Ostin satasella Wilsonin (K) factor six.one team 95:en ja kun pompottelin sillä ensimmäistä kertaa niin se "soi" koko ajan, eli osuman yhteydessä siitä lähtee ikään kuin sävel. Onko aihetta huoleen vai menenkö kuitin kanssa kauppaan.
En muuten olisi niin huolissaan, mutta vanhasta mailasta kuului samanlainen ääni ennen kuin jänteet meni poikki... Eli mitä tehdä?
Onko normaalia uudessa mailassa?
"Varhaisaikuinen"
4
384
Vastaukset
- roskapostirobottti
Laita uudet jänteet (~15 €) ja ala pelailemaan...
- hardsmash
jos ääni häiritsee niin laita tärinänvaimennnin
- "Varhaisaikuinen"
Ei se ääni häiritse, mutta mietin vain että onko se normaalia, heikentääkö pelisuoritusta tms.
Ostan uudet jänteet jos se pelisuoritukseen vaikuttaa, mutta en tiedä vaikuttaako. - hardsmash
"Varhaisaikuinen" kirjoitti:
Ei se ääni häiritse, mutta mietin vain että onko se normaalia, heikentääkö pelisuoritusta tms.
Ostan uudet jänteet jos se pelisuoritukseen vaikuttaa, mutta en tiedä vaikuttaako.ei vaikuta pelisuoritukseen. mutta alkuperäiset jänteet on yleensä aika surkeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893