tuloksia?!

comeback

terppa! olis mukava tietää minkä tasoisia keilaajia täällä käy juttelemassa? itse keilannut 12 vuotta, tosin viimeiset kolme vuotta en oo ollu missään seurassa ja keilaaminen on muutenkin ollu vähäistä. comeback olis tarkoitus ens kaudella tehdä.

asiaan: onkos täällä 300 tehneitä ihmisiä? itsellä yhden sarjan ennätys 288. kahteen sarjaan hieman päälle 500, neljään 926, kuuteen 1342. kertokaapas ihmiset! on aina mukavaa verrata tuloksia ja keskustella huippuhetkistä keilailun parissa!

8

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rataprinsessa

      Kiva, että täällä käy edes joku järkevä! Oon harrastanu keilailua n. 4 vuotta (oon pian 18v). Kolmea sataa en oo vielä koskaan heittäny, mutta yhden sarjan ennätys on 270. Kuuteen oon heittäny jotain vähä päälle 1200. Tee ihmeessä comeback, keilailu kun on maailman siistein laji :)

      • bowler

        Mä olen alle 18 v. noin 3 vuotta harrastanut lajia ennätyksiä 3x279, 2 sarjaa jotain 53?, kuuteen 1356 ja kahdeksaan 1620, 16 sarjaa 2 päälle.


    • exkeilaaja

      Minä keilasin 8 vuotta, mutta lopetin jokunen vuosi sitten. Parhaat tulokseni on 1 sarja jotain 277 ja 6 sarjaan 1369. Viimesillä keilailuvuosillani olin täys luuseri, en osannu vierittää sitä kuulaa yhtään. Sit tuli muita juttuja elämään ja kiinnostus keilailuun oli tipotiessään, eli lopetin. Ehkä joskus mäki teen comebackin. Kyllä mä välillä kaipaan sitä kilpailujen jännitystä... :)

    • Lord of the Pins

      Olen harrastanut keilailua noin 4 vuotta, joista 2 viimeistä vuotta seurassa. Nykyisin olen C-sarjassa keskiarvolla 171, joten parannettavaa on.

      1 sarja: 279
      2 sarjaa: n.500
      6 sarjaa: 1279

      • huu

        8v on tullut nakkailtua ... 2x300 ja 1450 kuuteen sarjaan encat!


      • comeback
        huu kirjoitti:

        8v on tullut nakkailtua ... 2x300 ja 1450 kuuteen sarjaan encat!

        missäs seurassa herra huu on? divarissa?


      • kebu
        huu kirjoitti:

        8v on tullut nakkailtua ... 2x300 ja 1450 kuuteen sarjaan encat!

        3 X 300 ja 3 sarjaa 897
        ja se on luomulla tehty


    • mie1999

      10v vanha. Mut juu. Keilailun aloitin vuonna 2006. Seuraan liityin 2010.
      Ennätykset:
      1s: 300
      2s 557
      3s 807
      4s 1015
      5s 1244
      6s 1522

      Keilailen kilpailuja kuusamon rovaniemen ja kemin halleissa ☺

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe