Jaha,

palstalla ei siis suvaita mautonta huumoria.

21

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

      kyllä siinä pitää ripaus aromia olla. Mieluiten joku pehmeä, kahviin vivahtava, ehkä hiukan vaniljaa.

      • mistäs sellaista sais?


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mistäs sellaista sais?

        sä tarjoisit :D kun ei siitä ois mitään haittaakaan *hihittelee*


      • kirpela kirjoitti:

        sä tarjoisit :D kun ei siitä ois mitään haittaakaan *hihittelee*

        miähän olen koko miäs hajuton, mauton ja väritön. Mistä minä mitään aromeja.... Pitäs varmaan olla joku aromipesä.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        miähän olen koko miäs hajuton, mauton ja väritön. Mistä minä mitään aromeja.... Pitäs varmaan olla joku aromipesä.

        hmm...öljyä, hikeä ja pikeä...ei hitto, se näyttää hyvältä mut aromi...njet. No mitä nyt tehään *pohtii kiivaasti*


      • kirpela kirjoitti:

        hmm...öljyä, hikeä ja pikeä...ei hitto, se näyttää hyvältä mut aromi...njet. No mitä nyt tehään *pohtii kiivaasti*

        Eihän sen paremmalle haise mikää.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Eihän sen paremmalle haise mikää.

        Kerosiini!


      • oma pääsi.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mistäs sellaista sais?

        A-vot!


      • oma pääsi. kirjoitti:

        A-vot!

        mä olen koko illan odottanut kommenttia tyyliin 'sähän oot mauton vitsi koko jätkä'.


    • päättelet

      ?

      • aloituksellisen palstalle, niin se aloitus oli poistettu.


      • Marjelie
        relaxed_eyes kirjoitti:

        aloituksellisen palstalle, niin se aloitus oli poistettu.

        Olivatko ne tuhmia???

        Kukahan se poistelee?


      • Marjelie kirjoitti:

        Olivatko ne tuhmia???

        Kukahan se poistelee?

        puolituhmia. Jollaki meni herne neään tai kalhti omaan nilikkaan kai.


      • ***
        relaxed_eyes kirjoitti:

        puolituhmia. Jollaki meni herne neään tai kalhti omaan nilikkaan kai.

        taitaa mennä tosiaan joillekin herne nenään jopa niin paljon, että aiheuttaa huomattavaa haittaa mm. toisten asiallisten gallerioiden tilapäisiin sulkemisiin, ottamalla ylläpitoon yhteyttä ja joka ei edes tutki asioita sen enempää. Suomiko ja suomi24:nenko muka oikeusvaltio?


      • *** kirjoitti:

        taitaa mennä tosiaan joillekin herne nenään jopa niin paljon, että aiheuttaa huomattavaa haittaa mm. toisten asiallisten gallerioiden tilapäisiin sulkemisiin, ottamalla ylläpitoon yhteyttä ja joka ei edes tutki asioita sen enempää. Suomiko ja suomi24:nenko muka oikeusvaltio?

        kuka mä sun epäilen olevan? Hetki sitten vaan ihmettelin tuota samaista asiaa.


      • ***
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kuka mä sun epäilen olevan? Hetki sitten vaan ihmettelin tuota samaista asiaa.

        ihmisiä näyttää olevan maailma täynnänsä, sillä mitään laitonta tai sääntöjen vastaista en ole tehnyt. Paitsi, että on ollut "vääränlainen" nimimerkki ja "väärä" teema galleriassa.


      • *** kirjoitti:

        ihmisiä näyttää olevan maailma täynnänsä, sillä mitään laitonta tai sääntöjen vastaista en ole tehnyt. Paitsi, että on ollut "vääränlainen" nimimerkki ja "väärä" teema galleriassa.

        se oli sitten joku nörtti vähä kateellinen sulle. Mun mielestä sul oli tosi hyvä teema, ja nimimerkkikin.


      • ***
        relaxed_eyes kirjoitti:

        se oli sitten joku nörtti vähä kateellinen sulle. Mun mielestä sul oli tosi hyvä teema, ja nimimerkkikin.

        ole oikein sulkea kenenkään galleriaa asiaa sen enempää tutkimatta. Mun oikeustajun mukaan molempia osapuolia pitää kuunnella, nyt siihen ei vaan anneta mitään mahdollisuutta. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, ettei loppujen lopuksi kärsijällä ja "häviäjällä" ole minkäänlaista oikeusturvaa. Pikkusieluiset kiusanhenget voittaa aina.


      • *** kirjoitti:

        ole oikein sulkea kenenkään galleriaa asiaa sen enempää tutkimatta. Mun oikeustajun mukaan molempia osapuolia pitää kuunnella, nyt siihen ei vaan anneta mitään mahdollisuutta. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, ettei loppujen lopuksi kärsijällä ja "häviäjällä" ole minkäänlaista oikeusturvaa. Pikkusieluiset kiusanhenget voittaa aina.

        S24 on kärjistetty mini-Suomi.


    • Näköjään täältä häviää maukkaat ja mauttomat jutut. Ilmeisesti aloituksen sisällöllä ei ole mitään väliä.
      Joku ilkeämielinen kiusaaja poistelee viestejä, kurittomat trollit taas asialla....

    • BlueNightSatin

      tiiä missä muualla taas törmäis niin usein mauttomaan huumoriin, kun just tällä palstalla? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe