Tennistä Saarenmaalla

Saare Tennis

Tule rentoutumaan tenniksen parissa ja koe samalla mieleenpainuva kesäloma ulkomailla!
TENNISKURSSIT SAARENMAALLA HEINÄKUUSSA 2010.
Saarenmaalla voit aloittaa tenniksen pelaamisen tai jatkaa pelitaitojesi kehittämistä.
Omat ryhmät erityisesti nelinpelitaitojen kehittämisestä kiinnostuneille.
Kurssiviikon aikana voit tutustua Saarenmaan pääkaupunkiin Kuressaareen, osallistua mielenkiintoisille retkille, rentoutua ylellisissä kylpylöissä tai nauttia tenniksestä Kuressaaren hienoilla tenniskentillä. Valmentajana toimii Pekka Forstadius.
Pekan valmennuksessa tutustut uuteen harjoitusmenetelmään, jota voit soveltaa myös golfkentällä. Harjoittelu on hauskaa, rentouttavaa ja tuloksellista.
Onko lentopeli sinulle iso haaste? Kuressaaressa opit ajattelemaan verkkopelistä uudella tavalla ja opit kesyttämään oman KOTKAsi.
Lisätietoja ja ilmoittautuminen: http://kskoolitus.com/tenniskurssit.html

5

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrastajat

      Hei, Kiitti vinkistä! Olette saaneet hyvän valmentajan, itse olen joskus ollut Pekan valmennuksessa ja loistavasti osaa lähestyä tennistä vähän eri näkökulmasta kuin moni muu. Suosittelen, vaikken itse nyt pääsekkään kursseille.

    • Tenniksenharrastajat

      Hyvä sisältö, vertasin vähän mitä on Vierumäellä tai Kuortaneella tarjolla, niin erittäinkin kilpailukykyinen vaihtoehto. Ja samalla tosiaan pääsee erilaiseen ympäristöön tutustumaan.

    • Kursseille

      4-peli on aina kiinnostanut ja aika harvoin on sellaisia kursseja tarjolla! Monipuolinen ohjelma, lomailun ja harrastuksen yhdistäminen. Ja taisi joku jo kommentoidakin niin parhaiten oppii intensiivityyppisillä kursseilla pienessä ryhmässä. Olen lukenut Saarenmaasta paljon, mutten ole vielä käynyt.

    • Kommentti vain

      Yksi kolleega on harrastanut tennistä nyt parisen vuotta Pekka Forstadiuksen valmennuksessa, olen kuullut vain kehuja.

      • Tennistäoppimaan

        Lukekaapa myös Plaza.fi:stä, Pekasta vain myönteistä palautetta!

        http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/liikunta-ja-hyvaolo/liikunnallinen-loma-saarenmaalla

        Kristiina: ”Käyn muutaman kerran kesässä lätkimässä tennistä lomapäivien ratoksi. Tämä kohtaaminen tenniksen kanssa oli erittäin innostava ja suorastaan ajatuksia herättävä. Pekan tyyli on omaleimainen, kiinnostava ja mieleenpainuva. Sain aivan uusia ajatuksia pallopelien pelaamiseen yleensä. Tykkäsin!”

        Hanna: ”Olen aina ollut surkea kaikissa palloilulajeissa ja odotin tennistuntia hieman kauhuissani. Tenniksestä minulla ei ollut suoraan sanottuna mitään myönteisiä kokemuksia. Pekan nimenomaan aikuisoppilaille suunniteltu filosofia auttoi kuitenkin tällaistakin ongelmatapausta lähtemään ihan rennolla fiiliksellä hakemaan kontaktia palloon. Pikku hiljaa huomasin, että kun vain pidän katseeni tiukasti pallossa ja koitan olla turhautumatta virheistäni, alkaa homma sujua, ihan niin kuin Pekka oli sanonutkin!”

        Hilppa: ”Pekan rauhallinen tyyli opettaa oli erittäin mieluisa, sillä kokemukseni tenniksestä perustuivat lähinnä muutamaan pallottelukertaan. Pekan valmennuksessa sai rauhassa keskittyä treenaamiseen, kun liika suorittaminen karsittiin heti kättelyssä pois. Sain valmennuksesta innon jatkaa lajin parissa kotiin palattuanikin!”

        Anna-Mari: ”Aiemmin olen läiskinyt tennistä lähinnä omaksi ilokseni täysin ilman oikeaa tekniikkaa. Tänä kesänä päätin opetella myös tekniikan oikein ja varasin itselleni tenniskurssin. Pekan tennisopit olivat raikkaalla tavalla poikkeuksellisia ja antoivat ajattelemisen aihetta laajemmallakin näkökulmalla. Liiallinen mailan ”puristaminen” ja hampaat irvessä tappolyönnin aikaansaaminen eivät ehkä olekaan se juttu. Erittäin mielenkiintoista…”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe