Kun ex-mies haluaa uudelleen yhteen

1+1?

Olemme ex-mieheni kanssa asuneet noin 2 vuotta erillään. Vajaa vuosi virallisesta erosta ostin iselleni uuden kodin ja entinen mieheni muutti yhteiseen kotiimmme takaisin.

Ero oli minulle henkisesti todella raskas. Vuoden sairastin kaikenlaisia omituisia vaivoja. Nyt olen selvinnyt ja uusi koti ja henkinen tasapaino osittain löytynyt. Töitä olen itseni kanssa kovasti tehnyt ja hyväksynyt kaikki hylkäämiset ja rakkaudettomuudet hänen puoleltaan.

Olin sellainen naivi vaimo joka ei ikinä epäillyt miehensä tunteita tai tekemisiä. Rakastin häntä, vaikka hän laittoikin työnsä kaiken muun edelle. Minä hoidin lapset ja kodin, sehän oli itsestäänselvyys. Töissä olen aina käynyt ja oman osani talouteen tuonut. Oli järkytys kun hän ilmoitti ettei rakasta enään minua. Olin kakkonen, ykkönen oli löytynyt työn myötä, kuinkas muuten, työhän oli tärkein. Olin lasten kanssa, kun mies oli puolikin vuotta vuodesta kotoa pois pois.

En varmaankaan ollut ihannevaimo kun piti toista naista hakea. En vain ikinä uskonut että noin voi tehdä kun en ole siihen koskaan itse tarvetta tuntenut. Luotin häneen 100 %:sti. Sekin osittaa kuinka naivi olin. Loukkaus oli vain niin suuri että jotenkin hajosin.

Ensimmäinen vuosi hänen kotoa muuttamisensa jälkeen oli karmea. Lapset onneksi pitivät minut järjissäni, vaikka he jo teinejä olivatkin. Kaksi fiksua poikaa, joita rakastan yli kaiken.

Nyt kun olen saanut oman kodin ja remontin tehtyä ja soputunut hyvin elämään yksin haluaakin mieheni minut takaisin. Hän jota edelleen kuten aina rakastan, mutta joka petti luottamukseni täysin. Nyt olenkin kuulemma taas se ykkönen - hän vain eksyi hetkeksi kun ei ymmärtänyt arvoani. Olen hänen ensimmäinen rakkautensa. Hänellä ei ollut kuulemma kokemusta naisista, ja hän halusi kokeilla miltä muut naiset tuntuvat.

Nyt hän sanoo että hän on menettänyt helmen jonka haluaa takaisin. Imarteleeehan se minua. Mutta jotain niin syvää minussa hän on särkenyt että luulen etten voi enään koskaan häneen luottaa. Luottamuksen menetyksen koen ehkä pahimpana. Rakastan häntä edelleen, kuten aina, mutta onko hän enään rakkauteni arvoinen, minusta ei.

Toivon että hän jättäisi minut rauhaan, olen sen hänelle sanonut, hän ei vain kuulemma voi. Ahdistun nyt kovasti hänen soitoistaan ja viesteistään. Miten minun pitäisi toimia, en voi ottaa häntä enään takaisin, vaikka rakastankin. En halua pahoittaa hänen mieltään, mutta miten saisin hänet ymmärtämään että entiseen ei voi enään palata, satuttamatta häntä?

9

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa

      koska hän on niin vakaasti kelkkansa kääntänyt. Nyt on vain hänen vuoronsa kokea sama, mistä sinä olet jo selviämässä.
      Se on hyvä, että et lähde uudelleen hänen kelkkaansa. Mikä joskus on niin radikaalisti rikottu, ei korjaannu. Miehesi luulee toisin ja yritää palata entiseen. tsemppiä, pidä vaan pääsi. Ei ole sinun asiasi, miten miehesi kokee tilanteen.

    • älä lankea uudestaan

      Me ollaan mieheni kanssa toista kertaa yhdessä ja mietin joka päivä, miten jättäisin hänet.
      En voi unohtaa hänen salasuhdettaan ja vertailen itseäni siihen naiseen koko ajan. Sitten kun miehelläni on omia illanviettojaan, tiedän hänen pitävän peliään muitten naisten kanssa.
      On koko ajan tunne, niinkuin jäitä polttelis, ryppyjä olen vain saanut lisää hänen tultuaan kuvioihin takaisin, luottamus ei vaan tullut enää mukana.
      Siitä rakkaudestakaan en tiiä, taitaa olla vaan sen yhteinen historia, mikä tuntuu velvoittavan.
      Kerran pettää, pettää aina kun tilaisuus tulee..

    • Inhimillistä

      Sinä tunnet itsesi parhaiten. Uskotko että voisit päästää hänet vielä lähellesi sillä siinä on haastetta? On aika yleistä kuitenkin että eronneet perheelliset yrittävät uudelleen. Niin minäkin ja ex mieheni. Olimme vuoden erossa 15 vuotisen liittomme jälkeen ja yritimme vielä. Se ei kuitenkaan onnistunut kun liikaa oli jo siinä vuodessakin tapahtunut. Olin henkisesti ollut ihan rikki ja niin minulla kuin hänellä oli ollut myös muita suhteita joista ei päässyt enään ylitse. Minä lopetin itse tämän toisen yrityksen. Hän sen ensimmäisen josta hajosin täysin.
      Toisaalta kuitenkin jälkikäteen tuli varmuus ja tunne että nyt oli loppuun asti yritetty ja katsottu. Ero oli oikea ratkaisu. Ehkä ilman sitä toista yritystä olisin ollut vähemmän varma siitä että oliko se ero oikea tai olisin vain ollut se jätetty uhri? Minäkin olen nyt siis jättäjä.
      Jääkö sinua nyt häiritsemään mikäli et ota häntä takaisin se että olisiko se suhde voinut kuitenkin toimia?
      Tuleeko sinusta nyt jättäjä/hylkääjä vaikka hän alunperin jätti sinut? Hän on nyt asettanut itsensä uhriksi kun ruinaa takaisin ja sinä näytätkin punaista valoa. On helpompi olla uhri kuin se julma perheen hylkääjä.
      Vaikeita asioita. Kerron vielä että hajosin täysin sen toisenkin eron jälkeen vaikka itse sen halusinkin. Mutta sitten olikin vain yksi tie ja se oli ylöspäin. Entistä vahvempana, nöyrempänä ja empaattisempana.
      Ero on mahdollisuus kasvaa paremmaksi ihmiseksi ja nyt kiitän exää siitä että pakotti minut kasvamaan.
      Voimia sinulle. Älä syyllistä itseäsi mistään mitä päätätkin tehdä. Kaikella on oikeasti tarkoituksensa.

    • joyce

      Tarina siitä, miten sain mieheni takaisin. Maailma ja elämäni ovat palanneet! Vuoden jälkeen rikki suhde, mieheni kertoi minulle syyt. Tunsin, että elämäni oli loppumassa, olen melkein itsemurhan tehnyt, tunsin alas pitkään. (Kiitos NHAGA-nimiselle haureilijalle), jonka tapasin verkossa. Yksi uskollinen päivä, kun purjehdan Internetin kautta, olen nähnyt tämän suuren naisen todistuksen. Jotkut ovat todenneet, että hän toi entisen poikaystävänsä, jotkut tunnustivat, että hän oli toipumassa kohtuun, parantanut syövän ja muita sairauksia. Jotkut tunnustivat, että hän voisi antaa loitsun lopettamaan avioeron ja niin edelleen. Tapasin myös erityisen todistuksen CINDY-nimisestä naisesta, hän todisti, kuinka hän toi poikaystävänsä Ex alle kahteen päivään ja lopetti todistuksensa hän luopui hänen sähköpostiosoitteestansa tohtori NHAGA: sta. Kun olen lukenut tämän kaiken, päätin kokeilla. Otin hänet yhteyttä sähköpostiosoitteeseen ([email protected]) ja selitin ongelman, hän sanoi minua olemaan huolissani, että 72 tunnin aikana mieheni palasi minulle. Yllätyksekseni, mieheni tuli luokseni ja pyysi minulta anteeksi. Olemme ratkaisseet ongelmamme ja olemme onnellisempiamme kuin ennen ...
      Tohtori NHAGA on todella lahjakas nainen, enkä lopeta julkaisemista, koska hän on ihana nainen ... Jos sinulla on ongelma ja etsit ratkaisua kaikkien ongelmien ratkaisemiseksi, ota yhteyttä hänen sähköpostiisi (nhagasolutions @ gmail. com

    • TunteetPelissä

      Ukko haluaa testata lihasi kimmoisuutta vielä ja verrata kun on saanut tuoreempaa lihaa jo alleen patjaksi...Sinuna antaisin ukolle.

    • kohtaaitsesi

      Ootko yhtään miettinyt sitä, että miehesi on oppinut näkemään sut tänä aikana eri lailla ja ehkä oppinut virheestään, minkä suhteesi on tehnyt. Ehkä sinunkin tulisi kohdata myös itsesi, että mitä miehesi oli silloin suhteessanne paitsi ja vailla, kun jonkun toisen kelkkaan hurahti. Jokin syy myös siihen on silloisessa suhteenne tilassa ollut, minkä vuoksi noin on mennyt käymään. Ehkä sä olet uskottomuuden suhteen täysin ehdoton, etkä osaa nähdä asioita mitenkään toisin ja antaa anteeksi, mutta sinunkin tulisi pohtia oman käytöksesi osalta syitä, mitkä eroon johti eikä pelkästään leikkiä uhria tilanteessanne.

    • täht

      "En halua pahoittaa hänen mieltään, mutta miten saisin hänet ymmärtämään että entiseen ei voi enään palata, satuttamatta häntä?"

      Tuskin mitenkään. Joskus vain pitää pysyä lujana, ja sanoa missä mennään, eli et halua enää yhteiseloa, et myöskään halua minkäänlaisia yhteydenottoja. Vain näin tekemällä saat mielenrauhan.

    • mikäsulletärkeää

      Olen vähän samaa mieltä kohtaaitsesi kanssa ja täysin erimieltä noiden "pelurien" kanssa, joiden mukaan mitään ei kantsi yrittää, iteppä lähti. Eli mun mielestä sun kantsii miettiä mikä sulle on tärkeää, mitä itse tunnet ja haluat. Pystytkö antamaan oikeasti anteeksi. Miehesi on todellakin voinut oppia ja voi ansaita mahdollisuuden. Varottaisin kuitenkin, että moni kyllä vannoo muuttumista, mutta särkee sydämesi uudelleen eli aika kakspiippunen juttu. Ite oon eron miettinyt aina niin loppuun etten palaisi, mutta osa tekee hätiköidympiä päätöksiä.

    • Lellu_5671

      Eiköhän tämä tilanne ole 8 vuodessa selvinnyt. Aloitus on vuodelta 2010.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe