Väljä vittu

Katkeralla päällä

Olin naimissa lähes 30-vuotta. Ihan hyvä avioliitto. Viimiset vuodet olivat helvettiä. Mies tuli matkoilta kotiin ja ovelta jo haukkui että minulla on väljä vittu ja uhkasi myös ihmisiä tuoda kotiin ja minut alistettaisiin. mieheni uhkaili minua oikeudenkäynnillä, rikosilmoituksella minua vastaan ja hänellä oli kuulema siihen kavereitakin. Olen nyt vasta ymmärtänyt että kautta ajan sivun meidän yhteisiää yhdynnöissä minä olen sen josta tulee pahahaju ja sotken lakanoita. Hänen mielestä ns. naisen tuoksu on kamalan pahan hajuista ja naisen pimppikin on ruma. Hän ei oikein tehnyt sängyssä mitään sellaista joka auttaisi minut olemaan tyytyväinen. Hän itse osasi kyllä vaatia. Hän lopulta alkoi minua hakata ja olla pois kotoa ja henkinen väkivalta oli se kauhein. Hänen sisarensa oli ajoittain minulle ihnottava ja osoitti sanattomasti että halveksii minua ja näytti myös meidän pojalle sitä sanattomasti että halveksii sitä. Nyt olen jälkikäteen huomannut että elin suhteessa jossa en saanut olla nainen. Äiti kylläkin lapsille. Minulla on nyt uusi mies ja on aivan toisenlainen kuin entinen.

24

3983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea tv: mies

      kannata olla huolissaan, että paikat ei ole huippupiukat, kun nainen tuntuu aina sisältä samettisen pehmeelle ja kostealle. Paitsi en tiedä sitä, jos on kovin pieni kalu. No mies vaikuttaa törkeelle ja onnea uudesta miehestä.

    • Jesspa

      Mahtavaa että erosit! Mikä äijä, ei tuota voi edes mieheksi sanoa.

      No, hänen mielipiteensä voi toki olla tuo naisen alapäästä, mutta ehkä uusi miehesi on jo sitä enemmistöä, mitä mieltä miehet yleensä siitä ovat... :) Ja muutenkin, toivottavasti kohtelee sinua arvosi mukaisesti.

      Onnea vielä, yritä päästä katkeruudestasi, exäsi oli pieni, pieni ihminen, kukoista sinä nyt, on sun aikasi! :)

    • .h.j.k.l.
      • Hopihopi

        Jaa että narsisti. Voi olla tai voi olla olematiki. Aika nopsaan diagnoosin teit. Mutta parhaathan on nopeita ja silleen...


    • tjghfdffhgn

      väljiä, nii nkuin heiluttais kalua vesiämpärissä jossa on haaleaa vettä.
      Mutta ei se mitään nykyään tehdään tiukennusleiikkauksia yksispuolella ainakin.

      • Viestin aloittaja

        Mulla ei ole väljä. Mutta kun on niin itseään täynnä että on vara loukata minua, silloista vaimoaan. Hänellä on muutenkin vara arvostella muita ihmisiä. Minä pyysin kerran yhtenä aamuna tätä ex-miestäni että voisitko kaataa kuppiini kahvia niin hän sanoi että en hyi, hyi ja puisteli itseään. Minä pyysin että voitko viedä minut töihin niin hän suuttui ja kieltäytyi viemästä. Mutta hetken kuluttua tuli joku samaan hoitopaikkaan lapsia viejä nainen ja kysyi kyytiä kaupungille niin jo passasi heti. No minäkin sitten pääsin siivellä mukaan sama työpaikka kun meillä oli tämän naisen kanssa.


      • Saatananäksyakka

        En voinut olla tähän väliin kirjoittamatta. Siis suunnattomasti vituttaa jauhaminen jostain väljyydestä. Ei kait aikuiset ihmiset voi olla niin helvetin tyhmiä että puuttuvat johonkin ominaisuuteen esim. väljyyteen tai yhtä lailla miehen elimen kokoon tai kykyyn sen käyttämiseen.
        Kyllä tässä elämässä on hemmetisti muutakin ajateltavaa ja ongelmia kuin nämä edellä mainitut. Kuka sen väljyyden sitten lopulta määrittää???? Ja millä oikeudella mies joka on siittänyt vaimonsa raskaaksi ja siten aiheuttanut omalta osaltaan muutoksia naisen kropassa, ilkeää yleensä tuollaista suustaan päästää?
        Tuollaiset sanat kun suustaan päästää voi olla varma että seksielämä on loppu sen jälkeen, ainakaan minä en kykenisi olemaan enää missään tekemisissä.
        On asioita jotka ovat täysin luonnollisia...vanheneminen esimerkiksi. Pitäisikö tuolla vanhainkodissakin alkaa mummojen torttuja tiukkaamaan. Painukoon helvettiin sellaiset ihmiset jotka eivät hyväksy täysin normaaleja asioita.


      • Totuus sattuu...
        Saatananäksyakka kirjoitti:

        En voinut olla tähän väliin kirjoittamatta. Siis suunnattomasti vituttaa jauhaminen jostain väljyydestä. Ei kait aikuiset ihmiset voi olla niin helvetin tyhmiä että puuttuvat johonkin ominaisuuteen esim. väljyyteen tai yhtä lailla miehen elimen kokoon tai kykyyn sen käyttämiseen.
        Kyllä tässä elämässä on hemmetisti muutakin ajateltavaa ja ongelmia kuin nämä edellä mainitut. Kuka sen väljyyden sitten lopulta määrittää???? Ja millä oikeudella mies joka on siittänyt vaimonsa raskaaksi ja siten aiheuttanut omalta osaltaan muutoksia naisen kropassa, ilkeää yleensä tuollaista suustaan päästää?
        Tuollaiset sanat kun suustaan päästää voi olla varma että seksielämä on loppu sen jälkeen, ainakaan minä en kykenisi olemaan enää missään tekemisissä.
        On asioita jotka ovat täysin luonnollisia...vanheneminen esimerkiksi. Pitäisikö tuolla vanhainkodissakin alkaa mummojen torttuja tiukkaamaan. Painukoon helvettiin sellaiset ihmiset jotka eivät hyväksy täysin normaaleja asioita.

        Äksyakka täräytti kunnon mielipitteen ! ja ihan oikeata asiaa kaikki !
        Mutta pieni fiilaus..... jos se seksielämä loppuu jo aikaisemmin noita väljä vittu sanoja, vaikka vitulla kiristykseen, niin silloin mies vihastuksissaan sylkee noi väljä vittu syytökset ! Eihän kukaan syyttele toimivaa vittua vaikka se olis vähän väljäkin Eihän?


    • Kotimaani ompi...

      Kyllä se siitä. Pääsi saat hoitaa itse.

      • viestin aloittaja

        Kiitos. Kyllä tässä on pitänyt päätäkin hoitaa. On sitä sen verran saanut henksiesti turpaan ja fyysisestikin.


      • Sylkivana
        viestin aloittaja kirjoitti:

        Kiitos. Kyllä tässä on pitänyt päätäkin hoitaa. On sitä sen verran saanut henksiesti turpaan ja fyysisestikin.

        varmasti inhosi ja inhoaa edelleen salaa itseään. Noin hän vain heijasti sen ulkopuoliseen, jotta oma olo helpottaisi. Oliko uskoton myös? Nuo kommentit kun voisivat viitata siihenkin.


      • Viestin aloittaja
        Sylkivana kirjoitti:

        varmasti inhosi ja inhoaa edelleen salaa itseään. Noin hän vain heijasti sen ulkopuoliseen, jotta oma olo helpottaisi. Oliko uskoton myös? Nuo kommentit kun voisivat viitata siihenkin.

        En yhtään osaa sanoa oliko uskoton. Pitkiä reissuja teki maniassa mutta koskaan en tiennyt mitä ne reissut olivat. Masennuksessa sitten istuskeli kotona aivan kun ei mitään vauhti jaksoa ollutkaan ollut. Jos puheeksi otti mania jakason ja halusin tietää jotakin mania ajasta ja että mitä kaikkea mania vaiheessa tapahtui niin hän uhkasi minua heittää jollakin esineellä päähän ja nakkasi parvekkeelle minut puoli alastomana. Hän ilmeisesti omisti minut omasta mielestään. Kyllä hän kerran humalassa ja maniassa suuteli minun ystävän kanssa ja pyysi hänet sänkyyn. Muistan kun televisossa oli aikuisviihdettä niin hän sanoi naisten intiimialueille hyi, hyi kun on rumannäköinen. No sittenhän minäkin ajattajin että kai se sitten on minullakin ruman näköinen. Hän oli äärettömän loukkaantunut kun sitten sai käräjäoikeudelta viestin avioerosta ja vastakin oli kovasti loukkaantunut kun sai tietää että minulla onkin uusi mies. Huh, se olikin sitten väärin ja hänelle olisi pitänyt kertoa niin hän ei olisi tarvinut odottaa enää minua turhaan kotaia takaisin. No minä olin kyllä hänet vuosikausia odottanut mutta niitähän ei lasketa


    • Pajalan vartti

      sanat vastaansa, on täytynyt jo paljon tapahtua ennen sitä. Olet varmasti pihistellyt, kiusannut ja kiristänyt, vahtinut, vaatinut ja "pelännyt" =syyllistänyt. Nokkinut ja karttanut.....Joten sait mitä tilasit !
      Noh, ei välttämättä sinun tilanteesi, mutta noin se yleensä menee, ei nainen ole viaton uhri, vaan on jo viekkaalla käytöksellään tuhonnut jotain ensin......mutta koskaanhan ei tunnusteta näin käyneen.
      Hommasta pääsee helpommin yli kun tarkastelee omaakin käyttäytymistään realistisesti.....minusta 30v:set avioliitot pitäisi lailla kieltää, vähemmälläkin ihmiset kiusaavat toisensa hengiltä.
      Ei se uusi ole mies.....vastaa lähinnä kynnysmattoa ! Tämäkin on nähty, ja siihenkin kyllästyt.......

      • marjapuurosta

        löysä pimppi on vaan pieni munasten saivartelua


      • Syynsä kullakin....
        marjapuurosta kirjoitti:

        löysä pimppi on vaan pieni munasten saivartelua

        Hyvä kiristyy lyijykynällekin !! Sen täytyy olla todella löysä......ehkä jopa itseinhottu?
        Sen sijaan hyvä huora on kull_narvoinen ! :))


      • 7+4

        Eli kaikki on AINA naisen vika? Mieshän ei koskaan tee mitään väärin, on niin tunteellinen ja oikeamielinen olento. Voi että sentään, mitä paha nainen meni tekemään hienolle miehelle..

        Urpo..


      • EI KOSKAAN
        7+4 kirjoitti:

        Eli kaikki on AINA naisen vika? Mieshän ei koskaan tee mitään väärin, on niin tunteellinen ja oikeamielinen olento. Voi että sentään, mitä paha nainen meni tekemään hienolle miehelle..

        Urpo..

        Kannattas miettiä ennenkuin "kääntää" noin totaalisesti, "alistua" ja sitten huutaa näyttelevänä surkimuksena, se on rottamaista !





        Raato..


    • PystyynKuollut

      Mullakin avomies aikanaan tuppasi haukkumaan tavoilla jotka menivät "navan alle". Juurikin tuo väljä vittu oli usein käytetty nimitys. Lisäksi huora, vanha lehmä jne...
      En ollut mikään nalkuttaja, ihan normaali nainen, mies itse oli vieraissa juokseva paskiainen.
      Mies oli lapsuudestaan saakka ollut katkera kun oma äiti joi ja nai, siksi kosti minulle kokemansa vääryydet. Näin ainakin pariterapiassa väitettiin.
      Tuo väljä vittu vaivasi minua niin paljon että menin lääkäriin. Halusin tietää onko siinä oikeasti jotain vikaa. Lääkärin mukaan aivan normaali, lantionpohjalihakset ihan kunnossa ja hänen mukaansa minkäänlaiseen korjausleikkaukseen ei ollut aihetta.
      Mutta päähän se kuitenkin jäi kytemään, eikä pariterapian jälkeenkään seksi enää onnistunut. Osasyy tietysti myös tuo vieraissa juokseminen ja sillä kehuskelu.
      Lähdin lätkimään, mies vinkui puoli vuotta itkien ja parkuen kuin pikkupentu perääni. Lopulta lannistui.
      Elämä ei silti ole parantunut, nyt en uskalla aloittaa seksiä, vaikka minulla suhde onkin. Menen aivan lukkoon ja halut katoavat. Olen jutellut psykologin kanssa useita kertoja, ei auta.
      Pilasiko tuo paskiainen minun seksielämäni lopullisesti. En tiedä, pahoin pelkään.
      Sietäisitte pillun haukkujat hieman miettiä miten kauaskantoiset seuraukset voivat olla silloin kun liikutaan näillä alueilla.
      Seksielämä on niin hauras osa-alue ettei kummankaan tulisi pahimmankaan riidan aikana sinne mennä "lyömään". Yksi sana voi pilata koko loppuelämän.

      • Revi siitä...

        Se oliskin hienoo jos mulkkukin "kuolis pystyyn" mutta kun ei ! Sulla oli pitkä ja itsekäs selostus mutta ei pätkään ajatusta miehen kannalta, miten naisen käytös sivaltaa ja miten se "kuolee kumolleen" ;)))


    • tosi ällöttävää

      Eikö teillä jumalauta oo elämässä muuta ko löysä pillu tai pieni mulkku josta keskustella yleiseisesti, parisuuhteesta. Mun mielestä sexi on 2 ihmisen niin intiimiä asiaa, jota mä en ainakaan laittas julkiseen jakeluun. YÄK.

    • Loppuelämänsinkku

      Mä en halua enää suhteeseen. Minua on loukattu monin tavoin. Parempi yksin.

    • Johanna37777

      Tämä on jo vanha ketju mutta yhtä kaikki...
      Kun avioliitossa kerätään vihaa ja katkeruutta, mihin se viha kaadetaan? Puolisoon.
      Se on niin, että syy on molemmissa, mutta useimmiten jompikumpi on se joka on vahvempi ja vihaisempi ja katkeroituneempi, ja sitä kovemmin sitten lyö puolisoa joko henkisesti tai fyysisesti.

      Ja kun mies haluaa loukata vaimoa, hän ottaa aseeksi seksin tai ulkonäön. Solvaa seksitaitoja, ja käyttää hirveää kieltä. Myös ulkonäöstä saatetaan sanoa että olet ruma, kukaan ei sinua huoli...
      Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa vaan kaikessa on kyse vihasta ja vihaisena mies sieppaa aseeksi tuollaiset seikat koska haluaa loukata niin pahasti kuin suinkin.

    • Joonaskin

      Lueskelin tämänkin jutun. Ihmettelen vieläkin miten ihmiset tarttuu selkeään trolliviestiin

    • 60luvunpottu

      Minä miehenä mittasin sen "väljän vitun", vanhanmallinen kaljapullo holahti sinne huomaamatta....... eikä emäntä huomannu mitään.
      Se siitä sitten marmattajat, opin moksimaan sen turvoksiin, hyvä tuli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe