Huomenta! Sain kuin sainkin elisen kalorit nipistettyä 850, ja tämä näkyi aamulla puntarissa! Pidin myös lepopäivän kaikesta liikkumisesta. Paino tippui 500 g, eli pääsin kilon viikkotavoitteeseeni tuloksella 1,1 kg!
Tiukalle meni...
Tällä viikolla aion vaihdella kalorimäärää päivittäin, ettei elimistö sopeudu tasaiseen kalorinsaantiin.
Tilitän eilisen syömiset myöhemin! Mukavaa viikonloppua kaikille laihduttajille! :)
t. sisu
Nyt tiukalle
41
1292
Vastaukset
- .sisu.
aamupala: mustikka-punaherukka-banaani- heraproteiinipirtelö, kuidut
lounas: jauhelihaa, salaattia, raejuustoa, chilikastiketta
välipala: kuivattuja hedelmälastuja, teetä
iltapala: salaattia, jauhelihaa, kasviksia, pastellakastiketta
kalorit 850
Eilinen oli kummallinen päivä, koko ajan oli nälkä, ja teki mieli napsia suuhun kaikkea mahdollista. Välillä tuntui että kohta tyhjennän koko jääkaapin... tuollaisia päiviä ei kestä montaa peräkkäin :)
Toivottavasti eilisen kitukuurin aikaansaama painonlasku pysyy, eikä paino pompsahda heti takaisin... - .sisu.
eli lauantai oli tähän astisista dieettipäivistä holtittomin. Tyyli oli "syö ensin, laske kalorit vasta sitten".
Söin näin:
aamu: proteiinipirtelö
lounas: paistettua perunaa, porkkanaa ja kananmunaa, salaattia, jauhelihaa, raejuustoa chilikastiketta
välipala: kuivattuja hedelmiä
iltapala: loimulohta, salaattia, pastellakastiketta ja raejuustoa
1459 kcal
Ihme kumma selvisin vain 100 g painonnousulla, vaikka lohi oli tosi suolaista. Tämän päivän toivon menevän paremmin :)- qweras
Ompa se paino taas jumiutunut, keskiviikon jälkeen vain puolen kilon pudotus, ei tällä tahdilla edes kiloa taida viikossa lähteä :/ Paljoa en ole lipsunut, paitsi vedenjuonnista ja kävelyistä. Tänään kyllä tuli käveltyä, shoppailua kauppakeskuksessa! Raskas viikonloppu, en ole jaksanut syömisiäni tänne kirjata, huomenna koitan ne laittaa. Huomenna tulee taas onneksi hyötyliikuntaa kun työt alkavat :)
- .sisu.
qweras kirjoitti:
Ompa se paino taas jumiutunut, keskiviikon jälkeen vain puolen kilon pudotus, ei tällä tahdilla edes kiloa taida viikossa lähteä :/ Paljoa en ole lipsunut, paitsi vedenjuonnista ja kävelyistä. Tänään kyllä tuli käveltyä, shoppailua kauppakeskuksessa! Raskas viikonloppu, en ole jaksanut syömisiäni tänne kirjata, huomenna koitan ne laittaa. Huomenna tulee taas onneksi hyötyliikuntaa kun työt alkavat :)
kummallisesti menee nyt, ummetusta, nesteet ei kierrä, juonko liian vähän...? Nälkä ei ole, mutta ruokahalu ja makeanhimo aivan mieletön. Voisin syödä ihan mitä vaan, mutta katumus olisi niin valtava ettei huvita sortua. Eilen kävin juoksemassa, ja se tuntui jo helpommalta, kiersin lenkin pari minuuttia nopeammin, mikä on tosi hyvä parannus. Eli kuntoon tämä kuuri ei ole vaikuttanut :)
Alan jo tosissani miettiä jonkinlaista detox-viikkoa. Mutta ne proteiinit...
Ehkä proteiinipirtelöpäivä? En tiedä. Jotain täytyy keksiä, haluan tiputtaa kilon tällä viikolla. 5 päivää aikaa tehdä se.
Eilisen ruokalista:
aamupala: mansikka-mustikka-mustaherukka-proteiinipirtelö kuidut vitamiinijuomat
lounas: salaattia, raejuustoa, broileria, chilikastiketta
välipala: pakastekuivattuja hedelmälastuja, rahkaa, mehukeittoa
iltapala: aurinkokasviksia, jauhelihaa, raejuustoa, chilikastiketta, salaattia
kaloreita: 1286.3, ihan liikaa...
Pudotusta - 200 g ( eli 900 g jäljellä... )
Koitan sinnitellä tämän päivän pienillä kaloreilla, ja katson laskeeko paino, vai pidänkö huomenna kunnon mässypäivän. Tsemppiä kaikille! :D
- erilainen...
päivä oli eilen. Söin pitkästä aikaa tavallista ruokaa. Lohikeittoa ja leipää. Maistuipa hyvälle. Nyt alankin tekemään kevyitä kasvissose ym. keittoja ihan vaihtelun vuoksi. Peruna on niin hyvää! Painokin tippui 100 g, vaikka ajattelin että tässä ei hyvin käy...
Eilisen ruuat:
aamupala: mansikka-vadelma-banaani-proteiinipirtelö
lounas: lohikeittoa, paahtoleipää, kevyt edamia margariinia
iltapala: vadelmia, heraproteiinia, maitoa
Kaloreita ??? ehkä 1400- 1500?
Tein vadelmien päälle "ihanaa" karamellikastiketta maitotilkasta ja toffeenmakuisesta heraproteiinijauheesta. Vähän helpotti makeantuskaa :D
t. sisu- Tiukkis.
Minulla alkoi sen puolen kilon lihomisen jälkeen alamäki, ei kun ylämäki... Yritän saada itseni kuriin syömisen suhteen, tullut syötyä paaaljon. Ei pysty nyt kaloreita laskemaan, eikä vaakalle menemään.
Nostan hattua Sisulle, hyvin olet pysynyt ohjelmassa!
Se proteiinijauhe, joka maksoi 12,90 olikin muuten saman valmistajan soijajauhetta, ei herajauhetta. Kalori- ja protskumäärä sama kun heraproteenijaiheessa, eikä myöskään rasvaa.Samanlainen oli paketti. Maultaan paljon huonompaa kun herajauhe.
Peukut pystyyn, että pystyn paaamaan porukkaan. - .sisu.
Tiukkis. kirjoitti:
Minulla alkoi sen puolen kilon lihomisen jälkeen alamäki, ei kun ylämäki... Yritän saada itseni kuriin syömisen suhteen, tullut syötyä paaaljon. Ei pysty nyt kaloreita laskemaan, eikä vaakalle menemään.
Nostan hattua Sisulle, hyvin olet pysynyt ohjelmassa!
Se proteiinijauhe, joka maksoi 12,90 olikin muuten saman valmistajan soijajauhetta, ei herajauhetta. Kalori- ja protskumäärä sama kun heraproteenijaiheessa, eikä myöskään rasvaa.Samanlainen oli paketti. Maultaan paljon huonompaa kun herajauhe.
Peukut pystyyn, että pystyn paaamaan porukkaan.En minäkään enää kaloreita laske. Jostain keittokattilasta olis aika iso homma, ei ei...
Joo soija on ihan kauheaa... Mutta se toffeenmakuinen hera, nam...
Mulla nyt hahmoittui miten alan toistaiseksi syömään. Eli aamulla marjainen protskupirtelö, päivällä ihan tavallista ruokaa ja illalla taas proteiinia pussista jotain sekaan tai rahkaa tms.
Vappu ja äitienpäivä saattaa kyllä sotkea koko homman mutta koitetaan pysyä kohtuudessa.
Koitetaan sinnitellä koska kesä on ihan kohta! :) - qweras
.sisu. kirjoitti:
En minäkään enää kaloreita laske. Jostain keittokattilasta olis aika iso homma, ei ei...
Joo soija on ihan kauheaa... Mutta se toffeenmakuinen hera, nam...
Mulla nyt hahmoittui miten alan toistaiseksi syömään. Eli aamulla marjainen protskupirtelö, päivällä ihan tavallista ruokaa ja illalla taas proteiinia pussista jotain sekaan tai rahkaa tms.
Vappu ja äitienpäivä saattaa kyllä sotkea koko homman mutta koitetaan pysyä kohtuudessa.
Koitetaan sinnitellä koska kesä on ihan kohta! :)Huomenna tulee viikko täyteen, mutta tähän mennessä pudotusta yhteensä -1,1kg. Tippui ihan urakalla eilen, ja tänä aamuna oli palannut 400grammaa. Eli pientä heittelyä, mutta sentään kilo ainakin lähtenyt. Eikä sitä tiedä vaikka aamusta olisi vielä pikkasen keveämpi. :)
Tänään syönyt vähän mitä sattuu, mm. jauhelihakastiketta ja spagettia (mutta vain vähän, sillä töissä lasten parissa lapset eivät ymmärrä jos aikuinen ei syö. Joten työpaikan ihanteiden mukaisesti osallistun ruokailuun) ja salaattia, omenaa, päärynää ja jopa porkkanaa :D Tosin aamulla tuli syötyä taas tummaa leipää, että sai itsensä liikenteeseen.
Vettä en ole juonut paljoa, ja luulen sen näkyvän painon putoamisen hidastumisena. Ainakin aikaisemmin näkyi.
Mutta tänään ja eilen sentään kävelin taas aika paljon, ja huomenna lisää. Eikä niitä synttäreitä tulekkaan vietettyä vielä tällä viikolla huonon sään takia (ovat siis omat pirskeeni :D), joten ei repsahteluakaan. Ja muutenhan omista voisi hyvin jättää yliherkut pois, ellei ystävätär olisi ammatiltaan kokki ja haluaisi lahjoa..... :S - onnea!!!
qweras kirjoitti:
Huomenna tulee viikko täyteen, mutta tähän mennessä pudotusta yhteensä -1,1kg. Tippui ihan urakalla eilen, ja tänä aamuna oli palannut 400grammaa. Eli pientä heittelyä, mutta sentään kilo ainakin lähtenyt. Eikä sitä tiedä vaikka aamusta olisi vielä pikkasen keveämpi. :)
Tänään syönyt vähän mitä sattuu, mm. jauhelihakastiketta ja spagettia (mutta vain vähän, sillä töissä lasten parissa lapset eivät ymmärrä jos aikuinen ei syö. Joten työpaikan ihanteiden mukaisesti osallistun ruokailuun) ja salaattia, omenaa, päärynää ja jopa porkkanaa :D Tosin aamulla tuli syötyä taas tummaa leipää, että sai itsensä liikenteeseen.
Vettä en ole juonut paljoa, ja luulen sen näkyvän painon putoamisen hidastumisena. Ainakin aikaisemmin näkyi.
Mutta tänään ja eilen sentään kävelin taas aika paljon, ja huomenna lisää. Eikä niitä synttäreitä tulekkaan vietettyä vielä tällä viikolla huonon sään takia (ovat siis omat pirskeeni :D), joten ei repsahteluakaan. Ja muutenhan omista voisi hyvin jättää yliherkut pois, ellei ystävätär olisi ammatiltaan kokki ja haluaisi lahjoa..... :Sqweras syntymäpäiväsi johdosta! Ja onnittelut hienosta tiputuksesta! :) Tehdään joku yhteenveto tiputuksista ja muista tuloksista jossain vaiheessa, että pysyy kärryllä miten kenelläkin menee!
Tuo työpaikkaruokailu ei ole ongelma, ei ole väliä mitä syö, vaan minkä verran syö! Minä syön näin, etten sortuisi mässäämään...
Tosin alkaa jo kohta nämä aamupirtelöt pursua korvista ulos, aion vaihtaa puuroon välillä. Ainoa että näistä saa tosi hyvin proteiinia, mitä päiväruuasta en esim. eilen saanut ollenkaan.
Pelkään että kaikki lihakset häviää, jos vähennän proteiinia, varsinkin kovasti treenaamani vatsalihakset... ( jotka näkyy jo selvästi pienenevän läskikerroksen läpi ) Muusta kropasta ei nyt oo niin väliä, mutta en kestä löllövatsaa :D Jalat/takamus kyllä pysyy tiukkana kun juoksee.
Ärsyttää tosi paljon ettei ylläpito pyynnöistäni huolimatta poista vanhaa viestiketjua. En halua lukea vanhoja juttuja, ja tämä on vähän kuin päiväkirja, en halua että nämä jää tänne. Siksi lopetan toistaiseksi ruokapäiväkirjan pitämisen. Tästä kirjoittelusta on ollu suuri apu, mutta enköhän nyt selviä omillani ;) Mutta tilitän painon kehityksen aina silloin tällöin.
Eilisestä tuli -300 g pudotusta :)
Mukavaa päivää laihduttajat! :)
-sisu- - Tiukkis.
onnea!!! kirjoitti:
qweras syntymäpäiväsi johdosta! Ja onnittelut hienosta tiputuksesta! :) Tehdään joku yhteenveto tiputuksista ja muista tuloksista jossain vaiheessa, että pysyy kärryllä miten kenelläkin menee!
Tuo työpaikkaruokailu ei ole ongelma, ei ole väliä mitä syö, vaan minkä verran syö! Minä syön näin, etten sortuisi mässäämään...
Tosin alkaa jo kohta nämä aamupirtelöt pursua korvista ulos, aion vaihtaa puuroon välillä. Ainoa että näistä saa tosi hyvin proteiinia, mitä päiväruuasta en esim. eilen saanut ollenkaan.
Pelkään että kaikki lihakset häviää, jos vähennän proteiinia, varsinkin kovasti treenaamani vatsalihakset... ( jotka näkyy jo selvästi pienenevän läskikerroksen läpi ) Muusta kropasta ei nyt oo niin väliä, mutta en kestä löllövatsaa :D Jalat/takamus kyllä pysyy tiukkana kun juoksee.
Ärsyttää tosi paljon ettei ylläpito pyynnöistäni huolimatta poista vanhaa viestiketjua. En halua lukea vanhoja juttuja, ja tämä on vähän kuin päiväkirja, en halua että nämä jää tänne. Siksi lopetan toistaiseksi ruokapäiväkirjan pitämisen. Tästä kirjoittelusta on ollu suuri apu, mutta enköhän nyt selviä omillani ;) Mutta tilitän painon kehityksen aina silloin tällöin.
Eilisestä tuli -300 g pudotusta :)
Mukavaa päivää laihduttajat! :)
-sisu-näyttävät tosiaan arkistoituvan, tukiryhmän aloitus sivulla oikeassa yläkulmassa klikkaa arkistoidut, niin siellä näkyy tarinaa -04 alkaen.Heh.Ketäpä noi nyt sitten kiinnostaisi.
Sinulla on hyvä tsemppi päällä, eli tietyt ateria-ajat, tietty määrä syötävää, eikä sitten muuta syötävää. ja se on siinä.
Tykkäsin seurata kurinalaista ateriapäiväkirjaasi. Sain paljon vinkkejä myös.
Noh, mehän toki tiedämme ihan kaiken laihdutuksesta, mutta se toteutus onkin ihan eri juttu kuin tieto, elikä miten sitä tietoa sovelletaan käytäntöön.
Minäkin olen aika paljon joko-tai tyyppi, eli tosi tiukalla laihiksellatai sitten ei ollenkaan.
En esim oikein jaksa ymmärtää tätä nykyistä gurua Patrik Borgia, joka puhuu rennon laihduttamisen puolesta niin hartaasti. Varmasti ihan hyvä olisi jos hänen oppiensa mukaan pystyisi laihduttamaan, mutta hänhän sanookin että tavoite pitäisi olla jossain vuoden päässä, jos on vähänkin enemmän laihdutettavaa. Niinpä, kuka tollasta nyt jaksaa. En halua kaikkea tässä mulle ja nyt heti, mutta vähän nopeammin muutaman hassun kilon tiputtaa.
Alettaisko ilmoitteleen painot tai painoindeksit, tai tiputetut satagrammat vaikka kerran viikossa?Mikä olisi tsekkaupäivä?
Heippa kaikille! - .sisu.
Tiukkis. kirjoitti:
näyttävät tosiaan arkistoituvan, tukiryhmän aloitus sivulla oikeassa yläkulmassa klikkaa arkistoidut, niin siellä näkyy tarinaa -04 alkaen.Heh.Ketäpä noi nyt sitten kiinnostaisi.
Sinulla on hyvä tsemppi päällä, eli tietyt ateria-ajat, tietty määrä syötävää, eikä sitten muuta syötävää. ja se on siinä.
Tykkäsin seurata kurinalaista ateriapäiväkirjaasi. Sain paljon vinkkejä myös.
Noh, mehän toki tiedämme ihan kaiken laihdutuksesta, mutta se toteutus onkin ihan eri juttu kuin tieto, elikä miten sitä tietoa sovelletaan käytäntöön.
Minäkin olen aika paljon joko-tai tyyppi, eli tosi tiukalla laihiksellatai sitten ei ollenkaan.
En esim oikein jaksa ymmärtää tätä nykyistä gurua Patrik Borgia, joka puhuu rennon laihduttamisen puolesta niin hartaasti. Varmasti ihan hyvä olisi jos hänen oppiensa mukaan pystyisi laihduttamaan, mutta hänhän sanookin että tavoite pitäisi olla jossain vuoden päässä, jos on vähänkin enemmän laihdutettavaa. Niinpä, kuka tollasta nyt jaksaa. En halua kaikkea tässä mulle ja nyt heti, mutta vähän nopeammin muutaman hassun kilon tiputtaa.
Alettaisko ilmoitteleen painot tai painoindeksit, tai tiputetut satagrammat vaikka kerran viikossa?Mikä olisi tsekkaupäivä?
Heippa kaikille!Vaikka kerran viikossa paino tai paljonko on tippunut, ja kuulumiset, mulle käy mikä päivä vain! Toki saa kirjoittaa enemmänkin/useamminkin!
Gojuttago.ssa alkaa myös kohta laihdutuskuuri taviksille, käykääpä tsekkaa :) - qweras
.sisu. kirjoitti:
Vaikka kerran viikossa paino tai paljonko on tippunut, ja kuulumiset, mulle käy mikä päivä vain! Toki saa kirjoittaa enemmänkin/useamminkin!
Gojuttago.ssa alkaa myös kohta laihdutuskuuri taviksille, käykääpä tsekkaa :)Mullekin käy se kerran viikossa, vaikka luultavasti useamminkin saatan itsestäni jotain huudella. Myöskin mikä päivä vain käy, mutta itse olen enemmän ns. poissa viikonloppuisin, joten paremmin ehkä jokin maanantain-perjantain väliltä.
Liki päivittäin tähänkin asti olen edes lukaissut tämän. :)
Mulla meni tää viikko ihan vi- krhm, pilalle, jostain syystä ihan ummella ja nyt paino vain noussut kolmena aamuna. Ruokailuissa ei periaatteessa vikaa, ja viime viikolla näillä syömisillä tuntui että elimistö toimi paremmi ku vuosiin. Tiedä sitten mistä kyse, ehkä pian metsästän jonkun suuren kuitulisän ruokaani. - vaikka
qweras kirjoitti:
Mullekin käy se kerran viikossa, vaikka luultavasti useamminkin saatan itsestäni jotain huudella. Myöskin mikä päivä vain käy, mutta itse olen enemmän ns. poissa viikonloppuisin, joten paremmin ehkä jokin maanantain-perjantain väliltä.
Liki päivittäin tähänkin asti olen edes lukaissut tämän. :)
Mulla meni tää viikko ihan vi- krhm, pilalle, jostain syystä ihan ummella ja nyt paino vain noussut kolmena aamuna. Ruokailuissa ei periaatteessa vikaa, ja viime viikolla näillä syömisillä tuntui että elimistö toimi paremmi ku vuosiin. Tiedä sitten mistä kyse, ehkä pian metsästän jonkun suuren kuitulisän ruokaani.maanantai viralliseksi punnituspäiväksi? Jos ei tuolloin pääse koneen ääreen niin sitten heti kun kerkeää. Mekään ei olla paljon kotona kun kesä tulee, että ei välttämättä onnistu multakaan.
Lipsuin muuten heti ruokavaliostani kun ei tarvinnut kirjoittaa tänne! Söin eilen mm. 2 jugurttia ja puoli pussia kuivattuja hedelmälastuja ohi ruokalistan, ja mitähän muuta..., en edes muista.
Jokatapauksessa paino nousi 100 g! Aamu alkoi myös huonosti. Tein puuroa, ei mitään pikajuttua vaan oikeaa puuroa voisilmällä, ja sit vielä paahtista lisäksi. Voi voi, huomenna näkyy vaa'alla. Mulla taitaa olla pakko tilittää tänne kaikki, muuten paino vaan nousee!
Ensviikolla alkaa se Jutan tehodieetti, pitää katsoa minkälaista pöperöä siinä pitää syödä, jos vaikka alkais sille kuurille sitten. Olen ihan kohta puolessa välissä tavoitettani! :)
t. .sisu.
- kaikille!
Mulle on tullut reilun viikon aikana reilusti takapakkia... no itseasiassa koko takapakki tuli eilen illalla, parista leivästä ja karkkipussista 400 g, muuten olisin ollut 200-300 grammaa miinuksella.
Käytin vielä tilaisuuden hyväksi ja herkuttelin eilen, koska nyt alkaa Jutan kuuri! Ruuat siis löytyy gojuttago-blogista, syön täysin ohjeiden mukaisesti seuraavat 4 viikkoa.
Saa nähdä miten käy, luulen että aluksi paino vähän nousee, ruokaa näyttäisi olevan paljon.
Muuten ruokavalio ei paljon eroa entisestä, lihaa, raejuustoa, rahkaa, kasviksia. Protskupirtelöt jää pois, puuro tilalle. Samoin banaani ja pakastekuivatut hedelmät ja muu höttö jää pois. Toivon että saan tästä vähän uutta virtaa, tuntui että voimat alkoi hiipua pikkuhiljaa "tiukalla" dieetillä!
Katellaan miten käy. Mites muilla viikko mennyt? Löytyykö ketään mukaan Jutan dieetille?
t. sisu- qweras
Noniin. Olen nyt jotenkin itse tippunut ihan kärryiltä siitä, minkä painopudotuksen viimeksi ilmaisin joten ihan alusta tähän hetkeen painoa on pudonnut yhteensä 3,1kg. :) Painoindeksi on nyt 26.6, mutta suunta on selvästi parempi.
Päämäärään olisi vielä 6,6kiloa (silloin BMI 24), mutta lopulliseen ihanteeseen se 11,6 kiloa(BMI 22)... Viimeiset viisi luultavammin pudotan kaikessa rauhassa, ellei tämä ketju sitten silloin vielä pyöri. Saattaa olla ettei, menee niin pitkälle kesään. :)
Syömisistäni, olen nyt jonkinverran lisännyt ns. normiruokaa enemmän ruokavaliooni. Myöskin vedenjuonti on usein jäänyt, ja sen kyllä huomaa painonputoamisen hidastumisena. Enkä vuosi sitten millään uskonut, että jokin vedenjuonti voisi vaikuttaa! Nyt koitan taas petrata sen kanssa, etenkin kun lämpöiset kelit tulevat muutenkin.
Kävelyä on tullut paljon edelliselllä viikolla, joka aamu töihin 30minuuttia reipasta kävelyä ja useampaan päivään sisältyi myös paljon ulkoilua ja käveleskelyä asioilla. Erillisillä kävelylenkeillä en ehtinyt käymään, mutta joinakin päivinä asioilla kävelyä tuli helposti se pari-muutama tunti, ja koska tahti ei ollut löntystystä niin olin tyytyväinen. :)
Juttailemaan en uskalla lähteä mukaan, olen niin huono noudattamaan ns. oikeita ruokavalioita. Aikataulutusten ja ruokien kanssa olen liian omapäinen. Mutta vilkaisin Jutan blogista sitä, ja varmasti terveellisesti laihtuu jos sitä jaksaa noudattaa. Mielenkiintoista olisi kuulla, nouseeko paino tosiaan alussa sitten vai lähteekö samantien laskuun? - .sisu.
qweras kirjoitti:
Noniin. Olen nyt jotenkin itse tippunut ihan kärryiltä siitä, minkä painopudotuksen viimeksi ilmaisin joten ihan alusta tähän hetkeen painoa on pudonnut yhteensä 3,1kg. :) Painoindeksi on nyt 26.6, mutta suunta on selvästi parempi.
Päämäärään olisi vielä 6,6kiloa (silloin BMI 24), mutta lopulliseen ihanteeseen se 11,6 kiloa(BMI 22)... Viimeiset viisi luultavammin pudotan kaikessa rauhassa, ellei tämä ketju sitten silloin vielä pyöri. Saattaa olla ettei, menee niin pitkälle kesään. :)
Syömisistäni, olen nyt jonkinverran lisännyt ns. normiruokaa enemmän ruokavaliooni. Myöskin vedenjuonti on usein jäänyt, ja sen kyllä huomaa painonputoamisen hidastumisena. Enkä vuosi sitten millään uskonut, että jokin vedenjuonti voisi vaikuttaa! Nyt koitan taas petrata sen kanssa, etenkin kun lämpöiset kelit tulevat muutenkin.
Kävelyä on tullut paljon edelliselllä viikolla, joka aamu töihin 30minuuttia reipasta kävelyä ja useampaan päivään sisältyi myös paljon ulkoilua ja käveleskelyä asioilla. Erillisillä kävelylenkeillä en ehtinyt käymään, mutta joinakin päivinä asioilla kävelyä tuli helposti se pari-muutama tunti, ja koska tahti ei ollut löntystystä niin olin tyytyväinen. :)
Juttailemaan en uskalla lähteä mukaan, olen niin huono noudattamaan ns. oikeita ruokavalioita. Aikataulutusten ja ruokien kanssa olen liian omapäinen. Mutta vilkaisin Jutan blogista sitä, ja varmasti terveellisesti laihtuu jos sitä jaksaa noudattaa. Mielenkiintoista olisi kuulla, nouseeko paino tosiaan alussa sitten vai lähteekö samantien laskuun?tuossa että kyllä tällä Juttakuurilla varmaan laihtuu, lounas oli ainakin hieman pienempi annos kuin mitä itse olen tehnyt.
Ateriaväli tihentyy viiteen. Korvasin välipalan sallitulla Fastin patukalla, oli aivan HERKKU!
Ja ihanaa kun oikein käsketään laittamaan suolaa ruokiin, ja mausteita. Pistin kunnolla cayennepippuria :)
Vettä menee edelleen se 3 litraa, toivottavasti ei ala turvottamaan tuon suolan kanssa.
Mutta olen innoissani! Tällä tavalla mulla nämä kilot on tippunut, innostun aina jostain uudesta, ja jaksan hetken tsempata. Yli 20 kiloa kuitenkin on tällä monimutkaisella laihdutustavalla lähtenyt, vielä viimeiset tiristellään pois! Ja sit saa kesä tulla :D
- hyvä dieetti
tämä Jutan kuuri! Paino laski mahtavasti, kaikki sunnuntain mässyturvotukset humpsahti pois ja enemmänkin. Aamupuuro mehukeitolla ja raejuustolla maistuu nyt ihanalle pitkän pirtelökuurin jälkeen.
Ruokia on parin päivän annokset jääkaapissa, punnittuna valmiiksi rasioihin. Helppoa, ja nopea lämmittää mikrossa. Salaattia myös kulhollinen valmiina. Tällä mennään, ei tarvi miettiä, kunhan syö mitä käsketään. Uskon että tällä kuurilla aineenvaihdunta saa puhtia, ja virtaa riittää!
Suosittelen lämpimästi ihan kaikille! :)
t. sisu- yx utelias
kiinnostuin noista Jutan sivuista, mut en tiä osotetta. Voisko joku kertoo sen, niin pääsisin kans lukeen ne, kiitos jo etukäteen!
- .sisu.
yx utelias kirjoitti:
kiinnostuin noista Jutan sivuista, mut en tiä osotetta. Voisko joku kertoo sen, niin pääsisin kans lukeen ne, kiitos jo etukäteen!
- .sisu.
Joko muilla tiukkakuurilaisilla into lopahti laihduttamiseen?
Noh, kirjoittelen sitten itsekseni... Onko muita Jutta/Bull kuurilla olevia täällä?
Dieetti on edennyt hyvin, painoa tippunut 1 kg kahden päivän dieettauksen jälkeen! Tosi hyvin!
Tämä on suorastaan nerokas dieetti kaikessa yksinkertaisuudessaan. Selkeä, mutta kuitenkin paljon vaihtelua, kasvikset ja marjat saa itse päättää, puoli kiloa päivässä ja vaihtoehtojahan on lukemattomia. Lihat saa valita joko nautaa, broileria tai kalaa, ja joka päivä joko riisiä, pastaa tai perunaa.
Eli ei pelkoa että pääsisi kyllästymään!!! :D
P.s. kokeilin yhtä kapeanmallista vanhaa takkia tänään ja se mahtuu!! Kohta voin alkaa käyttämään vanhoja vaatteitani, sieltä löysemmästä päästä... :)- Tiukkis.
Minäkin kävin Jutan sivuilla, samansorttista ruokaa olen lapannut kurkusta alas kun hänen dietissä. määrät on vaan isommat.
Nyt olen todennut että liian vähän rasvoja olen käyttänyt, toki niitä omega-pillereitä olen ottanut, mutta vain pari kapselia päivässä.
Tällä menolla on tippunut huhtikuun alusta 4 kg, ja nyt BMI 26, välillä on ollut painon nousua, ja sitten taas enemmänkin laskua tällä tiukkisella, ja lopputulos on siis tämä.
Hei muistakaa rypsiöly/oliiviöly/60 % rasiamargariini. Mulla hiukset ja iho mennyt aika korpuiksi, kun oon liian vähän niitä syönyt.
En vähään aikaan jatka näin tiukkiksella, mutta kontrollia pakko jatkaa. ettei siis tapahdu täydellistä repsahdusta.Ensi viikkoon moikka.
Ps olen harrastanut koko ajan aamupuuroa, ja se vähäkalorinen mehukeitto sen kanssa on ihan jees, eikä tosiaan tule mieleenkään, että puuroa alkais mitenkään ahmimaan... - .sisu.
Tiukkis. kirjoitti:
Minäkin kävin Jutan sivuilla, samansorttista ruokaa olen lapannut kurkusta alas kun hänen dietissä. määrät on vaan isommat.
Nyt olen todennut että liian vähän rasvoja olen käyttänyt, toki niitä omega-pillereitä olen ottanut, mutta vain pari kapselia päivässä.
Tällä menolla on tippunut huhtikuun alusta 4 kg, ja nyt BMI 26, välillä on ollut painon nousua, ja sitten taas enemmänkin laskua tällä tiukkisella, ja lopputulos on siis tämä.
Hei muistakaa rypsiöly/oliiviöly/60 % rasiamargariini. Mulla hiukset ja iho mennyt aika korpuiksi, kun oon liian vähän niitä syönyt.
En vähään aikaan jatka näin tiukkiksella, mutta kontrollia pakko jatkaa. ettei siis tapahdu täydellistä repsahdusta.Ensi viikkoon moikka.
Ps olen harrastanut koko ajan aamupuuroa, ja se vähäkalorinen mehukeitto sen kanssa on ihan jees, eikä tosiaan tule mieleenkään, että puuroa alkais mitenkään ahmimaan...Mulla oli myös pielessä rasvojen saanti, ja ihme vanha uskomus, että suolan käyttöä pitää vähentää.
Toinen vanha uskomus ettei kuuden jälkeen saisi syödä, ja pöh! 21.00 vedän vielä purkin rahkaa mehukeitolla, makeutussaineella ja leseillä.
Ja sitten se kaikkein idiootein uskomus hiilarien karttaminen!! Pöhkö jätin lempiaamupalani pois koska luulin että hiilareita pitää vähentää. Kyllä tämä dieetti tuli tarpeeseen!
Onneksi aineenvaihdunta kuitenkin pelittää, söin sen verran paljon. Iho parantunut tosi paljon, söinhän paljon marjoja ja salaattia omalla kuurilla, hiukset ok kunnossa. Kynnet on aivan loistavat, kiitos mega-calsiumin! Ne on olleet oikea murheen kryyni heti synnytyksestä alkaen, liuskottuvat ja hauraat.
En sitäkään tajunnut, ettei niitä protskujauhoja kannata vetää ellei treenaa tosi rankasti salilla... Mutta, onhan ne hyvän makuisia :)
5.6 kiloa on kokonaissaldo, nyt siis neljäs viikko menossa "tiukkaa kuuria". 12-13 kg on mun tavoite. Eli puoliväli häämöttää.
En viitsi Jutan blogiin kommentoida, on niin tukossa, täällä on paljon rauhallisempaa :D
- .sisu.
Nyt alkaa viides viikko, paino on pudonnut neljässä viikossa 6,5 kg.
Kolmas viikko meni huonosti, silloin ei pudonnut yhtään!! Sinnittelin ja yritin laskea kaloreita, mutta ei. Onneksi siirryin Jutta & Bull dieetille, paino lähti taas laskuun, 2,1 kg viikossa.
Tämä on paras dieetti mitä olen ikinä kokeillut. On tosi helppoa käydä kaupassa ja syödä, kun tietää tarkalleen mikä se menu on! Ja nälkä ei koskaan pääse kasvamaan liian suureksi, kun syödään 2-4 tunnin välein. Mitään herkkuja ei tee yhtään mieli! Proteiinipatukatkin säilyvät kaapissa.
Normaali painoindeksi on 20-25, tähtään johonkin puoleen väliin tuota, 22,5 tai jotain. Tuolla painolla on vähän pelivaraa herkuttellakin välillä. 6,4 kg on tiputtamatta. Olo alkaa olla "laiha" :D
Se on ainakin varmaa, että jos noudatan tätä dieettiä tarkasti, montaa kiloa ei jää tiputtamatta :)
Miten muilla menee? Eikö kukaan lähde tähän mukaan? Mulla on lähipiiristä jo monta mukana, kaikki ovat tyytyväisiä! Tsemppiä kuitenkin millä tyylillä laihdutattekin!! :)- qweras
Joo kyllä kun lukee sun kokemuksia juttailusta niin houkuttaisi, mutta työn ja oman elämänrytmin takia se ei varmaan vain sopisi. Lasken mieluummi kaloreita itse ja syön kun syön, sillä mulla on usein työpäivinä todella pitkät välit. Esim välillä työpäivä kestää kuusi tuntia, johon ei sisälly ruokailua tai mahdollisuutta siihen. Välillä tosin ruokailu on, ja pakollisena. Jolloin pitää syödä sitä mitä lapsetkin. :)
Viime maanantaista tosiaan -600grammaa, johon olen siinä määrin tyytyväinen, että aluksi näytti taas tulevan jopa lisäpainoa. Oon huomannut, että mulla tosiaan 'seilaa' toi paino aina hetken, eli laskee kerralla reilusti alas, saattaa tiputtaa kilon tai puolikkaan yhdessä yössä, nousee siitä jonkin verran (mutta ei niin ylös kun mistä lähti) ja putoaa taas alemmas kuin aikaisemmin. Esim siis viime maanantaina oli 71.6 -> tiistai 71.8 -> keskiviikko 72.0 -> torstai 71.9 -> pari punnitsematonta päivää kun en ollut vaa'an lähellä --> tänä maanantaina 71.0 :) Ja oudointa on, että alkuviikon olin paljon paremmin ryhdissä kuin lopusta, kävin kävelyillä jne. Viikonloppuna tuli syötyä vähän enemmän mitä sattuu, ja silti tasasi sen painon. Pitänee ehkä aineenvaihduntaakin enemmän kasassa, kun syö ns. "erimääriä" selkeästi. Tosin en välttämättä edes sillä huonolla ruualla ohittanut kaloreita, luulen että silti alle 1600kcal pyöri. Tai ainakin lähimaastossa. - qweras
qweras kirjoitti:
Joo kyllä kun lukee sun kokemuksia juttailusta niin houkuttaisi, mutta työn ja oman elämänrytmin takia se ei varmaan vain sopisi. Lasken mieluummi kaloreita itse ja syön kun syön, sillä mulla on usein työpäivinä todella pitkät välit. Esim välillä työpäivä kestää kuusi tuntia, johon ei sisälly ruokailua tai mahdollisuutta siihen. Välillä tosin ruokailu on, ja pakollisena. Jolloin pitää syödä sitä mitä lapsetkin. :)
Viime maanantaista tosiaan -600grammaa, johon olen siinä määrin tyytyväinen, että aluksi näytti taas tulevan jopa lisäpainoa. Oon huomannut, että mulla tosiaan 'seilaa' toi paino aina hetken, eli laskee kerralla reilusti alas, saattaa tiputtaa kilon tai puolikkaan yhdessä yössä, nousee siitä jonkin verran (mutta ei niin ylös kun mistä lähti) ja putoaa taas alemmas kuin aikaisemmin. Esim siis viime maanantaina oli 71.6 -> tiistai 71.8 -> keskiviikko 72.0 -> torstai 71.9 -> pari punnitsematonta päivää kun en ollut vaa'an lähellä --> tänä maanantaina 71.0 :) Ja oudointa on, että alkuviikon olin paljon paremmin ryhdissä kuin lopusta, kävin kävelyillä jne. Viikonloppuna tuli syötyä vähän enemmän mitä sattuu, ja silti tasasi sen painon. Pitänee ehkä aineenvaihduntaakin enemmän kasassa, kun syö ns. "erimääriä" selkeästi. Tosin en välttämättä edes sillä huonolla ruualla ohittanut kaloreita, luulen että silti alle 1600kcal pyöri. Tai ainakin lähimaastossa.Vain 100grammaa nousua eiliseen, vaikka vedin illalla sellaisia mausteperunoita että varauduin paljon pahempaan. Todella tyytyväinen nyt, etenkin kun tällä viikolla vastaavanlaisia mausterepsahduksia en ajatellut harrastaa. Salaatti on alkanut karkailemaan ruokavaliostani, joten yritän pitää sen osalta tehoviikon. Jos vaikka piristyisi omakin olemus siitä raikkaudesta :)
- .sisu.
Helteet tuli ja dieetti lensi samantien romukoppaan! Ruokavalio on koostunut lähinnä patongista, tuorejuustosta, kekseistä ja pähkinäsuklaalevitteestä... En edes viitsi laskea paljonko paino on noussut, ehkä noin kilon :(
Jääkaapista on puuttunut kasvikset ja salaatti, rahkaa ei edes tee mieli, raejuusto alkaa tökkiä. Vettä olen juonut aivan liian vähän.
Mutta, nyt aion ryhdistäytyä ja rupeankin heti väsäämään salaattia, että sitä on sitten valmiina kun oikea nälkä iskee! Miten muilla? :)- Tiukkis.
Mulla on myös lipsunut pahemman kerran, parina viime päivänä varsinkin. Oikein ällöttää, miten monta ruisleipää ja hapankorppua onkaan mennyt, niin ja makeita keksejä, hyi sentään.
Tänään sain vihdoinkin inspiksen jatkaa laihista. Eli tänään syöty: lautasellinen vihannessosekeittoa, yksi voileipä keittokinkkua ja nyt illalla protsupirtelöä pari lasillista.Ei muuta tänään.
Huomisesta alkaen kunnon tiukkis, eli puuro, vihannes kala/liha, protsupirtelö, raejuusto, hedelmä, yhteensä korkeintaan 1000 Kcal.
2,5 kg normaali BMI:n ylärajaan vielä. Ei tästä tule mitään, jos ei pidetä tätä toistemme tsemppausta. Kumman nopeesti unohtuu kaikki hyvät tavoitteet ja dieetit, ja alkaa suorastaan lihomaan. No, pois se meistä! - en ole
Tiukkis. kirjoitti:
Mulla on myös lipsunut pahemman kerran, parina viime päivänä varsinkin. Oikein ällöttää, miten monta ruisleipää ja hapankorppua onkaan mennyt, niin ja makeita keksejä, hyi sentään.
Tänään sain vihdoinkin inspiksen jatkaa laihista. Eli tänään syöty: lautasellinen vihannessosekeittoa, yksi voileipä keittokinkkua ja nyt illalla protsupirtelöä pari lasillista.Ei muuta tänään.
Huomisesta alkaen kunnon tiukkis, eli puuro, vihannes kala/liha, protsupirtelö, raejuusto, hedelmä, yhteensä korkeintaan 1000 Kcal.
2,5 kg normaali BMI:n ylärajaan vielä. Ei tästä tule mitään, jos ei pidetä tätä toistemme tsemppausta. Kumman nopeesti unohtuu kaikki hyvät tavoitteet ja dieetit, ja alkaa suorastaan lihomaan. No, pois se meistä!ainoa... En tajua mitä tapahtui! Kaikki meni hienosti, olin varma että vedän neliviikkoisen dieetin loppuun asti.
Ensiksi ärsyynnyin Jutan ja Bullin suunnitelmista alkaa rahastaa näillä dieetti-jutuilla, siis jos haluaa jatko-ohjeita, siitä pitää maksaa. No niin tietenkin, kuka nyt loputtomiin neuvoo ihmisiä ilmaiseksi, kun voi tehdä bisnestäkin. Mutta ärsyynnyin, en voi sietää sitä että ihmisten lihavuudella tehdään bisnestä. Meni vähän maku koko hommaan. (En ikinä esim. maksaisi liikunnasta jossain hikisessä salissa, kun omalta kotiovelta pääsee luontoon.)
Sitten tuli armoton helle ja kiire! Torstaista lähtien on ollut about 27 astetta. Kämppä oli kuin pommin jäljiltä, jääkaapista hupeni eväät, pyykkivuoret ja tiskivuoret kasvoi, kotona käytiin vain sotkemassa! Kodin hengettärestä tuli "hippiäiti". Mieti siinä sitten dieettiruokia saatikka punnitse jokaista suupalaa... ei ei ei...
Nyt uudet sotasuunnitelmat: puuron syöntiä jatkan aamupalalla, leivät tiukasti kielletty. Raejuustoa sekaan, jos kova nälkä. Päivällä salaattia ja kasviksia rajattomasti, vähän lihaa ym. protskulisuketta. Illalla pirtelö. Ei muuta, kolme ateriaa päivässä.
Sekin muuten alkoi potuttaa Juttakuurilla, kun salaattia ja kasviksia sai syödä niin vähän, ja se rahka... sitä ei tee enää mieli, varmaan ikinä...
Tsempataan nyt hulluna toisiamme, nyt ihan armoton loppukiritys päälle!
t.sisu - Tiukkis.
en ole kirjoitti:
ainoa... En tajua mitä tapahtui! Kaikki meni hienosti, olin varma että vedän neliviikkoisen dieetin loppuun asti.
Ensiksi ärsyynnyin Jutan ja Bullin suunnitelmista alkaa rahastaa näillä dieetti-jutuilla, siis jos haluaa jatko-ohjeita, siitä pitää maksaa. No niin tietenkin, kuka nyt loputtomiin neuvoo ihmisiä ilmaiseksi, kun voi tehdä bisnestäkin. Mutta ärsyynnyin, en voi sietää sitä että ihmisten lihavuudella tehdään bisnestä. Meni vähän maku koko hommaan. (En ikinä esim. maksaisi liikunnasta jossain hikisessä salissa, kun omalta kotiovelta pääsee luontoon.)
Sitten tuli armoton helle ja kiire! Torstaista lähtien on ollut about 27 astetta. Kämppä oli kuin pommin jäljiltä, jääkaapista hupeni eväät, pyykkivuoret ja tiskivuoret kasvoi, kotona käytiin vain sotkemassa! Kodin hengettärestä tuli "hippiäiti". Mieti siinä sitten dieettiruokia saatikka punnitse jokaista suupalaa... ei ei ei...
Nyt uudet sotasuunnitelmat: puuron syöntiä jatkan aamupalalla, leivät tiukasti kielletty. Raejuustoa sekaan, jos kova nälkä. Päivällä salaattia ja kasviksia rajattomasti, vähän lihaa ym. protskulisuketta. Illalla pirtelö. Ei muuta, kolme ateriaa päivässä.
Sekin muuten alkoi potuttaa Juttakuurilla, kun salaattia ja kasviksia sai syödä niin vähän, ja se rahka... sitä ei tee enää mieli, varmaan ikinä...
Tsempataan nyt hulluna toisiamme, nyt ihan armoton loppukiritys päälle!
t.sisupäivä'n saldo tänään:
protskupirtelö n 2dl (mansikka,banaani, rasvaton maito, herajauhe)
kanakeitto lautasellinen (rasvaton kana vihanneksia)
protskupirtelön loput n 2 dl rahkaa n 1dl
puuro (vajaa dl luomuruishiutale,vehnä ja-ruisleseitä ja soijaproteiinijauhe yht n 1/2 dl, 2 dl rasvaton maito, 1/2dl vettä) 1tl 60 % margariinisilmä puuroon ja lisäksi sok.ton mehukeitto.
Hei, jos 7500 Kcal vajeella laihtuu kilon, niin se tekis 1000 Kcal:n päivävajeella 7,5 päivää. Eli tossa ajassa menis kilo ja 15 päivässä 2 kg. Laskinkos oikein? - Tiukkis.
Tiukkis. kirjoitti:
päivä'n saldo tänään:
protskupirtelö n 2dl (mansikka,banaani, rasvaton maito, herajauhe)
kanakeitto lautasellinen (rasvaton kana vihanneksia)
protskupirtelön loput n 2 dl rahkaa n 1dl
puuro (vajaa dl luomuruishiutale,vehnä ja-ruisleseitä ja soijaproteiinijauhe yht n 1/2 dl, 2 dl rasvaton maito, 1/2dl vettä) 1tl 60 % margariinisilmä puuroon ja lisäksi sok.ton mehukeitto.
Hei, jos 7500 Kcal vajeella laihtuu kilon, niin se tekis 1000 Kcal:n päivävajeella 7,5 päivää. Eli tossa ajassa menis kilo ja 15 päivässä 2 kg. Laskinkos oikein?mainostaa mitä tämän päivän syömiset sisältää.
Kirjasin eilen ja toissapäivänä syömiset, illemmalla oli kuitenkin pakko syödä vielä, mutta ihan hallitusti.
Sellasesta viiden kerran syömisestä/pvä yritän pitää kiinni.
Juu laihdutsbisnes kukoistaa, on painonvartijaa, xtravangaa vai mikä se nyt on. Laihtuuhan niissä, ja saa maksaa, varsinkin tossa xtrassa. Niissähän on toi ryhmän tuki kai aika oleellinen.
Millanen ryhmä meillä on nyt täällä? Ketään mukana? - .sisu.
Tiukkis. kirjoitti:
mainostaa mitä tämän päivän syömiset sisältää.
Kirjasin eilen ja toissapäivänä syömiset, illemmalla oli kuitenkin pakko syödä vielä, mutta ihan hallitusti.
Sellasesta viiden kerran syömisestä/pvä yritän pitää kiinni.
Juu laihdutsbisnes kukoistaa, on painonvartijaa, xtravangaa vai mikä se nyt on. Laihtuuhan niissä, ja saa maksaa, varsinkin tossa xtrassa. Niissähän on toi ryhmän tuki kai aika oleellinen.
Millanen ryhmä meillä on nyt täällä? Ketään mukana?on homma hyvin hallussa, Tiukkis! Pakko nostaa hattua! Mulla ei vielä eilen oikeen onnistunut, söin ihan mitä sattuu...
Pakko aloittaa joku tosi tiukka linja, muuten ei tuu mitään, lähtee heti lapasesta. Paino vaan nousee, 7 kiloa tiputettavana. Pitäis aloittaa joku pirtelökuuri tai vastaava!! Pitää ruveta suunnittelemaan! Juhannukseen mennessä jos olis entiset mitat!
Aamulla meni leipää, keksejä ym. höttöä, nyt kana-feta salaatti ja kasviksia. Illalla vielä pirtelö. Rahkaa ois jääkaapissa varmaan 10 prk, kun mieskin innostui rahkan syönnistä... täytyy työntää ne pirtelöihin...
Juu tänne sais tulla lisää porukkaa, että vähän innostuttais mekin! :) - qweras
.sisu. kirjoitti:
on homma hyvin hallussa, Tiukkis! Pakko nostaa hattua! Mulla ei vielä eilen oikeen onnistunut, söin ihan mitä sattuu...
Pakko aloittaa joku tosi tiukka linja, muuten ei tuu mitään, lähtee heti lapasesta. Paino vaan nousee, 7 kiloa tiputettavana. Pitäis aloittaa joku pirtelökuuri tai vastaava!! Pitää ruveta suunnittelemaan! Juhannukseen mennessä jos olis entiset mitat!
Aamulla meni leipää, keksejä ym. höttöä, nyt kana-feta salaatti ja kasviksia. Illalla vielä pirtelö. Rahkaa ois jääkaapissa varmaan 10 prk, kun mieskin innostui rahkan syönnistä... täytyy työntää ne pirtelöihin...
Juu tänne sais tulla lisää porukkaa, että vähän innostuttais mekin! :)Kiinnostus lopahtanut täysin, heti kun tänne ei enää raportoinut alkoi sallimaan itseltään ihan kaiken :P
Viimekerran ilmoituksesta on noussut sen 800grammaa, tosin voin myöntää että nousi ensin enemmänkin. Nyt vaan koitin alkaa hiljakseen tasaamaan takaisin. - viikolla
qweras kirjoitti:
Kiinnostus lopahtanut täysin, heti kun tänne ei enää raportoinut alkoi sallimaan itseltään ihan kaiken :P
Viimekerran ilmoituksesta on noussut sen 800grammaa, tosin voin myöntää että nousi ensin enemmänkin. Nyt vaan koitin alkaa hiljakseen tasaamaan takaisin.se alkaa!!! Aloitan puuro- kasvisosekeitto/salaatti- pirtelö kuurin. Vielä ei ole tarpeeksi kova motivaatio. Helteet taitaa olla ohi tältä erää, pääsee normaalirutiineihin kiinni.
Eilen syötiin kaupan maksalaatikkoa ja rieskoja, vaikka tarkoitus oli tehdä pirtelö, ja illalla meni vielä pari leipää ja tuoremehua klo 23 jälkeen! Turvonnut olo! No, onneksi en syönyt karkkia tms...
Mukavaa että qweras olet mukana!
Koitetaan selvitä tästä päivästä, se tuo intoa kun onnistuu :) - Tiukkis.
viikolla kirjoitti:
se alkaa!!! Aloitan puuro- kasvisosekeitto/salaatti- pirtelö kuurin. Vielä ei ole tarpeeksi kova motivaatio. Helteet taitaa olla ohi tältä erää, pääsee normaalirutiineihin kiinni.
Eilen syötiin kaupan maksalaatikkoa ja rieskoja, vaikka tarkoitus oli tehdä pirtelö, ja illalla meni vielä pari leipää ja tuoremehua klo 23 jälkeen! Turvonnut olo! No, onneksi en syönyt karkkia tms...
Mukavaa että qweras olet mukana!
Koitetaan selvitä tästä päivästä, se tuo intoa kun onnistuu :)suunnitelmalta. Voihan sitä ajatella silleen, että alkaa aineenvaihdunta kunnolla toimia, kun syö välillä enemmän. Harmi vaan, et helposti lähtee lapasesta niin kuin sanoit.
Mulla on aika tiukka linja jatkunut onneksi, kyllä se siitä lähtee kun pääsee kunnolla alkuun taas.
Tänään tein vähäkalorisen ratatoullen, tuli aika hyvää, tai ainakin syötävää.
n 1 tl öljyä paistin pannulle
kesäkurpitsan paloja
1 sipuli paloina
herkkusieniä puolitettuina
kirsikkatomaatteja puolitettuina
mausteeksi yrttisuolaa ja erilaisia yrttejä, basilikaa, sitruunamelissaa ym
Kypsyttelin jonkun aikaa, ei kauan
Tämän kanssa yksi rasvaton kanafilee.
Jotenkin tähän on vaan totuteltava, oltiin kaupungilla, mies söi kahvin kanssa Wiinerin, minä pelkän kahvin. Myöhemmin hän osti kiskalta jätskin, mutta minä en. Mikä saavutus.
No, tässähän meillä on hyvä kolmen iskuryhmä, periksi ei anneta! - Tiukkis.
Tiukkis. kirjoitti:
suunnitelmalta. Voihan sitä ajatella silleen, että alkaa aineenvaihdunta kunnolla toimia, kun syö välillä enemmän. Harmi vaan, et helposti lähtee lapasesta niin kuin sanoit.
Mulla on aika tiukka linja jatkunut onneksi, kyllä se siitä lähtee kun pääsee kunnolla alkuun taas.
Tänään tein vähäkalorisen ratatoullen, tuli aika hyvää, tai ainakin syötävää.
n 1 tl öljyä paistin pannulle
kesäkurpitsan paloja
1 sipuli paloina
herkkusieniä puolitettuina
kirsikkatomaatteja puolitettuina
mausteeksi yrttisuolaa ja erilaisia yrttejä, basilikaa, sitruunamelissaa ym
Kypsyttelin jonkun aikaa, ei kauan
Tämän kanssa yksi rasvaton kanafilee.
Jotenkin tähän on vaan totuteltava, oltiin kaupungilla, mies söi kahvin kanssa Wiinerin, minä pelkän kahvin. Myöhemmin hän osti kiskalta jätskin, mutta minä en. Mikä saavutus.
No, tässähän meillä on hyvä kolmen iskuryhmä, periksi ei anneta!näin:
aamulla puuro
luontoretkellä kuppi kahvia termarista yksi pieni myslileipä pala, päällä ohuesti 60 % margariinia, 15 % juustoa ja aurinkosalaattia
iltapäivällä grillausta pihalla, pari pientä possun sisäfilepalaa n 150 g ehkä, kesäkurpitsaa, tomaattia, sipulia ja herrkusientä, siis samat vihannekset kuin ellen, mutta nyt grillistä.Lisäksi yksi älyttömän pieni italialainen siikli-peruna.
Illaksi ajattelin protskupirtelöä. Toivottavasti tämä nyt pitää.
25.4 on nyt BMI, tavoite on 24,9
Millaset teillä on tätänykyä BMI:t ? - .sisu.
Tiukkis. kirjoitti:
näin:
aamulla puuro
luontoretkellä kuppi kahvia termarista yksi pieni myslileipä pala, päällä ohuesti 60 % margariinia, 15 % juustoa ja aurinkosalaattia
iltapäivällä grillausta pihalla, pari pientä possun sisäfilepalaa n 150 g ehkä, kesäkurpitsaa, tomaattia, sipulia ja herrkusientä, siis samat vihannekset kuin ellen, mutta nyt grillistä.Lisäksi yksi älyttömän pieni italialainen siikli-peruna.
Illaksi ajattelin protskupirtelöä. Toivottavasti tämä nyt pitää.
25.4 on nyt BMI, tavoite on 24,9
Millaset teillä on tätänykyä BMI:t ?alettiin sinnitelemään myös, toivottavasti viimeistä kertaa! Olen syönyt ihan miten sattuu, paljon karkkia, grillijuttuja ja napostellut nonstop. Paino on noussut koko laihdutusajan alimmasta painosta 1,6 kg, kahden viikon takaisesta maanantaipainosta kilon. Painoindeksi nyt 25,1. Tavoittelen bmi 22.5.
Pudotettavaa 7.3 kg, yritän selvitä tuosta viidessä viikossa. Alan loppuajasta paastolle, jos tulee kiire. Pidän täällä ruokapäiväkirjaa aina kun kerkeän.
Eilen söin näin:
puuro, iso pussillinen irtokarkkeja, 3 pientä tortillaa (jauhelihaa, salaattia, fetaa, chilikastiketta) mansikkarahkaa leseillä, voileipäkeksejä.
Nyt alkoi totaalinen karkkilakko, iho kärsinyt aivan hirveästi suklaisista ja toffeisista irtokarkeista! Ja juuri kun olin saanut ihon tosi hyvään kuntoon!
Sain eka viikolla 3.8 kg pois muistaakseni, tapahtuisipa nyt sama!!! :)
Toivotaan että nyt onnistutaan, tsemppiä naiset! :)
t.sisu - qweras
.sisu. kirjoitti:
alettiin sinnitelemään myös, toivottavasti viimeistä kertaa! Olen syönyt ihan miten sattuu, paljon karkkia, grillijuttuja ja napostellut nonstop. Paino on noussut koko laihdutusajan alimmasta painosta 1,6 kg, kahden viikon takaisesta maanantaipainosta kilon. Painoindeksi nyt 25,1. Tavoittelen bmi 22.5.
Pudotettavaa 7.3 kg, yritän selvitä tuosta viidessä viikossa. Alan loppuajasta paastolle, jos tulee kiire. Pidän täällä ruokapäiväkirjaa aina kun kerkeän.
Eilen söin näin:
puuro, iso pussillinen irtokarkkeja, 3 pientä tortillaa (jauhelihaa, salaattia, fetaa, chilikastiketta) mansikkarahkaa leseillä, voileipäkeksejä.
Nyt alkoi totaalinen karkkilakko, iho kärsinyt aivan hirveästi suklaisista ja toffeisista irtokarkeista! Ja juuri kun olin saanut ihon tosi hyvään kuntoon!
Sain eka viikolla 3.8 kg pois muistaakseni, tapahtuisipa nyt sama!!! :)
Toivotaan että nyt onnistutaan, tsemppiä naiset! :)
t.sisuJuu ei, se paino ei vain tunnu putoavan. Syönyt jopa suhteellisen terveellisesti, mutta oma kehoni näköjään vaatii sitä "kovaa rääkkiä" ruuan osalta, että paino putoaisi. Pitää niin kovaa kiinni kiloistaan :/ Tosin tiesinhän minä tämän ennestään, pääsi vain unohtumaan.
Paino ei ole pudonnut yhtään, pikemminkin hiukan noussut. Alan tarkistamaan vain vaa'ankin kuntoa kohta, koska se aika paljon välillä heittää; saattaa ensin näyttää 2 kiloa enemmän kuin tunnin päästä siihen astuessa. Ja siinä välissä olen saattanut jopa pukea enemmän päälleni! :D Sen takia en nyt painoani edes raportoi. - xtiukkis
qweras kirjoitti:
Juu ei, se paino ei vain tunnu putoavan. Syönyt jopa suhteellisen terveellisesti, mutta oma kehoni näköjään vaatii sitä "kovaa rääkkiä" ruuan osalta, että paino putoaisi. Pitää niin kovaa kiinni kiloistaan :/ Tosin tiesinhän minä tämän ennestään, pääsi vain unohtumaan.
Paino ei ole pudonnut yhtään, pikemminkin hiukan noussut. Alan tarkistamaan vain vaa'ankin kuntoa kohta, koska se aika paljon välillä heittää; saattaa ensin näyttää 2 kiloa enemmän kuin tunnin päästä siihen astuessa. Ja siinä välissä olen saattanut jopa pukea enemmän päälleni! :D Sen takia en nyt painoani edes raportoi.ei tuu mitään mistään tiukkiksesta. Olen repsahtanut dieetin suhteen totaalisesti.
Nää kotivaakat on sellasia, et riippuu vähän siitä miten vaakalle astuu, antaa tuloksen. kun astuu oikein varovasti niin on alempi paino...
Aloitan taas tänään vähän tiukennettua, vaakalle ehkä huomenna.
Oisko Sisulla antaa vähän potkua, vai onko sulla sama juttu. - juttu...
xtiukkis kirjoitti:
ei tuu mitään mistään tiukkiksesta. Olen repsahtanut dieetin suhteen totaalisesti.
Nää kotivaakat on sellasia, et riippuu vähän siitä miten vaakalle astuu, antaa tuloksen. kun astuu oikein varovasti niin on alempi paino...
Aloitan taas tänään vähän tiukennettua, vaakalle ehkä huomenna.
Oisko Sisulla antaa vähän potkua, vai onko sulla sama juttu.En ole päässyt kunnon vauhtiin... Motivaatio on täysin hukassa.
Paino junnaa samoissa lukemissa. Pitäisikö kaikkien alkaa noudattamaan jotain samaa ruokavaliota, ja siitä ei sitten lipsuttaisi?
Alkaa mennä naurettavaksi, enkö pääse vaivaisesta seitsämästä kilosta eroon? Hohhoijaa... :)
t.sisu
- nyt! -sisu-
Eli nyt riitti mulle tämä holtiton elämäntyyli, eilinen oli viimeinen pisara kun iltapalaksi tuli syötyä jättiannos jäätelöä ja kuorrutettu munkki. Aamupaino oli hurja, olen lihonut dieetin aikaisesta alimmasta painostani 2,5 kg ja tavoitepainoon on matkaa 8.2 kg!!!
En ala tässä henkilökohtaista elämääni selvittämään tarkasti, mutta kauhea kiire kokoajan ja hullua raatamista pihalla lapsenhoidon ohella, ja vielä vieraitten kestitsemistä niin lopputulos on tämä... Ja kaikkea pientä sattumusta.. selityksiä, tiedän... :)
En ole liikkunut yhtään, jos ei pihatöitä lasketa, rakennamme pihaa ihan tyhjästä. Raskasta hommaa ja käy salitreenistä.
Mutta nyt siis riitti! Alan pitämään ruokapäiväkirjaa täällä aina kun pystyn.
Noudatan ruokavaliota, joka menee näin:
aamupala: puuro, mehukeitto ja raejuusto. Päivällä: salaattia, kasviksia ja hieman lihaa tms. ltapala: proteiini-marja-hedelmä-pirtelö. Jos on jotain pakko syödä välissä, otan rahkaa ja marjoja, tai lo carp-proteiinipatukan tai valmiin proteiinipirtelön.
Haluan nyt nopeasti eroon turvotuksista, tunnen että naamakin on ihan turpea ja sellainen kaksoisleuka turvotus, kaamea olo. Alan juomaan paljon vettä! Nopeita tuloksia siis tavoitteena ja loppuun asti eli BMI 22,5 asti!!
Kaikki ketkä lukee tämän lähtekää mukaan!!! - täällä...
Paino lähtenyt laskuun ja kivasti on mennyt. Ruokailut pysyneet suht hanskassa vaikka päivät älyttömän raskaita ja kiireisiä. Olen pysynyt erossa karkista ja herkuista! En jaksa harrastaa liikuntaa, mutta olen kuluttanut PALJON kaloreita töitä tekemällä.
Nyt tavoitepainoon matkaa 6,4 kg, juhannukseen asti koitan sinnitellä. En laske enää pudotettuja kiloja vaan matkaa tavoitteeseen, kun saan viitosella alkavan luvun, alkaa olla voittaja fiilis! Toivottavasti jo huomenna :)
En nyt ehdi pitämään ruokapäiväkirjaa tai laskemaan kaloreita, mutta heinäkuussa taas siihen hommaan, jos kiloja vielä tiputettavana. Aika varmasti on, ainakin muutama... Hitaasti hyvä tulee eikä ainakaan nahka jää roikkumaan!
Miten muilla tiukkiskuurilaisilla on mennyt? :)
t. sisu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875