Olen 25-vuotias nuori nainen, ja haluaisin oppia soittamaan kitaraa, isäni oli kitaristi ja hän opetti minua pienenä, tosi vähän(ja nyt häntä ei ole enää)! Nyt innostaisi taas, onko olemassa kotiopetusta? Jos joku joka on kitaristi,ja osaa opettaa,ja on halukas opettamaan, olisin kiinnostunut! Tietysti maksan opetuskulut!
Kitaran soiton kotiopetus!
Angel...
1
295
Vastaukset
Mitä ensinnäkin haluat oppia; sointuja, nuottienlukua, skaaloja? jne..
Netistä näitä kyllä löytyy mut ainaskin ite suosittelisin etsimään 'opettajan' niinkun mainitsitkin.
Paljon helpompi ymmärtää asiat kun on joku joka kertoo ja näyttää käytännössä.. jää paremmin päähän kun lukemalla jotain tasapaksua tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772537Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki72281Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014- 1042007
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621327- 1241169
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968