eli onko tällästä olemassa? kun ainakin löytyy näitä väriä suojaavia shamppoita. kun oon koittanu lueskella täällä noita vastauksia mitä värin vaalentamiseen tulee nii itekki oon kerran kokeillu tätä värinpoistoa enkä suosittele kyllä kenellekkään! vie hiukset älyttömän huonoon kuntoon. kesällä koitan saada tätä väriä mahollisimman vaaleeks myöskin tuon auringon kanssa ja pesemällä joka päivä. mut kiva jos joku tällänen löytyis.. :) ! eli mulla siis oli musta kevytväri ja muutaman kerran vaan kerrostettu nyt eli sellanen värjäyshistoria.. löytyykö muitakin värin vaalentajia täältä?
hiusväriä vaalentava shamppoo?
26
7813
Vastaukset
- -
jos haluat ihan platinaan taittuvaa, ja siis ei-kellertävää niin suosittelisin hopeashampoota. saa kampaamoista eri merkkisiä, ite ainakin oon tykänny bonacuren versioista. mutta siis tosiaan se poistaa keltaisuutta hiuksista, eli jos vaan haluat vaalentaa esim kullanvaaleaksi niin sitten en tiedä, mutta ite oon tosta tykänny kun tvaalentaa ensinvvärinpoistoilla, mutta jäi se ikävä keltasuus jonka toi hopeashampoo sitten poisti.
- mint`
mutta kun siis otitko sää nytten huomioon että mulla on mustat hiukset? niin miten se shamppoo voi auttaa mua pääsemään platinaan ( joo siihen mie kyllä pyrinki ) mutta kun mulla on edelleen nämä mustat hiukset niin ei mun hiuksissa oo kyllä yhtään keltasuutta. : D ?
mint` kirjoitti:
mutta kun siis otitko sää nytten huomioon että mulla on mustat hiukset? niin miten se shamppoo voi auttaa mua pääsemään platinaan ( joo siihen mie kyllä pyrinki ) mutta kun mulla on edelleen nämä mustat hiukset niin ei mun hiuksissa oo kyllä yhtään keltasuutta. : D ?
siis ihan selvästi mainittiin värinpoisto ja sitten hopeashampoolla keltaisuus pois !
Ei tietenkään ole olemassakaan mitään shampoota joka mustia vaalentaisi, tai yleensäkään vaalentaa yhtään mitään.
On vain hopea shampoita jotka taittaa keltaisuuden pois, joka onkin aivan mahtava keksintö :)
- värinpoistolla
Värinpoisto, itselläni onnistu ihan täysin kun sen laitoin itse eikä vienyt hiuksia tosiaankaan mihinkään erityisen huonoon kuntoon, et suosittelen! Se on nopein ja lähes AINUT tapa saada mustat hiukset vaalennettua ja värinpoiston jälkeen voi laittaa ihan minkä värin haluaa. Suosittelen! Ja ei aurinko kauheesti vaalenna, itselläni oli mustanruskeat hiukset kesää vasten, niin ei aurinko vaalentanut kun vain sen verran että se näytti joistain kohtaan ruskeemmalta auringon valossa, mutta muuten oli ihan musta, et sit oli ainut tapa laittaa värinpoisto, et se on ainut ratkasu, kun haluaa mustista takaisin vaaleaan. Et värinpoistoa suosittelen, eikä se todellakaan vie hiuksia huonoon kuntoon kun sen oikein laittaa, kokemusta on! (:
- mint`
tiiättekö kun mun kaveri otti tummiin hiuksiisa eilen ihan sellasia blondeja raitoja ja tarttu tosi hyvin. niin aattele entä jos kasvatan tätä juurikasvua ensvuoteen tähän asti niin sit sitä ois tullu puoleen väliä korvaa ja sit mää leikkaan nää hiukset sellasiks tuohon olkapäille saakka et lähtee varmana huonot latvat ja sit jos sitä väriä on jääny vielä mikä ei oo haihtunu nii värjään sillä platinablondi raidotusaineella ! koska mä oon kerran tehny värinpoiston ( kampaamossa ) niin mulla meni hiukset ihan paskaks ei tarvinnu paljoo harjailla kun oli jo kamala tuppo et vähän alko pelkääväsä jo kaljuuntumista ja sit muutenki ruman värinen se oranssisuus ja maantien värinen juurikasvu jälkeenpäin ja latvat meni ihan hampuiks.. en suosittele oikeesti kenellekkään..
eikä tuo raidoitusaineella värjääminen varmaan rasittas ees hiuksia niin kamalasti kun värinpoisto ! ja muutenki jos oon antanu näiden hiusten tervehtyy siihen asti eli en tee mittään. (: - mint`
mint` kirjoitti:
tiiättekö kun mun kaveri otti tummiin hiuksiisa eilen ihan sellasia blondeja raitoja ja tarttu tosi hyvin. niin aattele entä jos kasvatan tätä juurikasvua ensvuoteen tähän asti niin sit sitä ois tullu puoleen väliä korvaa ja sit mää leikkaan nää hiukset sellasiks tuohon olkapäille saakka et lähtee varmana huonot latvat ja sit jos sitä väriä on jääny vielä mikä ei oo haihtunu nii värjään sillä platinablondi raidotusaineella ! koska mä oon kerran tehny värinpoiston ( kampaamossa ) niin mulla meni hiukset ihan paskaks ei tarvinnu paljoo harjailla kun oli jo kamala tuppo et vähän alko pelkääväsä jo kaljuuntumista ja sit muutenki ruman värinen se oranssisuus ja maantien värinen juurikasvu jälkeenpäin ja latvat meni ihan hampuiks.. en suosittele oikeesti kenellekkään..
eikä tuo raidoitusaineella värjääminen varmaan rasittas ees hiuksia niin kamalasti kun värinpoisto ! ja muutenki jos oon antanu näiden hiusten tervehtyy siihen asti eli en tee mittään. (:vastailkaa.. ärsyttää kun aina nää keskustelut jää tälleen keskeneräsiks............
- ...
mint` kirjoitti:
eikä tuo raidoitusaineella värjääminen varmaan rasittas ees hiuksia niin kamalasti kun värinpoisto ! ja muutenki jos oon antanu näiden hiusten tervehtyy siihen asti eli en tee mittään. (:Raidoitusaineella ei missään nimessä kannata vaalentaa kaikkia hiuksia. Se on nimensä mukaisesti tarkoitettu vain raidoitukseen eikä koko päähän eikä näin ollen todellakaan ole hellempi käsittely kuin kunnollinen värinpoisto, päinvastoin. Raidoitusaine kuluttaa hiuksia enemmän kuin tavallinen värinpoisto (ja sitäpaitsi jos haluat vain raidat niin kannattaa nekin tehdä tavallisella värinpoistolla eikä raidoitusaineella), joka nimenomaan on tarkoitettu koko päähän.
Jos haluat vaaleat, niin suosittelen värinpoistoa. Esim. Schwarzkopfilla on vaalennusaineita, joilla voi vaalentaa 2-4 astetta, 4-6 astetta sekä vielä tätä enemmän vaalentavia. Hiuksia ei kannata missään nimessä pestä joka ikinen päivä, vaan sillä tavalla, että kun hiukset ihan oikeasti ovat kunnolla likaiset niin silloin pese ne. Jokapäiväinen turha shamppoo pesu rasittaa vaan hiuksia, kuivattaa niitä ja kulutat sitäpaitsi turhaan shamppoitakin.
Ja ennenkaikkea hyvät hoitoaineet ja syvähoidot on kaiken a ja o ! Suosittelen Tigin Dumb Blondea, sekä shamppoota että erityisesti hoitsikkaa, siinä vasta hedelmäpommi hiuksillesi:)
Hiukset ei todellakaan mene huonoon kuntoon jos niitä hoitaa oikein:) - värinpoisto
mint` kirjoitti:
eikä tuo raidoitusaineella värjääminen varmaan rasittas ees hiuksia niin kamalasti kun värinpoisto ! ja muutenki jos oon antanu näiden hiusten tervehtyy siihen asti eli en tee mittään. (:On tainnu tosi surkeesti onnistuu se sun värinpoistos, sillä itelläni on onnistunu kotona tehty ihan täydellisesti, tuli tasainen kun sen oikein ohjeiden mukaan laitoin ja päälle tasoittavan sävyn, kannattas kokeilla eikä pelätä! (: SUOSITTELEN!
- mint`
värinpoisto kirjoitti:
On tainnu tosi surkeesti onnistuu se sun värinpoistos, sillä itelläni on onnistunu kotona tehty ihan täydellisesti, tuli tasainen kun sen oikein ohjeiden mukaan laitoin ja päälle tasoittavan sävyn, kannattas kokeilla eikä pelätä! (: SUOSITTELEN!
koska mulla jäi semmosia traumoja siitä hiusten kanssa. se ei vaan sovi mulle, nimittäin miten se nyt on voinu epäonnistua jos se tehtiin vielä kampaamossakin. kai niillkin on ollu vaikeempia tehtäviä kun yksi värinpoisto! ja oon lukenu mm. wikipediasta että VÄRINPOISTO ON HIUKSIA KULUTTAVIN JA ENITEN RASITTAVIN OPERAATIO. että mikä muka raidoissa tekisi sen vanhemmaksi? ei kai raitoja tehtäis jos ihmisiltä putois hiukset päästä , sitä paitsi kun tämä raidoitusväri ei oo ees tulossa koko päähän vaan kun mä nyt tätä omaa väriä kasvattelen niin juurikasvua sillon ois tuohon korvaan asti ja leikkuutan olkapäille asti hiukset eli sitten ne puolet tulis vaan sillä raidoitusaineella.
perrkele, että piti joskus värjätäkin hiukset..
mut täytyy nyt ensisijaan toivoa että tää haihtus kokonaan pois, mutta ihmiset jaksaa masentaa sanomalla että ei se vaan lähde. - värinpoisto
mint` kirjoitti:
koska mulla jäi semmosia traumoja siitä hiusten kanssa. se ei vaan sovi mulle, nimittäin miten se nyt on voinu epäonnistua jos se tehtiin vielä kampaamossakin. kai niillkin on ollu vaikeempia tehtäviä kun yksi värinpoisto! ja oon lukenu mm. wikipediasta että VÄRINPOISTO ON HIUKSIA KULUTTAVIN JA ENITEN RASITTAVIN OPERAATIO. että mikä muka raidoissa tekisi sen vanhemmaksi? ei kai raitoja tehtäis jos ihmisiltä putois hiukset päästä , sitä paitsi kun tämä raidoitusväri ei oo ees tulossa koko päähän vaan kun mä nyt tätä omaa väriä kasvattelen niin juurikasvua sillon ois tuohon korvaan asti ja leikkuutan olkapäille asti hiukset eli sitten ne puolet tulis vaan sillä raidoitusaineella.
mut täytyy nyt ensisijaan toivoa että tää haihtus kokonaan pois, mutta ihmiset jaksaa masentaa sanomalla että ei se vaan lähde.No kun se ei lähe, ei se oikeesti mitenkään voi haihtua pois kun kerta musta on, et värinpoisto on ainut mahollisuus, tai muuten saat unohtaa koko jutun.
Ja kyllähän kampaamossakin se värinpoisto voi epäonnistua ja sun tapauksessa se on epäonnistunut ihan selkeesti, jos olisit sen ohjeiden mukaan kotona laittanut, olisi onnistunut ihan varmana kerralla paremmin, eikä tarvis mistää traumoista kärsii. Ei kampaamo ole se ainut ja paras vaihtoehto, ei varsinkaan tässä asiassa. Itse olen nähnyt kampaamossa laitetun värinpoiston ja itse laitetun (on itsellänikin ollut useasti), ja kyllä se itse laitettu vaan oli paljon paremmin onnistunut, tasainen ja nopea.
Mut suosittelen et laitat sen värinpoiston ite tai pyydät kaveria laittamaan tai sitten unohdat ihan koko jutun ja tyydyt tummaan väriin! - hohhoijjaadiipadaipa
mint` kirjoitti:
mut täytyy nyt ensisijaan toivoa että tää haihtus kokonaan pois, mutta ihmiset jaksaa masentaa sanomalla että ei se vaan lähde.Joo mutta joo mutta!:DD Mistä ihmeestä olet päähäsi saanut jonkun vaalentavan shampoon!!? Siis jos sellaista olisi, niin miksi värinpoistot ovat vielä kampaamoissa ja kauppojen hyllyllä!!?
Joko työnnät kesällä sitruunamehut tukkaan tai teet värinpoiston, koska mikään muu ei auta, kuin hiuksia rasittava happo asiaan!
JA ihan turhaan te tummaan tukkaan hopeashampoota työnnätte, se on tarkoitettu vain ja ainoastaan poistamaan keltaisuutta VAAALEASTAAA hiuksesta, ei mustasta ei ruskeasta ei vaalean ruskeasta, VAAN VAAAALEASTA!! ja se väri ei vaalennu kuin sillä VÄRINPOISTOLLA, joten unohda kokojuttu!!!!! - ...
mint` kirjoitti:
mut täytyy nyt ensisijaan toivoa että tää haihtus kokonaan pois, mutta ihmiset jaksaa masentaa sanomalla että ei se vaan lähde.Raidoitusaine sisältää samoja aineita kuin värinpoisto, eli siis raidoitusaine on samalla myös värinpoisto, mutta niitä raidoitusaineita ei ole suunniteltu eikä tehty niin, että ne olisi sen hellävaraisempia. Itseasiassa nykyteknologialla tuotettuna varsinaiset vaalennusaineet (eli siis värinpoistot) ovat aika hellävaraisia. Toisinaan kampaajat suosittelevat, että on hellävaraisempaa tehdä raitoja kuin koko päähän värinpoisto, tarkottaen tällä sitä, että sitä samaa vaalennusainetta laitetaan vain osittain päähän, jolloin osa hiuksista saa levätä ja osa ei.
Itse olen 15 vuotta värjäillyt ja vaalentanut hiuksia ja useasti juuri vaalentanut hiuksia, mutta edelleen on hiukset päässä ja ihan hyväkuntoisina.
Vaaleata väriä kirkastavia shamppoita on, mutta nämä ovat tarkoitettu VAALEILLE hiuksille eivätkä ne sinänsä vaalenna vaan korostavat sitä vaaleutta.
Ja ihan tosi, et saa vaaleita hiuksia mitenkään tummasta ellei siihen laiteta vaalennusainetta (=värinpoistoa). - mint`
... kirjoitti:
Raidoitusaine sisältää samoja aineita kuin värinpoisto, eli siis raidoitusaine on samalla myös värinpoisto, mutta niitä raidoitusaineita ei ole suunniteltu eikä tehty niin, että ne olisi sen hellävaraisempia. Itseasiassa nykyteknologialla tuotettuna varsinaiset vaalennusaineet (eli siis värinpoistot) ovat aika hellävaraisia. Toisinaan kampaajat suosittelevat, että on hellävaraisempaa tehdä raitoja kuin koko päähän värinpoisto, tarkottaen tällä sitä, että sitä samaa vaalennusainetta laitetaan vain osittain päähän, jolloin osa hiuksista saa levätä ja osa ei.
Itse olen 15 vuotta värjäillyt ja vaalentanut hiuksia ja useasti juuri vaalentanut hiuksia, mutta edelleen on hiukset päässä ja ihan hyväkuntoisina.
Vaaleata väriä kirkastavia shamppoita on, mutta nämä ovat tarkoitettu VAALEILLE hiuksille eivätkä ne sinänsä vaalenna vaan korostavat sitä vaaleutta.
Ja ihan tosi, et saa vaaleita hiuksia mitenkään tummasta ellei siihen laiteta vaalennusainetta (=värinpoistoa).mutta toi on ihan syvältä pepusta repästy että ei muuten saa vaaleita hiuksia kun värinpoistolla.. okei, sillä saa heti mutta jättää nimen omaan vielä sen oranssisuuden? niin sanokaa vaan nyt että yks vaihtoehto on myös se että kasvattelen nyt puolet juurikasvua ja sitten latvat värjään sillä raidotusaineella , ok platinablondi ?
miksi unohtaa koko jutun , tai tunkea värinpoistoa päähän jos tarvii pelkät latvat sitten värjätä ja niin ei tarvii kärsiä siitä oranssisuudestakaan.. : DD ? ja mulla kävi nyt vaan mielessä että oisko sellasta shamppoota , koska onhan näitä vaalennus muotoja vaikka mitä ! mutta toimiiko oikeesti sellanen kun sitruunamehu? - *huoh*
mint` kirjoitti:
mutta toi on ihan syvältä pepusta repästy että ei muuten saa vaaleita hiuksia kun värinpoistolla.. okei, sillä saa heti mutta jättää nimen omaan vielä sen oranssisuuden? niin sanokaa vaan nyt että yks vaihtoehto on myös se että kasvattelen nyt puolet juurikasvua ja sitten latvat värjään sillä raidotusaineella , ok platinablondi ?
miksi unohtaa koko jutun , tai tunkea värinpoistoa päähän jos tarvii pelkät latvat sitten värjätä ja niin ei tarvii kärsiä siitä oranssisuudestakaan.. : DD ? ja mulla kävi nyt vaan mielessä että oisko sellasta shamppoota , koska onhan näitä vaalennus muotoja vaikka mitä ! mutta toimiiko oikeesti sellanen kun sitruunamehu?Ihan oikeesti usko jo ja laita se VÄRINPOISTO! tai oikeesti UNOHA ihan koko platinablondis! Muita vaihtoehtoja EI ole!
- mint`
*huoh* kirjoitti:
Ihan oikeesti usko jo ja laita se VÄRINPOISTO! tai oikeesti UNOHA ihan koko platinablondis! Muita vaihtoehtoja EI ole!
siis - miksei - se - voisi - toimia - että - raidoitus - aineella - värjää ?
vaalea raita väri tarttuu tummaan hiukseen , eli just hyvä.. :D ! se toimii ja sillä sipuli. en minä mittään oranssisuutta halua. - ...
mint` kirjoitti:
vaalea raita väri tarttuu tummaan hiukseen , eli just hyvä.. :D ! se toimii ja sillä sipuli. en minä mittään oranssisuutta halua.Raidoitusaine sisältää samoja aineita kuin värinpoisto eli siis on vaan värinpoisto, mutta rankemmalla tavalla kuin ne värinpoistot mitä markkioidaan värinpoistona/vaalennusaineena.
Ja väri ei vaalenna ollenkaan. Vain ainoastaan vaalennusaine eli värinpoisto. Oranssisuus tulee kun vaalennusainetta eli värinpoistoa eli raidoitusainetta laitetaan hiukseen, siis tummaan hiukseen ja se vaalenee mutta jättää punertavia osioita hiukseen niin kauan kuin sitä vaalennetaan niin vaaleaksi että punaisuus on hävinnyt tai sitten laitetaan siihen vaalennusaine, jossa on tuhkansävyjä tai laitat valmiiksi vaaleaan/vaalennettuun hiukseen kestoväriä, joka on vaalea ja taittuu tuhkaan. Tai sitten käytät vaaleaan väriin hopeashamppoota taittamaan punertavuutta.
Raidoitusaine ei värjää vaan vaalentaa.
Voithan toki kokeilla kantapään kautta laittaa hiuksiisi kestoväriä ja ihmetellä, miksi ei vaalennu hiukset. Sitruunamehu ei todellakaan vaalenna tummia hiuksia, mutta voithan toki kokeilla, jos haluat kokea lopputuloksen:) värinpoisto kirjoitti:
On tainnu tosi surkeesti onnistuu se sun värinpoistos, sillä itelläni on onnistunu kotona tehty ihan täydellisesti, tuli tasainen kun sen oikein ohjeiden mukaan laitoin ja päälle tasoittavan sävyn, kannattas kokeilla eikä pelätä! (: SUOSITTELEN!
Mitä värinpoistoa käytit? itsekin suunnittelen platinaa itselleni :)
ja on Kevytsävyte musta tosi lyhkäsissä hiuksissa jotka muuten hyvässä kunnossa :Dvärinpoisto kirjoitti:
No kun se ei lähe, ei se oikeesti mitenkään voi haihtua pois kun kerta musta on, et värinpoisto on ainut mahollisuus, tai muuten saat unohtaa koko jutun.
Ja kyllähän kampaamossakin se värinpoisto voi epäonnistua ja sun tapauksessa se on epäonnistunut ihan selkeesti, jos olisit sen ohjeiden mukaan kotona laittanut, olisi onnistunut ihan varmana kerralla paremmin, eikä tarvis mistää traumoista kärsii. Ei kampaamo ole se ainut ja paras vaihtoehto, ei varsinkaan tässä asiassa. Itse olen nähnyt kampaamossa laitetun värinpoiston ja itse laitetun (on itsellänikin ollut useasti), ja kyllä se itse laitettu vaan oli paljon paremmin onnistunut, tasainen ja nopea.
Mut suosittelen et laitat sen värinpoiston ite tai pyydät kaveria laittamaan tai sitten unohdat ihan koko jutun ja tyydyt tummaan väriin!its etein värinpoiston lyhyisiin mustiin hiuksiin ja sitten kampaaja hoiti hiukset platinaksi yhellä kertaa, eli ihan kuukaudessa sain mustasta platinaan, kun piti kuitenkin antaa hiuten välillä elpyä...ja kampaajan vaalennus on tosi hgellävaranen ja niillä on siihen väliin aina hyvät hoitoaineet !!
mulla on ihanan kiiltäväty platinat nyt :D jos jotain kiinnostaa niin kuva tulee profiiliin pian !mint` kirjoitti:
vaalea raita väri tarttuu tummaan hiukseen , eli just hyvä.. :D ! se toimii ja sillä sipuli. en minä mittään oranssisuutta halua.ne vaan ei useinkaan ole läheskään riittävän vaalentavia tummille hiuksille, ja ihan sika kauhee vaiva laittaa sitä ...kokemusta on, silloin tosin ihan halusin vaan niitä raitoja.
- adhd-värjääjä
Itse olin noin vuosi sitten mustahiuksinen. Kokeilin kaupan Swarzkopfia kaikkein valkoisinta väriä. Myönnän että hiukset kärsii ja hieman kuivuu aina vaalentaessa riippuen missä kunnossa hiukset alun alkaen on. Ensimmäisen värjäyksen jälkeen mustasta tuli oranssihtava, jota pidin monta kuukautta ja värjäsin vasta sitten uudelleen samalla valkoisella (tarvitaan muutamia kertoja). Lopulta sain (hopeashampoota apuna käyttäen) täysin platinan valkoiset hiukset ilman tietoakaan kellertävästä sävystä. Eli ajan kanssa onnistut, mutta ehdotan kuivien latvojen leikkuuta ja hoitoaineita.
Onnea kokeilulle! :) - ON ON ON...
...Hiuksia vaalentava shamppoo! Ostin espanjanmatkalta jostain parturista. Nimi taisi olla jokin Benlox tai jotain. Toimi upeesti! Hiukseni olivat siis tummanruskeat. Shamppoo kai oli tarkoitettu tumman vaaleille mutta kampaaja sepusti etti se käy myös tummille
- ://
Tarvitsen kipeästi apua :(
Kävin eilen hairstoressa värjäämässä yli olkapäiden olevani ruskeat hiukset. Tarkoituksena oli värjätä tummemmaksi, mutta ei mustaksi.
Lopputuloksena sain täysin mustat hiukset jotka näyttää välillä harmailta tai siniseltä. Ylihuomenna on sukujuhlat ja parin viikon päästä omat rippijuhlat... Ei yhtään pahempaan saumaan tämä hiustenvärjäys voinut osua.
Voinko siis pyytää minkäänlaista korvausta vai onko minun totuteltava tähän?
Minua jotenki hävettäisi mennä paikanpäälle koska ei kampaaja varsinaisesti mokannut, saatoin itse valita vain liian tumman värin. Muttakun sanoin että tummanruskea, ei musta.. :((( jelpatkaa pliis - ..............
Syväpuhdistavalla shamppoolla saat väriä hieman haalistettua ja tosiaan jos tuollainen vahinko on käynyt niin kuvittelen että aika nopeasti haalistuu, riippuen tietysti omasta väristäsi.
- ://
Kiitos paljon vastauksestasi! :)
En osaa erityisen tarkemmin kuvailla alkuperäistä hiusteni väriä, semmoinen ruskea enemmän tummempi kuin vaalea.
Tänään pistin tavallista rypsiöljyä päähäni ja annoin vaikuttaa tunnin (luin jostain että saattaisi poistaa hieman väriä) ja sen jälkeen pesin herbinal syväpuhdistavalla shampoolla. Mutta ei auttanut :// Väriä lähti kyllä huuhtelussa ihan vähän vain.
En tiedä toimivatko syväpuhdistavat tähän tarkoitukseen kun tämä väri on kampaamossa hankittu?
Kauanko yleensä nämä kampaamovärit kestävät vai ihan niin pitkään kunnes oma juurikasvu tulee? - HairCrisis
Samankaltaista ongelmaa kuin ed. kirjoittajalla. Hiuksiin oli tehty pari kertaa värinpoisto ja vaalennettu, kuitenkin kyllästyin punapigmenttiä vastaan taisteluun ja päätin värjäyttää tummemmiksi. Ruskeat olisin halunnut, sain tummanruskeat. Minulle sanottiin että väri tulee haalistumaan, mutta nyt ei ole väriä lähtenyt esim. suihkussa ollessa yhtään pois (siis veden mukana). Mikä neuvoksi, jotta saisin ne ruskeat? Syväpuhdistavaa on kokeiltu, usein olen myös koittanut hiuksia pestä...Värin kasvattaminen pois ei tule kuuloonkaan, sillä minusta ei ole 10cm juurikasvulla ihmisten ilmoilla kulkemaan :-D
Uskaltaisiko hiuksiin laittaa vielä kerran värinpoiston (jos vaikka antaisi sen vaikuttaa vain vähän aikaa?) ja laittaa sitten hyvin vaalean ruskean värin hiuksiin?
Ja hiusten kunnosta sen verran, että käsittelyyn nähden ne ovat todella kiiltävät ja sileät,. aivan latvoista hieman karheat mutteivat ole kovinkaan huonokuntoiset. Olen kyllä valmistautunut hoitamaan hiusnaamioilla yms. hiuksiani, mutta osaisiko joku sanoa että uskaltaisiko noin valmiiksi käsiteltyyn hiukseen laittaa vähäksi aikaa värinpoiston vaikuttamaan? Miten on?Minä uskalsin mustaa laittaa enkä kadu, mutta minulla on tosin ihan lyhyet ja paksut hiukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839