Tänään ei jaksa!

Hei! Miten kerron naiselle haluavani pitää kerran viikossa vapaapäivän seksistä, kun pitäisi ehtiä salille ja kaljallekin joskus. Edellisen kanssa kun otin asian puheeksi niin erohan siitä tuli ja talon seinään ilmestyi sprayaus text. Modelli on homo lötkökulli........ja ties mitä- en viittis alkaa taas pesee ja maalaa seiniä!

Esimerkki: Jos naiselle antaa ruusun, hän ilahtuu. Toinen nainen suuttuu ja epäilee miestä uskottomuudesta. Jos toinen nainen sanoo “Eroan!”, hän haluaa erota. Toinen nainen tarkoittaa “tule tänne, pyydä anteeksi ja halaa minua”. Ja jos naiselle sanoo ruokapöydässä “herkullinen kinkku”, hän ilahtuu. Jos sanoo samat sanat rannalla, nainen suuttuu.

Vaikka toisaalta olenhan tota "imuria" jo tossa katsellut......pari kuukautta.



ps. toi "imuri" on lempinimi koska hän on koko ajan siivoamassa ja huseraamassa jotain kodin pikkuaskareita.

8

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b. eikirj.

      jaksaa. Salille vaan voimia keräämään :P Jätä känny himaan "vahingossa" .

      • toi matkapuhelin :D vähän mä kelasin että mitä -pitääx jättää jotain väliin. Joo on kokeiltu. Arvaa toiko sen puhelimen mulle ja sano, että sulta unohtui jotain ja jäi töllistelee sinne paikanpäälle.


      • y.b. ei kirj.
        modelli kirjoitti:

        toi matkapuhelin :D vähän mä kelasin että mitä -pitääx jättää jotain väliin. Joo on kokeiltu. Arvaa toiko sen puhelimen mulle ja sano, että sulta unohtui jotain ja jäi töllistelee sinne paikanpäälle.

        laita se äänettömälle, että voit "keskittyä" paremmin ja sit se hups unohtui :) Mut hei, jos se tulee perässä, niin ei kai se sit haluukkaan erota :O saattaa pestä spray-kirjotuksetkin, jos siivousintoinen on.


    • Crocuta

      Jätä kalja se laskee testo tasoa. Jos se auttaa...

      Niin enpä tiiä. Luulis nyt tajuavan jos sanoo että ei jaksa ihan joka päivä.

      Aiheen sivusta aiheesta. Se on muuten aivan vitun rasittavaa kun ei nappa ja toinen on tyyliin tunkemassa käsiä housuun, vaikka asiasta sanoo. Vituttaa niin että ei nappaa huomennakaan, josko oppis... Behaviorismia.
      Mut mää oonkii neiti.

      • älä ikinä enää tule minulle ehdottamaan jotain kalja tai tai gini lakkoa. Piip! mä tärisen ihan raivosta.


    • Be a man!

      Älä ole alamainen, joka antaa naisen päättää. Leuka ylös ja oikea katse naisen suuntaan saa hänet toimimaan kuten tahdot!

    • tuollaista on jo kahden kuukauden kuluttua alkaa ehdottaa naiselle. - Se on ihan sama kun sanoisit hänelle suoraan, että hän ei oikein innosta sinua enää...
      Jos sä itse muuttaisit vähän päivärytmiäsi ja hoitaisit salipäivänä osuutesi jo aamulla tai lounasaikaan ja ehdottaisit oma-alotteisesti naisystävällesi, että eikö hän tahtoisi joskus sinusta vapaa-illan ja lähtisi viihteelle omien naisystäviensä kanssa tai vaikka pitäisi teillä jotkut kutsut, joita varten lupaat hoitaa itsesi pois jaloista, että he saavat jutella ihan rauhassa "tyttöjen kesken". - Tämän tyyppistä taktiikkaa suosittelisin vielä noin alkuvaiheessa :)

      • tässä sitä taas ollaan sinkkuna, että tiedoksi vaan en haluu sitä paljon mainostaa tietyistä syistä. Eillen otin ton asian esille just noin kuin tuossa ylempänä sanoit ja kaikki meni muka yhteisymmärryksessä purkkiin, mitä vielä...Naapuri tuli äsken pyytää jeesii te saatais lipputanko nurin???? No naru katkaistu. Ok tanko nurin ja lippuun käsiksi, mitä witxxa mun silkkilakana missä luki....no en viitti tässä edes sanoo, mut jotain tosi härskii. Oisitte nähny äijän ilmeen, onnex se ei tiijä mun lempimimee, mä olin et vaan joo!

        Ei vastaa neito puhelimeen, mitä sitten sainpahan sen vapaaillan:D Mut silti mä kelaan noita muijien juttuja. Nainen ei tarjoa tilastaan selkeää informaatiota. Miehen täytyy aina arvata naisen tila. Miehen teoistaan saama palaute ei ole säännönmukaista eikä se yleensä ohjaa miestä oikeaan suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe