kävin myös Silver Gymissä ja Sportiksessa, molemmat olivat kökköjä toisessa aika aerobicmaista ja toisessa vetäjä oli ammattitanssija, mutta ei opettaja, minusta. Missä olet itse känyt? Kiva vaihtaa tietoa.
- tee sinäkin
zumbaan ilmasesk luonnossa
- JJ&Lissu
Me ollaan kaverin kans käyty Sportiksen tunneilla. Niillä on muutama aivan superhyvä ohjaaja (Tuula, Mari, Saana). Noiden kaikkien tunnit on aivan mahtavia, tehokkaita ja tanssillisia! Sit niillä ei ole jäsenyyspakkoa, joten ei sitten tarvii olla naimisissa lafkan kans... Riippuu kyllä tosi paljon ohjaajasta. Joillakin jumppaohjaajilla tunti on ihan kun aerobica lattarimusiikkiin :( Meilläki oli työpaikalla vetämässä joku jumppataustainen ohjaaja, josta ei tykätty yhtään... Me alettiin jo viime syksynä ettiä zumbaa, ja melkeen heti mentiin, Tuulan oppiin, kun sillon ei Helsingissä edes ollu muita paikkoja, eikä varmaan paljoa muita ohjaajiakaan, joissa olis ollu zumbaa tarjolla. Kesällä kierreltiin muilla tunneilla, mut syksyllä päädyttiin sit takasin Sportikseen. Ollaan käyty Puistolassa, Tiksissä, Sörkassa ja Tapanilassa. Vähän aina miten aikataulut sallii.
- zumbada
Jos haluaa miespuolisen lattarin vetäjäksi, niin edullinen ja hyvä zumbatunti on Kisahallissa
8.1. alkaen klo 11.00 zumba con henry, löytyy fb:sta ja hannalabamba googlaamalla oma nettisivu.
Oikeaoppista ja selkeää zumbaa ja mielestäni edullista, ei mitään liittymisjuttuja. - vepi12
zumbada kirjoitti:
Jos haluaa miespuolisen lattarin vetäjäksi, niin edullinen ja hyvä zumbatunti on Kisahallissa
8.1. alkaen klo 11.00 zumba con henry, löytyy fb:sta ja hannalabamba googlaamalla oma nettisivu.
Oikeaoppista ja selkeää zumbaa ja mielestäni edullista, ei mitään liittymisjuttuja.Zumba con Henry
Upeaa, olemme saaneet kauan kaivatun lisävuoron keskiviikko-illoiksi alkaen 2.3! Osoite: KAISANIEMEN ALA-ASTE, Puutarhakatu 1. Aika: 19:00 - 20:00. Salissa tilaa isolle porukalle, let´s partyyyyy! - ihmettelijä10
Mites sportis www sivu suljettu, onko konkurssi nyt tosia-asia eli zumbaa ei sportis enää järjestä?
- 8+6
ihmettelijä10 kirjoitti:
Mites sportis www sivu suljettu, onko konkurssi nyt tosia-asia eli zumbaa ei sportis enää järjestä?
...ja sähköposteihin ei vastata... Eli summa summarum...?
- shine12
Mahtavia James Renaldon zumbatunteja, paljon reggaeta, socaa, yms ja tosi vauhdikkaat ja hengästyttävät tunnit, näitä lisää,.
Kesäkuun loppuun ainakin Pikku-Huopalahdessa, suosittelen!!!!
In Pikku-Huopalahti
Hilda Flodinin kuja 2
Number 10 tram brings you straight to Pikku-Huopalahti. This class will be in "Pikkis" every Monday 19:30-20:30 until 30.6.2011.
Seinä
- tsirpputsip
vieläkö heillä toimintaa, joku sanoi, että ehkä lafkaa vedetään alas?
ainakin tunnit vähenneet ja paikat.- Zumbalinda
Minä kuulin jotain, että omistaja vaan vaihtus. Ainakin Espoossa ja Helsingissä on tunteja... Käyn meinaa sportiksen tunneilla Olarissa ja Puistolassa :)
- ihmettelijä10
Zumbalinda kirjoitti:
Minä kuulin jotain, että omistaja vaan vaihtus. Ainakin Espoossa ja Helsingissä on tunteja... Käyn meinaa sportiksen tunneilla Olarissa ja Puistolassa :)
yks ohjaaja tuttu ei ollut saanut palkkojaan ja siitä päättelin.... nääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458