- ei ryyppää
- ei petä naistaan
- ei lyö, eikä käytä myöskään henkistä väkivaltaa
- huomioi naisensa
- pitää huolta siitä, että naisellaan on hyvä olla
- puolustaa naistaan tilanteen niin vaatiessa
- omaa mielipiteensä, keskustelee niistä rakentavaan sävyyn
Kiltti mies :
6
135
Vastaukset
Erittäin vahvasti.
Pohdin ja mietin tossa jonkin aikaa, ja tulin siihen tulokseen että kyllä sen mun kiltin miehen pitää pikkuisen tossunkin alla..
Mä nyt satun oleen hieman jyrä välillä. Enkä ole edes välttämättä tahallaan tms vaan ihan huomaamatta. Mä olen aina päättänyt suunninpiirtein kaikesta, joten olen kasvanut sellaiseksi. En tiedä kuinka hyvin siitä tavasta pois pääsee vai pääseekö ikinä. Mä teen päätöksiä jne tosta vaan vanhasta tottumuksesta ja sitten osuu katse äijään.. ainiin toikin tossa, pitääkin kysyä silkasta kohteliaisuudesta.. ööö, kulta mitäs mieltä sä tästä olisit??.. noo, se meni jo, sori :(
Vois se ehkä parempi olla semmoinen murmeli jolle käy kaikki mun hyvät ideat :)- perkheles
mikä on ? jokainen, sen tajuu, kun eteen tulee, Jokaikinen joka sen on vähemminkn kokenut,
Mä jo pelästyin...
- ;DDDDD
iiiiiivaaaariiiiiii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111793- 46670
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla223649- 44579
- 55546
- 76533
- 22526
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91520Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37500