Tulipa tässä mieleen yhtenään pinnallepulpahtelevasta puumakeskustelusta, että kumpiko on mielestänne hyväksyttävämpää:
1.Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies vai parikymppinen mies ja keski-ikäinen nainen?
2.Jos asiassa on jotain eroa, niin miksi?
3.Luuletko iän tai sukupuolen vaikuttavan omaan tai muiden vastaajien suhtautumiseen?
1.Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies vai parikymppinen mies ja keski-ikäinen nainen?
3.Luuletko iän tai sukupuolen vaikuttavan omaan tai muiden vastaajien suhtautumiseen?
Vastaukset 61
Vanhimmat
1.Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies vai parikymppinen mies ja keski-ikäinen nainen? Ei kumpikaan.
2.Jos asiassa on jotain eroa, niin miksi? Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies yleisesti hyväksyttämävmpää koska ajatellaan että miesten pillunsaanti on pakko tai tulee kuolema...?
3.Luuletko iän tai sukupuolen vaikuttavan omaan tai muiden vastaajien suhtautumiseen? Luulen ja tiedän. En kestä keski-ikäisiä miehiä koska he joko a) tahtovat panna tai b) antaa asennekasvatusta. Jokatapauksessa tahtovat hallita, manipuoloida ja joka tapauksessa panna joten en kovin mielellään hengaile. :) He ovat usein sovinistisia ja pitävät nuoria naisia huorina tai kevytkenkäisinä, mielessä kun ei juuri muuta liiku kuin pillu tai työ. Keski-ikäinen mies on usein myös niin ukkoutunut et siitä ei ole mieheksi tai niin urautunut et siitä ei ole mieheksi. Rahasampo tai isähahmo se voi olla sitä haluaville :)
Onpas sulla huonoja kokemuksia miehistä...Oletko joku räkäilijätyyppi? Musta osoittaa tyhmän ihmisen logiikkaa yleistää noin. Sä olet varmaan sama, kuin se mua kadehtinut, eikö niin? Perustelu: vastaat ton oudon häirikön viestiin asiallisesti. Joku ammattirkorkeakoulutyyppi, joka mielestään on tooooooosi viisas, niinkö?
JA valehullu
Jaa? Mä otin kantaa keskusteluketjuun. Sinusta en tiedä, mutta täysillä käyvältä et vaikuta. Sori, jos mun mielestäni on outoa, että jonkun nimimerkittömän (akanko?) kaikki kokemukset miehistä perustuvat ainoastaan johonkin hveltin jynkyttämiseen. Itse en tunne yhtäkään sellaista ihmistä. Eikä ystäväpiirissäni ole sellaisia.
mun vastauksethan oli hyviä joka näkyy myös siitä et jazu ja toi toinen 4D:k itseään kutsuva niit vaan jalostaa alempana. Tais jotenkin osua vai?!
mitään sanottavaa itse aiheeseen, vai tulitko vain aukomaan päätäsi?
"1.Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies vai parikymppinen mies ja keski-ikäinen nainen? "
Mun puolesta saa olla vaikka sian kanssa. Kun kulttuurissamme sukupuolet ovat tasa-arvoisia, niin näkyköön se sitten kaikessa.
"2.Jos asiassa on jotain eroa, niin miksi? "
Tasa-arvosta huolimatta on tavallista, että nainen haluaa katsoa miestään "ylöspäin" ja mies olla se, jolla on "homma hallussa". Tämä puoltaa sitä että miehellä olisi enemmän kokemusta ja ikää. Kun parinmuodustus aina perustuu jonkinlaiseen keskinäiseen hyötymiseen, niin ihmetyttää mitä nuoret miehet vanhoista ämmistä saavat tai haluavat.
"3.Luuletko iän tai sukupuolen vaikuttavan omaan tai muiden vastaajien suhtautumiseen? "
Tietenkin. Mitä vanhempi ihminen sitä enemmän hänen mielestään juuri hänenikäisellään pitäisi olla vaihtoehtoja parinvalinnassakin. En mä ainakaan koskaan tule niin vanhaksi, ettei joku seitsentoistakesäinen sopisi mulle mielestäni oikein hyvin. :P
tää oli hauska! x')
"Tasa-arvosta huolimatta on tavallista, että nainen haluaa katsoa miestään "ylöspäin" ja mies olla se, jolla on "homma hallussa". Tämä puoltaa sitä että miehellä olisi enemmän kokemusta ja ikää. Kun parinmuodustus aina perustuu jonkinlaiseen keskinäiseen hyötymiseen, niin ihmetyttää mitä nuoret miehet vanhoista ämmistä saavat tai haluavat."
- Miksei nuorempaa miestä vois katsoa "ylöspäin" ja kunnioittaa miehenä siinä missä vanhempaakin miestä? Voi hyvin.
- Hahha riippuu ämmästä ja nuoresta miehestä mitä ne toisiltaan saa. x')
Tää 4D oli kyllä neliveto. x'D Thanx hyvistä nauruista!
"- Hahha riippuu ämmästä ja nuoresta miehestä mitä ne toisiltaan saa. x') "
Niin, arvaan että lyhyellä aikavälillä toinen saa usein kyrpää ja energiaa nuorelta mieheltä ja toinen puolestaan pillua seksuaalisesti vapautuneelta naiselta ja kenties ilmaisen terapeutin. Mutta entä pidemmällä aikavälillä? Mä en vaan näe tällaisia suhteita kovin pitkäkestoisina.
"Tää 4D oli kyllä neliveto. x'D Thanx hyvistä nauruista! "
Mulla on selvästi ongelma, koska nauratan juuri silloin kun yritän olla niin vakava kuin osaan. Mutta ole hyvä vaan.
x') aina vaan paranee jutun taso. Ihan mahotonta räkätystä. x'D
"Niin, arvaan että lyhyellä aikavälillä toinen saa usein kyrpää ja energiaa nuorelta mieheltä ja toinen puolestaan pillua seksuaalisesti vapautuneelta naiselta ja kenties ilmaisen terapeutin. Mutta entä pidemmällä aikavälillä? Mä en vaan näe tällaisia suhteita kovin pitkäkestoisina."
- Voi se olla toisin päinki! Taikka molemminpuolistaki! x'D Pitkä aikaväli? Eiköhän eletä vaan päivä kerrallaan. kaikki paree sillain. Koskaan ei tiiä mitä huomenna eteen tulee. :D
"Mulla on selvästi ongelma, koska nauratan juuri silloin kun yritän olla niin vakava kuin osaan. Mutta ole hyvä vaan."
- Eipä mitään, tää oli kyllä erittäin viihdyttävää tekstiä. Elä tee siitä ongelmaa, silloin se ei ole ongelma. :)
"
Sä olet ihan yhtä kielivamman oloinen, kuin toi fuulari- ketjun aloittaja kaverisikin tai toi ällöttävä nimimerkki Papu. Sparrow. Millainen aikuinen akka muka käyttää termiä "lollista lollol"? Pystyisitkö sylkinaama räkäjuntti nimelläsi sanoamaan, että: "minä tässä sanoin, että lollista lolllol, kun se on perustelu ja näin fiksu, että just tällaista kieltä käytän"? Veikkaan, ettet pystyisi. Tollanen oksettavakin varmastikin nimittäin välittää omasta maineestaan, eikö niin, vaikka aktiivivisesti valehtelee keskustelupalstalla foorumille nimimerkkiä omaamattomistakin?
Löllötiöllloti: vitun idioottien kanssa mä näemmä tällä keskustelupalstalla keskustelen! Jumalauta että mä varmaan olenkin tyhmä tässä kuvitelmassani, kun kuvittelen, että suurin osa ihmisistä olisi sympaattisia!
1.Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies vai parikymppinen mies ja keski-ikäinen nainen? - kumpikin, kun kyseessä on aikuiset ihmiset..mitäpä se muille ees kuuluu?
2.Jos asiassa on jotain eroa, niin miksi? - eiköhän se ole jokasen oma asia miksi hengailee keneki kanssa..
3.Luuletko iän tai sukupuolen vaikuttavan omaan tai muiden vastaajien suhtautumiseen? - joo luulen..osittain kyllä :) perinteiden mukaan kasvatetut ja kasvaneet ja ne asenteet omaksuneet ihmiset voi olla nipompia..kun taas ne joiden tapana on ajatella itte ei ehkä niinkään.. :)
...kumpiko on mielestänne hyväksyttävämpää:
1.Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies vai parikymppinen mies ja keski-ikäinen nainen? - Kummassakin tapauksessa naista katsotaan säälivästi tai jopa halveksuvasti
2.Jos asiassa on jotain eroa, niin miksi? - Parikymppinen nainen ja keski-ikäinen mies -yhdistelmä on jo vanhempi juttu, eli sitä saatetaan pitää hyväksyttävämpänä.
3.Luuletko iän tai sukupuolen vaikuttavan omaan tai muiden vastaajien suhtautumiseen? - Riippuu ihan näkökulmasta. - Jos suhdetta ajatellaan vain kahden ihmisen välisenä ilman ulkopuolisia, uskon näkemyserojen olevan yksilöllisiä ilman iän tai sukupuolen vaikutusta. - Jos taas ajatellaan k.o. pareja kävelemässä kaupungilla käsi kädessä, saattaa vanhemmilla naisilla ja kenties nuoremmilla miehillä olla asiasta "vanhoillisempi" näkemys kuin nuorilla naisilla ja keski-ikäisillä miehillä ?
Puumaksi kutsutaan naista joka on väh. n. 10v nuoremman miehen kanssa.. ei siis tarkoita aina nuorta miestä.. 20v:tä. Pedofiileille ja efebofiileille on myös jo omat nimityksensä eikä se ole puuma vaan pedofiili ja efebofiili. Siis nainen on puuma jos se on vaikka 53v ja on 41v:n kanssa. Vastaavassa yhdistelmässä nainen nuorempi-mies vanhempi, ei käytetä miehestä nimitystä setämies, koska setämies on aina kiinnostunut siinä parinkympin hujakoilla olevista, mielellään vuosi kaks alle kuin ylle.
Tuo selitykseksi ettei nyt tosiaan aletaan vielä kaiken muun hyvän lisäksi rinnastaan puuma-juttua setämiehiin yms.
Rupee vituttaan toi siinä määrin että alan kohta sanoon jokaista miestä joka on vähintään 1v nuoremman naisen kanssa, välittämättä onko iät vaikka 52v ja 51v, pedareiksi.
Ai niin ne kysymykset..
-Ei kuulosta hyvältä kumminkaan päin, mutta on tossa jo sentään nuorempi kakkosella alkava, ja se pelastaa tilannetta.
-Niin ei ole, vaikka tiedän että vanhempi mies-nuorempi nainen yhdistelmää pidetään hyväksyttävämpänä koska pedarit on jo tuhansia vuosia juossut teinien perässä.
-Ei kai mun ainakaan vaikuta. Teineistä tykkäävät nyt tykkää ja selittelee iän olevan vain numeroita vaikka oma ikä olis mitä.
Mitäs sä pelle nyt yhtäkkiä olet palstakaverisi kanssa eri mieltä? Suurinpiirtein suoltanut esimerkiksi mulle tällä keskustelupalstalla pelkkää sontaa ja esittänyt vastineita, jotka sitten kuraperse nopeasti poistatat ja joissa väität, että kuinka ystäväs fuularikirjoittaja- Ratikkakuski ei mukamas ikinä olisi asiaton minua nimimerkkiä omaamatonta kohtaan. Mä en tunne teitä. Minua te dillet kuitenkin ahdistelette: jumalauta olette törkeitä, kun puhutte paskaa. Ei mitään asiallisuutta ilmaisussasi!
Mä esimerkiksi en ole mikään päästäni viivöö, enkä tyyliin vuosikymmeniin ole asunut kaupungissa, jossa kenties jotkut mulkku-kyylät ( onko mulla STALKEREITA kimpussani?) kuvittelee mun asuvan. Mä, joka olen tällainen kolmikymppinen nainen ja rakastavan perheen ympärilläni omaava, olen pahoillani siitä, että joskus jouduin joidenkin sikojen ämmien väärinkohtelun kohteeksi aikoinaan; sellaisia kaksoisleuka-sylkisuupieli vitun Reginan-lukija räkäpäitä, joita kiiinnosti elämän puutteessaan suurin piirtein naapureiden asiat. Jokseenkin et edes aivastaa voi, jos kys. em. kanssa tekemisiin joudut. Ainoat, jotka musta ystävieni lisäksi ovat välittäneet, on perhe.
Mitä enemmän luen palstajuttujanne, sitä enemmän rakastan mua kasvattaneita, jotka viisaat hienot asialliset kaikkea ympärillään rakastaneet opettivat mulle, että mitä on ihmiskunnioitus. Ja tosiaankin olen onnellinen, etten omaa nimimerkkiä. Helvetin kauas foorumilta toivottaiaisin mielelläni sinut fuulari-Papu. Sparrow ja ystäväsi fuularifeikkaaja- nimimerkki Ratikkakuskin.
minusta vanhempi 53v nainen ei ole enää mikään puuma..jos on 41vuotiaan .vanhan miehen kanssa.
Se on puuma virallisen määrityksen mukaan.
Joo, on kyllä huomattu että jokainen keksii omien mieltymysten mukaan miten toikin menee.
Silloin kun tämä villitys lähti liikkeelle, niin kyseessä oli nimenomaan 40-65v:t naiset jotka pokaa itelleen 30-45v miehiä. Määritys menee että puuma on YLI 40v nainen joka pokaa vähinään 10v nuoremman miehen. Elieli.. 60v nainen pokaa 49v miehen.. ja on puuma!
Näkyy menevän useilla sekaisin kahden eri sanan merkitykset eli nuoremman ja nuoren. Puuma pokaa NUOREMMAN ei siis todellakaan välttämättä NUORTA. Siinä on vissi ero.
Minusta sinä nyt vain esittelet omaa näkemystäsi asiasta absoluuttisena totuutena. Minä ja olisiko ollut ttpai linkitettiin molemmat samansuuntaisia, mutta sinun totuudestasi eroavia tietoja asiasta. Erityisesti minua hämmentää puheesti pedofiileistä ja ebefofiileistä tässä yhteydessä. Aivan kuin yrittäisit tarjoituksella ohjata keskustelun väärille urille.
Cranky löysi n. 100 määritelmää.
Ei se ole mun totuus, vaan se on se pohja jolla lähettiin liikkeelle. Siinä pohjassa myös on, kuten muutklin sanoo, että nuoremman kanssa.. ei siis nuoren. Voi tietty olla, mutta ei se ole se ainoa juttu kuten vaikkapa setämiehillä on aina se nimenomaan nuori.
Sinä taas yrität tehdä puumasta juurikin naispuoleista setämiestä, ja sekään ei ole oikein. Ne ei ole verrannollisia määrittelyitä.
Pedofiilit ja efebofiilit on sen vuoksi että heitellään myös kovasti niitä ikiä jotka liittyvät noihin toisiin määreisiin. Kuinka 14v pojan kanssa oleva nainen on puuma.. vaikka oikeastihan se on tietysti efebofiili, ei puuma.
On erittäin tärkeää pitää sitä rajaa jotta vältytään siltä että voidaan sanoa kaikkia naisia puumiksi, ja mielikuva siitä sanasta on nainen joka on 14 vuotiaan pojan kanssa. Tuohon päästään juuri sillä että otetaan määrittelyyn mukaan ihan minkäikäinen nainen hyvänsä, ja pojan iäksi mahdollisimman nuori.
Ei kovin reilua eikä totuudenmukaista, eihän?
Luin toisaalla kuinka 24v naista sanottiin puumaksi, kun hänen poikaystävänsä on 23v. Sitten oli nainen 43v jota huudeltiin pedofiiliksi koska hänen poikaystävänsä oli 31v.
Tuossa huomaa kuinka helppo on noitakin määreitä heitellä, kun niiden merkityksen voi itse keksiä omien halujen mukaan. Puumailmiössä ollaan menossa kovaa vauhtia juurikin siihen, että halutaan antaa ymmärtää että puuma on nuoria/teinejä saalistava vanhempi nainen.
Tuskin edes Ratikkakuski kieltää etteikö sillä ole mielikuvissa iso ero onko 40v nainen 30v miehen kanssa, ollen tietysti puuma, kuin 50v nainen joka on 18v pojan kanssa, ollen myös puuma. Tai toi 50v nainen ollen 15v pojan kanssa, ollen edelleen puuma (mukamas). On erittäin loukkavaa kehittää eka mielikuvaa sanasta että se liittyy noihin nuorten kanssa olemisiin, ja sitten sujuvasti nimitellä myös ihan aikuisia suhteitakin samalla nimellä.
Miehet voi kuvitella tuon eron pedofiili-sanalla. Kaikki varmaan jo tietää mikä mielikuva tulee pedofiilista ja se ei useimmille pitäisi olla kauhean ylpeyttä ja iloa aiheuttava, jos joku siksi sanoo. Sitten voidaan tehdä kuten naisille puuman kanssa, että otetaan ihan minkäikäiset hyvänsä ja sanotaan samalla nimellä. Eli mies 45v/lapsi 10v.. pedofiili ja mies 50v ja nainen 39v, mies edelleen pedofiili.
Minä ymmärrän täysin noi sanojen ja määreiden nyanssit, ja siksi mua vituttaa aivan suunnattomasti koska mua sanotaan puumaksi, jos olisin vaikka 28v:n miehen kanssa. Samaan aikaan sanotaan puumaksi naista 45v joka on 18v miehen kanssa.. tai jopa sen 14 v pojan kanssa, ja niillä on kuitenkin aivan huikea ero mielikuvissa ja käytännössä. 28v on ihan täyspäinen ja täysvaltainen aikuinen mies, ja suhde olisi aikuinen suhde. Sillä on jopa isoa eroa olenko 20v "miehen" kanssa kuin 28v:n kanssa.
Puuma on edelleen _nuoremman_ miehen kanssa, ei _nuoren_ eikä se ole mikään naispuoleinen setämies/namusetä.
Ei voi kun tosiaan ihmetellä tätä tyyliä jossa jokaista naista aletaan sanoon puumaksi, jokaista suhdetta missä nainen on vuodenkin vanhempi puumasuhteeksi, ja sitten samaan tahtiin yritetään väkisin vääntää mielikuvissa sitä joksikin teinien kanssa olemisiksi. Taitaa olla taas vaan joku uusi keino yrittää alistaa ja halventaa naisia.
Vaikka asiaa miten pyörittelisi, niin jos sinäkin itseäsi muutamaa vuotta nuoremman miehen otat, niin puuma olet, vaikka voissa paistaisi. Muita ihmisiä kun on vähän vaikeaa saada pakotettua muuttamaan mieltään ja mielikuviaan. Elämä on...
Sulta meni jälleen pointti ohi. Miksi mä en ole edes vähän yllättynyt..
Ei mua haittaa puumaksi sanominen kunhan sillä ei tarkoiteta kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä.
Vähän ihmetyttää, kun itse elät puumasuhteessa ja vaimosi on puuma, että miksi haluat väkisin että kaikki pitää vaimoasikin jonain teinejä ammattikoulun nurkalla vaanivana pervona mutta omapahan on asias..
Sua ei sitte haittaa yhtään jos puhuttelen sua pedofiiliksi, kun puhuttaan niistä suhteista joissa eukko on ollut sua nuorempi?? Nyt tietysti puhutellaan sua puuman uhrina.. eikä sekään tietysti haittaa yhtään. Noh, elämä on ja kukin fetismiensä mukaan :D
Rouva Ratikka on minua kolme kuukautta vanhempi, niin voit aivan huoletta kutsua häntä puumaksi, kehdonryöstäjäksi tai vaikka pedofiiliksi. Ei se täällä internetin ihmemaailmassa ole niin nokon nuukaa.
Entiseksi pedariksikin voit minua huoletta puhutella, jos se helpottaa. Mutta jos haluat olla mieliksi, niin kutsu puuman uhriksi vaan. Se kuulostaa aivan loistavalta. ;-)
Tehdään näin.
Noin niinku kun vaimos täyttää 41v niin sä olet 40v ja sillä täytätte puumaparin kriteerit loistavasti. Itsehän sanoit että voi määritellä miten vaan, joten mennään samalla linjalla sitten.
Huomaaksä kuinka mäkin osaan joskus myötäillä hienosti sunkin ajatuksia :D
Alat olla ajatusten alkulähteillä. Tosin eikö ole paljon herkullisempi tilanne, kun Rouva Ratikka täyttää 40 ja minä olen vielä vähän aikaa 39? Siinähän puumailu korostuu toiseen potenssiin. Ajattele nyt vähän: RR on jo viidennelläkymmenellään ja minä vasta neljännelläkymmenelläni. Ai ai, kun herkullinen kärjistyksen paikka. ;-)
.
kunhan kuvioon ei millään lailla liity volvoa
.
Musta molemmat vaihtoehdot ovat naurettavia. Ystäväpiirissäni ei ole yhtään kyseistä tapausta. Ja en tiedä mitä tapahtuisi, jos näin kävisi.
Kannattaako muuten hieroa kasvoihin ensin jotain kosteuttavaa voidetta ja vasta sitten aurinkorasvaa, jos ajattelee säilyvänsä auringossa ilman ruttuja ja rusinoita.
Kylläpä mojotti mollukka.
1. Molemmat hyväksyttäviä kunhan setämies olen minä.
2. -
3. Paljon mahdollista.
yhtä hyväksyttäviä, tai sitten antihyväksyttäviä. Jos vaan mun tyttäristä ei ole kyse, niin ihan sama kuka kenenkäki kanssa on.
Riippuu siitä parikympisestä naisesta ja keski-ikäisestä miehestä, mutta yleisesti ajatellen en usko sen olevan hyvä juttu. Tosin yks saa kenties kokemusta ja pääsee osaksi keski-ikäisen miehen vaurautta ja toinen sit nuoren naisen vierelle, et vois kusettaa itseään luulemalla itseään nuoremmaksi kuin onkaan
Ja sitten sama juttu toisin päin. Noh. Tuskin suurin osa keski-ikäisistä miehistä enää niin viriilejä ovat kuin keski-ikäiset naiset toivoisivat niiden olevan(sitä kai ne keski-ikäiset miehet hakevat nuorista naisista...). Keski-ikäisille naisille taas seksi maittaa edellee, ellei jopa enemmän kuin nuormpina ollessaan, kun yrittivät vielä täyttää yhteisöjen normit siitä, minkälaisen naisen tulee olla, jotta olis hyvä nainen ja sais itselle hyvän miehen. Keski-ikäisenä kai sit kokemusta alkaa olla jo sen verran, et sellainen on jo tarpeetonta ja miestenkin luonne/luonto tullut jo tutuksi. Pointti siis siinä, että keski-ikäinen nainen haluaa enemmän seksiä kuin keski-ikäinen mies. Kukas sen parempi tyydyttämään keski-ikäisen naisen kyltymätöntä sukupuoliviettiä kuin nuori parikymppinen kolli, jolle pillun saanti samanikäisiltä tytöiltä on aika kortilla. Kummatkin saa, mitä haluaa...
Mut onko iso ikäero sitten vakavammassa suhteessa hyväksi? Minun mielestä ei ole. Muutama vuosi sinne tänne ei haittaa, mutta jos ikäeroa alkaa olla jo enemmän hmmm... -5 vuotta ja yli, se suhde alkaa olla jo hankala. Tai jotain siitä tulee puuttumaan varmasti ja aika sen tulee jokaiselle näyttämään, paitsi tietenkin jos valitsee kulkea laput silmillä...
En tiedä. Onko? Eräänlaista kaupankäyntiä kumpikin tapa. Ainakin minun mielestä
Luulen sen vaikuttavan eniten, kenellä on eniten seliteltävää ja ei ole sinut asian kanssa. Mut aivan sama mulle mikä vaikuttaa...
25v. nainen ja 45v. mies ovat seksuaalisesti samaa tasoa. Mies ei enää jaksa niin usein ja naista ei vielä seksi niin kiinnosta. 25v. mies ja 45v. nainen, menee niin, että miestä kiinnostaa koko ajan ja naista myös :D
näin se ainakin tutkimuksien mukaan keskimääräisesti menee. Toki poikkeuksia löytyy suuntaan jos toiseen. Näissä aloituksen ehdottomissa pareissa ehkä nämä karikatyyrit helpommin toimivat.
Naiset pettyy rakkauteen ja alkaa uskomaan, ettei miehet kykene rakastamaan, koska reilusti vanhemmalle miehellä syy ottaa nuori nainen oli muu kuin rakkaus naiseen ja sama sitten toisinpäin...
Ei aina *vakavana*
keski-ikäisen mihen vaurautta :DDD Sun kirjoittamana tuo sai aikaan koko vuoden parhaat naurut! Siinä jäi pillunpuuteki toiseksi...
Eiks onnenonginta ole tämänpäivän juttu nuorilla mimmeillä?
Jupisen täs ihan yleisellä tasolla kenenkään kohdistamatta.
sitten ottanut. Muisteles vähän, sie tiät kyllä että on kokemus kummastakin vaihtoehdosta, pellenä olosta ja tunteista
Epätoivoiset yh-äiskät yms.naikkoset etsii elättäjää eli rahoittajaa itselleen ja laumalleen. Tuo juttu on tullut aivan selväksi. Joskus tuntuu, että vero-ja omaisuustiedot on etukäteen ongittu selville.
Puhutko laajankin kokemuspohjan perusteella ?
Kumpikin tottuu liian hyviin kyyteihin, jos omanikäiseen kumppaniin meinaa joskus vaihtaa. Hmph.
lapsi vai imeväinen :D
Mulle on sama. Mä hyväksyn kumminkin päin. Itse asiassa ihmettelen mistä tulee tässä asiassa ns. yleinen hyväksymättömyys, mikäli sellaista on?
Kolmanteen kysymykseen kuitenkin vastaan, että uskoakseni ikä tuo mukanaan laajempaa näkemystä, joten vanhemmat ihmiset ovat hyväksyvämpiä. Nuorena pienetkin ikäerot tuntuvat niin suurelta. Tuo setämies -nimitys tuntuu ilkeältä. Arvattavasti sen takana on sellainen mies, joka ehkä toivoisi omaan elämäänsä nuoruuden tuulahdusta, mutta joka ei siihen pysty. Siksipä hänelle on edullisinta tuhahdella asialle. Puuma-nimitykseen, joka tulee pornon maailmasta, liittyy taas ajatus aktiivisesta saalistavasta naisesta, joka viettelee nuoren kokemattoman miehen. Se ei ole siis negatiivisesti leimaava.
must tuntuu, että aikas moni tuntuu unohtavan myös ihmisen luonteen ja henkiset ominaisuudet ( en tarkoita uskoa). Ikä ja ikä. Tottahan sekin jotain tekee, kun elämää elelee, mutta oisko kumminki aika oleellista myös ihmisten yhteensopivuus myös ajatusmaalimoiden samankaltaisuudesta, yhteen sopimisesta eikä niinkään vain syntymävuosista? Kukaan meistä ei voi valita syntymävuottaan, mutta kumppanin voi. Ja mikäs sen parempi, kuin se jonka kanssa synkkaa? :)
lisääntyminen ei ole muutoinkaan hip ja tehhään kersat. Eikä se ikää edes katso. Uskoisin, että aika moni vanhempi ihminen on realisti tämänkin asian suhteen, lapsia tulee jos on tullakseen. Huomioi myös ikänsä. Ei ne ole mikään itsestäänselvyys kenellekkään. Niin kun ei hyvä suhde ns. "oikean ja suvaitun ikäisen" kumppaninkaan kanssa. Jos ei kemioilla ole mitään väliä, niin miksi niin monet suhteet kariutuu, vaikka pari on näennäisesti juuri "oikean ikäiset" toisilleen? Eli vaikkapa mies 30 ja nainen 27. Mun mielestä on ontuvaa perustella kaikkea iällä. Kun kaiken ikäiset on ajattelevia ja tuntevia ihmisiä. :)
sulkeutunut ajatusmaalima ei hyväksy kuin oman näkemyksensä. :)
kyl me kaikki hyväksytäään sun ja se nuoren mallipojulin suhde, elä huoliiiii............ ja ukkos myösss shit----
ei ollut minusta kyse, vaan asioista. Mihin mä muuten teidän hyväksyntää edes kaipaan? x'D
Niin just, en mihinkään! :D
vaikka se olisi mielikuvitusta koko poikkuli..,,, onko se sanonnu olevansa 25 vai 26 puumajassulillenassulille ??!!
en ole puuma B housussas on mielikuvitusta C ei kuulu muille :)
paljastannu jo että on alle kolmekyt, jos et oo narrannu shit.. elä yritä enää.bluenihtsatiini,,,,me luetaan näitä textejä....oushit?????!!!!!!!!!!!!!!
.
arvailkaa rauhassa. Öhm sanotaan vaikka 18 v. :)
Ainakin julkisuudessa naiset on olleet rahan perässä niiden vanhojen ukkojen kanssa kun taas niitä nuoria miehiä on onnistanut. Vai onko tää nyt sitä feminismiä?
Miten kukaan ulkopuolinen tietää miksi joku on toisern kanssa?
tiedä voitteko olla puhumatta sukupuoliasioita ja seksiin liittyviä asioita kun ei kestä!!!!!!!!!!!!!!
Nuoret miehet voi olla kiihkeitä ja se VOI olla yksi syy miksi he kiihottaa puumia. Puuma tuntee itsensä pitkästä aikaa naiseksi, toisin kuin jnk. vanhan ukon kanssa joka ei nauti näkemästään. Ehkä se nuori mies osaa arvostaa tissiä kuin tissiä, toisin kuin vanha mies jonka on vaikea enää kiihottua muuta kuin nuoresta ja timmistä lihasta???????
Sukupuoliasiat ovat erottamaton osa miehenlogiikkaa ja tätä palstaa. Että ei auta kuin kestää tai lopettaa palstailu.
Sinne vaan sitten kaikki vanhemmat naiset ihastelemaan. ;-)
Molemmat mielestäni hyväksyttäviä.
Keski-ikäinen nainen ja nuori mies siinä mielessä
positiivisempaa, että se on tuoreempi ilmiö
ja kaikki siveyden sipulit eivät sitä vielä hyväksy.
Varmaan vaikuttaa se mihin kykenee helposti samaistumaan.
Ulkopuoliselle osapuolelle toi voi olla suurempi ongelma kuin itse parille.
Ulkopuoliset naiset arvostelee nuorempaa naista helpommin kuin ulkopuoliset miehet nuorempaa miestä.
Ihmiset toivovat erilaisia asioita parisuhteesta, sitä voi ulkopuolisen ehkä olla vaikea ymmärtää ...