tekeekö mikää firma rovaniemellä auton lasien tummennuksia?
lasien tummennus
22
8381
Vastaukset
- joo986
Ainaki Mainos Harila tummentaa. ja se löytyy lukkatieltä.
- dummat glasit
ja tekee hyvin !!
- ...
kallio tekee myös ja on suht edullinen
- pööpööö...
myy pakoputken päitä :))))))))))))))))))
- ererererer
romotkelta kandee tieten kysyä
- Halippatsuippa
No missä net nykysin tummentaapi vai tummentavakko ollenkhan? ja jos sais jostaki päin hintoja.. ei jumalauta kiinnosta maksaa 240€ takalasien tummennuksista..!
- Varma Valinta
Kysy Kaiverrus Kalliolta. Hinta-laatusuhde kohdallaan.
- Harilaäå
Lukkarintielle, mainos harila. Mukavaa porukkaa ja varmasti hyvä lopputulos !
Taisivat antaa takuuta 3 vuotta kalvoille vai oliko peräti pidempikin.. :) - MeigänGulli
Meigä tekee fairyn avulla tummennuksia. Onnistuu kohtuu hyvin, eikä oo kallista. Suihkepullon kanssa suhuuttelen. Ota yhteyttä tänne.
- Tä
Minne?
- rovaski
joo haluaisin vähän hinta tietoja noista paikoista kuten romotkesta jne kun itse haluaisin lasien tummenuksen volvoo v40:seen
- armas123
Nostetaanpa tätäkin.Kertokaa hintoja mitä on maksanu kun käyttäny liikkeessä ja montako puljua täällä nykysin tekee tummennuksia
- Öögat mustiks
Meikä tekee ilmatteeksi silmien tummennuksia.
Ota yhteyttä,niin lättyyn lätisee.
- b-pilari
Harilan hinta oli vajaa 300€ b-pilareista taaksepäin. takuu 7v. hyvää jälkeä mutta pikkusen tyyris.
- Anonyymi
Mainos Harilan hinta nykyään 320€
- köyhä
Onkos hinnat tippunu yhtään? =D
- Börje B
Koskikapakissa tummennetaan lasien taustoja halvimmillaan 5,30€
- köyhä1
Okei. Tyhmäkö olen niin mitäs tuo käytännössä meinaa? Itelläki ois autona v40 mistä tummentaa klasit.
- Feikkipomot
Romotke vai mikä Eduro se nyt onkaan, älkää viekö sinne. Saattaa ns. nälän opettama ohjaaja käskeä vetämään ikkunat mustalla spraymaalilla läpi ja potilaat tekee työtä käsketttyä.
- CFC.DE
Mie asennan kalvot CFC laatu kalvot , kaikkia värejä löytyy katso cfc.de , pilareista taakse 200euroa ja 5v takuu. Kalvot pysyvät takuuvarmasti.
- jorkki
http://maxboom.fi/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?26930.40
Tuota sivua vähä alaspäin selaa.
Tuossa on semmoset ohjeet minkä perusteella oon tehnyt jo useampia tummennuksia. Se ei ole vaikeaa kun ensin muotoilee kalvot ulkopuolella ja sitten siirtää ne sisäpuolelle. Muistaa vain katsoa tuon että millä puolella liima on. Olen myös tehnyt laskettaviin taka ikkunoihinki ja ovat pysyneet kun asennuksen tehnyt ilman ovipahvia jolloin saa reunan mahdollisimman alas sinne kumilistan alle. Itse tehdylle työlle ei tuu hintaa kun kulutettu sähkö ja materiaali kustannukset. Aina yhtää autoa kohden olen varannut kokonaisen päivän ja se on ollut hyvä jos on purkanu ja tehnyt rauhassa. Riittävän pitkään kun leipoo niin olen saanut melko kaarevat takalasitkin yhdellä kokonaisella palasella leivottua. Ei jää saumoja. Kalvojen merkki vaikuttaa paljon siihen että mikä venyy ja on hyvä. - eraes
missä ois halavin pelekkä takalasi käyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803