Ärsyttävä serkku ja sen narsisti-isä

ögöbögö

Samanikäinen serkkuni on harmiksi kaikille. Alussa kuva oli että mukava, hauska, yms. Lopulta totuus ihmisestä valkeni pikku hiljaa. Tyhmä kun tuli oltua, ei tarpeeks ajoissa tullut puututtua mihinkään. Valehtelee, pettää, jättää, ärsyttää muita, uhkailee, ja paljon muuta, lopulta syyttää toisia omista virheistä. Valitettavin ongelma on se että tämä sattuu asumaan narsisti-isänsä kanssa kaksin, josta myös ollut kaikille enimmäkseen harmeja (narsisteistahan yleensä on). Voikohan narsistinen persoonallisuushäiriö periytyä? Narsisti-isä ei kasvata häntä lainkaan. Antaa tehdä mitä lystää ja pitää lasta aikuisena. Saa eritttäin huonoja vaikutteita.... Ennen niin "mahtavasta" serkusta paljastuu isänsä kaltainen peto. Ja kukaan ei voi asialle mitään.. Ei kai auta kun odottaa josko järki kasvaa joskus tulevaisuudessa päähän?

8

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm....

      ei tarvitse olla tekemisissä heidän kanssaan, kas kun seuransa voi valita=) Onkos isä oikein diagnosoitu narsistiseksi pers.häiriöiseksi? Vai onko tämä taas tätä tämän päivän diagnosointia, jota tekee muut kuin asiantuntijat?
      Joka puolella nähdään nykyisin narskuja ja itse asiassa heitä on _oikeasti_olemassa vain pieni määrä. Muotisana koko narsku

      • muka

        tarvitsee asiantuntijan diagnoosia jos/kun ilman sitäkin näkee että ei ole ihan terve ihminen? Ei niitä temppuja voi tehdä ketkään täysjärkiset ja normaalit.


      • psyk.esh.
        muka kirjoitti:

        tarvitsee asiantuntijan diagnoosia jos/kun ilman sitäkin näkee että ei ole ihan terve ihminen? Ei niitä temppuja voi tehdä ketkään täysjärkiset ja normaalit.

        ettei ole terve, mutta psyyk.sairauksien diagnooseista löytyy muitakin kuin narsistinen luonnehäiriö=)


      • Mä näen sen
        muka kirjoitti:

        tarvitsee asiantuntijan diagnoosia jos/kun ilman sitäkin näkee että ei ole ihan terve ihminen? Ei niitä temppuja voi tehdä ketkään täysjärkiset ja normaalit.

        On niin kovin tavallista meille ihmisille diagnosoida toisiamme. Sitten kun ollaan kaikessa viisaudessa lyöty toiseen otsaan narsistin leima niin voidaan unohtaa oma vastuu ihmissuhteiden asiallisesta hoitamisesta. Siinä missä maailma on narsisteja täynnä ,se on myös täynnä ihmisiä, jotka ovat kyvyttömiä katsomaan peiliin ja näkemään oma vajaavaisuutensa. Ehdotankin että sen sijaan että diagnosoitte ja syyttelette toisianne tutkitte omia virheitänne. Niitähän te vain pystytte muuttamaan.


    • Ärsyttääää......

      Joo eli. Ei sun tarttee ees olla sen kaa missään tekemisissä. Itselläni on kamala serkku jota vihaan. Pillittää aina kun sille rumasti sanoo ja sitä paitsi se syyttää mua kaikesta! Se on oikee kultanen ku vanhemmat välittää siitä enemmän kuin musta.

    • aleks13

      mulla on serkku joka kinuaa vanhemmiltaan kaiken mahdollisen ja päsee joka asiasta kuin koira veräjästä. se itkee kun ei saa mitä haluaa. se on niin ärsyttävä. se pomputtaa ihmisiä kun sillä on astma kun se ei voi muka kävellä yli kahta kilsaa vaikka mä oon ite nähny sen 5 kilsan lenkillä. seesittää kovaa jätkä poputtaa vanhepia ja sukukaisia ja itkee koko ajan plus se vittuilee

    • poika141 14v

      Minulla sitten on semmoinen serkku joka on kamala futisfani. Ei tässä muuten mitään vikaa ole mutta sillä (serkullani) alkaa menemään tuo futis intous vähän yli. Itse olen myös liikunnallinen (olen harrastanut 5 vuotta yleisurheiluu) mutta serkkuni haluaa pelata potkupalloa joka ilta. Jos en tule pelaamaan niin hän alkaa jankkaamaan miks ja sitten minä selitän että en jaksa tai viitsi yms. Tämän jälkeen hän alkaa valittamaan et tuu vaan tai et tuuksä vaikka juuri äsken vastasin että ei. Sitten hetken päästä kun olen useasti sanonnut ei hän sanoo minua nysväriksi tai läskiksi ja lähtee pois. TÄMÄ ON RAIVOSTUTTAVAA!!! Muutenkin kusipääserkkuni on jatkuvasti liian kilpailu henkinen ja moniahan muitakin tämä meidän suvusta ärsyttää. Onneksi näen kyseistä serkkua noin kerran vuodessa sillä hän asuu kreikassa mutta en muista yhtäkää mukavaa kesää hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen mulla on 2 ärsyttävää serkkua


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe