äitienpäivälahjaksi?
Mitä äidille
26
121
Vastaukset
- kirpela
tietäis :( Hemmetti kun vanhainkodilla katoaakin kaikki :(
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
oo tiedossa mits. Anopille meil on tiedossa, mut mun äidille ei oo.
anoppi onkin helpompi...aina ollu.
- Crocuta
Voisin suoda lahjaksi vierailun. Eipä ole nimittäin kertaakaan tullut vierailtua sen jälkeen kun tuo muutti.
- Crocuta
relaxed_eyes kirjoitti:
Miä vierailen pari kertaa kuussa.
Minä näköjään kerran vuosikymmenessä tai jtn. *häpeää*
- KoppavaHoro
ja orvokintaimia. Meidän perinne :)
Tänä vuonna hommasin piikkimaton, kun äitini sellaista on halunnut.- äitienpäivä-11
kolmen kuukauden kuluttua jackintaimi kasvamaan?
- KoppavaHoro
äitienpäivä-11 kirjoitti:
kolmen kuukauden kuluttua jackintaimi kasvamaan?
on jo tulossa toinen, tosin sellainen karvainen. Saa riittää, kun kerran piikkimatonkin hommasin.
katsoi niin vieroksuen meidän piikkimattoa, että taitaa jäädä hankkimatta. Jonkun ampellin sille tietty vois hankkia...ehkä...katsotaan.
- antibarbi
hoitaa homman ja minä maksan puolet hankinnasta.
mullaki pikkuveli on järjestäny kabinetin ja syömisen, eikä tartte ku hoitaa oma osuus laskusta, mutta pitää hankkia muutakin. Muutkin on hankkineet.
- antibarbi
relaxed_eyes kirjoitti:
mullaki pikkuveli on järjestäny kabinetin ja syömisen, eikä tartte ku hoitaa oma osuus laskusta, mutta pitää hankkia muutakin. Muutkin on hankkineet.
lupasin sille esikoiseni kesällä joksikin viikoksi kyläilemään, kun hän oikein kauniisti pyysi. Siinä on äitienpäivälahjaa kerrakseen, kun joutuu tyttöni kanssa sirkustreenit tekemään tai lähinnä avustamaan. Esikoiseni on äidin eka lapsenlapsi ja tuntuu olevan numero ykkönen ja ihanin lapsi maailmassa hänelle.
- jaa?
Ehdotous: laita vaikka kollaashi sadoista asiattomista vittuiluistasi mulle tällä keskustelupalstalla? Äitisi tykkäisi, niinkö? "Halko perseessä" ja etc. asiattomat ahdistelupuheesi mulle sua tuntemattomalle naiselle: pistä ne kansioon ja näytä äipykällesi, että millainen on pojasta tullut. Niin sairas nimittäin taitaa aika harva olla, kuin sä ts. nimimerkkisi keskustelupalstaesiintymisensä perusteella...
Sinä voisit myös koota omat aivopierusi kirjoihin ja kansiin. Voisi tosin olla, että äitisi saisi sydärin sitä lukiessaan. :-(
- NYT ALKAA RIITTÄÄ
olla hullu, jos ei edes äitienpäivästä osaa puhua herjaamatta kanssaeläjiään. HÄPEÄ HYLKIÖ.
SINÄ OLET TÄMÄN PALSTAN OKSETTAVIN SAIRAIN HULLUIN SIVISTYMÄTTÖMIN OLIO, SINUA EI VOI EDES IHMISEKSI NIMITTÄÄ! - jaa?
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinä voisit myös koota omat aivopierusi kirjoihin ja kansiin. Voisi tosin olla, että äitisi saisi sydärin sitä lukiessaan. :-(
Tuskin.. Mä nimittäin en toimi rekisteröidyllä nimimerkillä, enkä stalkkaa tuntemattomia. Sinullako ilmeisesti muuten on jotakin avannepotilaita vastaan, vaiko oliko jonkun muun oudon paskaa puhuvan ts. mustamaalaristalkerin juttu siinä ahdistelussa kyseessä, jonka sinun nimimerkiltäsi tänään ikäväkseni jouduin vastaanottamaan?
- Halko perseessä
jaa? kirjoitti:
Tuskin.. Mä nimittäin en toimi rekisteröidyllä nimimerkillä, enkä stalkkaa tuntemattomia. Sinullako ilmeisesti muuten on jotakin avannepotilaita vastaan, vaiko oliko jonkun muun oudon paskaa puhuvan ts. mustamaalaristalkerin juttu siinä ahdistelussa kyseessä, jonka sinun nimimerkiltäsi tänään ikäväkseni jouduin vastaanottamaan?
Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty ja persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.[1] Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen persoonallisuuden muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ympäristössä ja ongelmia ihmissuhteissa. ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi.
- jaa?
NYT ALKAA RIITTÄÄ kirjoitti:
olla hullu, jos ei edes äitienpäivästä osaa puhua herjaamatta kanssaeläjiään. HÄPEÄ HYLKIÖ.
SINÄ OLET TÄMÄN PALSTAN OKSETTAVIN SAIRAIN HULLUIN SIVISTYMÄTTÖMIN OLIO, SINUA EI VOI EDES IHMISEKSI NIMITTÄÄ!Mä olen eri mieltä. Sen näkisi sikakin.
- jaa?
Halko perseessä kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty ja persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.[1] Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen persoonallisuuden muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ympäristössä ja ongelmia ihmissuhteissa. ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi.
Hullu.
- i.n.n.o.sence
Äiti aina ihailee jotain puskia niissä lukuisissa puutarhamainoksissa, joita kotiin kannetaan, joten ostan sitten toiveikkaana niitä. Ja seuraavana keväänä ne on kuolleet(paitsi kaikki viime keväänä ostamani ruusut näkyvät edelleen olevan elossa!)... No, eipähän ainakaan lopu tila puutarhasta kesken...
Meillä vaan ei oikein toimi tuokaan, ku äipällä on oma suunnitelmansa siihen miten se puutarhansa joka vuosi laittaa.
- BlueNightSatin
iso halaus ja teen hälle selväksi, että hän on maailman ihanin äiskä ja mulle kovin rakas ihminen. Mä tiiän, että meillä ei materiaalilla ole niin suurta arvoa, kun aidoilla tunteilla ja niiden näyttämisellä. Siispä siinä lahjoista parhain. :')
äipälle, muttaku ei oo oikein aikaa. Sitä se on toivonu.
Jos halais ja antais sille vaan kortin, että 'poikas vähä saamaton on, melkein tarpeeton, eikä kulje edes posti, mutta juhannukseksi tulee komposti'- BlueNightSatin
relaxed_eyes kirjoitti:
äipälle, muttaku ei oo oikein aikaa. Sitä se on toivonu.
Jos halais ja antais sille vaan kortin, että 'poikas vähä saamaton on, melkein tarpeeton, eikä kulje edes posti, mutta juhannukseksi tulee komposti'ois semmoi hyödyllinen juttu toi komposti. Siitä äiskän mieli varmaan kirkastuis, jos kerta semmosta on toivonu. Teet sitten kun kerkiit, mutta ajatus jo siitä et semmosen on saamassa voi saada suupielet ylös. Hali ja kortti on varmasti äiskäs mieleen. Kyllä se merkittee paljon, kun ne tunteet näyttää vaikka just noin. Koskaan ei liikaa voi kellekkään osoittaa sitä välittämistään. Just tollai haliminenki on arvokas asia. Se välittää niin paljon niitä tunteita juuri. :)
- ******
kenelle ruusuja/lahjoja ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638
