Olen jo muutaman vuoden harkinnut taitoluistelun aloittamista, mutta epäilen sen olevan liian myöhäistä sillä olen jo 25-vuotias. Voiko sen aloittaa tässä iässä? Haluaisin yksinluistelijaksi, enkä mitään aikuisten muodostelmaluistelua, sillä haluan oppia hyppyjä ja piruetteja (olen niitä opetellut itse, mutta ilman opastusta on hankalaa).
Onko Tampereella aikuisluistelua? Vai pitäisikö suosiolla yrittää päästä lasten/nuorten harrastelijaryhmään, vaikka onkin "aloitelija".
Aikuisaloittelija
nainen -84
2
527
Vastaukset
- roooo
Etsi tampereen taitoluisteluseura tai vastaava, yleensä kaikissa taitoluisteluseuran omaavissa kaupungeissa on aikuisluistelua. Itse olen 14 ja olen aikuisluistelussa kohta toista talvea. Onnea!
- .................
Kuinka taitava olet?
Kuvittelin olevani hyvä luistelija, mutta aikuisharrastusryhmässäkin jään jalkoihin.
Harjoittelua ja harjoittelua..
Tauon jälkeen jopa yksinkertainen sirlaus takaperin tai kaaret takaperin tuottavat vaikeuksia, puhumattakaan hypyistä ym. Tosin äkkiä ne palautuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006