lasien tummennus

joopsoi

tekeekö mikää firma rovaniemellä auton lasien tummennuksia?

22

8381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo986

Ainaki Mainos Harila tummentaa. ja se löytyy lukkatieltä.

• dummat glasit

ja tekee hyvin !!

• ...

kallio tekee myös ja on suht edullinen

• pööpööö...

myy pakoputken päitä :))))))))))))))))))

• ererererer

romotkelta kandee tieten kysyä

• Halippatsuippa

No missä net nykysin tummentaapi vai tummentavakko ollenkhan? ja jos sais jostaki päin hintoja.. ei jumalauta kiinnosta maksaa 240€ takalasien tummennuksista..!

• Varma Valinta

Kysy Kaiverrus Kalliolta. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

• Harilaäå

Lukkarintielle, mainos harila. Mukavaa porukkaa ja varmasti hyvä lopputulos !
      Taisivat antaa takuuta 3 vuotta kalvoille vai oliko peräti pidempikin.. :)

• MeigänGulli

Meigä tekee fairyn avulla tummennuksia. Onnistuu kohtuu hyvin, eikä oo kallista. Suihkepullon kanssa suhuuttelen. Ota yhteyttä tänne.

• Minne?

• rovaski

joo haluaisin vähän hinta tietoja noista paikoista kuten romotkesta jne kun itse haluaisin lasien tummenuksen volvoo v40:seen

• armas123

Nostetaanpa tätäkin.Kertokaa hintoja mitä on maksanu kun käyttäny liikkeessä ja montako puljua täällä nykysin tekee tummennuksia

• Öögat mustiks

Meikä tekee ilmatteeksi silmien tummennuksia.
        Ota yhteyttä,niin lättyyn lätisee.

• b-pilari

Harilan hinta oli vajaa 300€ b-pilareista taaksepäin. takuu 7v. hyvää jälkeä mutta pikkusen tyyris.

• Anonyymi

Mainos Harilan hinta nykyään 320€

• köyhä

Onkos hinnat tippunu yhtään? =D

• Börje B

Koskikapakissa tummennetaan lasien taustoja halvimmillaan 5,30€

• köyhä1

Okei. Tyhmäkö olen niin mitäs tuo käytännössä meinaa? Itelläki ois autona v40 mistä tummentaa klasit.

• Feikkipomot

Romotke vai mikä Eduro se nyt onkaan, älkää viekö sinne. Saattaa ns. nälän opettama ohjaaja käskeä vetämään ikkunat mustalla spraymaalilla läpi ja potilaat tekee työtä käsketttyä.

• CFC.DE

Mie asennan kalvot CFC laatu kalvot , kaikkia värejä löytyy katso cfc.de , pilareista taakse 200euroa ja 5v takuu. Kalvot pysyvät takuuvarmasti.

• jorkki

http://maxboom.fi/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?26930.40

Tuota sivua vähä alaspäin selaa.

Tuossa on semmoset ohjeet minkä perusteella oon tehnyt jo useampia tummennuksia. Se ei ole vaikeaa kun ensin muotoilee kalvot ulkopuolella ja sitten siirtää ne sisäpuolelle. Muistaa vain katsoa tuon että millä puolella liima on. Olen myös tehnyt laskettaviin taka ikkunoihinki ja ovat pysyneet kun asennuksen tehnyt ilman ovipahvia jolloin saa reunan mahdollisimman alas sinne kumilistan alle. Itse tehdylle työlle ei tuu hintaa kun kulutettu sähkö ja materiaali kustannukset. Aina yhtää autoa kohden olen varannut kokonaisen päivän ja se on ollut hyvä jos on purkanu ja tehnyt rauhassa. Riittävän pitkään kun leipoo niin olen saanut melko kaarevat takalasitkin yhdellä kokonaisella palasella leivottua. Ei jää saumoja. Kalvojen merkki vaikuttaa paljon siihen että mikä venyy ja on hyvä.

• eraes

missä ois halavin pelekkä takalasi käyttää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91