Ostin eilen ipod ninon. En nyt tiedä mitkä tässä ovat merkityksellisiä tietoja... :D
Minulla on Windows7. Ennen minulla oli joku tavallinen mp3-soitin ja siihen latasin musiikkia Windows media playerilta, jonne olin musiikit ladannut enimmäkseen eMulesta.
Nyt en saa media playerilta siirrettyä musiikkia ipodiini. Siihen ei tule edes sitä, että kone tunnistaisi laitteen. Siis ei tunnista siinä media playerillä.
Miten ihmeessä saan siirretyä musiikkia laitteeseen? Saako eMulen kautta ladattua musiikkia ipodiin?
Kiitos todella paljon jos autatte! :)
ipodiin musiikin siirtäminen?
ipodnino
3
453
Vastaukset
- hhoooo-.
LUE KÄYTTÖOHJE!!
Sun pitää ladata iTunes ohjelma.
www.itunes.com/fi/download- ipodnino
olen lukenut ja olen ladannut vaan eipä silti onnistunut!
- 1stMacFinn
ipodnino kirjoitti:
olen lukenut ja olen ladannut vaan eipä silti onnistunut!
1) lataa se iTunes
2) asenna se iTunes
3) anna sen iTunesin etsiä sun koneestas ne musiikit tai pahimassa tapauksessa lisää ne itse iTunesiin.
4) kytke se iPod ja anna iTunesin synkronoida se iPod.
5) opettele käyttämään iTunesin levykansien hakua, soittolistoja, älykkäitä soittolistoja, iPodiin synkronoitavien soittolistojen valintaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923