Eli tilanne tämä.. Ollaan seurusteltu noin vuosi. Vietetään aikaa muuten ihan normaalisti kaikkialla.. kaupoissa, leffassa, baarissa.. Mutta en ole tavannut yhtäkään miehen kaveria tai sukua?. Toistepäin kylläkin.. Tavannut kyllä mun kavereita ja sukulaisia.. Eli miehen ajatukset? Miehiltä mielipiteitä??
Miehen ajatukset?
8
149
Vastaukset
- Crocuta
En mä tiedä kertooko se sen ajatuksista.
Ehkä sillä ei ole kavereita? Ehkä se vaan ei vaan ole paljoa tekemisissä sukulaisten kanssa?
Vai tiedätkö tuon hengailevan kavereiden ja suvun seurassa ilman sinua?- Vai häpeääkö mua?
millaisella ihmisellä ei olis kavereita? On kuitenkin todella mukava ihminen eikä enää parikymppinen .. Herättää kysymyksiä.. Mutta olen kyllä näinkin tyytyväinen.. Yleensä ihmisen elämään kuuluu edes yksi tai muutama tärkeä ihminen..??
- Ei mullakaan
Vai häpeääkö mua? kirjoitti:
millaisella ihmisellä ei olis kavereita? On kuitenkin todella mukava ihminen eikä enää parikymppinen .. Herättää kysymyksiä.. Mutta olen kyllä näinkin tyytyväinen.. Yleensä ihmisen elämään kuuluu edes yksi tai muutama tärkeä ihminen..??
ole ketään, vaikken enää ole parikymppinen. En tosin taida olla kovin mukava ihminen.
- Crocuta
Niin mä voin tietysti kertoa ittestäni :D
- Crocuta
Mutta luulisi siis sun huomanneen jos se viettää aikaa kavereiden tai sukulaisten seurassa. Oletko huomannut?
Kokeiles vähän pitää silmät auki sitten vaikka asian suhteen.
"Mitäs teit tänään?"
Tai jotain tollasta salakavalaa, niin kyl luulis selviävän. - ..=(
Crocuta kirjoitti:
Mutta luulisi siis sun huomanneen jos se viettää aikaa kavereiden tai sukulaisten seurassa. Oletko huomannut?
Kokeiles vähän pitää silmät auki sitten vaikka asian suhteen.
"Mitäs teit tänään?"
Tai jotain tollasta salakavalaa, niin kyl luulis selviävän.Kaveri ei kehdannut tulla.., työporukan kanssa menoa, sulla olis tylsää tulla mukaan mä soitan sulle, ym..
tai menkää avioliittoneuvojalle tai ei kun vetäkää pää täyteen ja menkää karkkikauppaan, tai ihan sama tehkää mitä haluutte.
- uk_ko
että EROATTE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171