Tylyä mutta,

35

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lit & läts

      Ihan piilarit pyörähti päässä.

      Kaunista.

    • KoppavaHoro

      Suloinen on tyttäresi!

      • Posti ja Tele

        ihan postinkantajan näkönen :O)


    • saa tänne postata. Edesvastuutonta :)

      • Isäkokelas

        Ei kun alulle panijaa ettimään kylille 8)


    • 35

      Sillä oli sinun silmät huomasin heti.

      • vauvelitsekkaus

        ja vertailkaa neniä! Ihan kopio-nenä.


    • Tosi...

      suloinen! Voi kun mäkin olisin saanut tuollaisen... :(

    • kirpela

      Toi oli kyl ilkeetä näin vauvakuumeiselle! Joku joutuu koville :)

      • Hässimö

        lenkillelähtö oo taas tulossa nii voit pamahtaa siin paksuks samalla :P


      • kirpela
        Hässimö kirjoitti:

        lenkillelähtö oo taas tulossa nii voit pamahtaa siin paksuks samalla :P

        on vastaanpanemista.


    • monesko ja monellekko??

      • Kaaosmissi

        Onneksi!!


      • HENKEÄ:::.!!!%#=?+
        Kaaosmissi kirjoitti:

        Onneksi!!

        .

        täällä raamattuvyöhykkeellä tehdään kaikki talkoilla

        .


      • on melkolailla normaali nykyaikainen suomalainen perhekoostumus.


    • se näköjään on virtuaalissa samanlainen reaktio kuin reaalissa. Pois alta risut ja männynkävyt kun nainen näkee vauvan :)

      Kävin viime viikolla koulussa näyttämässä luokalle ja pulpetit vaan lenteli, kun tytöt raivas tiensä vauvan luo.

      Kaikkien naisenkipeiden sinkkumiesten pitäis opetella tulemaan vauvojen kanssa juttuun ja lainata sitten jolta kulta tutulta vauvaa ja painaa kylille, ei olis naisista pulaa sen jälkeen.

    • 8-)

      on näköjäs jo harmaat ohimot 8) Onko tuo lapsenlapsi?

    • .. prinsessa, hyvä kuva! ;)

    • scale

      onhan noi vauvat ihan nättejä. Vielä kun ne oppisivat edes vääntämään virtuaalipaskat. Mulle nimittäin oli aina yhtä kova paikka vaihtaa paskavaippa. Huutoyrjö oli aina ovella ja yritin aina ajatella kaikkee muuta ja hokee itelleni, tää on vaan lämmintä sinappia, tää on vaan lämmintä sinappia......

      Joko ne on muuten neuvolassa väittäny, että vauva on joko a)liian lyhyt, b)liian pitkä, c)liian pulska, d)liian laiha? Meidän jälkikasvu (molemmat) nimittäin oli noita kaikkia muita, paitti liian pitkä :D

      PS. vaikka vauvasi onkin ihan suloinen, niin mulle ei tullu vauvakuumetta.

      • ei ne neuvolatädit oo koskaan mulle mitään valittanu, edellistenkään kersojen kanssa siellä käydessä. Mutta, lapsen äiti on aina aivan rikki kun se tulee sieltä. Siitä ne on kuulemma nyt viimeksi valittanu kun se ei vielä käänny.


    • BlueNightSatin

      oo ihme jos oot rakastunu, söötti mussukka sulla kainalossa. Pikkunen tinttana ihan :)

    • pyöreäposkinen pieni tyttö. Melkein vauvakuumetta pukkaa kun tuollasen näkee, mut ei auta kun alkaa olla itellä jo toi parasta ennen päiväys takanapäin...teil miehil on helpompaa :)

    • Tölsän ääressä vielä näemmä.

      *onnittelee*

    • Selvästi geneettisesti onnistuneelta yksilöltä.

    • ..

      • WALLESMANNI::.!!%#?+

        .

        siellä kuulemma joku pedofiili kiertää kouluissa

        Ottakaa se kiinni

        .


    • alkaa lässyttää, mutta sain hetkeksi hillittyä itseni ja toivottelen vain kovasti iloa, onnea ja jaksamista perheen parissa ;)

      Tai... no... antaa mennä; Voi hellallumala kuinka sulkkunen tytteli !!! Iiihana !!! :D

    • ...itsekin tuossa vaiheessa. Joo, olisi hieno fiilis ja ihan mukavaa aikaa.

      • Ei näin "olisi hieno fiilis ja ihan mukavaa aikaa"
        Vaan "OLI SE....."


      • Richartti kirjoitti:

        Ei näin "olisi hieno fiilis ja ihan mukavaa aikaa"
        Vaan "OLI SE....."

        Babyboom....;)


      • timanttia kirjoitti:

        Babyboom....;)

        ....eihän...ei voi olla.


      • Richartti kirjoitti:

        ....eihän...ei voi olla.

        ihan varma itekään. Mul tuli kans sellanen orastava fiilis yhtenä päivänä, kun noita vauvoja tuli useampi näkyviin samana päivänä, mut pakko karistella sellaset pois :)


    • Sulle se tietysti on vähän enemmän.
      Mukava nähdä täällä jotain ehdottoman hyvää ja tervettä.

      Ja onnea, kaikille sitä tarvitseville .-)

    • vauvalapsikuumeinen

      miekin nii toivoisin vielä lasta. Kertakaikkisesti suloinen on tuo sinunkin pikkuisesi, kuten eilinen 9-kuukautinen jota olin hoitamassa.

    • ap.n

      Muuten hyvä, mutta minun mielikuvitusmies on erinäköinen.

      Tai sitten isät on vaihtuneet laitoksella.
      Näääin se on pakko olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe