lapin kantaravintolat

pettynyt asiakas

ei ole kovinkaan hyvin lähteny liikkeelle lapin kantaravintoloiden eli entisten pöykkölän helmen ja duupparin tarina. Ravintolat ovat auki miten sattuu. Viikonloppuisinkin on useampaan otteeseen yritetty helmelle mennä mutta jo kymmenen(?!) aikaan on laitettu ovet säppiin. Ja karaokea luvataan kovasti mainoksissa mutta sitäkään ei usein kuitenkaan pyöritetä laisinkaan. Ja selityksinä on kuultu etteivät he ala tyhjää ravintolasalia kattelemaan. Ja tyhjinä taitavat pysyäkin tällä menolla.

30

3619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kruunu&klaava

On tosi huono asia uudelle yrittäjälle, jos menettää luottamuksen jo heti alussa. Tiedän vastaavanlaisia pieniä lähikuppilapaikkoja, jotka pitävät auki sovittuun asti vaikka asiakkaita ei olisikaan. Monesti on käynyt niin, että pe-la-iltaisin on hiljaista melkein klo 22.30 asti, mutta sen jälkeen porukkaa on alkanut valua. Toinen asia on tuo karaokehomma. Jos asiakkaat ovat tottuneet jo edellisen yrittäjän aikana viikonlopun karaokeiltoihin, niin sitä perinnettä ei tulisi karkeasti katkaista. Mikäpä muu kuin karaoke näihin pikkubaareihin vetää viihtymään. Mutta kolikolla on aina myös toinen puoli eli yrittäjän kannattavuusarviot. Toisaalta tästä saattaa syntyä noidankehä: vähän asiakkaita --> ei karaokea, supistetut aukioloajat --> vielä vähemmän asiakkaita (menevät muualle) --> vielä vähemmän tuloja

• saman kokenut

Itse olen myös kokenut saman; pöykkölän kantaravintolaan olimme menossa eräänä viikonloppuiltana puoli yhdentoista aikaan, mutta yllätys yllätys baari olikin jo laitettu kiinni vaikka mainoksissa luvataan paikan olevan auki puoli kahteen ja lisäksi kyseisenä iltana olisi myöskin pitänyt olla karaoke. Olen myöskin kuullut puolustustukseksi tähän aikaiseen kiinnilaittoon, että asiakkaat voivat tulla korkalovaaran kantikseen samojen omistajien baariin. Mutta eipä kyllä siinä vaiheessa enää käy mielessä lähteä täysin toiselle puolelle kaupunkia, siinä vaiheessa jossa usko on jo täysin kadotettu kyseisiin yrittäjiin. Rovaniemellä on todella paljon pubeja ja kuppiloita joissa karaoke toimii kun luvataan ja baari on avoinna siihen asti kun luvataan sen olevan. Taidankin tulevaisuudessa kulkea "kantikset" ohitse ja viedä euroni johonkin toiseen paikkaan. Äänestän jaloillani - ja en todellakaan usko olevani ainoa.

• Armiko
        saman kokenut kirjoitti:

Itse olen myös kokenut saman; pöykkölän kantaravintolaan olimme menossa eräänä viikonloppuiltana puoli yhdentoista aikaan, mutta yllätys yllätys baari olikin jo laitettu kiinni vaikka mainoksissa luvataan paikan olevan auki puoli kahteen ja lisäksi kyseisenä iltana olisi myöskin pitänyt olla karaoke. Olen myöskin kuullut puolustustukseksi tähän aikaiseen kiinnilaittoon, että asiakkaat voivat tulla korkalovaaran kantikseen samojen omistajien baariin. Mutta eipä kyllä siinä vaiheessa enää käy mielessä lähteä täysin toiselle puolelle kaupunkia, siinä vaiheessa jossa usko on jo täysin kadotettu kyseisiin yrittäjiin. Rovaniemellä on todella paljon pubeja ja kuppiloita joissa karaoke toimii kun luvataan ja baari on avoinna siihen asti kun luvataan sen olevan. Taidankin tulevaisuudessa kulkea "kantikset" ohitse ja viedä euroni johonkin toiseen paikkaan. Äänestän jaloillani - ja en todellakaan usko olevani ainoa.

Ei saanut pizzaa enään kello 21:00 jälkeen Paikat ovat konkurssi herkkiä ja niin nämäkin menevät viimeistään vuoden päästä

• paikkansa vaihtanut
        Armiko kirjoitti:

Ei saanut pizzaa enään kello 21:00 jälkeen Paikat ovat konkurssi herkkiä ja niin nämäkin menevät viimeistään vuoden päästä

Onnenpäivät jyrää Korkalovaarassa! :)

• Kiitos ruuasta
        paikkansa vaihtanut kirjoitti:

Onnenpäivät jyrää Korkalovaarassa! :)

Pöykkölässä ainakin olen saanut hyvää ruokaa ja palvelua aina! Siistiytynyt paikka. Rauhallinen ja kiva istuskelu paikka.
        Odotan jo kesää ja pyöräretkiä aurinkoiselle teranssille!
        Poistun paikalta viimeistään karaoken alkaessa!
        Karaoken ulisijoita riittää joka kuppilaan varsinkin halvan kaljan perässä. Miksi ihmeessä se on niin suosittua? Eikö suomalaisilla ole sävelkorvaa?
        Toivottavasti paikka menestyy, koska tällainen lähiöRAVINTOLA on tosi mukava juttu. Aikaisemmin kävimme Oktetissa, joka kaatui omaan hienouteensa.
        Vetäkää ne lärvit jossain muualla!
        T: Yrittäjä itsekkin

• Ne & Ne
        Kiitos ruuasta kirjoitti:

Pöykkölässä ainakin olen saanut hyvää ruokaa ja palvelua aina! Siistiytynyt paikka. Rauhallinen ja kiva istuskelu paikka.
        Odotan jo kesää ja pyöräretkiä aurinkoiselle teranssille!
        Poistun paikalta viimeistään karaoken alkaessa!
        Karaoken ulisijoita riittää joka kuppilaan varsinkin halvan kaljan perässä. Miksi ihmeessä se on niin suosittua? Eikö suomalaisilla ole sävelkorvaa?
        Toivottavasti paikka menestyy, koska tällainen lähiöRAVINTOLA on tosi mukava juttu. Aikaisemmin kävimme Oktetissa, joka kaatui omaan hienouteensa.
        Vetäkää ne lärvit jossain muualla!
        T: Yrittäjä itsekkin

Yhdyn edelliseen kommenttiin täysillä!

Eksyin kerran vahingossa mieheni kanssa pöykkölään saunaoluita ostamaan ja emme olleet uskoa silmiämme miten paikka oli muuttunut!!
        Olen nähnyt erinlaisia moderneja ravintoloita jotka on yritetty tehdä viihtyisiksi mutta valitettavasti monesta tällaisista, monasti ketjupaikoista, puuttuu kodikkuus ja sitäkautta viihtyvyys. Pöykkölä teki kotoisuudellaan meihin todella vaikutuksen.

Kun olemme olleet tyytyväisiä Pöykkälän palveluihin, ruokiin sekä kodikkuuteen, päätimme rohkaistua ja mennä muutama päivä sitten K-vaaraankin ravintolaan: paikkahan oli kuin liian hyvä uni siihen verrattuna mitä saimme kerran kokea kun eksyimme Dooby Doo:n aikoihin käymään oluella . Se jätti ainakin silloin minuun lähtemättömän vaikutuksen örisevistä miehista ja naisista,
        Nyt näytti ettei siellä ollut jälkeäkään näistä aikaisemmista tapahtumista. Paikka oli siisti ja omalla tavalla samantyylinen kuin pöykköläkin.

Kun tämä uusi Kantaravintola aukaisi Korkalovaaran, täytyy sanoa että se on melkoisen rohkea teko jos muistelee millaisia ravintoloja K-vaarassa on aikaisemmin ollut.

Yritetään ymmärtää etteivät kaikki meistä pidä olutjuopoista örisemässä korvaan mikin kanssa tai
        edes ilman, on kiva käydä paikassa jossa on siistiä ja mukava, normaali tunnelma.

Käykää Korkalovaaralaiset rohkeasti Kantiksessa! Se on oikeasti paikka missä voi käydä vaikka lastenkin kanssa! Kannustetaan kerrankin hyvää, siistiä ja yksityistä ravintolaa!

Nm. Kantis rulettaa ja sitä Suosittelen!

p.s. mitä aukioloihin tulee, ei mielestäni kaikkien paikkojen tarvitse riekkua aamuyöhän.
        Eiköhän se jo riitä että kaupat ovat auki kellon ympäri? Sieltä saa pizzaa ken haluaa..

• ExKantis
        Ne & Ne kirjoitti:

Eksyin kerran vahingossa mieheni kanssa pöykkölään saunaoluita ostamaan ja emme olleet uskoa silmiämme miten paikka oli muuttunut!!
        Olen nähnyt erinlaisia moderneja ravintoloita jotka on yritetty tehdä viihtyisiksi mutta valitettavasti monesta tällaisista, monasti ketjupaikoista, puuttuu kodikkuus ja sitäkautta viihtyvyys. Pöykkölä teki kotoisuudellaan meihin todella vaikutuksen.

Kun olemme olleet tyytyväisiä Pöykkälän palveluihin, ruokiin sekä kodikkuuteen, päätimme rohkaistua ja mennä muutama päivä sitten K-vaaraankin ravintolaan: paikkahan oli kuin liian hyvä uni siihen verrattuna mitä saimme kerran kokea kun eksyimme Dooby Doo:n aikoihin käymään oluella . Se jätti ainakin silloin minuun lähtemättömän vaikutuksen örisevistä miehista ja naisista,
        Nyt näytti ettei siellä ollut jälkeäkään näistä aikaisemmista tapahtumista. Paikka oli siisti ja omalla tavalla samantyylinen kuin pöykköläkin.

Kun tämä uusi Kantaravintola aukaisi Korkalovaaran, täytyy sanoa että se on melkoisen rohkea teko jos muistelee millaisia ravintoloja K-vaarassa on aikaisemmin ollut.

Yritetään ymmärtää etteivät kaikki meistä pidä olutjuopoista örisemässä korvaan mikin kanssa tai
        edes ilman, on kiva käydä paikassa jossa on siistiä ja mukava, normaali tunnelma.

Käykää Korkalovaaralaiset rohkeasti Kantiksessa! Se on oikeasti paikka missä voi käydä vaikka lastenkin kanssa! Kannustetaan kerrankin hyvää, siistiä ja yksityistä ravintolaa!

p.s. mitä aukioloihin tulee, ei mielestäni kaikkien paikkojen tarvitse riekkua aamuyöhän.
        Eiköhän se jo riitä että kaupat ovat auki kellon ympäri? Sieltä saa pizzaa ken haluaa..

Ja te kukkamekkoset kerran kesässä käyvät sitten pidätte paikan pystyssä rahoillanne vai.

• EterAnal
        Ne & Ne kirjoitti:

Pöykkölässä en ole käynyt, mutta Korkalovaarassa olen. Etsiskelin tässä juuri paikan puhelinnumeroa, että olisin voinut soittaa ja pistää tilauksen sisään jo etukäteen. En ollut uskoa silmiäni kun satuin tähän viestiketkuun. Mitä ihmeen valitusta jostakin karaokesta ja myöhäisistä aukioloajoista. Paikkahan on aivan hemmetin loistava. Mahtava tunnelma, helvetin hyvää ja edullista ruokaa ja A-oikeudet. Siellä on kerrassaan ilo käydä syömässä. Samaa tunnelmaa kuin Rossossa ja Amarillossa, mutta paljon pienemmässä ja kodikkaammassa mittakaavassa ja puolet edullisemmilla hinnoilla. Taitaa kilpailijoilla olla oma lehmä ojassa kun pitää tänne tulla mustamaalaamaan noin loistava paikka. Teillä pitää ymmärtää nyt se asia, että firman kohderyhmää on muutettu juoppolalleista enemmän perheisiin ja rauhallisuutta ja hyvää tunnelmaa etsiviin aikuisiin. Karaokea voit varmaan kohta mennä lämpimiksesi laulamaan vaikka Alakunnaksen nakkikioskille samalla kun neljän aikaan baarista tullessa jonottelet pakkasessa. Tämä paikka tosiaan sulkee ovensa jo kymmenen aikoihin jolloin kohderyhmäkin alkaa olemaan jo kotosalla eikä asiakkaita enää olisi muutenkaan. Toivon TODELLA, että kyseinen paikka menestyy. Itse tuen sitä viikottain käymällä kavereideni ja tyttöystäväni kanssa siellä syömässä. Suosittelen kaikille kokeilemaan paikkaa ainakin kerran. Tuskin maltan odottaa uutta ruokalistaa joka on tulossa ihan näinä päivinä =]

• 12123
        EterAnal kirjoitti:

Pöykkölässä en ole käynyt, mutta Korkalovaarassa olen. Etsiskelin tässä juuri paikan puhelinnumeroa, että olisin voinut soittaa ja pistää tilauksen sisään jo etukäteen. En ollut uskoa silmiäni kun satuin tähän viestiketkuun. Mitä ihmeen valitusta jostakin karaokesta ja myöhäisistä aukioloajoista. Paikkahan on aivan hemmetin loistava. Mahtava tunnelma, helvetin hyvää ja edullista ruokaa ja A-oikeudet. Siellä on kerrassaan ilo käydä syömässä. Samaa tunnelmaa kuin Rossossa ja Amarillossa, mutta paljon pienemmässä ja kodikkaammassa mittakaavassa ja puolet edullisemmilla hinnoilla. Taitaa kilpailijoilla olla oma lehmä ojassa kun pitää tänne tulla mustamaalaamaan noin loistava paikka. Teillä pitää ymmärtää nyt se asia, että firman kohderyhmää on muutettu juoppolalleista enemmän perheisiin ja rauhallisuutta ja hyvää tunnelmaa etsiviin aikuisiin. Karaokea voit varmaan kohta mennä lämpimiksesi laulamaan vaikka Alakunnaksen nakkikioskille samalla kun neljän aikaan baarista tullessa jonottelet pakkasessa. Tämä paikka tosiaan sulkee ovensa jo kymmenen aikoihin jolloin kohderyhmäkin alkaa olemaan jo kotosalla eikä asiakkaita enää olisi muutenkaan. Toivon TODELLA, että kyseinen paikka menestyy. Itse tuen sitä viikottain käymällä kavereideni ja tyttöystäväni kanssa siellä syömässä. Suosittelen kaikille kokeilemaan paikkaa ainakin kerran. Tuskin maltan odottaa uutta ruokalistaa joka on tulossa ihan näinä päivinä =]

Mikäs ihmeen perheravintola se on jos A-oikeudetki löytyy. ja kummastelen ihmeissään että miksi sulkea kymmeneltä ovet kun ohikulkijat ovat vasta tulossa ravintolaan viihtymään ja laulamaan.

• KUIWANALLI
        EterAnal kirjoitti:

periaatteessa asiaa,mutta eikö nykykansakoulussa opeteta enää äidinkieltä .pilkkua,pistettä ja...KAPPALEJAKOA...arg..
        järkyttävän kamalaa ja rasittavaa YRITTÄÄ lukea tekstiä,mikä on yhtä pötköä.ja varsinkin,jos se ON kiinnostava...huoh..

mutta itse baariin..
        oli minulle huvittavaa,kun menin sinne ja tilasin tavallisen tuopin,niin tää myyjä rupes suorastaan YLISTÄMÄÄN sitä helv..in kaljatuoppii,että "heillä on kaupungin parhaat tuopit...ym.."
        kovasti tuli asiaa.olin ihan ymmälläni..ja kysyinki,että häh..miehän tilasin ihan tavallisen karjala tuopin..et mikä siinä nyt on niin ERIKOISTA..?????

nooh..ku heillä on tuopit huurteessa..hööh..jotain sellasta..
        sellasen ylistyksen jälkeen mie kyllä jätin ½ juomatta siitä "maan mainiosta" oluesta..osoittaakseni vaan sen..

ETTÄ MINÄ KYLLÄ OSAAN VALITA TUOPPINI JA PAIKKANI ILMAN YLENMÄÄRÄSTÄ YLISTÄMISTÄ...AAAARRRRGGGG...

• 2+15=?
        KUIWANALLI kirjoitti:

periaatteessa asiaa,mutta eikö nykykansakoulussa opeteta enää äidinkieltä .pilkkua,pistettä ja...KAPPALEJAKOA...arg..
        järkyttävän kamalaa ja rasittavaa YRITTÄÄ lukea tekstiä,mikä on yhtä pötköä.ja varsinkin,jos se ON kiinnostava...huoh..

mutta itse baariin..
        oli minulle huvittavaa,kun menin sinne ja tilasin tavallisen tuopin,niin tää myyjä rupes suorastaan YLISTÄMÄÄN sitä helv..in kaljatuoppii,että "heillä on kaupungin parhaat tuopit...ym.."
        kovasti tuli asiaa.olin ihan ymmälläni..ja kysyinki,että häh..miehän tilasin ihan tavallisen karjala tuopin..et mikä siinä nyt on niin ERIKOISTA..?????

sellasen ylistyksen jälkeen mie kyllä jätin ½ juomatta siitä "maan mainiosta" oluesta..osoittaakseni vaan sen..

ETTÄ MINÄ KYLLÄ OSAAN VALITA TUOPPINI JA PAIKKANI ILMAN YLENMÄÄRÄSTÄ YLISTÄMISTÄ...AAAARRRRGGGG...

Korkalovaaran kantiksessa käväisin ilta kymmenen aikoihin katselemassa olisiko tuttuja. Paikka oli ihan tyhjä kuten aina ja yhden oluen join. Pienen. Sen enempiä ei paikassa viihdy. Ruokaravintolaksi sijainti ei ole oikea.

• , . ; : & % " !
        KUIWANALLI kirjoitti:

mutta itse baariin..

Eikös ole sellainenkin sääntä että välimerkin jälkeen tulee tyhjä välilyönti.
        Ei kannattais opettaa jos ei itsekään osaa.
        Muita kyllä osaat arvostella. Höh.

• .,¤%&)?:"#
        , . ; : & % " ! kirjoitti:

Eikös ole sellainenkin sääntä että välimerkin jälkeen tulee tyhjä välilyönti.
        Ei kannattais opettaa jos ei itsekään osaa.
        Muita kyllä osaat arvostella. Höh.

eikö se ole sellainenkin sääntö,että ...näin..

• EterAnal
        12123 kirjoitti:

Mikäs ihmeen perheravintola se on jos A-oikeudetki löytyy. ja kummastelen ihmeissään että miksi sulkea kymmeneltä ovet kun ohikulkijat ovat vasta tulossa ravintolaan viihtymään ja laulamaan.

A-oikeudet voi olla myös perheravintolassa. Usko tai älä. Se vain täällä pohjoisen perukoilla tuntuu niin oudolta kun yleensä ne oikeudet yhdistetään kännäämiseen eikä sivistyneeseen alkoholin nautiskeluun. Korjaa jos olen väärässä, mutta myös Rossossa, Amarillossa jne. on kyseiset oikeudet. Ohikulkijat eivät ole enää ravintolan kohderyhmää.

• jeeeeeeee

Tarina kertoo, että korkalovaaran kantaravintola suljetaan lähiaikoina :)

• Asiakkaan-Karkoittaj

Joutaa sulkeakkin. Jos vaikka saisi siihen jonkun asiallisen vetäjän. Ei tuollainen tiukkapipoinen asenne pidä asiakkaita. Jos vähän porukassa pitää ääntä kun on hauskaa niin ulos lentää. No onneksi muut ravintolat rovaniemellä ymmärtää. Asiakaspalvelu on asiakaspalvelua ja ravintola-alalle ei vain kaikki sovi.

• loollipop123

No nyt se Korkalovaaran kantaravintola on suljettu, taisi jäätelöbaari kannattaa tosi hyvin? =D

• igfrvynhymhj

Jopa se oli aikakin. Ihmeen pitkään se sinnitteli. Kun ajaa maksavan asiakkaan ulos niin kukas se sitten sinne rahaa tuo. Olis vaan antanu kaljaveikkojen kantaa eläkkeensä kassaan. Toivottavasti nyt paikalla jatkaa joku joka osaa paikkaa pyörittää.

• ght4g3

Yrittivät tehdä paikasta hyvää ruokapaikkaa. Ei onnistu täällä korkalovaarasta. Ko. paikka oli monelle lähin kaljanhakupaikka ja hintakin oli kohdillaan oluessa. Ei mikään ihme ettei menesty kun otetaan parhaiten myyvä tuote pois.

Pari kertaa hain pizzan ko. paikasta. Itse pidin uudesta ilmeestä ja tavasta paljonkin. Tosin silti kävin vain pari kertaa.

• dfgtgdff

Siis paikka ja ilmehän oli ihan ok. Maksava asiakas vaan ajettiin pois. Korkalovaarassa ei riitä asiakkaita ruokapaikan kannattamiseen ja kaupungin keskustan ja lähiön alueelta ei kukaan lähde korkalovaaraan asti syömään. Samantasoista ruokaa saa keskustastakin useasta paikasta ja vieläpä samaan hintaan. Paikka on varmaan vieläkin pelastettavissa kun vaan aloitetaan se pubin pitäminen siinä.

• alkaakko vaiko eikö.

olen tässä pähkäillyt ,ettäpä jos alkaisin pyörittämään tätä korkalovaaran entistä "duupparia".
      minkälaista vuokraa tämmösestä paikasta pyydetään? kenen hallinnassa se nyt on? keneen tai mihin kannattaisi olla yhteyksissä?

vaikka toisaalta kyllä pienyrittäjän yrittäminen on tehty niin vaikeaksi,että hulluhan siinä tietenkin täytyy olla, kun ja jos sellaseen alkaa. mutta kyllä niin mielessä kutisee, kuinka siitä saisi mukavan paikan. sekä itselle ,että asiakkaille..

kertokaapa ne, joilla tietoa on...mieluiten asiallista ;D
      osaan kyllä sitten noukkii jyvät akanoista tiedontulvasta...

• ohikulkijaaaaaaaa

Nämä edelliset yrittäjät ryssivät liiketoimintansa ihan itse. Karaoke olisi pitänyt säilyttää ehdottomasti. Lisäksi aukioloaikojen kanssa rupesivat pelleilemään. Jos ovessa on aukioloajat, niin tottakai oletetaan että ovet myöskin ovat auki mainittuun kellonaikaan asti. Monesti olen törmännyt siihen, että porukkaa olisi ollut menossa Pöykkölänkin toimipisteeseen mutta ravintola olikin suljettu jo tunteja aiemmin. Eikä muuten sitte samat porukat yrittäneet enää mennä sinne, ikinä.
      Tällä alalla yrittäjälle tärkein ihminen on asiakas. He tuovat rahan taloon ja maksavat yrittäjänki laskut ja palkat. Jos asiakasta ei kunnioita, niin liiketoiminta jää melko lyhyeksi kananlennoksi. Ja nämä kantaravintoloiden pyörittäjäthän tunnetusti rupesivat liiaksi valikoimaan asiakkaitaan.....

• ei ymmärrä..........

Nämä ravintolat kyllä ovat tosi siistissä kunnossa, vasta remontuituja. Uudet yrittäjät kehiin, mainontaa ja paluu takaisin vanhaan konseptiin, eli karaoke pyörimään ja asiakkaat toivotetaan tervetulleeksi niin jovain rahaakin alkaa taas kassaan virtaamaan. Ei kai kukaan tervejärkinen oikeasti kuvittele, että nämä pyörisivät "hienoina perheravintoloina" ilman humalaisia.. :D ravintolassa myytävää pikaruokaakin sai odottaa tosi kauan, totta he kävivät senkin hakemassa jostaki toiselta snäkäriltä, voiko makkaraherkun teki muuten kestää puolta tuntia....

• Tuleva asiakas ?

Karaoke takaisin ja ehkä kannattaa miettiä pyöritääkö itse sen karaoken kun laitteet ostaa. Se olis silleen siinä aina tarjolla. Olutpaikaksi suunnattu mainonta. Sitä menee korkalovaarassa enemmän kuin pizzaa. Asiakkaiden valikointi pois niin että ihan normaali kaljaukko saa rauhassa oluensa nauttia ja ei nakata ulos jos hieman porukalla on hauskaa kohtuuden rajoissa. Se oli ennen hyvä paikka kun siellä oli juttukavereita ja kohtuuhintainen olut. Kun keksit miten pidät oluen hinnan alhaalla ja otat isomman myyntivoiton jollakin muulla niin siinä on lääke.

• tietoo???

kiitos kommenteista ;D
      tällaista olen juuri ajatellutkin kuin duupparin aikoina, tietenkin maustettuna omilla jutuillani.. ;D . mutta kenen tai minkä hallinnassa se nyt on?

• Tuleva asiakas ?

Käy siellä pöykkölässä kyselemässä. Eikö se oo saman omistajan hallinnassa.

• naapuri3333

Innolla ootellaan uusia yrittäjiä kehiin, sitten vois taas lähikuppilassakin käydä :)

• 21314

Minkäslainen paikka on tämä lapin kantaravintolat? olemme muuttamassa lähiaikoina pöykkölään ja kun olen karaoke ihmisiä niin saapikohan kyseisessä paikassa laulaa? ja onko viihtyisä?

• ruokailija

On oikein viihtyisä paikka nykyään, kun ei ole sitä karaokea!

• hpöp

phöh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      460
      2748
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2575
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1555
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      865
    Aihe