kännykkä aina piilossa

vaimouskollinen

Mistä johtuu miehen erittäin outo kännykän piilottelu.Koskaan puhelin ei ole pöydällä,aina farkkujen taskussa,suihkussa tai vessassa mukana,yleensä usein jopa äänettömällä. Kerran pyysin saada katsoa sitä,muttei antanut ja kauhea riitahan siitä seurasi. Hän sanoo et mitään salattavaa ei ole,ja mun pitää luottaa mut kieltämättä on omituista olla kännykkä hanurissa 24/7. vai onko täs nyt niin että herra salailee jotain??onkos muita naisia joilla mies tekee näin?

27

1475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu 2

saman kohdannu minä mies entisessä elämässä.Oli toinen ukko ja minun entinen paras kaveri,ei ois uskona miten läheltä selkään puukottaja oli.Eipä ole vuoteen kuulunu mitää.

• selvevähänse

salaa sulta jotakin.
      Jos tosiaan ei ois mitään se uskaltais sen kännyn sun käsiin antaa jopa tutkittavaksi.

• pilvi135

...Sanon nyt kokemuksen rintaäänellä miehelläsi on toinen nainen.. Oma silloinen mieheni teki samaa..kännykkä otettiin vessaan..saunaan ja joka paikkaan mihin hänkin meni..ja vilkuili sitä vähän väliä..oli äänettömällä viikonloppuisin jne..toinen nainen oli ja päivää ennen jouluaattoa sain petturi mieheni kiinni ja soitin sen naisen miehelle. Heillä oli varmaan hyvä Joulu..mut niin oli meillä myös yhtä herkkä...erottu ollaan ja hyvin voidaan tänä päivänä.

• vaimouskollinen

sitä että kun mies ei juuri käy omilla menoillaan,vain töissä ja kaupassa ja joskus kaljalla kavereiden kanssa.
        Että epäilenkö sit työpaikkaa?sielläkin naisia... voi kun jaksaisin herätä yöllä ja saisin käteeni puhelimen,voisin tsekata sen...tosin se voi olla aika ovela,ja poistaa viestejä jne..
        Mulle sanoo ettei hänellä ole ketään,mutta sit hermostuu jos pyydän katsoa puhelinta..en tieä mikä nyt on.
        Sit puhelimeen tulee myös outoja viestejä,ainoan kerran näin kun luin yli olan viestiä ja siinä luki tyyliin kaipaan sinua,soita mulle ja palvelunumero.eli soittelee siis seksilinjoillekin!!! mutta ei myönnä..sanoo et niitä tulee kaikille..no eipä mulle ainakaan..

• Umpio Tampio

parempia provoja!!!

• vaimouskollinen

vaan totta.mun ei tarvi provoilla t'äällä on ongelmaa tarpeeksi.

• ????
        vaimouskollinen kirjoitti:

vaan totta.mun ei tarvi provoilla t'äällä on ongelmaa tarpeeksi.

Provo tai ei, silti en jaksa ymmärtää miksi teidän on pakko saadakkaan tietää kaikki kaverinne
        asiat?
        Jos ette luota häneen kysykää suoraan ja kasvonilmeet jo kertoo onko ihminen
        rehellinen. Jos huomaat että olet aviossa tai seurustelet epärehellisen ihmisen kanssa voit tehdä sen pohjalta jo omat pääröksesi. Voit jättää semmosen surkeen otuksen joka valehtelee.
        Vai onko sinulla pakkomielle sovittaa itsesi epärehellisten joukkoon?

• -mies-
        ???? kirjoitti:

Provo tai ei, silti en jaksa ymmärtää miksi teidän on pakko saadakkaan tietää kaikki kaverinne
        asiat?
        Jos ette luota häneen kysykää suoraan ja kasvonilmeet jo kertoo onko ihminen
        rehellinen. Jos huomaat että olet aviossa tai seurustelet epärehellisen ihmisen kanssa voit tehdä sen pohjalta jo omat pääröksesi. Voit jättää semmosen surkeen otuksen joka valehtelee.
        Vai onko sinulla pakkomielle sovittaa itsesi epärehellisten joukkoon?

"Jos ette luota häneen kysykää suoraan ja kasvonilmeet jo kertoo onko ihminen rehellinen."

joillakin kertoo kaikilla ei.

"Jos huomaat että olet aviossa tai seurustelet epärehellisen ihmisen kanssa"

miten ihmeessä ajattelit huomata epärehellisyyden ilman tutkimista? ajattelitko erota ihan varmuuden vuoksi jos toisella on työstressiä ja siksi käyttäytyy vähän omituisesti? itse olen joskus ärtynyt kun tulen töistä sekä työaikani ovat epäsäännölliset. jos siis joskus kännykkäni piippaisi epäilyttävästi, eroaisit "ihan vaan varmuuden vuoksi"?

• !!!!
        -mies- kirjoitti:

"Jos ette luota häneen kysykää suoraan ja kasvonilmeet jo kertoo onko ihminen rehellinen."

joillakin kertoo kaikilla ei.

"Jos huomaat että olet aviossa tai seurustelet epärehellisen ihmisen kanssa"

miten ihmeessä ajattelit huomata epärehellisyyden ilman tutkimista? ajattelitko erota ihan varmuuden vuoksi jos toisella on työstressiä ja siksi käyttäytyy vähän omituisesti? itse olen joskus ärtynyt kun tulen töistä sekä työaikani ovat epäsäännölliset. jos siis joskus kännykkäni piippaisi epäilyttävästi, eroaisit "ihan vaan varmuuden vuoksi"?

Jos ei toiseen luota Pönttökin ymmärtää ettei siinä ole pohjaa liitolle.

Varmuuden vuoksiko olet naimisissa?

Jos en luota ihmiseen en edes mene naimisiin luottamus on niitä perusasioita joka menee seksinkin
        edelle. Ilman pilluakin pärjää jonkin aikaa vaan ei pärjää epäluotettavan kanssa päivääkään.

Kasvot kertoo valtavan paljon ihmisestä kannattaa siis katsoa silmiin ja tutkia ihmisen eleitä keskustellessa opit puolisosi tapoja reakoida asioihin.

Olen aviossa ihmisen kanssa johon luotan.

• -mies-
        !!!! kirjoitti:

Jos ei toiseen luota Pönttökin ymmärtää ettei siinä ole pohjaa liitolle.

Varmuuden vuoksiko olet naimisissa?

Jos en luota ihmiseen en edes mene naimisiin luottamus on niitä perusasioita joka menee seksinkin
        edelle. Ilman pilluakin pärjää jonkin aikaa vaan ei pärjää epäluotettavan kanssa päivääkään.

Kasvot kertoo valtavan paljon ihmisestä kannattaa siis katsoa silmiin ja tutkia ihmisen eleitä keskustellessa opit puolisosi tapoja reakoida asioihin.

Olen aviossa ihmisen kanssa johon luotan.

"Jos ei toiseen luota Pönttökin ymmärtää ettei siinä ole pohjaa liitolle. "

Ymmärrätkö että normaalissa parisuhteessa luottamus ei ole semmoinen on/off-tyyppinen valo, joka on ensin sataprosenttista ja sitten yhtenä päivänä vain sammuu, jolloin on parempi erota? Kyllä se luottamus on jatkumo ja se vähenee oudon käytöksen myötä ja kasvaa luottamuksen arvoisen käytöksen myötä. Ongelmana on se, että aivan ylivoimaisesti suurin osa omituisesta käytöksestä johtuu muusta kuin uskottomuudesta. Silloinhan on ihan helppoa kun on selvä peli, toinen viettää öitään jossain tai kännykänkäyttötottumukset muuttuvat, luottamus menee nollaan ja kannattaa alkaa eroamaan.

"Kasvot kertoo valtavan paljon ihmisestä kannattaa siis katsoa silmiin ja tutkia ihmisen eleitä keskustellessa opit puolisosi tapoja reakoida asioihin. "

Tottakai näin, mutta kun
        1. kaikki eivät ole hyviä ihmistuntijoita
        2. kaikki eivät ole huonoja valehtelijoita

lisäksi jos kysyt toiselta uskottomuudesta, eikö se kerro ettei luotam, joka on sun mielestä hyvä syy erota. miksi silloin edes vaivautuu kyselemään koska eihän vastauksella ole merkitystä.

• Veikko Nieminen52
        -mies- kirjoitti:

"Jos ei toiseen luota Pönttökin ymmärtää ettei siinä ole pohjaa liitolle. "

Ymmärrätkö että normaalissa parisuhteessa luottamus ei ole semmoinen on/off-tyyppinen valo, joka on ensin sataprosenttista ja sitten yhtenä päivänä vain sammuu, jolloin on parempi erota? Kyllä se luottamus on jatkumo ja se vähenee oudon käytöksen myötä ja kasvaa luottamuksen arvoisen käytöksen myötä. Ongelmana on se, että aivan ylivoimaisesti suurin osa omituisesta käytöksestä johtuu muusta kuin uskottomuudesta. Silloinhan on ihan helppoa kun on selvä peli, toinen viettää öitään jossain tai kännykänkäyttötottumukset muuttuvat, luottamus menee nollaan ja kannattaa alkaa eroamaan.

"Kasvot kertoo valtavan paljon ihmisestä kannattaa siis katsoa silmiin ja tutkia ihmisen eleitä keskustellessa opit puolisosi tapoja reakoida asioihin. "

Tottakai näin, mutta kun
        1. kaikki eivät ole hyviä ihmistuntijoita
        2. kaikki eivät ole huonoja valehtelijoita

lisäksi jos kysyt toiselta uskottomuudesta, eikö se kerro ettei luotam, joka on sun mielestä hyvä syy erota. miksi silloin edes vaivautuu kyselemään koska eihän vastauksella ole merkitystä.

Tunteet ei ole jatkumo ei niin on/off kaan vaan tunteet, viha/rakkaus on ladattava ja itse sen huomaa kun se akku alkaa hiipumaan jos senkin kun puolisolla on lataus heikko.
        Puhutaan vaistosta.
        Puoliso voi olla hyväkin valehtelija mutta kun hän kertoo tarinaa kasvotusten ei siis puhelimessa näet sen ja kuuletkin, vaistoat. Ei tarvita korkeaa koulutusta tähän.

Ihmiset nykyäänkin menee eri syistä avioliittonsa solmimaan toisaalta avoliittokin on aika vahva side samoin seurustelusuhde mikä vaan kun ihmiset on läheisiä. Ei aina ole rakkaudestakaan kyse.

Tietysti ihmisen muuttuva käytös johtuu jostain ei hidasta muutosta aina heti huomaa mutta kun käytös muuttuu radikaalisti siihen on syy.

Voisiko puoliso, ystävä, rakastettu kysyä ensin kuitenkin ennen kun alkaa palkkaamaan etsivää tai kuvittelemaan salasuhdetta.
        Voin kertoa omasta kokemuksestani ainoastaan en ole opiskellut alaa.
        Voin kertoa puolisoni huomattavan nopean käytöksen muutoksen ja se ei johtunut rakastajasta tai salasuhteesta.

Käytös voi muuttua niin monenlaisista syistä. Meidän perheessä puolisoni käytöksen muutti sairaus. Ikävä, vakava ja lopullinen. Kyllä miettii jokainen ensin itseään, mitä hittoa olen tehnyt tai mitä on tapahtunut. Onko joku kolmas henkilö tullut kuvioihin.

Jos olisin huomannut etten voi luottaa puolisooni olisin kyllä heittänyt hanskat tiskiin.
        Minäkin uskon että suurin osa käytöksen muutoksista johtuu muusta kuin uskottomuudesta.
        Siksi siitä on paras puhua. On se epäluottamuslause kun kysyykin, mutta eikös ole salaiset etsivät tai kameravalvontalaiteet ?

Voin sanoa suoraan en kehtaisi asennuttaa kameroita kotiini vahtimaan vaimoni toimintaa kun olen töissä. Pidän sitä ensiksi lapsellisena ja ala-arvoisena toimintana. Jos saisin tietää että minua on vahdittu salapoliisin avulla tiedän etten jatkaisi enää puolisoni kanssa en päivääkään. Ymmärrän jos minulta kysytään ja vastaan enkä edes suutu.

Joskus kiireessä on ollut puhelin mukana vessassakin ja siitä keskusteltiin, vaimo kysyi suoraan oliko puhelu salainen vastasin että kusella kävin ja samalla vastasin ja ovikin oli auki joten se siitä salaisesta.

• !!!!
        Veikko Nieminen52 kirjoitti:

Tunteet ei ole jatkumo ei niin on/off kaan vaan tunteet, viha/rakkaus on ladattava ja itse sen huomaa kun se akku alkaa hiipumaan jos senkin kun puolisolla on lataus heikko.
        Puhutaan vaistosta.
        Puoliso voi olla hyväkin valehtelija mutta kun hän kertoo tarinaa kasvotusten ei siis puhelimessa näet sen ja kuuletkin, vaistoat. Ei tarvita korkeaa koulutusta tähän.

Ihmiset nykyäänkin menee eri syistä avioliittonsa solmimaan toisaalta avoliittokin on aika vahva side samoin seurustelusuhde mikä vaan kun ihmiset on läheisiä. Ei aina ole rakkaudestakaan kyse.

Tietysti ihmisen muuttuva käytös johtuu jostain ei hidasta muutosta aina heti huomaa mutta kun käytös muuttuu radikaalisti siihen on syy.

Voisiko puoliso, ystävä, rakastettu kysyä ensin kuitenkin ennen kun alkaa palkkaamaan etsivää tai kuvittelemaan salasuhdetta.
        Voin kertoa puolisoni huomattavan nopean käytöksen muutoksen ja se ei johtunut rakastajasta tai salasuhteesta.

Käytös voi muuttua niin monenlaisista syistä. Meidän perheessä puolisoni käytöksen muutti sairaus. Ikävä, vakava ja lopullinen. Kyllä miettii jokainen ensin itseään, mitä hittoa olen tehnyt tai mitä on tapahtunut. Onko joku kolmas henkilö tullut kuvioihin.

Jos olisin huomannut etten voi luottaa puolisooni olisin kyllä heittänyt hanskat tiskiin.
        Minäkin uskon että suurin osa käytöksen muutoksista johtuu muusta kuin uskottomuudesta.
        Siksi siitä on paras puhua. On se epäluottamuslause kun kysyykin, mutta eikös ole salaiset etsivät tai kameravalvontalaiteet ?

Voin sanoa suoraan en kehtaisi asennuttaa kameroita kotiini vahtimaan vaimoni toimintaa kun olen töissä. Pidän sitä ensiksi lapsellisena ja ala-arvoisena toimintana. Jos saisin tietää että minua on vahdittu salapoliisin avulla tiedän etten jatkaisi enää puolisoni kanssa en päivääkään. Ymmärrän jos minulta kysytään ja vastaan enkä edes suutu.

Joskus kiireessä on ollut puhelin mukana vessassakin ja siitä keskusteltiin, vaimo kysyi suoraan oliko puhelu salainen vastasin että kusella kävin ja samalla vastasin ja ovikin oli auki joten se siitä salaisesta.

No minulla on känny kotelossa ja kotelo vyössä jotenka se on aina mukana.
        On siitä puhuttu miksi se on aina mutta jos irrotan kotelosta ja laitan pöydälle varmasti sen myös hukkaan ja unohtelen . En tiedä on tämä hyvä selitys.
        Ei siinä ole kyllä ääntäkään kun tunnen värinän ja ei ole niin pakko ihan joka kerta huomata en ole niin tärkeässä virassa. Joskus on hyväkin olla tavoittamaton.
        Todella en ymmärrä miksi minun menemiset pitäisi olla niin kaikkien tiedossa edes rakkaani.
        Olen aikuinen ja osaan huolehtia itsestäni.
        Eikä minua ole tuomittu mistään edes kotiarestiin. Saan siis kulkea vapaana.

• serlok holmes
        Veikko Nieminen52 kirjoitti:

Puhutaan vaistosta.

puhelinkäyttäymisen muuttumisen syy tuskin on sairaus tms.
        kyllä siinä odotetaan ja salataan jotain, jos puhelinta viedään kaikkialle/pidetään äänettömänä/ei anneta puolison pyytäessä katsoa. kyllähän sen näkee, kun toinen salaa tai yrittää salata jotain.

• Ex-pettäjä itsekin

Kuulostaa siltä, että miehesi saa "salaisia viestejä" tai puheluita. Petin entisessä suhteessa miestäni ja toimin juuri mainitsemalla tavallasi. Pidin puhelinta äänettömällä ja piilossa. Kävin vessassa tai toisessa huoneessa lukemassa tältä toiselta mieheltä tulleita viestejä.
      Olen pahoillani, mutta luultavasti miehelläsi on toinen nainen.

• Irma33

En petä silti puhelin on taskussa ja äänettömänä.
        Silti luen viestit omassa rauhassani.
        Joskus mies on ihmetellyt miksi minun puhelin ei pidä ääntä kun hänen puhelin huutaa kun sireeni.
        En vaan yksinkertaisesti tykkää kovista äänistä ja inhoon miehenkin puhelimen ääntä siksi minun on vain pieni piipahdus jonka kuulen itse aivan hyvin taskustakin.
        Luen viestit itekseni yleensä koska haluan keskittyä rauhassa ja minulle tulevat viestit on sen kaltasia että niissä on paljon asiaa ei siis ole vain pettäjien tapa lukea viestejä rauhassa.

• kokemusta myös

minäkin, kun petin miestäni. Luin viestit vessassa, puhuin puhelimessa lenkillä ollessani. Melko varmasti miehelläsi on menossa jotain sutinaa. Sori. En usko, että työpaikalla. Aivan jossain muualla.

• halojata halloo

Mun exällä olikin kaksi kännykkää. Toista pidettiin avoimesti äänekkäällä ja näkösällä, toista haudottiin sit suunnilleen sepaluksessa. Löysin vahingossa salakännykän ja syynäsin sisällön, tarviiko kertoa enempää?

• 2727

Juu, mutta huvittavinta mielestäni on se että tuolaisella toiminalla herättää varmasti puolison epäilyt.
        Onko ne niin tyhmiä että luulevat että toinen ei tajua?

• Epäilevä Vaimoke
        2727 kirjoitti:

Juu, mutta huvittavinta mielestäni on se että tuolaisella toiminalla herättää varmasti puolison epäilyt.
        Onko ne niin tyhmiä että luulevat että toinen ei tajua?

Minulle selvisi ihan vahingossa miehen pelleily kahden puhelimen loukussa.
        oma puhelin hajosi totaalisesti ja olin tallentanut mieheni numeron vain puhelimen muistiin.
        Mies oli työreissussa ja piti minun häntä mennä vastaan asemalle.
        Ostin uuden puhelimen ruokiksellani ja etsin ja etsin oman miehen numeroa kun en löytänyt kysyin numerotiedustelusta ja sainkin sieltä 2 eri numero. Olin aivan äimistynyt!
        Eihän mitään järkeä ole pitää 2 eri puhelinta varsinkin kun toisen tarjosi työnantaja.
        Silmät aukenivat ja monille ennen erikoisille menoille ja selityksille löytyikin ihan järkevä
        selitys.
        Heti vaan tajusin missä mennään. Näin minun miehen naisseikkailut alkoi avautumaan minullekkin.
        Hain itsellekkin toisen numeron siis ystäväni neuvosta otin prepaid puhelimesta viestillä yhteyden miehen kakkos puhelimeen. Ehdotin tapaamista illalla.
        Mies tuli kotiin ja selitteli taas muka yllättävällä työpalaverilla ja sopivasti se sattui siihen aikaan kun itse oli viestissäni ehdottanut hetkeä autossa ikävän varjolla.

• Juurikin noin

Juuri noin meillä toimii naispuoleinen henkilö, puhelinta vahditaan haukan lailla, ei sekunniksikaan päästetä pois silmistä (mihin tarvii puhelinta suihkun aikana? monesti miettinyt). No mutta hänellä onkin toinen mies :) varattu duunikaveri.

• mököpää1

pettää, vaikka ei käy iltaisin, viionloppuisin missään. Mun mies petti keskellä työpäivää, siksi en osannut kohdistaa siihen merkkejä vaan ajattelin, että oli kaikki käytös vain työstressistä.

En osannut kuvitellakkaan, että kesken työpäivän lähdetään hotelliin tai johonkin muualla...

• 8+1
        mököpää1 kirjoitti:

pettää, vaikka ei käy iltaisin, viionloppuisin missään. Mun mies petti keskellä työpäivää, siksi en osannut kohdistaa siihen merkkejä vaan ajattelin, että oli kaikki käytös vain työstressistä.

En osannut kuvitellakkaan, että kesken työpäivän lähdetään hotelliin tai johonkin muualla...

Olimme kaksi aviossa olevaa salasuhteessa yli kaksi vuotta. Tapaamiset olivat yhtä lukuunottamatta työajalla. Meillä molemmilla on liukuva työaika ja kokouksia ja muita juttuja, joten tapaamiset järjestyivät sillä lailla. Näin jäljestä päin ajatellen sehän oli todella moraalitonta, vedätettiin puolisoita ja työnantajia! Mutta työt tuli aina tehtyä. Ei oltu missään yhteydessä vapaa-ajalla, ei edes tekstariyhteydessä.

• pelihenkilö

Miehesi kuulostaa ikävä kyllä tyhmältä pettäjältä. Jos hän ja hänen rakastajatarensa olisivat fiskuja, mihesi puhelimeen voisi tullla viesti:" moi pera (siis ei miehesi nimi), susta ei o kuulunut pitkään aikaan, tuleks tänään salille?" Tai jotain vastaavaa, joka voi ihan aikuisten oikeasti olla jollekin kuuluva viesti, mutta vahingossa tullut väärään numeroon. Mutta pelimies kyllä tietää, KUKA viestin taustalla oikeasti on, vaikka sen lukisi vaimokin, joka ei tietenkään mokomasta muka-vikaan lähetetystä viestistä osaa tulla mustikses, Ja sitten rauhassa oikeasti rauhassa, ei teennäisesti vessaan piilouduttuaan, mies voi vastata viestiin. Silleen toimii fiksu pettäjä. Typerää huomioo ei kannata herättää.

• Napsuttelija

Jos oisin sinä siis vaimo sun miehelle jolla on kännykkä suihkussakin mukana alkaisin soittelee miehelleni aina ja viestittelee niin ettei vaan tiedä kuka sielä viestittää kokeilisin olen vissiinkin hiukan ilkeä ja pirulline ja lapsellinen

• tieto lisää tietoa
        Napsuttelija kirjoitti:

Jos oisin sinä siis vaimo sun miehelle jolla on kännykkä suihkussakin mukana alkaisin soittelee miehelleni aina ja viestittelee niin ettei vaan tiedä kuka sielä viestittää kokeilisin olen vissiinkin hiukan ilkeä ja pirulline ja lapsellinen

mun entiselle miehelle tuli kans viestejä ja puheluita, ei koskaan vastannut niihin mun aikana.
        niitä tuli mihin aikaan vaan. no kerran sitten katsoin sen kännykän ja naiseltahan ne oli, osa viesteistä
        huokui ikävää mutta osassa se peräs jotain rahaa mitä se mies oli jääny sille velkaa:) kerran se nainen
        soitti ja mä vastasin siihen luuriin. olipa neito ihmeissään että nainen vastas.
        siihen loppu se suhde.

kaikenlaista voi olla, sitten luultavasti sullakin nyt tilanne että sille miehelle tulee joltain entiseltä
        vonkausviestejä ja ehkä vähän velan perintääkin:)
        katso ihmeessä sen känny, voit yllättyä.

• pelimiehen pelinaine
        tieto lisää tietoa kirjoitti:

mun entiselle miehelle tuli kans viestejä ja puheluita, ei koskaan vastannut niihin mun aikana.
        niitä tuli mihin aikaan vaan. no kerran sitten katsoin sen kännykän ja naiseltahan ne oli, osa viesteistä
        huokui ikävää mutta osassa se peräs jotain rahaa mitä se mies oli jääny sille velkaa:) kerran se nainen
        soitti ja mä vastasin siihen luuriin. olipa neito ihmeissään että nainen vastas.
        siihen loppu se suhde.

kaikenlaista voi olla, sitten luultavasti sullakin nyt tilanne että sille miehelle tulee joltain entiseltä
        vonkausviestejä ja ehkä vähän velan perintääkin:)
        katso ihmeessä sen känny, voit yllättyä.

mun ukkomies lukee viestinsä vaimonsa nähden, vastaa niihin myös. joskus jopa puhutaan vaimon ollessa läsnä. ja vaimo ei tiedä mitään. kysyin kerran, että miten se voi tehdä niin vaimon silmien alla ja hän vastas, että se on se kaikista paras tapa kun antaa toisen ymmärtää, ettei salattavaa ole vaan avoimesti siinä touhuillaan. niimpä niin, kukapa sellaista heti älyäis epäillä.

• Nainen 40v
        pelimiehen pelinaine kirjoitti:

mun ukkomies lukee viestinsä vaimonsa nähden, vastaa niihin myös. joskus jopa puhutaan vaimon ollessa läsnä. ja vaimo ei tiedä mitään. kysyin kerran, että miten se voi tehdä niin vaimon silmien alla ja hän vastas, että se on se kaikista paras tapa kun antaa toisen ymmärtää, ettei salattavaa ole vaan avoimesti siinä touhuillaan. niimpä niin, kukapa sellaista heti älyäis epäillä.

Minunkin salamies on mesessäkin ihan avoimesti kamera auki ja välillä vaimo pomppii siinä ohi puolipukeissa kysyin eikö toi huomaa mitä puuhaat ni ei kuulemma kun on sakkipeliä vaan pelaamassa ja mese on sillon kun vaimo tulee ni piilossa alapalkissa.
        En meinannut uskoa mutta todella näin kaiken heidän työhuoneeseen ja siitä vaimo välillä pomppi saunalle ja kävi kuttelemassa alusasuisena miehensä vieressä tietämättä minusta.
        Minä huomasin miten miehet keksii tavan hölmöyttää vaimoaan.
        Ei enään minun kanssa mesettele jätin miehen sen verran koko miehen touhut ärsytti ja suorastaan nolotti vaimon huijaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45