sydänkohtauksen kokeneet lopettavat suurinpiirtein kertarysäyksellä alkoholin kanssa läträämisen, tupakanpolton ja muut epäterveet elämäntavat?
tiedättekö muuten, miksi
5
79
Vastaukset
- Tii Pii
että kuolevat läträtessään lisää. Terve pelko :)
- Crocuta
Koska se on aika karu muistutus siitä mitä kuolevaisuus tarkoittaa ja kuinka lähellä se voi ollakkaan.
Vai keksiikö jonkun muun syyn?- *****
sattuu niin hel*****ti. Se on ensisijainen syy, mutta muitakin syitä tietenkin löytyy.
- Tii Pii
***** kirjoitti:
sattuu niin hel*****ti. Se on ensisijainen syy, mutta muitakin syitä tietenkin löytyy.
Jep.
saaneet se mitä ovat halunneet ja mihin ovat tähdänneet. Miksi jatkaa samaa, kun voi ottaa uudet haasteet vastaan ja tehdä jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366268
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282928- 592881
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 311281
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171