Joskus elämä on vaan

niin perseestä.

Ei vittu voi olla enää todellistakaan.

41

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

      se vahvistaa. Tietäsit vaan mitä täällä notkumalla voi yrittää unohtaa. Öitä.

      • olen minäkin täällä notkumalla monenlaista unohtanut ja yrittänyt unohtaa.

        Tätä asiaa en halua unohtaa, haluan sen vain olevan ohi tai edes hallinnassa, ettei se enää yllätä. Se on niin monesti jo muuttanut kaikki suunnitelmat.

        Öitä.

        ps. Minä kyllä tein taliskeripaukun.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olen minäkin täällä notkumalla monenlaista unohtanut ja yrittänyt unohtaa.

        Tätä asiaa en halua unohtaa, haluan sen vain olevan ohi tai edes hallinnassa, ettei se enää yllätä. Se on niin monesti jo muuttanut kaikki suunnitelmat.

        Öitä.

        ps. Minä kyllä tein taliskeripaukun.

        olis tippaki viinaa, kurlaisin kurkkuni. Taisin saada päivällä kylmää kun pelattiin pirunmoisessa tuulessa ja oli muka hiki.


      • kirpela kirjoitti:

        olis tippaki viinaa, kurlaisin kurkkuni. Taisin saada päivällä kylmää kun pelattiin pirunmoisessa tuulessa ja oli muka hiki.

        meet sitten heti huomenna Alkoon ja ostat jotaki varastoonkin.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        meet sitten heti huomenna Alkoon ja ostat jotaki varastoonkin.

        sarjaan kun keksit. Ehtii pilaantua niin turha ostaa kaappiin.


      • kirpela kirjoitti:

        sarjaan kun keksit. Ehtii pilaantua niin turha ostaa kaappiin.

        eikä pilaanu keksitkään. Jos sul ei oo kumpaakaan kaapissa, niin tässähän alkaa epäillä, että sul on taipumusta alkoholismiin ja bulimiaan.

        Ja ajattele mitä se mies ajattelee kun se kotiis joskus sisään pääsee...


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        eikä pilaanu keksitkään. Jos sul ei oo kumpaakaan kaapissa, niin tässähän alkaa epäillä, että sul on taipumusta alkoholismiin ja bulimiaan.

        Ja ajattele mitä se mies ajattelee kun se kotiis joskus sisään pääsee...

        Kun joskus sisään pääsee? Sillon avaimet tänne :)


      • kirpela kirjoitti:

        Kun joskus sisään pääsee? Sillon avaimet tänne :)

        vaikka kaapissa ei oo viinaa, eikä keksejä. Kyllä minä olisin vähä miettiny.



        :)


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        eikä pilaanu keksitkään. Jos sul ei oo kumpaakaan kaapissa, niin tässähän alkaa epäillä, että sul on taipumusta alkoholismiin ja bulimiaan.

        Ja ajattele mitä se mies ajattelee kun se kotiis joskus sisään pääsee...

        kyl siinä keksipaketissa luki parasta ennen reilu vuosi sitten :D Mulla ei oo keksejä, koska ne oli taatusti vuosia vanhoja, eikä viinaa, koska siideripullo saa miut ihan riittävän pimiäks :D


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        vaikka kaapissa ei oo viinaa, eikä keksejä. Kyllä minä olisin vähä miettiny.



        :)

        se pahin vika ois ollu? Että ois joutunu miettiin siis.


      • kirpela kirjoitti:

        se pahin vika ois ollu? Että ois joutunu miettiin siis.

        Kilikili-kellot sois välittömästi.


      • kirpela kirjoitti:

        kyl siinä keksipaketissa luki parasta ennen reilu vuosi sitten :D Mulla ei oo keksejä, koska ne oli taatusti vuosia vanhoja, eikä viinaa, koska siideripullo saa miut ihan riittävän pimiäks :D

        viinaa pitää olla aina vieraille tarjottavaksi.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Kilikili-kellot sois välittömästi.

        mut niinko mikä? Emmä tarvii sitä mihinkään; enkö oo ihan sujuvasti luova muutenkin?


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        viinaa pitää olla aina vieraille tarjottavaksi.

        jotain...on kaik suuhunsa saanu.


      • kirpela kirjoitti:

        mut niinko mikä? Emmä tarvii sitä mihinkään; enkö oo ihan sujuvasti luova muutenkin?

        alkoholisteilla ja absolutisteilla(=entisillä alkoholisteilla) ei oo viinaa kaapis.

        Kyllä normi-ihmiseltä yks konjakkipullo aina löytyy kaapista, mieluiten vielä viski, pari viinipulloa ja vähä kirkastaki.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        alkoholisteilla ja absolutisteilla(=entisillä alkoholisteilla) ei oo viinaa kaapis.

        Kyllä normi-ihmiseltä yks konjakkipullo aina löytyy kaapista, mieluiten vielä viski, pari viinipulloa ja vähä kirkastaki.

        ei mun oo koskaan ollu.

        *taas teen kaiken väärin* :(


      • kirpela kirjoitti:

        ei mun oo koskaan ollu.

        *taas teen kaiken väärin* :(

        huomenna haet Alkosta pullon halvinta konjakkia, lääkkeeksi tietty.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        huomenna haet Alkosta pullon halvinta konjakkia, lääkkeeksi tietty.

        haen luontaistuoteesta auringonhattua :) Mut nyt on tunti siitä kun piti mennä nukkuun, sen siitä hyvästä seurasta saa.

        Mitähän viä keksisin sanoa, että ois muutama hymyilyttävä otsikko huomenna. Joko vonkasin tarpeeks *wirn*


      • kirpela kirjoitti:

        haen luontaistuoteesta auringonhattua :) Mut nyt on tunti siitä kun piti mennä nukkuun, sen siitä hyvästä seurasta saa.

        Mitähän viä keksisin sanoa, että ois muutama hymyilyttävä otsikko huomenna. Joko vonkasin tarpeeks *wirn*

        Oli piristävää jutella. :)


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Oli piristävää jutella. :)

        *wirnistää* ja pinkasee puuhunsa väijyyn :P


    • ei ehkä hullu

      vaan drama queen.

      Vaimosi (yx nainen?) projektio.

      • mua nyt vaan oikiasti vituttaa.


      • Ei mun akka tälle palstalle kirjoittele. Sen mielestä naisen ainut syy tälläselle palstalle kirjotteluun on miehen saanti.


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mua nyt vaan oikiasti vituttaa.

        vituttaa? Vaimo?


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        vituttaa? Vaimo?

        mä oon vaan niin vitun väsyny yhteen juttuun.


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mä oon vaan niin vitun väsyny yhteen juttuun.

        Rahahuolia?


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        Rahahuolia?

        ja saankin aina sillon kun haluan.

        Sen verran sanon, että pitäkää terveydestänne huoli. Sitä osaa arvostaa vasta sitten kun sen menettäminen pilaa jatkuvasti kaiken. Minä oon kunnossa, mutta...


      • Ja huippuyksilöitä
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ei mun akka tälle palstalle kirjoittele. Sen mielestä naisen ainut syy tälläselle palstalle kirjotteluun on miehen saanti.

        tältä palstalta saakin! :D Sori nyt, mutta ottaisin ennemmin miehekseni sarjamurhaajan kuin yhdenkään miehen tältä palstalta. Tosin sun akan miesmaun tuntien en ihmettele hänen kommenttiaan.


      • Ja huippuyksilöitä kirjoitti:

        tältä palstalta saakin! :D Sori nyt, mutta ottaisin ennemmin miehekseni sarjamurhaajan kuin yhdenkään miehen tältä palstalta. Tosin sun akan miesmaun tuntien en ihmettele hänen kommenttiaan.

        kaikkea hyvää.


    • BlueNightSatin
      • FiliaFerusFabulosus

        kattoo, et sä olit laittanut saman biisin.
        Vasta jälkeenpäin hokasin samasta osoitteesta...
        Sorry, olit eka.


    • FiliaFerusFabulosus
    • FiliaFerusFabulosus

      Kerro...

      • lentää tuolla.

        Kiitos kuitenkin kysymästä. :)


    • No minkäslaista

      huomiota palstan suurin huomiohuora tällä kertaa kaipaa? Sääliä vai ihailua vai mitä? Ihan tiedonantona, että ensimmäistä saadaksesi sun ei tarvitse kirjoittaa sanaakaan ja jälkimmäistä saadaksesi ei sun kohdalla ole toivoakaan.

      Kuka ikinä väitti, että naiset on huomionkipeitä, ei ollut koskaan tavannut sinua, rikua ja ratikkaa.

      • ei tartte ihailla, ei tartte sääliä, eikä tartte edes kommentoida.

        Kaikkea hyvää sullekin.


      • ex monte
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ei tartte ihailla, ei tartte sääliä, eikä tartte edes kommentoida.

        Kaikkea hyvää sullekin.

        voimia silti


      • Kiitos, mutta
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ei tartte ihailla, ei tartte sääliä, eikä tartte edes kommentoida.

        Kaikkea hyvää sullekin.

        ei kannata toivoa, koska mä toivon ihan vilpittömästi koko sydämestäni kaikkea mahdollista pahaa sulle.


      • Kiitos, mutta kirjoitti:

        ei kannata toivoa, koska mä toivon ihan vilpittömästi koko sydämestäni kaikkea mahdollista pahaa sulle.

        Pikkuusen voisit tarkentaa tähtäystä.


      • ex monte kirjoitti:

        voimia silti

        Kiitos


    • *kippis*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe