Pää vitun sekasin (y)

KannabisGuru-92

ketkä tykkää välillä pistää päänsä ihan tosissaan sekaisin?Itse tykkään joka kerta vetää kaveriporukassa överit;
väkevää viinaa ja hyvää kukkaa pari piipullista.Sitten syksymällä sienitripit..viime syksynä kun silokkeja söin niin voin kertoa että oli elämäni yksi hienoimmista kokemuksistä nähdä ihan sekopäisiä harhoja.
Kertokaas omia juttujanne..eikä provoilla vaan puhutaan asiaa.

11

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centipede420

      Hiisillä överit, joskus vedetty mielenkiintoinen olotila tosiaan.
      Resilar Nippi marziinit = pää sekaisin
      eikö se niin mene, et mielummin överit, ku vajarit.
      Sieniä ei oo näkyny vaik peltoi kalunnu läpi, mut ens syksyy odotelles-

    • Puukkohörhö

      vittu saatana,bentsoja subua kaljaa ja viinaa ja savuja päälle nii hyvä tullee perkele

    • anonyymi-

      ihmiset on taas lukenut netistä hienoja asioita :-) , toivon vaan ettei kukaan oikeasti vedä päätänsä sekaisin marsuilla :x. maailman paskimpia nappeja,sitten siihen resilariin = DXM kuka helvetti juo yskänlääkettä päihtymistarkoituksessa?-tietysti eroteltuna mutta kuitenkin. nipsut jotenkin ymmärän vielä mutta ei hyvää päivää,jos nykynuorten pitää otaa yskänlääkettä ja pahoinvointilääkkeitä.säälin teitä :-)

      -anonyymi

    • mmmmmnnhj

      kukkalsdessotsalvia

    • Jäin miettimään teidän kirjoituksissa sitä, että miksi? Siis että miksi teistä on mukavaa vetää pönttö sekaisin? Jos joku osaisi asiaa valottaa, olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan :)

      Suvi Bouhlal
      Erityisnuorisotyönohjaaja, Espoo

    • jjjjkjj kovakava

      Jeee, Ooonn Käunnnis nU,Vitdu JESsss

    • kanias0

      MÄ OON KÄNNISSÄ MISSÄÄ VIINAA O

    • efvrwvrww

      no kyllähän sitä tulee vedettyä pönttö aina välillä todella sekaisin, yleensä sentään homma pysyy hanskassa mutta kerran olen herännyt aamulla esimerkiksi putkasta, olin vielä samana iltanakin aivan umpijurrissa. Ite vedän siis vaan alkoholii en mitää muuta. En tiiä mitä järkee tos on vetää nuppi ihan sekasin mut joskus sitä tulee harrastettuu. Hauskempaa mielestäni tissutella rauhallisesti niin ettei vedä hirveitä perseitä mutta joskus täytyy nollata

    • kossupossu

      lantrasin kerran olvia karhuu

    • fawfiojaowf

      lainataanpas suvia:

      pään "sekaisin" saaminen on vain hieno kokemus, kun saa kokea asioita, joita ei normaalisti koe.

      miksi joku kokeilee benji hyppäämistä? se on jännää.
      miksi kukaan tekee mitään? ...miksi ei?

    • afawfawf322y6

      lainataanpas suvia:

      pään "sekaisin" saaminen on vain hieno kokemus, kun saa kokea asioita, joita ei normaalisti koe.

      miksi joku kokeilee benji hyppäämistä? se on jännää.
      miksi kukaan tekee mitään? miksi ei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe