jota on pakko kunnioittaa. Pisti miehille päihin miesten kotikentällä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Michèle_Mouton
Ei heti tule muita vastaaviin suorituksiin kyenneitä naisia mieleen. Tuleeko muilla?
Tässä on kyllä sellainen nainen,
15
359
Vastaukset 15
Eihän rallin ajaminen vaadi fyysistä voimaa, joten mikä ihme se nyt on, että nainenkin voi pärjätä? Ei missään ole todistettu, että naisilla olisi huonommat refleksit ja huonompi silmän ja kropan koordinaatio kuin miehillä. Naispuolisia harrastajia vain on niin vähän, että harvoin sieltä rallissa menestyjiä nousee.
mistä päättelet, että naiset ei niin autourheilua harrastaisi? Harrastikovatko naiset mielestäsi ennen, vaikka n. 30 vuotta sitten enemmän rallia kuin nykyaikana?
relaxed_eyes kirjoitti:
mistä päättelet, että naiset ei niin autourheilua harrastaisi? Harrastikovatko naiset mielestäsi ennen, vaikka n. 30 vuotta sitten enemmän rallia kuin nykyaikana?
Minä uskon, että jos naispuolisia kilpalijoita olisi yhtä paljon kuin miehiä, niin menestystäkin olisi tullut saman verran. Koska esimerkkisi nainen on ainoa menestynyt, voinemme päätellä, että harrastajapohja on ohut miehiin verrattuna. Niin oli 30 vuotta sitten ja on edelleen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä uskon, että jos naispuolisia kilpalijoita olisi yhtä paljon kuin miehiä, niin menestystäkin olisi tullut saman verran. Koska esimerkkisi nainen on ainoa menestynyt, voinemme päätellä, että harrastajapohja on ohut miehiin verrattuna. Niin oli 30 vuotta sitten ja on edelleen.
sun pitää käydä joskus kartingkisoissa katsomassa.
relaxed_eyes kirjoitti:
sun pitää käydä joskus kartingkisoissa katsomassa.
Kummityttö on haka cartingissa. Mutta ei niitä montaa siellä poikien joukossa ole.
- hipos
"Ei missään ole todistettu, että naisilla olisi huonommat refleksit ja huonompi silmän ja kropan koordinaatio kuin miehillä. "
Miehillä on parempi tilan avaruudellinen hahmotuskyky. Ratikkakuski kirjoitti:
Kummityttö on haka cartingissa. Mutta ei niitä montaa siellä poikien joukossa ole.
toivottavasti kummityttös hakkaa pojat ja pääsee kilpa-autoilussa pitkälle.
Vilpittömästi tuota toivon kummitytöllesi menestystä, mutta en silti ole samaa mieltä kanssasi siitä, että jos tyttöjä ja poikia olisi kilpa-autoilun parissa yhtä paljon, niin sukupuolten välillä ei olisi merkittävää eroa pärjäämisessä.
Nainen voi olla ja yleensä nykyaikana onkin hyvä kuski, monesti parempi kuin mies, mutta kuitenkin lähes poikkeuksetta hitaampi kuin mies.- muumi-Iäppäri
hipos kirjoitti:
"Ei missään ole todistettu, että naisilla olisi huonommat refleksit ja huonompi silmän ja kropan koordinaatio kuin miehillä. "
Miehillä on parempi tilan avaruudellinen hahmotuskyky.varsinkaan vävypojat eivät pärjää MISSÄÄN
Ratikkakuski kirjoitti:
rallissa... ja jopa jokkiksessa on naisille oma sarjansa, miksi se on niin? Miksi naiset eivät automaattisesti aja yleisessä luokassa? Siksi, koska ne nyt vaan on niin paljon hitaampia. Kaluston piikkiinkään ei voi laittaa, koska minäkin tunnen monta pariskuntaa jossa sekä mies, että vaimo ajavat sprinttiä samalla autolla. Nainen jää.... hyvä ettei 10 sekuntia kilometrillä miehelle.
Mutta, Michele Mouton on ollut poikkeus tähän sääntöön. Olis tietty hienoa jos niitä poikkeuksia löytyis lisää.relaxed_eyes kirjoitti:
toivottavasti kummityttös hakkaa pojat ja pääsee kilpa-autoilussa pitkälle.
Vilpittömästi tuota toivon kummitytöllesi menestystä, mutta en silti ole samaa mieltä kanssasi siitä, että jos tyttöjä ja poikia olisi kilpa-autoilun parissa yhtä paljon, niin sukupuolten välillä ei olisi merkittävää eroa pärjäämisessä.
Nainen voi olla ja yleensä nykyaikana onkin hyvä kuski, monesti parempi kuin mies, mutta kuitenkin lähes poikkeuksetta hitaampi kuin mies....ja se johtuu perusluonteenlaadullisista eroista. Ei fyysisistä ominaisuuksista.
Naisilla ei oo varmaan tarpeeksi kova kilpailuvietti / voitontahto. Osaavat tyytyä vähempää, eivät aina halua olla kaikessa parempia kuin kaikki muut yhteensä.
- uk_ko
Minun EX-MUIJANI!
Hän pisti kampoihin KAIKESSA! - muumi-Iäppäri
.
- kirpela
mutta kyllä mainitsisin Anita Mäkelän silti.
Hitto, mulla on sen nimmariki.
Muistan kun sen -77 Trans Amista oli veekasissa esittely ja joskus vuoden päästä siitä se alkoi ajamaan kilpaa. Täytyy sanoa, että siinä on kans kova mimmi.
- tonou
Mä olen ajanut pari kertaa cartingia ja on todettava, että ajelemani oudot kaarteilut ja ajolinjojen epäloogisuudet eivät johtaneet minua voittoon, mutta sen sijaan lähes ekstaasiin ja staattiseen hurmioon.
Hyvin femiinit linjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566