pikkuiset naiset

aijjjja

Täällä on ollut paljon keskustelua ylipainoisista naisista ja isoista naisista. Heille näyttää riittävän täällä Suomenmaassa ottajia enemmän kuin tarpeeksi. Päätin vastineeksi aloittaa keskustelun pienistä naisista. Isoille naisille tuntuu tosiaan löytyvän ihailijoita, muuta entä tällaisille pienille ja siroille naisille?

Voisin ehkä parhaiten kuvata ulkonäköäni sanalla keijukaismainen, pituus 165, paino 49, pienet ja hennot kädet/jalat, kasvot sirot. Lihaksia ei juuri näy, paitsi hauikset tietty ja vatsalihakset pohkeet. Rinnat sopii kroppaan, ei pienet muttei isotkaan. Peppu on pieni mutta pyöreä. Itsestäni tuntuu, että näytän lähinnä teiniltä, vaikka ikää on kuitenkin jo 24 vuotta. Kasvoni ovat kauniit ja hiukset pitkät, vaaleat. Ehkä korostavat liiaksikin kiltteyttäni???

Löytyykö enää miestyyppiä, jota tällainen olemus kiinnostaa? Tuntuu, että baarissa tulee juttelemaan vain känniääliöt. :( Miksi? Eivätkö normaalit miehet ole kiinnostuneita? Lisäksi tuntuu, että kiltteyteni paistaa läpi silmistäni, niistä näkyy, etten janoa vain yhden illan seuraa, joten miesten kiinnostus lakoaa.

45

4667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokyll

      "Löytyykö enää miestyyppiä, jota tällainen olemus kiinnostaa? Tuntuu, että baarissa tulee juttelemaan vain känniääliöt. :( Miksi? Eivätkö normaalit miehet ole kiinnostuneita? Lisäksi tuntuu, että kiltteyteni paistaa läpi silmistäni, niistä näkyy, etten janoa vain yhden illan seuraa, joten miesten kiinnostus lakoaa"

      Tokihan miehiä kiinnostaa pikkuiset naiset! Tästä on ennenkin täällä ollut keskusteluja, joten vastaan nyt saman; kuulostat niin nätiltä ja kivalta, että vain känniääliöt ja pelimiehet uskaltavat tulla sinun kanssasi juttelemaan. Tavikset eivät usko mahdollisuuksiinsa, ja jättävät sut väliin. Tähän ei auta oikein muu kuin mennä itse juttelemaan mielestäsi kivan oloisille tyypeille, tai sitten koittaa löytää joku jostain muualta kuin baarista.

      • blondeeraaja..

        euroopan miehillä on silmää suomal.naiskauneudelle ja kyllä niitä rakkausliittoja syntyykin.Toisin kun suomessa..Aitous on meillä kadoksissa.
        On rumaa kun mies ja nainen on saman mittasia..jalat yhtä pitkät.Kyl suomessa miehet tahtoo ison naisen..175-185cm ja laihan.Ennen pitkiä naisia haukuttiin.Koulussakin tyttö joka oli pitkä sai kuulla siitä ja veilä pahempaa jos oli pullea.Mutta makunsa kullakin..Minusta nainen on pieni ja siro ja mies taas päätä pitempi näyttää paremmalle.Kyllä 160cm naiselle sopii semmoinen 180-185cm pitkä mies rinnalle.


    • jdfhuhduyu

      Ei välitä känniääliöistä niin turha sitä on kyllä baariin mennä.
      Ja yleensäkkin se on paljon kiinnostavampaa mitä korvien välissä on ja mitä suusta tulee kuin tuo ulkonäkö.

      • ååååölokää

        ylimielisyytesi paistaa sieltä silmistä...


      • alkup..
        ååååölokää kirjoitti:

        ylimielisyytesi paistaa sieltä silmistä...

        Kyllähän baarissa käy muitakin kuin känniääliöitä. Oon lisäksi melkosen ujo, joten se vähän rajoittaa tätä miesten iskemistä ja heille juttelemaan menemistä. Ehkä olisi pitänyt käyttää aloitusviestissä kiltteyden sijasta sanaa ujous. Ujous saattaa ulkopuolisesta näyttää ylimielisyydeltä?

        Ylimielisyyttä ei mielestäni ole se, jos kerron millainen kroppa mulla on. Halusin tietää, mitä miehet ajattelee. Tää kun nyt on kuitenkin ihannenainen-palsta, enkä tällaista keskustelua toista ihan heti löytänyt (kuten isommista naisista löytyy). Ja, kuten tuntuu, miehet tykkää enemmän vähän muodokkaammista naisista. Ei oo 24-vuotiaana erityisen hienoa näyttää vartaloltaan teiniltä.


      • nteini40+
        alkup.. kirjoitti:

        Kyllähän baarissa käy muitakin kuin känniääliöitä. Oon lisäksi melkosen ujo, joten se vähän rajoittaa tätä miesten iskemistä ja heille juttelemaan menemistä. Ehkä olisi pitänyt käyttää aloitusviestissä kiltteyden sijasta sanaa ujous. Ujous saattaa ulkopuolisesta näyttää ylimielisyydeltä?

        Ylimielisyyttä ei mielestäni ole se, jos kerron millainen kroppa mulla on. Halusin tietää, mitä miehet ajattelee. Tää kun nyt on kuitenkin ihannenainen-palsta, enkä tällaista keskustelua toista ihan heti löytänyt (kuten isommista naisista löytyy). Ja, kuten tuntuu, miehet tykkää enemmän vähän muodokkaammista naisista. Ei oo 24-vuotiaana erityisen hienoa näyttää vartaloltaan teiniltä.

        sure. Hyväksy itses sellaisena kuin olet, se tuo varmuutta ja varmuuden myötä ujouskin ainakin hiukan karisee pois. Ja pidä itsestäs huolta, niin voit näyttää vartaloltas teiniltä vielä nelikymppisenäkin....


      • joilla on
        alkup.. kirjoitti:

        Kyllähän baarissa käy muitakin kuin känniääliöitä. Oon lisäksi melkosen ujo, joten se vähän rajoittaa tätä miesten iskemistä ja heille juttelemaan menemistä. Ehkä olisi pitänyt käyttää aloitusviestissä kiltteyden sijasta sanaa ujous. Ujous saattaa ulkopuolisesta näyttää ylimielisyydeltä?

        Ylimielisyyttä ei mielestäni ole se, jos kerron millainen kroppa mulla on. Halusin tietää, mitä miehet ajattelee. Tää kun nyt on kuitenkin ihannenainen-palsta, enkä tällaista keskustelua toista ihan heti löytänyt (kuten isommista naisista löytyy). Ja, kuten tuntuu, miehet tykkää enemmän vähän muodokkaammista naisista. Ei oo 24-vuotiaana erityisen hienoa näyttää vartaloltaan teiniltä.

        huono itsetunto eivät vaan yksinkertaisesti kiinnosta miehiä pätkääkään, ihan sama millainen se kroppa tai pärstä on, jos on itsestään niin epävarma että haikailee huomiota keskustelupalstoilla niin silloin sitä ei kyllä saa live-elämässäkään. Mikään ei ole pahempi turn-off ja kiihotuksen pilaaja kuin itsestään epävarma nainen joka kyselee muiden mielipidettä ja yrittää mielistellä.


    • Minä olen 157cm/52kg ja myöskin pienehkö kaikinpuolin (tissit B, peffa.. no, pieni). Näytän kylläkin ihan naiselta enkä miltään pikkupojalta. Monesti kuulee dissausta naisilta että lähinnä pikkupojista kiinnostuneet voisi kiinnostua mussa kun ei ole sitä.. "mistä ottaa kiinni" ts. 30kg:n ylipainoa.

      Mutta joo, ei ole ollut kiinnostuneista pulaa, kyllä meille kaikille joku on joille kelpaamme. Ei siitä kannata stressiä repiä :)

      • byhgnnn

        huoli kyllä se sirous siitä karisee kunhan jaksat odottaa...


      • byhgnnn kirjoitti:

        huoli kyllä se sirous siitä karisee kunhan jaksat odottaa...

        Ei varmaan ollut mulle??

        Jos oli, niin jos olisin taipuvainen menettään "sirouteni", niin se olis jo näin 3 lapsen äitinä koettu. Ei ole koettu, ei kaikki muutu sen kummemmin lasten tai iän myötä.


      • Mies 30v...

        Pidän pienistä naisista ja olet juuri sopiva. Alkuperäisen kysyjän mitoissakaan ei ole mitään vikaa, vaan ihailen jos joku näyttää vielä vanhempanakin (jopa 40v) teiniltä kroppansa osalta.


    • silimän ruokaa

      Minulla on avokki 170/ 56 ja ihan olen häneen rakastunut on pienet rinnat ja kapee peppu . ihan on mukava iltasella kainaloon ottaa ja silitellä pieniä rintoja . Ennen haaveili että pitää olla isot tissi ja levee persukka , mistä kiinni ottaa. Jokainenhan oman moutoinen,jos jos ei tykkää ota sit lihava pyylevä ,rupsahtaa se pyyleväkin iän saatossa .

    • ....................

      No eiköhän jokaiselle löydy ottajansa. Tosin sitä nyt en ymmärrä, että miksi väität olevasi pieni ja keijukaismainen? Erittäin hoikka kyllä olet, mutta pituudeltasi ihan täysin keskimittaa.

      • alkup.

        Noh, kuulen tuota ootpas pieni tai pikkuinen jatkuvasti, ehkä siksi se on iskostunut mun päähäni. En ehkä ole kovin tappi pituudeltani, mutta hento ja siro kyllä sitäkin enemmän. Ruumiinrakenteeni on melko keijukaismainen, samoin kasvonpiirteet. Omaan ikäluokkaani nähden kyllä erotun massasta kokoni puolesta. Myös hyvät kirjoittajanlahjat taitavat multa puuttua, parempi otsikko olisi voinut olla hoikat/sirot naiset.


      • ja painosi
        alkup. kirjoitti:

        Noh, kuulen tuota ootpas pieni tai pikkuinen jatkuvasti, ehkä siksi se on iskostunut mun päähäni. En ehkä ole kovin tappi pituudeltani, mutta hento ja siro kyllä sitäkin enemmän. Ruumiinrakenteeni on melko keijukaismainen, samoin kasvonpiirteet. Omaan ikäluokkaani nähden kyllä erotun massasta kokoni puolesta. Myös hyvät kirjoittajanlahjat taitavat multa puuttua, parempi otsikko olisi voinut olla hoikat/sirot naiset.

        puolesta et ole kyllä mitenkään siro. Hoikka ehkä juuri ja juuri, mutta siro on jotain aivan muuta.


      • tiiiiiiina.
        ja painosi kirjoitti:

        puolesta et ole kyllä mitenkään siro. Hoikka ehkä juuri ja juuri, mutta siro on jotain aivan muuta.

        Jaa että alle 50-kiloinen nainen ei oo siro?? (ellei pituutta oo 150 cm) Tai 165/49 hoikka vain juuri ja juuri? Mitä te miehet oikein kuvittelette naisten painavan, jos noilla mitoilla ei oo hoikka?


      • keijuko?
        tiiiiiiina. kirjoitti:

        Jaa että alle 50-kiloinen nainen ei oo siro?? (ellei pituutta oo 150 cm) Tai 165/49 hoikka vain juuri ja juuri? Mitä te miehet oikein kuvittelette naisten painavan, jos noilla mitoilla ei oo hoikka?

        itse olen 163/52 ja olen sirorakenteinen, normaalipainoinen, mutta pieneksi ja hennoksia minua on aina sanottu, en tosin pidä siitä, kun sanotaan pieneksi.


    • Arvioija

      Tekstisi perusteella et kuulosta huonolta.
      Pituutta olisit voinut saada vähän lisää mutta siihen
      ei pysty itse vaikuttamaan.
      Jos olet mielestäsi liian hintelä
      niin kasvata lihaksia punttisalilla. Älä kuitenkaan
      sorru syömään liikaa.

      • syö

        pituus 165, paino 49 = sinulla on anoreksia. olet aivan liian laiha suhteessa pituuteesi! Syö hyvä tyttö enemmän!Painoindeksi on 18,0. Normaalia alhaisempi paino.

        http://www.laskurit.fi/painoindeksi/


    • Mistä moinen käsitys

      Mistä olet saanut käsityksen, että miehet läskeistä pitäisi.. toki heitä paremman puutteessa katselee ja nai, jonka vuoksi pitää muka kehuakin, mutta todellisuudessa jokainen haluaa siron ja näyttävän naisen.

      Baarissa on vain känniääliöitä, joten etsit seuraa aivan väärästä paikasta, mikäli et itse ole känniääliö.

    • todellakaan

      keiju vaan pienennetty versio hongankolistajasta. Aito 49-kiloinen keiju olisi noin 155 cm pitkä. On aivan eri asia olla laiha kuin hento. Sorry, toivottavasti maan pinta ei lyönyt pahasti.

      • tiiiiina.

        Hento ihminen on siis alle 156 cm, ja painaa jopa 49 kg? :D Siinä ei nyt mitään kovin hentoa ole, pienyyttä kylläkin.

        Itse näen hennoksi HOIKAN ja SIRON, alle kuiteskin 165 cm.

        Sirossa ei mielestäni oo ollenkaan pyöreyttä.


      • tiiiiina.
        tiiiiina. kirjoitti:

        Hento ihminen on siis alle 156 cm, ja painaa jopa 49 kg? :D Siinä ei nyt mitään kovin hentoa ole, pienyyttä kylläkin.

        Itse näen hennoksi HOIKAN ja SIRON, alle kuiteskin 165 cm.

        Sirossa ei mielestäni oo ollenkaan pyöreyttä.

        Siis hennossa ei oo pyöreyttä, pitää olla hoikka ja siro, jotta voi sanoa hentonen.


      • että näin!!
        tiiiiina. kirjoitti:

        Siis hennossa ei oo pyöreyttä, pitää olla hoikka ja siro, jotta voi sanoa hentonen.

        Tarkoitatko että hento ei siis voi olla normaalikokoinen, jolla on pyöreyttä eli rinnat ja peppu? Olet väärässä!

        Pelkkien pituuden ja painon perusteella ei voi sanoa onko joku hento vai ei, pitää nähdä ihminen. Luusto määrittelee paremmin sen kuka on hento ja kuka ei.
        Esim. Prinsessa Victorialla on varsin jykevä leuka enkä häntä hennoksi kutsuisi, mutta Kylie Minugue on varsin hento nainen.


      • tähti__
        että näin!! kirjoitti:

        Tarkoitatko että hento ei siis voi olla normaalikokoinen, jolla on pyöreyttä eli rinnat ja peppu? Olet väärässä!

        Pelkkien pituuden ja painon perusteella ei voi sanoa onko joku hento vai ei, pitää nähdä ihminen. Luusto määrittelee paremmin sen kuka on hento ja kuka ei.
        Esim. Prinsessa Victorialla on varsin jykevä leuka enkä häntä hennoksi kutsuisi, mutta Kylie Minugue on varsin hento nainen.

        Aloittajahan nimenomaan sanoi, että hänellä on hennot raajat ja sirot kasvonpiirteet. Mutta mitat 165/49 ei kovin sirot ilmeisesti.


    • teinifani

      siis luuletko etteivät aikuiset miehet muka tykkää teinityttömäisestä kropastasi, ehkäpä he vaan luulevat ettei heillä oo mitään mahiksii. oon 40v äijä ja katselen aina ihaillen 16-20v tyttöjen(hoikkien) vartaloita ja niin tuntuvat muutkin tekevän ainakin mun kaveripiirissä ja vielä parempaa on jos aikuisella naisella on samanlainen kroppa. Mä löysin thaimaasta itselleni naisen jolla teinitytttömäinen vartalo mutta ikää jo 34v.
      Ole ylpeä hennosta varrestasi, erotut eduksesi keskiverto suominaisten ryhävalaiden joukosta.

      • riikkinen

        Ikä ei välttämättä vie siroutta, kuten joku tuolla ounasteli aiemmin. Olen 44v/153cm. Alle 18 vuotiaana painoin n.46kg, mutta sitten kun "lapsenpyöreys" -tai mitä lie laatua ollut:) karisi niin vaaka on uskollisesti näyttänyt 43kg. Selkeä vyötärö löytyy, n. 60cm, ja olen kyllä kroppaani tyytyväinen. Ehkä säärien pituuden voi pienikin laskea plussaksi, ei tule ihan niin "läntä" yleisvaikutelma.
        Luustoni on hentorakenteinen, joten tuohon 43 kiloon mahtuu jonkun verran muotojakin.


      • xD
        riikkinen kirjoitti:

        Ikä ei välttämättä vie siroutta, kuten joku tuolla ounasteli aiemmin. Olen 44v/153cm. Alle 18 vuotiaana painoin n.46kg, mutta sitten kun "lapsenpyöreys" -tai mitä lie laatua ollut:) karisi niin vaaka on uskollisesti näyttänyt 43kg. Selkeä vyötärö löytyy, n. 60cm, ja olen kyllä kroppaani tyytyväinen. Ehkä säärien pituuden voi pienikin laskea plussaksi, ei tule ihan niin "läntä" yleisvaikutelma.
        Luustoni on hentorakenteinen, joten tuohon 43 kiloon mahtuu jonkun verran muotojakin.

        Harmi, että korvien väliin ei tullut iän myötä mitään :D


      • Auts! :D
        xD kirjoitti:

        Harmi, että korvien väliin ei tullut iän myötä mitään :D

        "Harmi, että korvien väliin ei tullut iän myötä mitään :D"
        ***
        Ulkonäöstä keskusteleminen taitaakin ollakin kielletty yli 40vee;)
        Ainakin, jollei ole suru puserossa maata viistävän perän takia - täällä tuhansien murheiden maassa.


    • rickhardt

      Nimenomaan pienille naisille riittää ottajia! Miehenä tiedän että miehet pitävät eniten juuri siroista ja pienistä naisista. He ovat niin ihania!

      • 1

        Ei ole yhtä ainutta mallia ylitse muiden josta KAIKKI miehet pitäisivät eniten. Itse henkilökohtaisesti isompana tyttönä olen tavannut pelkästään isommista tytöistä tykkääviä miehiä, samoin sisareni joka meni pitkän, tumman ja treenatun miehen kanssa naimisiin tänä kesänä..mies rakastui pulleaan sisareeni ja ihastus syntyi sisaren ulkonäön vuoksi. Aina mies jaksaa kehua sisartani ja tämän vartaloa, eli tykkää ihan kympillä näkemästään.

        Joka kokoisille naisille on ihailijansa, pitkille ja pätkille, lihaville ja vähän pyöreille ja sitten myös niille siroille ja hoikille.

        Typeriä nämä yleistykset, minäkin olisin voinut yleistää oman kokemukseni perusteella, mutta enpä niin typerä ole, katsahdus ympärille todistaa että kaikenlaiset ihmiset ovat suosittuja, jokainen meistä on jollekulle se kaikkein ihanin ;)


    • Oon tapaillu sua paljon lyhyempää naista ja kyseessä oli tosiaan jo hellyyttävän pieni tapaus.

      Jos sun kaltainen nainen kävelee kadulla vastaan, niin mun ensimmäinen ajatus on, että sä oot varattu. Miten pieni, laiha ja kauniskasvoinen nainen voi pysyä sinkkuna? ;)

      • Oonavain

        "pituus 165, paino 49 = sinulla on anoreksia. olet aivan liian laiha suhteessa pituuteesi! Syö hyvä tyttö enemmän!Painoindeksi on 18,0. Normaalia alhaisempi paino."

        Joku idiootti luulee, että jos on alipainoinen on automaattisesti anoreksia.
        Ottakaa faktoista selvää perkele.

        Ja te, jotka väitätte ettei aloittaja ole siro niin menkää itteenne.
        Muistakaa edelleen, että vaikka on pieni ja laiha voi painaa vähemmän tai enemmän riippuen lihaksista.
        Ihme maa tääkin kun ei saa rehellisesti sanoa olevansa laiha ja kaunis kun on akat kimpussa, sitten valitetaan kun ei itsetunto pelaa.


    • yks jäbä

      Kuulostat hyvältä paitsi että n.10kg painoa lisään :)

    • 39767946

      Pienet naisethan on parhaita. Naisen kuuluukin olla siro ja pieni. Sellainen anorektinen kroppa ei kuitenkaan ole mikään viehättävä ("luut näkyy").

    • Umberto Eco

      Itse olen aivan huonona pieniin keijukaismaisiin naisiin. Kaikki tyttöystäväni ovat olleet tästä muotista ja sellainen ulkonäkö/-koko kiihottaa minua valtavasti. Ennen kaikkea minuun tekee suunnattoman vaikutuksen jos tämä pieni ja hento nainen on vielä vähän älykäs, pippurinen ja tukevasti omilla jaloillaan seisova. Jotenkin tuo yhdistelmä vie minua ja rakastun välittömästi ja holtittomasti. Näin on käynyt jo muutamiakin kertoja elämässä.

      En millään muotojaan väheksy eri kokoisia ja näköisiä naisia mutta juuri tämä tyyppi on se joka saa minun sydämeni sykkimään. Kuitenkin tämä naistyyppi on usein hyvin vaikeasti lähestyttävä.

    • 165cm ei ole pieni

      165cm on itse asiassa sentin suomalaisnaisen keskipituutta PIDEMPI.
      Musta 160cm alaspäin on piniä. Pyöreähkötkin :)

    • dan dan

      165cm / 49 kg ei mielestäni ole mitenkään erityisen pieni, vaan enemmänkin kaikin puolin normaali?

      Jos kaltaisilla ei olisi ulkonäkönsä puolesta vientiä, niin taitaisi aika moni nainen olla sinkku.

      Oma vaimoni on sinua hieman pienempi, sekä painoltaan että pituudeltaan ja hänellä on pienet rinnat. Ja hän on mielestäni upea.

      • cassu

        varmasti kaunein maailmassa ja sellainen nainen voi olla.


    • cassu

      Olen jo vuosia etsinyt pienikokoista naista rinnalleni, kaikki aina varattuja. ei löydy! kait , tai en ehkä halua hakea thaimaasta... olen eteläsuomesta 52v ,lapsia, haluisin....... läskit ja isot ei kiihota.

    • NoProblemoEse

      Kyllähän miehinen mies, kaipaa naisellisen naisen seuraa. :) Pieni ja siro neiti käy hyvin.

    • OotTäydellinen

      Oli mielenkiintoinen keskustelu. Ihmettelen suuresti, miksi tuollainen mitoiltaan (mielestäni) täydellinen nainen ei tunne olevansa tavoiteltu. Voi johtua miesten rohkeuden puutteesta: mitä kiinnostavampi nainen sitä vaikeampi tehdä aloitteita. Ehkä miehet pelkäävät tulevansa varmuudella torjutuksi. Liikaa juoneet ovat oma lukunsa.

      Paljon myös miehiä, jotka ovat kiinnostuneita muodokkaista ja jopa ylipainoisista. Ainakin näissä keskusteluissa. Todellisuudesta on kuitenkin mielikuva, että vapaita hoikkia/siroja on lähes mahdoton löytää, ja ylipainoiset naiset eivät tunnu kelpaavan kuin harvoille. Tosin kukaan ihannetyyppinsä kuvanneesta ei tainnut kertoa omia mittojaan, millä lienee aika suuri merkitys mieltymyksiin.

      Se että nimitellään pieneksi tai hennoksi johtunee vain nimittelijän omista suureemista mitoista tai kateudesta. Osa menee pitemmälle ja haukkuu anorektikoksi tietämättä mitään toisen ruokailusta. Sitäpaitsi mitat 49/165 kuuluvat vielä normaali-alueelle, vaikkakin alarajalla. Nykyajan ylisyöneiltä on mennyt suhteellisuudentaju, harvinaiset hoikat tulkitaan helposti sairaiksi.

      • Nimimerkkixxw

        Tiedä häntä miksi ei. Mitathan kertoo loppujen lopuksi vain sen pituuden ja ihmisen painon. Ei miten paino jakautuu mitan ympärillä, kasvojen piirteet, maneerit yms. Ja sitten on, että miten kukin havaitsee kiinnostuksen ja rohkaisee lähestymisiin. Ja onko sitten suoria wham bam iskuyrityksiä kuitenkin suht vähän (vrt miten muuten rohkaistaan lähestymään). Itse en usko, että lähestymisen puute johtuisi siitä että paino tai pituus olisi jotenkin "väärät".

        Alkuperäiseen kysymykseen - känniääliönä on "helpompi" lähestyä, kun alkoholi alentanut kynnystä. Painon ja pituuden lisäksi kiltteyttäkään en pistäisi syntipukiksi. Ihannepiire sekin joillekin - lopulta varmaan aika usealle - miehelle. Jos ei heiltä suoraan tilanteessa kysy, niin tuskin aukottomia vastauksia tulee. Siksi ei kannata hätiköidä syyttämään tuollaisia asioita, jotka loppuviimeksi ihan ok. Enemmin pistäisin energian siihen, että voisiko jotenkin rohkaista paremmin ihmisiä lähestymään. Joskus itse voi olla todella sokea omalle olemukselleen. Itse kuvitellut, että vaikutan naama peruslukemilla tarkoituksetta kiukkuiselta ja vaikeasti lähestyttävältä. Ja sain palautetta yhdessä tilanteessa olevani täysin päinvastainen - ystävällisen ja kiltin näköinen.

        PS. Bodypositivity aikana ärsyttää lukea kuinka kehdataan haukkua kroppaa vain alhaiseen painoon perustuen. Sen takia koko ajattelu tuntuu välistä feikiltä eli positiivisuus on rajattu vain tietynlaisiin kroppiin. Ärh. Itsekin joutunut kuulemaan vastaavia (vaikka ei ärsytä ja vetoan piruuttani bodyacceptanceen) vaikka en nyt koe itseäni pieneksi tai siroksi (165/54 - lihasta löytyy kuitenkin sen verran, että ei nyt keijukainen tule mieleen kun näillä reisillä ja lanteilla painelen)


    • trollipalsta

      Miksi näinkin moni lähtee tähän trolliin mukaan?

      Aloittaja tuntuu haaveilevan.

      Kaikki tietää vastauksen turhaan aloitukseen.

    • Näinonsano

      Ei ole isoja naisia. On vain heille liian pieniä miehiä. Keijukaiset ottakoon ne Mikkihiiret. Heidän vehkeensä kun natsaa sopivasti yhteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe