palstalla ei siis suvaita mautonta huumoria.
Jaha,
21
183
Vastaukset
- kirpela
kyllä siinä pitää ripaus aromia olla. Mieluiten joku pehmeä, kahviin vivahtava, ehkä hiukan vaniljaa.
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
mistäs sellaista sais?
sä tarjoisit :D kun ei siitä ois mitään haittaakaan *hihittelee*
kirpela kirjoitti:
sä tarjoisit :D kun ei siitä ois mitään haittaakaan *hihittelee*
miähän olen koko miäs hajuton, mauton ja väritön. Mistä minä mitään aromeja.... Pitäs varmaan olla joku aromipesä.
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
miähän olen koko miäs hajuton, mauton ja väritön. Mistä minä mitään aromeja.... Pitäs varmaan olla joku aromipesä.
hmm...öljyä, hikeä ja pikeä...ei hitto, se näyttää hyvältä mut aromi...njet. No mitä nyt tehään *pohtii kiivaasti*
kirpela kirjoitti:
hmm...öljyä, hikeä ja pikeä...ei hitto, se näyttää hyvältä mut aromi...njet. No mitä nyt tehään *pohtii kiivaasti*
Eihän sen paremmalle haise mikää.
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
Eihän sen paremmalle haise mikää.
Kerosiini!
- oma pääsi.
relaxed_eyes kirjoitti:
mistäs sellaista sais?
A-vot!
oma pääsi. kirjoitti:
A-vot!
mä olen koko illan odottanut kommenttia tyyliin 'sähän oot mauton vitsi koko jätkä'.
- päättelet
?
- Marjelie
relaxed_eyes kirjoitti:
aloituksellisen palstalle, niin se aloitus oli poistettu.
Olivatko ne tuhmia???
Kukahan se poistelee? Marjelie kirjoitti:
Olivatko ne tuhmia???
Kukahan se poistelee?puolituhmia. Jollaki meni herne neään tai kalhti omaan nilikkaan kai.
- ***
relaxed_eyes kirjoitti:
puolituhmia. Jollaki meni herne neään tai kalhti omaan nilikkaan kai.
taitaa mennä tosiaan joillekin herne nenään jopa niin paljon, että aiheuttaa huomattavaa haittaa mm. toisten asiallisten gallerioiden tilapäisiin sulkemisiin, ottamalla ylläpitoon yhteyttä ja joka ei edes tutki asioita sen enempää. Suomiko ja suomi24:nenko muka oikeusvaltio?
*** kirjoitti:
taitaa mennä tosiaan joillekin herne nenään jopa niin paljon, että aiheuttaa huomattavaa haittaa mm. toisten asiallisten gallerioiden tilapäisiin sulkemisiin, ottamalla ylläpitoon yhteyttä ja joka ei edes tutki asioita sen enempää. Suomiko ja suomi24:nenko muka oikeusvaltio?
kuka mä sun epäilen olevan? Hetki sitten vaan ihmettelin tuota samaista asiaa.
- ***
relaxed_eyes kirjoitti:
kuka mä sun epäilen olevan? Hetki sitten vaan ihmettelin tuota samaista asiaa.
ihmisiä näyttää olevan maailma täynnänsä, sillä mitään laitonta tai sääntöjen vastaista en ole tehnyt. Paitsi, että on ollut "vääränlainen" nimimerkki ja "väärä" teema galleriassa.
*** kirjoitti:
ihmisiä näyttää olevan maailma täynnänsä, sillä mitään laitonta tai sääntöjen vastaista en ole tehnyt. Paitsi, että on ollut "vääränlainen" nimimerkki ja "väärä" teema galleriassa.
se oli sitten joku nörtti vähä kateellinen sulle. Mun mielestä sul oli tosi hyvä teema, ja nimimerkkikin.
- ***
relaxed_eyes kirjoitti:
se oli sitten joku nörtti vähä kateellinen sulle. Mun mielestä sul oli tosi hyvä teema, ja nimimerkkikin.
ole oikein sulkea kenenkään galleriaa asiaa sen enempää tutkimatta. Mun oikeustajun mukaan molempia osapuolia pitää kuunnella, nyt siihen ei vaan anneta mitään mahdollisuutta. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, ettei loppujen lopuksi kärsijällä ja "häviäjällä" ole minkäänlaista oikeusturvaa. Pikkusieluiset kiusanhenget voittaa aina.
*** kirjoitti:
ole oikein sulkea kenenkään galleriaa asiaa sen enempää tutkimatta. Mun oikeustajun mukaan molempia osapuolia pitää kuunnella, nyt siihen ei vaan anneta mitään mahdollisuutta. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, ettei loppujen lopuksi kärsijällä ja "häviäjällä" ole minkäänlaista oikeusturvaa. Pikkusieluiset kiusanhenget voittaa aina.
S24 on kärjistetty mini-Suomi.
Näköjään täältä häviää maukkaat ja mauttomat jutut. Ilmeisesti aloituksen sisällöllä ei ole mitään väliä.
Joku ilkeämielinen kiusaaja poistelee viestejä, kurittomat trollit taas asialla....- BlueNightSatin
tiiä missä muualla taas törmäis niin usein mauttomaan huumoriin, kun just tällä palstalla? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
