Ostin eilen ipod ninon. En nyt tiedä mitkä tässä ovat merkityksellisiä tietoja... :D
Minulla on Windows7. Ennen minulla oli joku tavallinen mp3-soitin ja siihen latasin musiikkia Windows media playerilta, jonne olin musiikit ladannut enimmäkseen eMulesta.
Nyt en saa media playerilta siirrettyä musiikkia ipodiini. Siihen ei tule edes sitä, että kone tunnistaisi laitteen. Siis ei tunnista siinä media playerillä.
Miten ihmeessä saan siirretyä musiikkia laitteeseen? Saako eMulen kautta ladattua musiikkia ipodiin?
Kiitos todella paljon jos autatte! :)
ipodiin musiikin siirtäminen?
ipodnino
3
471
Vastaukset
- hhoooo-.
LUE KÄYTTÖOHJE!!
Sun pitää ladata iTunes ohjelma.
www.itunes.com/fi/download- ipodnino
olen lukenut ja olen ladannut vaan eipä silti onnistunut!
- 1stMacFinn
ipodnino kirjoitti:
olen lukenut ja olen ladannut vaan eipä silti onnistunut!
1) lataa se iTunes
2) asenna se iTunes
3) anna sen iTunesin etsiä sun koneestas ne musiikit tai pahimassa tapauksessa lisää ne itse iTunesiin.
4) kytke se iPod ja anna iTunesin synkronoida se iPod.
5) opettele käyttämään iTunesin levykansien hakua, soittolistoja, älykkäitä soittolistoja, iPodiin synkronoitavien soittolistojen valintaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594243NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48923
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 233777