Hei vaan kaikki, häävieraaksi viikonlopuksi ja jotain päällelaitettavaa pitäisi keksiä. Tyttöystävä laittaa purppuran mekon niinpä ajattelin että itse laittaisin päälle farkut ja purppuran kauluspaidan ja pikkutakin, kengätkin pitäisi löytää.
Vinkkejä siihen minkälainen pikkutakki olisi hyvä. Ihan perusmusta vai vähän persoonallisempi? Yritän saada purppuraa väriä myös omaan pukeutumiseen niinpä ajattelin että se kauluspaita olisi paras vaihtoehto vai onko tämä ihan tuhoontuomittu idea? Puvun omistan mutta asun ulkomailla ja sen lähettäminen ei kotoa onnistunut tuhkapilvien takia eikä viittisi uutta pukua ostaa.
Häihin jotain rennompaa
rinssiuljas
0
426
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640