Rippaan levyjä foobarilla ja ongelmana olis etten löydä mitään sivustoa missä olisi LAAJA valikoima hyvälaatuisia kansia. Osaako joku auttaa?
laadukkaat kansikuvat
9
355
Vastaukset
- 1stMacFinn
iTunes Storessa on hyvälaatuisia kansia. Ja ne ovat ilmaisia.
- Lyra
Mistä haet ne kuvat joita storesta ei löydy?
- 1stMacFinn
Lyra kirjoitti:
Mistä haet ne kuvat joita storesta ei löydy?
Se vähän riippuu mistä albumista on kyse. Amazonilta olen löytänyt useita ja joitain kotimaisia pitää metsästää milloin mistäkin, googlen kuvahaulla eniten ehkä.
- Gansi
http://www.mega-search.net/
kansia löytyy, tosin laatu vaihtelee paljonkin. Testaa itse kelpaako. - pölppöpöp
Kannet saa helposti avaamatta edes nettiä. Winamp - view file info - artwork - download art
- no...
mistähän se winamppi taikoo ne kannet jos ei nettiä avaa?
no... kirjoitti:
mistähän se winamppi taikoo ne kannet jos ei nettiä avaa?
Laita ripattu levy winampin soittolistalle,paina hiiren oikeaa nappia jonkun kappaleen kohdalla ja valitse view file info-artwork-download art.Löytää yleensä helposti hieman harvinaisempiakin kansikuvia ja netin ei tarvitse olla päällä.
- hä?
*************** kirjoitti:
Laita ripattu levy winampin soittolistalle,paina hiiren oikeaa nappia jonkun kappaleen kohdalla ja valitse view file info-artwork-download art.Löytää yleensä helposti hieman harvinaisempiakin kansikuvia ja netin ei tarvitse olla päällä.
jos minä rippaan levyn niin mistä se winamppi ne kannet sille taikoo jos ei netistä? Tuskinpa siellä tietokoneen syövereissä jossain on maailman kaikkien levyjen kannet?
- 1+17
kansikuvia, kun pukkaat niiden alkuperäisten levyjen paprut scanneriin ja scannaat itse hyvillä asetuksilla. Huonolaatuiset mp3 rippaukset eivät tartte edes laadukkaita kansipapereita, jos ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778