Miksi naiset antavat niin helposti miehille, ja panon jälkeen miehet jättävät ja naiset jäävät rannalle ruikuttamaan kuinka kaikki miehet ovat vain seksin perässä? Eikö naiset voisi tutustua mieheen rauhassa ja antaa ajan viedä ja sitten vasta hypätä sänkyhommiin?
Miksi naiset jakavat niin helposti?
26
3067
Vastaukset
- Lycklig
Jos kyseessä ovat aikuiset ihmiset, joista molemmat haluavat seksiä (ja huolehtivat ehkäisystä), niin mitäpä pahaa seksissä on?
- Yyteeäm
Ne, jotka eivät saa, moralisoivat herkästi. Toisaalta kyllä on totta, että kummastuttaa joidenkin naisten ruikutus: "miehet ovat vain seksin perässä", kun kuitenkin itse ovat nauttineet. Kuuluuko asiaan naisen näin sanoa seksiä saatuaan?
- aaaasdfasdfaaaaa
kun atm ei saa mitään, kaikki muut saa
- Yyteeäm
aaaasdfasdfaaaaa kirjoitti:
kun atm ei saa mitään, kaikki muut saa
Olen pahoillani siitä, etteivät kaikki saa vaikka tahtoisivat, mutta voiko siitä oikeastaan syyttää ketään... Ei nainen ole itsessään paha olento. Eikä pelimieskään välttämättä. Melkein jokainen toimisi samoin, jos olisi tilaisuus ja ominaisuudet. Maailma vain on mitä on.
Oikeasti olisi hyvä, jos jokainen saisi silloin tällöin. - 20+10
Ei mitään tietenkään.
- ....
jostain syystä naiset antavat pillua ja saavat siitä kyyneliä. Kumma juttu.
- epäselvyys itkettää
Naiset valittaa vasta sitten kun on jo pitempään nähnyt miestä ja mies esim. pettää. Jos taas homma on selvä alusta asti että on vaan seksiä niin ei nainen sitten valita.
- dfdhjdg
nainen alkaa valittamaan jossain vaiheessa joka tapauksessa. Vaikka se olisi selväkin, että on vain seksiä. Silloin vain nainen sitten lähtee valituksen kera, ja palaa ehkä takaisin myöhemmin.
- mies olen
Nainen antaa miehelle helposti, koska naisen tekee mieli seksiä. Naiselle riittää lyhyt seksisuhde, koska mies voi olla muun kuin seksin osalta epäkiinnostava tai vaihtoehtoisesti niin kiinnostava (monen muunkin mielestä), että pidempää suhdetta ei kannata edes toivoa. Tämä on aivan toimiva juttu. Näin moni nainen antaa ja saa seksiä verrattain puoleensavetäviltä miehiltä. Vastaavasti pienehkö joukko miehiä antaa ja saa seksiä verrattain melko puoleensävetäviltä naisilta.
Homma toimii aivan hienosti niin kauan, kun ihmiset pysyvät lestissään. Mutta huonosti käy, kun joku yrittää muuttaa tätä systeemiä. Esim. nainen saattaakin jossain vaiheessa haluta vakavan parisuhteen. Silloin on tänka på - mistä löytyykään sopiva mies?
Voidaan sanoa, että kahden aikuisen välisessä vapaaehtoisessa seksissä ei ole mitään pahaa. Ei pidä kuitenkaan unohtaa, että tällaisellakin seksillä on monimuotoisia seurauksia. "Pahuus" astuu kuvaan siinä vaiheessa, jos ihminen ei itse pidä aiheuttamistaan seurauksista.- se on---
väösyttävää kuunneltavaa ja luettavaa tölläkin palstalla, kun naiset valittavat miten miehet on kaikki sikoja kun eivät välitä heidän henkmaailman jutuistaan, nussivat vaan ja jättävät sitten.
Näin se menee se valitus, ja se kohdistuu herjoina nimenomaan niitä miehiä kohtaan jotka eivät naisia ole jättäneet ja joilla e naisia juurikaan ole edes ollut. Itse asiassa nämä jätetyt tai kelpaamattomiksi tulleet naiset pillittävät edelleen vielä näiden jättäjiensä perään ja ihailevat heitä, eivätkä he näitä miehiä edes haluaisi heitä herjata tai loukata vaikka siihen pystyisivätkin. Tosin eivät nämä naiset näitä jättäjiään pystysi herjaamaan siksikään kun nämä eivät enää ole heidän tavoitettavissaan juuri missään foorumeilla, eivätkä ainakaan netin keskustelupalstoja ole seuraamassa. - Uujee...
se on--- kirjoitti:
väösyttävää kuunneltavaa ja luettavaa tölläkin palstalla, kun naiset valittavat miten miehet on kaikki sikoja kun eivät välitä heidän henkmaailman jutuistaan, nussivat vaan ja jättävät sitten.
Näin se menee se valitus, ja se kohdistuu herjoina nimenomaan niitä miehiä kohtaan jotka eivät naisia ole jättäneet ja joilla e naisia juurikaan ole edes ollut. Itse asiassa nämä jätetyt tai kelpaamattomiksi tulleet naiset pillittävät edelleen vielä näiden jättäjiensä perään ja ihailevat heitä, eivätkä he näitä miehiä edes haluaisi heitä herjata tai loukata vaikka siihen pystyisivätkin. Tosin eivät nämä naiset näitä jättäjiään pystysi herjaamaan siksikään kun nämä eivät enää ole heidän tavoitettavissaan juuri missään foorumeilla, eivätkä ainakaan netin keskustelupalstoja ole seuraamassa.Laittaisitko linkit niihin viestiketjuihin jossa naiset itkevät tätä?? Tuntuu olevan herran itsesä keksimiä, jokaisen oma asia jos harrastaa irtosuhteita, ei ole sinun ongelmasi. Elä ja anna toisetenkin elää!!
- omassa päässäs
se on--- kirjoitti:
Näin se menee se valitus, ja se kohdistuu herjoina nimenomaan niitä miehiä kohtaan jotka eivät naisia ole jättäneet ja joilla e naisia juurikaan ole edes ollut. Itse asiassa nämä jätetyt tai kelpaamattomiksi tulleet naiset pillittävät edelleen vielä näiden jättäjiensä perään ja ihailevat heitä, eivätkä he näitä miehiä edes haluaisi heitä herjata tai loukata vaikka siihen pystyisivätkin. Tosin eivät nämä naiset näitä jättäjiään pystysi herjaamaan siksikään kun nämä eivät enää ole heidän tavoitettavissaan juuri missään foorumeilla, eivätkä ainakaan netin keskustelupalstoja ole seuraamassa."väösyttävää kuunneltavaa ja luettavaa tölläkin palstalla"
Mistä tuo väsymyksesi mahtaa johtua kun en minä ole tuollaisia naisten kirjotuksia joutunut lukemaan. Joskus naiset ovat sanoneet että miehet vain haluavat seksiä ja naiset haluavat parisuhdetta. Mutta ei se ole valitusta. Se on havainnointia ja pohtimista että minkälainen kompromissi ois paras vai tarvitaanko kompromissia ollenkaan. - Paha paha seksi
omassa päässäs kirjoitti:
"väösyttävää kuunneltavaa ja luettavaa tölläkin palstalla"
Mistä tuo väsymyksesi mahtaa johtua kun en minä ole tuollaisia naisten kirjotuksia joutunut lukemaan. Joskus naiset ovat sanoneet että miehet vain haluavat seksiä ja naiset haluavat parisuhdetta. Mutta ei se ole valitusta. Se on havainnointia ja pohtimista että minkälainen kompromissi ois paras vai tarvitaanko kompromissia ollenkaan.Tietysti jos harrastetaan seksiä mutta ei ajattele että se olisi heti väkisin VAIN seksiä. Olen itsekin tapaillut jotain miestä pari kertaa ja harrastanut hänen kanssaan sitten seksiä koska olimme kaksi aikuista ihmistä ja teki mieli harrastaa seksiä ja kivaa olikin. Mutta sen jälkeen mies hävisi kuin tuhka tuuleen. Mikä siinä siis on että seksi heti sulkee kaikki muut vaihtoehdot pois?? Minulle seksi ei tarkoita sitä, että mitään muuta en sen miehen kanssa voi ikinä halua. Ehkä jos suoraan baarista menee harrastamaan seksiä niin alkoholi ja hormonit siinä puhuvat. Mutta en oikein ymmärrä miksi seksi olisi niin pahasta, miksi sitä ei saa harrastaa ja sitten tavata uudestaan ja pitä hauskaa myös sängyn ulkopuolella. Siksi on mielestäni ikävää, että seksiä ei vain saa harrastaa kivan ihmisen kanssa, ellei a) ole varma siitä ettei halua muuta kuin panoa tai b) ensin tapaile miestä monen kuukauden ajan varmistaakseen ettei sen nyt vain taas häviä kun harrastetaan seksiä. ONko seksi tosiaan niin iso juttu,että saman ihmisen kanssa ei voi pitää hauskaa ja ihastua, jos on harrastettu seksiä.
- gaga gugu
Paha paha seksi kirjoitti:
Tietysti jos harrastetaan seksiä mutta ei ajattele että se olisi heti väkisin VAIN seksiä. Olen itsekin tapaillut jotain miestä pari kertaa ja harrastanut hänen kanssaan sitten seksiä koska olimme kaksi aikuista ihmistä ja teki mieli harrastaa seksiä ja kivaa olikin. Mutta sen jälkeen mies hävisi kuin tuhka tuuleen. Mikä siinä siis on että seksi heti sulkee kaikki muut vaihtoehdot pois?? Minulle seksi ei tarkoita sitä, että mitään muuta en sen miehen kanssa voi ikinä halua. Ehkä jos suoraan baarista menee harrastamaan seksiä niin alkoholi ja hormonit siinä puhuvat. Mutta en oikein ymmärrä miksi seksi olisi niin pahasta, miksi sitä ei saa harrastaa ja sitten tavata uudestaan ja pitä hauskaa myös sängyn ulkopuolella. Siksi on mielestäni ikävää, että seksiä ei vain saa harrastaa kivan ihmisen kanssa, ellei a) ole varma siitä ettei halua muuta kuin panoa tai b) ensin tapaile miestä monen kuukauden ajan varmistaakseen ettei sen nyt vain taas häviä kun harrastetaan seksiä. ONko seksi tosiaan niin iso juttu,että saman ihmisen kanssa ei voi pitää hauskaa ja ihastua, jos on harrastettu seksiä.
Minuakin kiinnostais kuulla joku järkevä selitys miehiltä. Onko niin että joidenkin naisten kanssa vain eka kerta on huippukokemus ja sen jälkeen seksin laatu alkaa huononemaan? Se on ainoa looginen selitys.
En muista itelleni koskaan käyneen niin että mies ei haluais toista, kolmatta, neljättä...kertaa seksiä, mutta kavereille on käynyt ja miesten puheista saa sellasen kuvan että niin käy. Olenko siis niin hyvä sängyssä että miehet haluu lisää vai mitä tämä on? - Lycklig
gaga gugu kirjoitti:
Minuakin kiinnostais kuulla joku järkevä selitys miehiltä. Onko niin että joidenkin naisten kanssa vain eka kerta on huippukokemus ja sen jälkeen seksin laatu alkaa huononemaan? Se on ainoa looginen selitys.
En muista itelleni koskaan käyneen niin että mies ei haluais toista, kolmatta, neljättä...kertaa seksiä, mutta kavereille on käynyt ja miesten puheista saa sellasen kuvan että niin käy. Olenko siis niin hyvä sängyssä että miehet haluu lisää vai mitä tämä on?Loistokommentteja nämä edelliset.
Minäkin jään odottamaan linkkejä niihin keskusteluihin, joissa naiset itkevät, että miehet ovat sikoja :-D - Mikset soita
gaga gugu kirjoitti:
En muista itelleni koskaan käyneen niin että mies ei haluais toista, kolmatta, neljättä...kertaa seksiä, mutta kavereille on käynyt ja miesten puheista saa sellasen kuvan että niin käy. Olenko siis niin hyvä sängyssä että miehet haluu lisää vai mitä tämä on?No kyllähän ne lisää SEKSIÄ haluavat, mutta tuskin naiset SITÄ itkevät :D Lähinnä varmaan harmittelevat, kuten minä, että ei voi seksin jälkeen enää rakentaa mitään vakavampaa juttua, vaan se on sitten pelkkää seksiä. Ja soittavathan he perään mutta eivät halua muuta kuin seksiä uudestan. Jos siis haluaa suhteen niin ilmeisesti pihtaaminen on ainoa keino, mikä on mielestäni melko tylsää, seksihän on hauskaa, miksi sen pitää olla joku kauppatavara jolla pelataan tätä ihme peliä...... Ei tietenkään tarvii heti hypätä sänkyyn kun uudenihmisen tapaa, mutta jos vaikka ollaan tavattu muutaman kerran ja tilanne menee sellaiseksi, että seksiä voisi hyvin harrastaa ja molempien tekee mieli, niin mielestäni se on täysin OK. Mutta sen jälkeen tule sitten vain seksivonkausta näiltä miehiltä.
- mies olen
Mikset soita kirjoitti:
No kyllähän ne lisää SEKSIÄ haluavat, mutta tuskin naiset SITÄ itkevät :D Lähinnä varmaan harmittelevat, kuten minä, että ei voi seksin jälkeen enää rakentaa mitään vakavampaa juttua, vaan se on sitten pelkkää seksiä. Ja soittavathan he perään mutta eivät halua muuta kuin seksiä uudestan. Jos siis haluaa suhteen niin ilmeisesti pihtaaminen on ainoa keino, mikä on mielestäni melko tylsää, seksihän on hauskaa, miksi sen pitää olla joku kauppatavara jolla pelataan tätä ihme peliä...... Ei tietenkään tarvii heti hypätä sänkyyn kun uudenihmisen tapaa, mutta jos vaikka ollaan tavattu muutaman kerran ja tilanne menee sellaiseksi, että seksiä voisi hyvin harrastaa ja molempien tekee mieli, niin mielestäni se on täysin OK. Mutta sen jälkeen tule sitten vain seksivonkausta näiltä miehiltä.
1. Mies haluaa olla naisen kanssa sitä pidempään mitä tasokkaampi (= seksuaalisesti puoleensavetävämpi) nainen on. Mies saattaa ryhtyä vakavaan suhteeseen, jos nainen on miehen kanssa jotakuinkin samaa tasoa ja jos muut olosuhteet sallivat.
2. Järkevä mies ja nainen ryhtyy "vakavaan" suhteeseen vain, jos mies on tasokkain verrattuna naisen aiempiin partnereihin.
Näistä faktoista seuraa mm. se, että pihtaaminen estää vakavan suhteen syntymisen, ellei nainen ole aina ennenkin pihdannut. Nimittäin pihtaavan naisen kanssa mies ei tunne itseään riittävän puoleensavetäväksi ja seksuaalisesti Siksi Oikeaksi ko. naiselle. Miten mies voisi ottaa vakavasti naisen, joka ei ottaisi ko. miestä edes irtopanoksi (mutta jonkun toisen on ottanut)? - mies olen
gaga gugu kirjoitti:
En muista itelleni koskaan käyneen niin että mies ei haluais toista, kolmatta, neljättä...kertaa seksiä, mutta kavereille on käynyt ja miesten puheista saa sellasen kuvan että niin käy. Olenko siis niin hyvä sängyssä että miehet haluu lisää vai mitä tämä on?Jos eka kerta on huippukokemus, niin luultavasti toinenkin kerta kiinnostaisi. Jos kuitenkin eka kerta on vain sellainen ok - mitä sattuu erityisesti, kun mies on naista ylempitasoinen, niin mielummin mies metsästää uuden naisen.
"Olenko siis niin hyvä sängyssä että miehet haluu lisää vai mitä tämä on?"
Tuskin. Se ei ole tekniikkakysymys vaan tasokysymys - lienet seksuaalisesti puoleensavetävä nainen, ja oma miesmakusi saattaa hiukan poiketa mainstreamistä, veikkaan. - Lycklig
mies olen kirjoitti:
1. Mies haluaa olla naisen kanssa sitä pidempään mitä tasokkaampi (= seksuaalisesti puoleensavetävämpi) nainen on. Mies saattaa ryhtyä vakavaan suhteeseen, jos nainen on miehen kanssa jotakuinkin samaa tasoa ja jos muut olosuhteet sallivat.
2. Järkevä mies ja nainen ryhtyy "vakavaan" suhteeseen vain, jos mies on tasokkain verrattuna naisen aiempiin partnereihin.
Näistä faktoista seuraa mm. se, että pihtaaminen estää vakavan suhteen syntymisen, ellei nainen ole aina ennenkin pihdannut. Nimittäin pihtaavan naisen kanssa mies ei tunne itseään riittävän puoleensavetäväksi ja seksuaalisesti Siksi Oikeaksi ko. naiselle. Miten mies voisi ottaa vakavasti naisen, joka ei ottaisi ko. miestä edes irtopanoksi (mutta jonkun toisen on ottanut)?Voi itku näitä teidän tasoja. Taskulaskin kädessäkö te tapaatte ihmisiä? Laskette tasopisteitä (ulkonäkö, ikä, kuppikoko...) ainakin päässänne sen sijaan että tutustuisitte siihen oikeaan ihmiseen siinä vastapäätä? Nettideittailuko ihmisistä on tehnyt tuollaisia? Elävässä elämässä en ole vieläkään kuullut kenenkään puhuvan tasoista, en koko ikänäni. Ulkonäkö on kyllä yksi asia, minkä perusteella ihmisistä puhutaan ("siinä oli sitten komea mies" tai "miten kaunis nainen!" - ja tuo kommentti voi tulla myös heteronaisen suusta, mutta ei niihin juttuihin ole koskaan minun kuulteni tasoja tai markkinateorioita sotkettu.
Kakkoskohdasta: miten se mies voi tietää tasokkuutensa verrattuna aikaisempiin partnereihin? Tapaamalla heidät kaikki? Katsomalla valokuvat heistä? Pyytämällä naiselta pistetaulukon?
Älä hyvä ihminen ole NOIN lapsellinen! - mies olen
Lycklig kirjoitti:
Voi itku näitä teidän tasoja. Taskulaskin kädessäkö te tapaatte ihmisiä? Laskette tasopisteitä (ulkonäkö, ikä, kuppikoko...) ainakin päässänne sen sijaan että tutustuisitte siihen oikeaan ihmiseen siinä vastapäätä? Nettideittailuko ihmisistä on tehnyt tuollaisia? Elävässä elämässä en ole vieläkään kuullut kenenkään puhuvan tasoista, en koko ikänäni. Ulkonäkö on kyllä yksi asia, minkä perusteella ihmisistä puhutaan ("siinä oli sitten komea mies" tai "miten kaunis nainen!" - ja tuo kommentti voi tulla myös heteronaisen suusta, mutta ei niihin juttuihin ole koskaan minun kuulteni tasoja tai markkinateorioita sotkettu.
Kakkoskohdasta: miten se mies voi tietää tasokkuutensa verrattuna aikaisempiin partnereihin? Tapaamalla heidät kaikki? Katsomalla valokuvat heistä? Pyytämällä naiselta pistetaulukon?
Älä hyvä ihminen ole NOIN lapsellinen!etkö ymmärrä? Tasoista puhutaan yhtä paljon kuin sen tai niiden koosta, äo:sta tai notkeudesta. Käytetään vain pidempiä ja vaihtelevampia ilmaisuja; puhutaan esim. himosta, intohimosta, primitiivisestä vetovoimasta -- kaikki yhtä. Tason käsite on tekninen väline, joka on hyödylinen, kun keskustellaan älyllisesti "arkikäsitteistä".
"miten se mies voi tietää tasokkuutensa verrattuna aikaisempiin partnereihin?"
Vastaus: kysymällä naiselta ja havainnoimalla naisen seksuaalista auraa. Myönnän että tässä yhteydessä tasokkuudella pitää määritellä kyseisen naisen henkilökohtaisen maun mukaan, ei absoluuttisesti (eli suhteutettuna kaikkien naisten miesmakuun).
- 40 pillun mies
tällä viikolla saanut kahdelta tytölltä pinppaa. Toiselta paljaallla :)
Kyllä äijän kelpaa. Mutta en ota vakavasti muita kuin neitsyt-naisia. Ei käytetyllä naisella tee mitään.- jalkainen
toivottavasti sait kupan
- Aito87
On tämä kulttuuri kyllä epäreilu kun NAISEN kuuluu aina olla portinvartijana. Jos mies haluaisi odottaa ja tutustua niin en minä ainakaan ole väkisin sitä makkariin repimässä, mutta kun aina pitää vongata. Ja jos itsekin haluaa ja tykkää toisesta, niin mikä ettei?
Mutta ei, sitten ollaankin yhtäkkiä vain edetty "liian nopeasti", ei kelvata enää muuhun kuin seksiin (ja ihan naurettaviahan ovat nämä neitsyt-ihannoijat, joiden kyllä veikkaisin aika monen tietämättään jakaneen "puhtoisensa" useammankin miehen kanssa :P)... Olis se kiva jos kaikki miehet tietäis mitä itse haluavat, ja myös sanoisivat sen suoraan. Näitäkin on nähty, että mies sanoo selvällä suomen kielellä ettei halua mitään vakavampaa, mutta aika harvassa ovat. Vielä harvemmassa varmasti ne, jotka ehdottavat että odotetaan, edetään hitaasti.
Itselle on aina tuntunut vieraalta, että pitäisi toimia jarruna, vaikka kai siihen on pakko opetella jos Suomen miehistä haluaa pysyvämmän kumppanin. Pahimmat flirtti-lähentelijät olen kyllä aina kiertänyt kaukaa, koska jos jätkä on kiinnostunut vain siitä yhdestä on kai ihan turha odottaakaan muuta kuin yhden illan juttua. - ...
Miksi te naiset annatte panna itseänne niin halvalla? Ettekö te tajua että ei meillä miehillä ole oikeasti mielessä kuin se yksi asia.
- mikä siinä on niin v
Etkö sinä saatanan pahvi tajua että on ihan sama mitä sulla on mielessä. Jos minä haluan panna jonkun kanssa niin en kysele siinä miehen syvimpiä ajatuksia koska ei kiinnosta, ei. Ei nainenkaan halua ääliötä elämän kumppaniksi vaikka sen kanssa seksiä harrastaisikin.
- Aito87
Alkaa näyttää siltä että monen miehen mielestä kaikkien naisten pitäisi olla maksullisia - oli sitten kyseessä kertamaksu tai elatus. Nainen joka oikeasti haluaa seksiä ei millään mahdu niiden maailmankuvaan... Se on sitten vaan tyhmä tai moraaliton, asioita joita mies ei tietenkään koskaan voi olla.
Mietinkin tässä että tiedän useemmankin jätkän jota on jäänyt tosissaan harmittamaan kun vakipano ei ole halunnut vakavampaa. Mutta koska miehet ei "pillitä" (tai ainakaan myönnä) näitä miehiä ei ole "pantu halvalla" vaan sitä naista. Tietysti.
Ja on se aika surullista jos sinun mieleesi ei mahdu mitään muuta, mutta älä sentään mustamaalaa kaikkia miehiä. Jotkut miehet ajattelee aivoillaan. Edes joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632830Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232162- 691715
- 1441507
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1861455Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211