Hei kaikki kundit, haluaisin kertoa muutamia asioita kosmetologilla käynteihin liittyen kun se selvästi askarruttaa monia ja ehkä hieman jännittäkin :)
1. varaa aika rohkeasti, kosmetologit ovat ammattilaisia ja nähneet paljon iho-ongelmia, akneakaan ei tarvitse hävetä
2. ole ennakko luuloton ja kuuntele ihonhoito ohjeet ja luota tuotteiden valinnassa kosmetologin ammattitaitoon, älä kuulo puheisiin
3. ihonpuhdistus ei satu, voi tuntua mekaaninen puhdistus (eli mustapäiden puristelu) ehkä hieman epämukavalta, samaan tapaan kuin rokotuksen tuikkaaminen käsivarteen (pahimmillaan)
4. sinun ei tarvitse riisua paitaa, kosmetolgeilla on kyllä paitasi suojaksi pyyhkeitä, varaudu kuitenkin että kauluspaidasta sinua pyydetään avaamaan pari ylimmäistä nappia
5. kosmetologilla käy hyvin monet miehet, et ole "homo" tai muuta jos pidät ihostasi huolta, miehet eivät vain välttämättä puhu kosmetologilla käynnistään toisten miesten kanssa
Jos on jotain kysymyksiä liittyen kosmetologilla käyntiin, kysykää rohkeasti!
Miehet kosmetologille
2
766
Vastaukset
- Ajan varannut
Varasin ajan kosmetologille miesten ihonpuhdistukseen ylioppilasjuhlia varten, mutta mietin että otinko sen liian aikaisin. Se on jo 12.5 ja ylppärit 5.6. Onko iha ehtinyt jo mennä huononpaan kuntoon sen jälkeen vai hyvin ehtinyt toipua? Itsellä ei ole kuin satunnaisia finnejä jne, mutta haluaisin ihon näyttävän hyvältä.
- kosmetologi #1
ei ole liian aikaisin, kun puhdistat ihon sitten aamuin ja illoin sen jälkeen, kosmetoligisi varmaan on jo ehtinyt vastata tähän ennen minua. Jos ihossa ei ole mitään suurempaa ongelmaa, niin nyrkkisääntönä olisi että 4 kertaa vuodessa olisi vähitään hyvä käydä kosmetologilla, eli joka vuodenajan vaihteessa. Uskoisin että sinulle riittää se 4 kertaa vuodessa jos sinulla on vain satunnaisia näppyjä. Kotihoito on sitten kaiken a ja o. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984