Eli tilanne tämä.. Ollaan seurusteltu noin vuosi. Vietetään aikaa muuten ihan normaalisti kaikkialla.. kaupoissa, leffassa, baarissa.. Mutta en ole tavannut yhtäkään miehen kaveria tai sukua?. Toistepäin kylläkin.. Tavannut kyllä mun kavereita ja sukulaisia.. Eli miehen ajatukset? Miehiltä mielipiteitä??
Miehen ajatukset?
8
171
Vastaukset
- Crocuta
En mä tiedä kertooko se sen ajatuksista.
Ehkä sillä ei ole kavereita? Ehkä se vaan ei vaan ole paljoa tekemisissä sukulaisten kanssa?
Vai tiedätkö tuon hengailevan kavereiden ja suvun seurassa ilman sinua?- Vai häpeääkö mua?
millaisella ihmisellä ei olis kavereita? On kuitenkin todella mukava ihminen eikä enää parikymppinen .. Herättää kysymyksiä.. Mutta olen kyllä näinkin tyytyväinen.. Yleensä ihmisen elämään kuuluu edes yksi tai muutama tärkeä ihminen..??
- Ei mullakaan
Vai häpeääkö mua? kirjoitti:
millaisella ihmisellä ei olis kavereita? On kuitenkin todella mukava ihminen eikä enää parikymppinen .. Herättää kysymyksiä.. Mutta olen kyllä näinkin tyytyväinen.. Yleensä ihmisen elämään kuuluu edes yksi tai muutama tärkeä ihminen..??
ole ketään, vaikken enää ole parikymppinen. En tosin taida olla kovin mukava ihminen.
- Crocuta
Niin mä voin tietysti kertoa ittestäni :D
- Crocuta
Mutta luulisi siis sun huomanneen jos se viettää aikaa kavereiden tai sukulaisten seurassa. Oletko huomannut?
Kokeiles vähän pitää silmät auki sitten vaikka asian suhteen.
"Mitäs teit tänään?"
Tai jotain tollasta salakavalaa, niin kyl luulis selviävän. - ..=(
Crocuta kirjoitti:
Mutta luulisi siis sun huomanneen jos se viettää aikaa kavereiden tai sukulaisten seurassa. Oletko huomannut?
Kokeiles vähän pitää silmät auki sitten vaikka asian suhteen.
"Mitäs teit tänään?"
Tai jotain tollasta salakavalaa, niin kyl luulis selviävän.Kaveri ei kehdannut tulla.., työporukan kanssa menoa, sulla olis tylsää tulla mukaan mä soitan sulle, ym..
tai menkää avioliittoneuvojalle tai ei kun vetäkää pää täyteen ja menkää karkkikauppaan, tai ihan sama tehkää mitä haluutte.
- uk_ko
että EROATTE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661