Sattuuko joku muistamaan nämä muutama vuosi sitten olleet Loreal Color Pulse värivaahdot? (:
Tiiättekö onko enää nykyisin mitään vastaavia värivaahtoja? (:
Tai muita värejä jotka olisivat tuolleen kevytvärejä eivätkä jämähtäisi päähän kuten kestovärit vaan kuluisivat pesussa? Jos tiiätte nii voisitteko kertoa mitä, millasia ja mitä merkkiä (: ja käyttö kokemuksia tietenkin olis kiva kuulla, jos on, yms (:
Loreal Color Pulse -värivaahdot
2
1345
Vastaukset
- ghjrdtfj
joo, muistan. :) mulla pari vielä kotona onkin. Nykyään on noita Live- kevytvärejä. löytyy normaalista kaupasta 2.50-5e. yleensä ovat ihan hyllyjen alapuolella.
- hö
Herättäisin eloon tämän keskustelun. Eli vieläkö löytyy Color Pulse/ Live kevytväri tyyppisiä ratkaisuja??? En löydä tällaisia enää mistään!!! Kaikki voimakkaat sävyt, kuten punaiset ja violetit ovat vain kestovärejä :( !!! Käytin itse joskus color pulse sävytteitä, ne sävytti voimakkaasti, mutta eivät sisällä vetyperoksisia (ja haalistuvat siis nopeammin). Onko ehdotuksia? Ainoastaan kampaamoista löytyy "kestosävytteitä" ja suoravärejä, mutta kestosävytteetkään ei sävytä voimakkaasti, ja sävyvaihtoehdot on tylsiä ja niukkoja, suoravärit taas eivät tartu terveeseen hiukseen miltei ollenkaan, ja maksavat ihan sikatörkeesti kampaamossa. Onko vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418