Voisitko miehenä kutsua

hyvännäköisen nuoremman työkaverinaisen kotiisi ja selvitä siitä ilman sen suurempaa draamaa? Miten kuvittelisit vaimosi siihen suhtautuvan? Miten nainen suhtautuisit jos miehesi kaunis nuorempi työkaverinainen tulisi kylään?

79

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crocuta

      Jos mulla olis eukko. Ai joo mä olen kimpassa Neiti Sparrown kanssa...

      No sehän ei sitä touhua kattelis ja joutusin varmaan etsimään uutta mielikuvitusvirtuaalisuhdetta.

      • Mut jos sä et tiedota sitä täällä, niin mähän en tiedä mitään ja suhde voi hyvin :)


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Mut jos sä et tiedota sitä täällä, niin mähän en tiedä mitään ja suhde voi hyvin :)

        Tietoon tulis niin.. voipi olla ettei hyvä heiluisi, että ihan oikea arvaus.


      • Crocuta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tietoon tulis niin.. voipi olla ettei hyvä heiluisi, että ihan oikea arvaus.

        Mut mä olen yhden fantasiasuhteen mies.


    • kirpela

      draamaa, tuis jokunen duunikaveri kylään...

    • Tää on hyvä kysymys. En usko, et siitä ilman draama selvittäis...

      Mut onneks ei ole sellaisia ongelmia...

      • tai toivon ja luulen, ettei siitä tule ongelmaa ja draamaa, mutta pelkään, että tulee.

        Tai, ei se ole mun työkaveri, koska mulla ei oikeastaan sellasia ole, mut opiskelukaveri on.


    • Mun miehellä

      on useita minua huomattavasti nuorempia ja huomattavasti kauniimpia työkavereita, jotka käyvät toisinaan kotonammekin. En ole koskaan sanonut miehelleni asiasta mitään, mutta kyllä se minua vaivaa. Ei se kotonammekäynti sinällään, vaan ihan koko tilanne.

      • Siis siinä tilanteessa? Koetko ne naiset uhaksi?


      • Uhaksi,
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Siis siinä tilanteessa? Koetko ne naiset uhaksi?

        mutta myös siksi, että mietin, että miltä hänestä tuntuu, kun voisi saada jonkun niin upean naisen, mutta onkin vain jonkun mun kaltaisen kanssa. Mulla ei ole koskaan ollut aavistustakaan miksi me olemme yhdessä. Tai tiedän tottakai miksi minä olen hänen kanssaan, mutta mulla ei ole mitään hajua miksi hän edes pyysi minua ulos tai miksi on edelleen kanssani. Hänen ympärillään pyörii jatkuvasti naisia, jotka on kaikin puolin parempia kuin minä ja joista suurimman osan hän saa jos haluaa, ainoa syy, miksi ei "halua" on se, että hän on liian vaatimaton tajutakseen, että saisi noilta naisilta muutakin kuin kaveruutta. Aina kun tapaan jonkun upean työkaverin, niin mietin, että onko tämä se nainen, jolle hänet menetän. Se on uuvuttavaa ja on raskasta olla jatkuvasti sellaisten ihmisten ympäröimänä, joihin verrattuna en ole mitään. Toivoisin, ettei hän kutsuisi heitä kotiimme tai vapaa-aikaamme, mutta eihän sellaista voi pyytää, joten en sano mitään.


      • Uhaksi, kirjoitti:

        mutta myös siksi, että mietin, että miltä hänestä tuntuu, kun voisi saada jonkun niin upean naisen, mutta onkin vain jonkun mun kaltaisen kanssa. Mulla ei ole koskaan ollut aavistustakaan miksi me olemme yhdessä. Tai tiedän tottakai miksi minä olen hänen kanssaan, mutta mulla ei ole mitään hajua miksi hän edes pyysi minua ulos tai miksi on edelleen kanssani. Hänen ympärillään pyörii jatkuvasti naisia, jotka on kaikin puolin parempia kuin minä ja joista suurimman osan hän saa jos haluaa, ainoa syy, miksi ei "halua" on se, että hän on liian vaatimaton tajutakseen, että saisi noilta naisilta muutakin kuin kaveruutta. Aina kun tapaan jonkun upean työkaverin, niin mietin, että onko tämä se nainen, jolle hänet menetän. Se on uuvuttavaa ja on raskasta olla jatkuvasti sellaisten ihmisten ympäröimänä, joihin verrattuna en ole mitään. Toivoisin, ettei hän kutsuisi heitä kotiimme tai vapaa-aikaamme, mutta eihän sellaista voi pyytää, joten en sano mitään.

        Etkö voi sanoa pelkästään, että tunnet olosi kiusaantuneeksi miehen työkaverinaisten läsnäollessa? Asia kerran selvästi sinua vaivaa tosi pahasti.


      • Ei taida olla
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Etkö voi sanoa pelkästään, että tunnet olosi kiusaantuneeksi miehen työkaverinaisten läsnäollessa? Asia kerran selvästi sinua vaivaa tosi pahasti.

        kovin hyvä idea, mähän olisin sitten heti "se kontrolloiva ja nalkuttava nainen". Paras vain kärsiä hiljaa. Selviän kyllä erosta sitten kun se tulee, se odottaminen ja epätietoisuus vain on raskasta.


      • Ei taida olla kirjoitti:

        kovin hyvä idea, mähän olisin sitten heti "se kontrolloiva ja nalkuttava nainen". Paras vain kärsiä hiljaa. Selviän kyllä erosta sitten kun se tulee, se odottaminen ja epätietoisuus vain on raskasta.

        tuo nyt niin parasta? Tuo sun tilanne ainakaan näytä lisäävän sun hyvinvointia, ainakin kuulostaa siltä. Mahtaa olla muuten sitten mahtava mies. Etenkin sängyssä, kun ei sen kans näköjään puhuakaan voi.


      • Miehet kyllä sanoo,
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tuo nyt niin parasta? Tuo sun tilanne ainakaan näytä lisäävän sun hyvinvointia, ainakin kuulostaa siltä. Mahtaa olla muuten sitten mahtava mies. Etenkin sängyssä, kun ei sen kans näköjään puhuakaan voi.

        että naisen pitäisi puhua, mutta kun nainen sitten puhuu, niin mies tuomitsee naisen ajatukset typeryydeksi tai pinnallisuudeksi tai nalkuttamiseksi tai kontrolloimiseksi tai nainen valitsee väärän aiheen tai väärän hetken tai mitä milloinkin. Sanoi nainen mitä hyvänsä, niin miehelle se on todiste jostain negatiivisesta ominaisuudesta naisessa. Siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää, joten ainakin minä pidän suuni visusti kiinni. Ei mulla ole tosiaan varaa keikuttaa tätä venettä tippaakaan.
        Eikä ne naiset rumemmaksi muutu vaikka jotain sanoisinkin, eikä musta ole oikein vaatia ketään olemaan tapaamatta kavereitaan vain siksi, että se on puolisosta kamalaa.
        Miten hänen sänkytaitonsa tähän liittyy?


      • Miehet kyllä sanoo, kirjoitti:

        että naisen pitäisi puhua, mutta kun nainen sitten puhuu, niin mies tuomitsee naisen ajatukset typeryydeksi tai pinnallisuudeksi tai nalkuttamiseksi tai kontrolloimiseksi tai nainen valitsee väärän aiheen tai väärän hetken tai mitä milloinkin. Sanoi nainen mitä hyvänsä, niin miehelle se on todiste jostain negatiivisesta ominaisuudesta naisessa. Siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää, joten ainakin minä pidän suuni visusti kiinni. Ei mulla ole tosiaan varaa keikuttaa tätä venettä tippaakaan.
        Eikä ne naiset rumemmaksi muutu vaikka jotain sanoisinkin, eikä musta ole oikein vaatia ketään olemaan tapaamatta kavereitaan vain siksi, että se on puolisosta kamalaa.
        Miten hänen sänkytaitonsa tähän liittyy?

        musta tuntuu kertomasi perusteella, että tuo sun suhde on murskannu sun itsetunnon ja siinä miehessä täytyy silloin jotain olla.


      • Mä vain tein
        relaxed_eyes kirjoitti:

        musta tuntuu kertomasi perusteella, että tuo sun suhde on murskannu sun itsetunnon ja siinä miehessä täytyy silloin jotain olla.

        sen klassisen virheen, että valitsin paitsi miehen, joka on ns. liian hyvä mulle, myös miehen, joka on elämäni rakkaus. Mä olen koko ajan altavastaajana ja koko ajan heikossa tilanteessa ja se on raskasta. Mulla on myös ihan hirveä koti-ikävä koko ajan, enkä ole oikein ystävystynyt kenenkään kanssa, joten olemme tekemisissä vain hänen ystävien/kaverien kanssa, jotka kaikki ovat parempia kuin minä. Se tosiaan käy itsetunnon päälle, mutta ei ole miehen vika.


      • Mä vain tein kirjoitti:

        sen klassisen virheen, että valitsin paitsi miehen, joka on ns. liian hyvä mulle, myös miehen, joka on elämäni rakkaus. Mä olen koko ajan altavastaajana ja koko ajan heikossa tilanteessa ja se on raskasta. Mulla on myös ihan hirveä koti-ikävä koko ajan, enkä ole oikein ystävystynyt kenenkään kanssa, joten olemme tekemisissä vain hänen ystävien/kaverien kanssa, jotka kaikki ovat parempia kuin minä. Se tosiaan käy itsetunnon päälle, mutta ei ole miehen vika.

        jaksamisia sulle. Koita nyt saada tuntosi sille sanottua, ettet sitten kiertoteitse nalkuta vääristä asioista ja pilaa kaikkea.

        Hyvät yöt.


    • Miu miu

      ..että tuli esittelemään uuden morsiammensa. Mitä muka tehdä rakastuneille miehille. Hjyvä että joku on edes onnellinen. Byyääh :,'(((

      • Etkä ajattelisi.


      • Miu miu
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Etkä ajattelisi.

        oon luuseri. Näin kai se on nähtävä.


      • Miu miu kirjoitti:

        oon luuseri. Näin kai se on nähtävä.

        sehän on vain työkaveri.


      • Pöh!
        relaxed_eyes kirjoitti:

        sehän on vain työkaveri.

        Kaunis nainen ei KOSKAAN ole miehelle VAIN työkaveri!


      • Miu miu
        relaxed_eyes kirjoitti:

        sehän on vain työkaveri.

        ne useimmat :) Tuskin sitä edes onnestaisi (lause täynnä ilkeyttä :)) Tai joo, miksei toivois omalle rakkaalle joskus jotain hyvääkin :)

        Mutta oikeesti, riippuuhan se vähän tilanteesta. Mitä siitä aistii.


      • Pöh! kirjoitti:

        Kaunis nainen ei KOSKAAN ole miehelle VAIN työkaveri!

        Oonkohan mä sitte homo.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Oonkohan mä sitte homo.

        ....sun on nyt kyllä syytä harrastaa vähän itsetutkiskelua ja kuunnella syvintä sisintäsi. =D


    • ???

      sortua, on kenties se, että alkaisi vertailemaan itseään muihin. Se ei kannata. Ja vastaus kysymykseesi: suhtaudun siten, kuin muihinkin vieraisiin.

    • trust mii

      olisin oikein mielinkielin neidin edessä mutta minulla olisi kaapissani varalla leivoksia esim. pilalle menneitä, tai laittaisin neidin teehen ripauksellisen (lue:purkillisen) ripulilääkettä!! Sitten menisin pokkana lukemaan naisten lehteä tai vaikka neulomaan sukkaa toiseen huoneeseen...kjeh kjeh...

      Toinen vaihtoehto olisi joukkovoima eli kasa ystäviä (naisia) mukaan ja puhumaan ja rälläköimään just silloin sinne...tajuais akka häipyä huitelin helvettiin minun ja mieheni kodista.

      Tekisin mitä vain, koiranpaskaa tuolille, ihottumaa aiheuttavaa voidetta tai liimaa johonkin mitä vain!!!!

      • tai miksi tekisit noin?


      • trust mii
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tai miksi tekisit noin?

        jos tekisin.!Oon kattonut tv:stä että noin voi tehdä. :D

        Riippuu ihan siitä naisesta mitä tekisin ja mikä tilanne suhteessa et tekisinkö yhtään mitään ja lähtisinkö panee naapurin Eskon kaa läheiseen puskaan...




        HÄHÄ.


      • SUTENÖÖRI-

        ---


      • naapurin Esko
        trust mii kirjoitti:

        jos tekisin.!Oon kattonut tv:stä että noin voi tehdä. :D

        Riippuu ihan siitä naisesta mitä tekisin ja mikä tilanne suhteessa et tekisinkö yhtään mitään ja lähtisinkö panee naapurin Eskon kaa läheiseen puskaan...




        HÄHÄ.

        ...


      • trust mii
        SUTENÖÖRI- kirjoitti:

        ---

        et muuten olis vastannut :)


        *terottaa jo hampaitaan*


      • `SUTENÖÖRI-
        trust mii kirjoitti:

        et muuten olis vastannut :)


        *terottaa jo hampaitaan*

        et menisi kaupaksi kuitenkaan:oP````


      • trust mii
        `SUTENÖÖRI- kirjoitti:

        et menisi kaupaksi kuitenkaan:oP````

        vaan koska minä tiedän missä sinä asut ja mitä sinä teit viime kesänä!!!!

        Alkaahan nimesi P:llä?


      • ekka Puupiä;)
        trust mii kirjoitti:

        vaan koska minä tiedän missä sinä asut ja mitä sinä teit viime kesänä!!!!

        Alkaahan nimesi P:llä?

        .


    • riippuisi siitä naisesta, miten suhtautuisin. Jos olisi ärsyttävä henkilö, ärsyyntyisin. Jos mukava, niin ilahtuisin ja juttelisin normaalisti.

    • Koska vaimonikin tietää, että mitä mä ajattelen tuollaisista hyvännäköisistä työkaverinaisista....
      No jonkinlainen kuulustelu sen vierailun jälkeen olisi jossa käytäisiin läpi minun ja tuon toisen osapuolen toimenkuva, työhistoria, elämäntilanne, yms. Sen kuulustelun jälkeen elämä jatkuis suurinpiirtein niinku ennenkin.

      En kyllä ymmärrä, miks kutsuisin jonkun mies- tai naispuolisen työkaverin kylään. Mä haluan pitää työn ja vapaa-ajan ihan erillään.

      • ...noissa kuulustelutilanteissa.


      • Eikö...
        Richartti kirjoitti:

        ...noissa kuulustelutilanteissa.

        kaikki pettäjät ole? Harjoitus tekee mestarin.


      • trust mii

        kerro

        " vaimonikin tietää, että mitä mä ajattelen tuollaisista hyvännäköisistä työkaverinaisista. "

        miä sinä niistä ajattelet???


      • >En kyllä ymmärrä, miks kutsuisin jonkun mies- tai naispuolisen työkaverin kylään. Mä haluan pitää työn ja vapaa-ajan ihan erillään.

        Jos on yhteinen harrastus/kiinnostuksenkohde?


      • Eikö... kirjoitti:

        kaikki pettäjät ole? Harjoitus tekee mestarin.

        ...lahjakkuus noissa kuulustelutilanteissa. Sujuvasti onnistui het eka yrityksestä lähtien. Nykyään pääsen hyödyntämään tuota synnyinlahjaa myös työelämässä.


      • trust mii kirjoitti:

        kerro

        " vaimonikin tietää, että mitä mä ajattelen tuollaisista hyvännäköisistä työkaverinaisista. "

        miä sinä niistä ajattelet???

        ....että oispa mukava tutustua paremmin. Vaimosta se ei ois niin mukavaa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        >En kyllä ymmärrä, miks kutsuisin jonkun mies- tai naispuolisen työkaverin kylään. Mä haluan pitää työn ja vapaa-ajan ihan erillään.

        Jos on yhteinen harrastus/kiinnostuksenkohde?

        ....tosiaan joillakin voi olla sellasiaki.


      • trust mii
        Richartti kirjoitti:

        ....että oispa mukava tutustua paremmin. Vaimosta se ei ois niin mukavaa.

        se olla jos vaimosikin saisi uuden leikkikaverin etkä omisi naista itsellesi niinkuin miehillä on tapana. Parisuhteessa jaetaan kaikki. Myös ystävät!


      • Richartti kirjoitti:

        ....tosiaan joillakin voi olla sellasiaki.

        miä oon kutsunu kaunista nuorta naista kylään koirailun merkeissä. Vaimokkeelle asia on ihan ok, se vaan ei tiedä siitä ulkonäöstä mitään. Luotan kyllä, että vaimokkeen olemus ja itsetunto asian kestää, mutta silti vähä pelottaa, että jos tulee draamaa...vanhoja mörköjä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        miä oon kutsunu kaunista nuorta naista kylään koirailun merkeissä. Vaimokkeelle asia on ihan ok, se vaan ei tiedä siitä ulkonäöstä mitään. Luotan kyllä, että vaimokkeen olemus ja itsetunto asian kestää, mutta silti vähä pelottaa, että jos tulee draamaa...vanhoja mörköjä.

        ...pyytää jotain herk..pers... kattomaan meidän 10-vuotiasta takkuista ja paskasta kollikissaa, joka puree ja kynsii vieraita. Tiiä kuin se piristäis mun työ- ja parisuhdetta. =D


      • Richartti kirjoitti:

        ...pyytää jotain herk..pers... kattomaan meidän 10-vuotiasta takkuista ja paskasta kollikissaa, joka puree ja kynsii vieraita. Tiiä kuin se piristäis mun työ- ja parisuhdetta. =D

        *reps*

        Öitä :)


      • Tai mitä jos
        Richartti kirjoitti:

        ...pyytää jotain herk..pers... kattomaan meidän 10-vuotiasta takkuista ja paskasta kollikissaa, joka puree ja kynsii vieraita. Tiiä kuin se piristäis mun työ- ja parisuhdetta. =D

        huolehtisit lemmikistäsi, niin ettei se olisi takkuinen ja paskainen? Mä en tajua, miten sulla voi olla vaimo...


      • trust mii kirjoitti:

        se olla jos vaimosikin saisi uuden leikkikaverin etkä omisi naista itsellesi niinkuin miehillä on tapana. Parisuhteessa jaetaan kaikki. Myös ystävät!

        ...ei oo ollu ystävien jakamisongelmia. Niiden pitämisongelmia kylläkin, kummallaki on kaikki karannu maailmalle.


      • BlueNightSatin
        Richartti kirjoitti:

        ...pyytää jotain herk..pers... kattomaan meidän 10-vuotiasta takkuista ja paskasta kollikissaa, joka puree ja kynsii vieraita. Tiiä kuin se piristäis mun työ- ja parisuhdetta. =D

        jos se tulee kattomaan teiän kissaa, se on vanhapiika. Ja näin pääset kissasta ja takuista eroon, se vie ne mukanan. Kätsyä! :)


      • Tai mitä jos kirjoitti:

        huolehtisit lemmikistäsi, niin ettei se olisi takkuinen ja paskainen? Mä en tajua, miten sulla voi olla vaimo...

        ...aikuinen kissa ja osaa huolehtia itsestään. Monenlaista koettelemuksista selvinny elämänsä aikana. Haluat sä tulla pesemään ja harjaamaan sen? Ota hitsarin kittaat mukaan, ihan kiva se on sillon ku sattuu sille päälle :)


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        jos se tulee kattomaan teiän kissaa, se on vanhapiika. Ja näin pääset kissasta ja takuista eroon, se vie ne mukanan. Kätsyä! :)

        ....se ei kyllä vie.
        Ja jos se leikkaa siltä takut pois, niin mä maksan sille satasen heti.
        Siihen ei ihan kuka tahansa pystykään.


      • Mä tulen kissojen
        Richartti kirjoitti:

        ...aikuinen kissa ja osaa huolehtia itsestään. Monenlaista koettelemuksista selvinny elämänsä aikana. Haluat sä tulla pesemään ja harjaamaan sen? Ota hitsarin kittaat mukaan, ihan kiva se on sillon ku sattuu sille päälle :)

        kanssa hyvin toimeen, joten saisin sen kyllä pestyksi. Jos ei pysty huolehtimaan lemmikistä, niin silloin ei pitäisi ottaa lemmikkiä.


      • BlueNightSatin
        Richartti kirjoitti:

        ....se ei kyllä vie.
        Ja jos se leikkaa siltä takut pois, niin mä maksan sille satasen heti.
        Siihen ei ihan kuka tahansa pystykään.

        se viekin sun akkkas?! :O


      • Mä tulen kissojen kirjoitti:

        kanssa hyvin toimeen, joten saisin sen kyllä pestyksi. Jos ei pysty huolehtimaan lemmikistä, niin silloin ei pitäisi ottaa lemmikkiä.

        Toi meidän vanhin kissa ei olekaan ihan mikä tahansa kissa, vähän liian isoksi ehti villinä kasvaa ennen ku otettiin meille. Ja valkoinen angrokissa on muuten aina enemmän tai vähemmän likaisen näköinen, jos se saa vapaana ulkoilla.


      • Richartti kirjoitti:

        Toi meidän vanhin kissa ei olekaan ihan mikä tahansa kissa, vähän liian isoksi ehti villinä kasvaa ennen ku otettiin meille. Ja valkoinen angrokissa on muuten aina enemmän tai vähemmän likaisen näköinen, jos se saa vapaana ulkoilla.

        ...kaikista paras kissa mitä mulla on koskaan ollu. Siinä on luonnetta, persoonallisuutta ja asennetta enenmmän ku meidän muissa kissoissa yhteensä. Se tekee tai on tekemättä just niinku ite tykkää, on hyviä päiviä, on huonoja päiviä ja kaikkee siltä väliltä.


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        se viekin sun akkkas?! :O

        ....millä tavalla? Lepsoa tuosta mun akasta ei taida saada tekemälläkään, mutta jos se siitä oikein hyvän harrastuskaverin tjms. sais niin se ois aika hyvä juttu. Sille tekis varmasti ihan hyvää tehdä joskus jotain muutakin kuin olla vaan lasten kanssa 24/7.


      • Richartti kirjoitti:

        ...pyytää jotain herk..pers... kattomaan meidän 10-vuotiasta takkuista ja paskasta kollikissaa, joka puree ja kynsii vieraita. Tiiä kuin se piristäis mun työ- ja parisuhdetta. =D

        mä olisin innokas ottamaan kaks kissanpentua tänne meidän melulandiaan.

        Koskahan niitä kevätpenikoita oikein alkaa tulla? Eikö se oo joku touko-kesäkuu?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mä olisin innokas ottamaan kaks kissanpentua tänne meidän melulandiaan.

        Koskahan niitä kevätpenikoita oikein alkaa tulla? Eikö se oo joku touko-kesäkuu?

        ...että tuossa paikkeilla se aika on. Meidän pikku-narttu alkoi kulkea kylillä jo pari kuukautta sitten. Vietiin sit lekurille...nips ja naps. Loppui se kulkeminen, mouruaminen ja nurkkiin kuseksiminen.


      • Richartti kirjoitti:

        ...että tuossa paikkeilla se aika on. Meidän pikku-narttu alkoi kulkea kylillä jo pari kuukautta sitten. Vietiin sit lekurille...nips ja naps. Loppui se kulkeminen, mouruaminen ja nurkkiin kuseksiminen.

        ajattelin, että jos ottaas pari kollikissanpentua, ne on mun mielestä halvempia leikataki.


    • BlueNightSatin

      Miten nainen suhtautuisit jos miehesi kaunis nuorempi työkaverinainen tulisi kylään?

      Niskaperse otteella ovesta ulos. Meillä ei muita naisia suvaita! x'D

      • BlueNightSatin

        ja varshinkahan MUA kaunihimpia! x')


    • hyvät pullakahvit, juttelin mukavia ja toivoin, että se nainen olis vienyt työkaverinsa mennessään.

    • Noh...

      kaikkihan riippuisi siitä, miten mies suhtautuisi asiaan. Jos salailee jotain, niin epäilykset herää. Mutta avointa ja reilua kaveruutta ei oikein voisi millään katsoa pahalla. En menisi vannomaan, ettei saattaisi jonkinlainen mustasukkaisuuskin nostaa päätään, jos näkisin, kuinka paljon heillä on kaikkea yhteistä ja kuinka innostunut mies on, kun saa jakaa itselleen tärkeitä asioita mukavan ja kauniin ihmisen kanssa. Mutta en mä mitään draamaa järjestäisi, ei kuulu tyyliini.

    • drruth

      ja empatiakyvytön jos meet kutsumaan vaimosi ja itsesi yhteiseen kotiin jotain nuoria kauniita naisia. Onko tarkoitus rikkoa liittosi?

    • scale

      siinä olla draaman aiheet. En vaan oikein pysty kuvittelemaan tilannetta jossa niin kävisi. Mun yksityiselämäni on jyrkästi erossa työelämästä.

      • niin voihan sitä olla työkaverin kanssa sama harrastus tai muu kiinnostuksenkohde.


      • scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

        niin voihan sitä olla työkaverin kanssa sama harrastus tai muu kiinnostuksenkohde.

        Luin ketjua läpi ja me ollakin näköjään rikun kanssa aika saman tyylisiä ihmisiä.


    • Marjelie

      Voi kutsua ja on kutsunutkin. Ei ole haitannut mitään. Tarjosin jopa pullakaffeitakin.

    • KoppavaHoro

      että kiva, että sillä on kavereita. Jos mä tykkäisin tyypistä, niin olisi tervetullut toistekin. Jos taas mimmi olisi sietämätön niin saisivat tapailla muualla.

      • KoppavaHoro

        tätä ei koskaan tapahtuisi, sillä siinä vaiheessa kun mä sanoisin, että "olkaa vaan täällä rauhassa, mä lähden tiimini (oon siinä ainoa nainen) kanssa baariin", tulisi kelloon toinen ääni.


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        tätä ei koskaan tapahtuisi, sillä siinä vaiheessa kun mä sanoisin, että "olkaa vaan täällä rauhassa, mä lähden tiimini (oon siinä ainoa nainen) kanssa baariin", tulisi kelloon toinen ääni.

        vaikka avon kavereista iso osa on pelkkiä miehiä. Sais mun puolesta helposti lähteä baarin niiden kans.


      • KoppavaHoro
        relaxed_eyes kirjoitti:

        vaikka avon kavereista iso osa on pelkkiä miehiä. Sais mun puolesta helposti lähteä baarin niiden kans.

        haittaa ja paljon. Ei ne, jotka se jo tuntee, mutta työkaverit on eri juttu.

        Jos se saisi päättää, niin mä en kävisi edes meidän perinteisellä tyttöporukan risteilyllä. Joten tuskin tulee esittelemään mulle ketään viehkeää naiskamua.


    • saattaisi kysyisi ihan huumorilla "Oliks hän se, joka huhun mukaan on kysellyt paikkaani?"

    • dazu

      Ikänä ei ole ollut suhdetta työkaveriin, eikä liioin työsuhdetta. :D

    • Miu miu

      ..tuu auttaan!!!! Ihan liian vaikee kysymys. Sie et näissä koskaan venkoile :) Noh???

    • ...

      Up.

    • VVaimo

      Jos vierailusta on sovittu yhdessä etukäteen, niin sitten mennään sen sopimuksen mukaan, eikä vieraan ulkonäkö asiaan vaikuta mitenkään. Ja ilman muuta se sopimus syntyisi etukäteen, eli minulla ei olisi mitään syytä moista estää tai kieltää. Niin tyhmä olen, ettei edes mieleeni tulisi mitään muuta kuin kaveruus. Salasuhteet hoidetaan jossain muualla kuin kotona ja varsinkaan vaimon silmien alla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe