mä mä makaan lattialla ja kuolen....HAMSTERI.....,MITÄ TSIC WHIU http://www.youtube.com/watch?v=OMAIsqvTh7g
Vitun kiisseli...
4
167
Vastaukset
- zisel
taas oon tehnyt?? :D Vai meinaatko tukehtua siellä kiisseliin? Vähän vaikee hahmottaa kun mua on täällä haukuttu kiisseliks välillä :)
Minussa on ollut riivaaja viime aikoina mutta nyt pitäisi kaikki olla kunnossa, koska naapurintyttö joka on samaani kävi tekemässä pari juttua luonani viime yönä.
Niin, eilen kun tulin salilta ja lueskelin aivan rauhassa noita viestejä, sattui sinun yksi viesti eteeni, missä se tomera jyrsiä oli julistamassa jotain...en muista enää muuta kuin sen että nauroin sille niin huolella ja löin pääni pöydänkulmaan mistä johtuen putosin lattialle ja menetin tajuntani.- zisel
modelli kirjoitti:
Minussa on ollut riivaaja viime aikoina mutta nyt pitäisi kaikki olla kunnossa, koska naapurintyttö joka on samaani kävi tekemässä pari juttua luonani viime yönä.
Niin, eilen kun tulin salilta ja lueskelin aivan rauhassa noita viestejä, sattui sinun yksi viesti eteeni, missä se tomera jyrsiä oli julistamassa jotain...en muista enää muuta kuin sen että nauroin sille niin huolella ja löin pääni pöydänkulmaan mistä johtuen putosin lattialle ja menetin tajuntani.Varmaan se sama riivaaja joka asuu myös mussa välillä :D Harmi kun kuvani aiheutti onnettomuuksia. Pakkohan se on laittaa sitten uudestaan: http://www.aijaa.com/v.php?i=6107510.jpg
Ja tässä toinen kuvani. Olen jälleen vähän samoilla asioilla liikenteessä: http://www.aijaa.com/v.php?i=6107554.jpg :D
- salapoliiti.
olet aika hassu tyyppi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
