Olisiko kellään tietoa, mistä saisi irtopuuteria?
Käytin ennen Lumenen irtopuuteria, mutta nyt kun menin tätä tuotetta kaupasta ostamaan ja etsimään, ei enää löytynytkään. Ystävällinen kosmetologi sitten valaisi asiaa, että Lumene ei enää kyseistä puuteria valmista, mikä oli minulle suuri pettymys.
Olen pari irtopuuteria löytänyt, mutta ovat todellakin liian tummia. Ihoni on todella vaalea eikä tuppaa edes ruskettumaan vaan palamaan, joten kesälläkin naama on kalmankalpea. Olisiko tällaiselle iholle enää missään olemassa hyvää, kestävää irtopuuteria?
Kiitoksia avusta!
Irtopuuteri
3
787
Vastaukset
- ...
mä käytän tällä hetkellä rimmelin irtopuuteria, siinä on yksi sävy joka on väritön ja siis kaikille sopiva, se ei tee mattapintaa mikä on huono asia, itsekin kaipaisin jotain matta irtopuuteria
- .....
Itse olen aina ostanut irtopuuterin sävyssä "translucide" eli läpikuultava, väritön. Onhan se purkissa ihan puuterin väristä, mutta ei muuta esim. meikkivoiteen sävyä, kun laittaa puuteria päälle. Omani on Lancome, ja tosi riittoisaa.
- :D
Itselläni on Max Factorin läpikuultava irtopuuteri, joka on toiminut (voiko noin sanoa?) hyvin. Itselläni iho tuppaa kiiltämään, mutta puuteri tasoittaa kiiltoa, eikä otsani enää paista kilpaa auringon kanssa :)
Ainoana miinuksena on kylläkin se, että puuteria ei oikeen voi kopauttaa pakkauksen kanteen, josta sitä saisi hyvin siveltimeen, siinä olevan siivilän takia.
Seuraavaksi ajattelin kokeilla Rimmelin läpikuultavaa puuteria :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668