Uskotteko vakavasti, että on joku muu keino päästä pysyvästi eroon näistä Suomeen tulleista/tulevista romanialaiskerjäläisistä kuin EU:sta irrottautuminen? Onneksi seuraavat vaalit ovat jo lähellä. Minun mittani on nyt tullut täyteen tämän asian tiimoilta ja ääneni menee sellaiselle puolueelle joka ajaa Suomen irrottautumista EU:sta. Se kuuluisa heinänkorsi joka katkaisi kamelin selän oli tämän päivän uutisissa: romanialaiskerjäläiset hakevat turvapaikkaa Suomesta.
Eroon romanialaiskerjäläisistä
sxcz
7
104
Vastaukset
- TAVALLA::.:!!!111%#+
.
tai Maasta Pois Auton Lavalla
. - i.n.n.o.sence
Tiedätkö mitä EU:sta irrottautuminen maksaisi Suomelle? Sillä rahalla saadaan ruokittua aika monta kerjäläistä...
Romaniaan kerjäläiseksi.
- Crocuta
Romanian EUsta irrottaminen?
- Marjelie
varassa ja viettävät aikaansa kerjäämällä.
- LASKUN::..!!!!11#%#+
.
heidän elättämisestään kun seuraavan kerran yrittävät maihin
Se on joko tuloutus tai uloutus
.
kaikki Somalit, Romanialaiset ym. kaikki mereen ja vittuun täältä. Aina vois sanoo että koulutettuu vois tulla sisään, mut mistä niitä löytää ne jää Saksaan, Englantiin ja Espanjaan. ULOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201