Samanikäinen serkkuni on harmiksi kaikille. Alussa kuva oli että mukava, hauska, yms. Lopulta totuus ihmisestä valkeni pikku hiljaa. Tyhmä kun tuli oltua, ei tarpeeks ajoissa tullut puututtua mihinkään. Valehtelee, pettää, jättää, ärsyttää muita, uhkailee, ja paljon muuta, lopulta syyttää toisia omista virheistä. Valitettavin ongelma on se että tämä sattuu asumaan narsisti-isänsä kanssa kaksin, josta myös ollut kaikille enimmäkseen harmeja (narsisteistahan yleensä on). Voikohan narsistinen persoonallisuushäiriö periytyä? Narsisti-isä ei kasvata häntä lainkaan. Antaa tehdä mitä lystää ja pitää lasta aikuisena. Saa eritttäin huonoja vaikutteita.... Ennen niin "mahtavasta" serkusta paljastuu isänsä kaltainen peto. Ja kukaan ei voi asialle mitään.. Ei kai auta kun odottaa josko järki kasvaa joskus tulevaisuudessa päähän?
Ärsyttävä serkku ja sen narsisti-isä
8
1296
Vastaukset
- hmm....
ei tarvitse olla tekemisissä heidän kanssaan, kas kun seuransa voi valita=) Onkos isä oikein diagnosoitu narsistiseksi pers.häiriöiseksi? Vai onko tämä taas tätä tämän päivän diagnosointia, jota tekee muut kuin asiantuntijat?
Joka puolella nähdään nykyisin narskuja ja itse asiassa heitä on _oikeasti_olemassa vain pieni määrä. Muotisana koko narsku- muka
tarvitsee asiantuntijan diagnoosia jos/kun ilman sitäkin näkee että ei ole ihan terve ihminen? Ei niitä temppuja voi tehdä ketkään täysjärkiset ja normaalit.
- psyk.esh.
muka kirjoitti:
tarvitsee asiantuntijan diagnoosia jos/kun ilman sitäkin näkee että ei ole ihan terve ihminen? Ei niitä temppuja voi tehdä ketkään täysjärkiset ja normaalit.
ettei ole terve, mutta psyyk.sairauksien diagnooseista löytyy muitakin kuin narsistinen luonnehäiriö=)
- Mä näen sen
muka kirjoitti:
On niin kovin tavallista meille ihmisille diagnosoida toisiamme. Sitten kun ollaan kaikessa viisaudessa lyöty toiseen otsaan narsistin leima niin voidaan unohtaa oma vastuu ihmissuhteiden asiallisesta hoitamisesta. Siinä missä maailma on narsisteja täynnä ,se on myös täynnä ihmisiä, jotka ovat kyvyttömiä katsomaan peiliin ja näkemään oma vajaavaisuutensa. Ehdotankin että sen sijaan että diagnosoitte ja syyttelette toisianne tutkitte omia virheitänne. Niitähän te vain pystytte muuttamaan.
- Ärsyttääää......
Joo eli. Ei sun tarttee ees olla sen kaa missään tekemisissä. Itselläni on kamala serkku jota vihaan. Pillittää aina kun sille rumasti sanoo ja sitä paitsi se syyttää mua kaikesta! Se on oikee kultanen ku vanhemmat välittää siitä enemmän kuin musta.
- aleks13
mulla on serkku joka kinuaa vanhemmiltaan kaiken mahdollisen ja päsee joka asiasta kuin koira veräjästä. se itkee kun ei saa mitä haluaa. se on niin ärsyttävä. se pomputtaa ihmisiä kun sillä on astma kun se ei voi muka kävellä yli kahta kilsaa vaikka mä oon ite nähny sen 5 kilsan lenkillä. seesittää kovaa jätkä poputtaa vanhepia ja sukukaisia ja itkee koko ajan plus se vittuilee
- poika141 14v
Minulla sitten on semmoinen serkku joka on kamala futisfani. Ei tässä muuten mitään vikaa ole mutta sillä (serkullani) alkaa menemään tuo futis intous vähän yli. Itse olen myös liikunnallinen (olen harrastanut 5 vuotta yleisurheiluu) mutta serkkuni haluaa pelata potkupalloa joka ilta. Jos en tule pelaamaan niin hän alkaa jankkaamaan miks ja sitten minä selitän että en jaksa tai viitsi yms. Tämän jälkeen hän alkaa valittamaan et tuu vaan tai et tuuksä vaikka juuri äsken vastasin että ei. Sitten hetken päästä kun olen useasti sanonnut ei hän sanoo minua nysväriksi tai läskiksi ja lähtee pois. TÄMÄ ON RAIVOSTUTTAVAA!!! Muutenkin kusipääserkkuni on jatkuvasti liian kilpailu henkinen ja moniahan muitakin tämä meidän suvusta ärsyttää. Onneksi näen kyseistä serkkua noin kerran vuodessa sillä hän asuu kreikassa mutta en muista yhtäkää mukavaa kesää hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tiedän tunteen mulla on 2 ärsyttävää serkkua
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227