Googletin

minttupuu

oman nimeni, no sillä tietty löytyi ne tiedot, mitkä musta ovat facebookissa, googlasin minttupuun, huomasin etten oo edes Suomen ainoa minttupuu. Omalla nimmarilla löytyy kaikkea mitä oon tänne rustaillut.
mikä ihmisiä pelottaa siinä, jos omalla nimellä löytyy googlesta muutama osuma?
Ei voi rekkautua tänne, ei voi liittyä naamakirjaan, sittenhän, hui kauheeta, löytyy googlesta.
Mitä sitten?? Jos joku hemmo jossain Bahamasaarilla sais nyt just päähänsä syöttää googleen vaikka mun nimeni, mitä se siitä kostuis?

13

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @@

      Kukin tehköön kuin luonaan viisaimmaksi näkee ja kokee. Hyväksyn erilaisuutta.

    • Sehän riippuu nimestä. Minulla on onneksi sellainen sukunimi, että se on yksi yleisesti käytettävän verbin imperfekti muoto, joten nimenhakuni on vaikeampaa. Mut yllätys oli kuitenkin, kun se sukunimi on yleisesti käytössä sukunimenä muslimeilla ja arabimaissa. Joillain on al- tai el- edessä myös. Saa nähdä alkaako tuleen yhteydenottoja arabeilta....

      Olen siis sitten minäkin rekisteröitynyt facebookiin omalla nimellä kun sieltä näkee omien sukulaistensa valokuvia ja saa siten sukulaisiin kontaktin. Mitään salaista ei kyllä kannata sinne laittaa.

      • ei siellä oo mun pankkikortin numeroa. :D


    • viivatiina

      löytyy monta juttua missä olen mukana ei haittaa saa olla kaikki kestää päivänvalon =))))

      • Yxitypy

        siellä näkyy. Löyty yks lehtihaastattelukin. Voi jestas! :=))


      • viivatiina
        Yxitypy kirjoitti:

        siellä näkyy. Löyty yks lehtihaastattelukin. Voi jestas! :=))

        näyttää löytyvän mitä tässä sit enää kannattaa piilotella =)))))


      • Yxitypy
        viivatiina kirjoitti:

        näyttää löytyvän mitä tässä sit enää kannattaa piilotella =)))))

        Eniron sivulta ei löytynyt henkilötietoja, kun laitoin silloin aikoinaan, kun rekisteröin itelleni nikin, niihin henkilötietoihin tekaistun nimen ja osoitteen :=))
        Miten sulla. Löytyykö sun tietoja Eniron sivulta?


      • viivatiina
        Yxitypy kirjoitti:

        Eniron sivulta ei löytynyt henkilötietoja, kun laitoin silloin aikoinaan, kun rekisteröin itelleni nikin, niihin henkilötietoihin tekaistun nimen ja osoitteen :=))
        Miten sulla. Löytyykö sun tietoja Eniron sivulta?

        kai ne löytyy kun on omat tiedot eikä tekaistut.


      • 3+90= 395756
        viivatiina kirjoitti:

        kai ne löytyy kun on omat tiedot eikä tekaistut.

        Kun laittaa lehmän kuvan ja naapurin emännä tiedot, voi kirjoitella netissä vaikka kuinka typeriä. Joojoo.


      • viivatiina
        3+90= 395756 kirjoitti:

        Kun laittaa lehmän kuvan ja naapurin emännä tiedot, voi kirjoitella netissä vaikka kuinka typeriä. Joojoo.

        ahaa onpas mielenkiintoista tai siis suoraan sanoen ei vois vähempää kiinnostaa.


      • ...hohohohoijakkaata
        3+90= 395756 kirjoitti:

        Kun laittaa lehmän kuvan ja naapurin emännä tiedot, voi kirjoitella netissä vaikka kuinka typeriä. Joojoo.

        Net no mitta ja tiina on samaa heimoa. Asuvat kai samassa huushollissa ja soskun maksama kone on yhteiskäytössä.


      • viivatiina
        ...hohohohoijakkaata kirjoitti:

        Net no mitta ja tiina on samaa heimoa. Asuvat kai samassa huushollissa ja soskun maksama kone on yhteiskäytössä.

        en jaksa enää lueskella teidän sosiaalipummien juttuja rupee jo nukuttaan pääsee taas huomenna ansaitseen työlkin elää mutta kauppa se on joka kannattaa =))))


    • löytynyt omalla nimellä, onkohan mua edes olemassa :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe