Parin viikon kuluttua sedän hautajaiset ja ajattelin pukeutua mustaan lyhythihaiseen tunikaan(sellaista silkkimäistä ohutta yksinkertainen jackie kennedy mallinen) ja mustiin housuihin sekä mustiin (ei korkoa)avokkaiisiin(ja mustat kuultavat sukat). Korvakoruiksi ajattelin laittaa helmet tai timantit. Kaulakoruksi ajattelin mustaa "helminauhaa joka on hieman pidempi- ajattelin sen laittaa solmuun alhaalta? Vinkkejä kiitos- en ole ihan varma vaatteista, mutta toisaalta en omaa tällä hetkellä oikein muutakaan sopivaa, en edes mustaa laukkua..ja kuitenkin haluaisin olla mahdollisimman asiallisesti pukeutunut.
Lyhythihainen mekko/tunika housujen kanssa hautajaisiin?
1
698
Vastaukset
- oikein sopivalta
Hei,
Asusi kuulostaa minusta sopivalta (ja lisäksi hyvin elegantilta), joskin saatat palella käsivarsistasi lyhythihaisessa vaatteessa elleivät ilmat kohta ala lämmetä. Ehkä kannattaa ottaa varalle mukaan musta neuletakki tai shaali, jos kirkossa tai muistotilaisuudessa on kylmä.
Hautajaiset eivät ole juhlat, joten koruja ei edes tarvita. Tuskin kukaan nykypäivänä loukkaantuu jos sinulla on kuvailemasi korut koska ne kuulostavat hillityiltä, mutta voit myös hyvin jättää ne asustasi pois. Minun mielestäni hautajaisissa tärkeintä on osoittaa - myös ulkomuodollaan - kunnioitusta kuollutta sekä lähiomaisten surua kohtaan. Toisaalta voi ajatella myös, että hautajaisissa pitää olla sen näköinen, että elämä jatkuu, eikä siis turhaan tehdä itsestään synkän näköistä. Ehkä joku näiden väliltä on paras "tyyli".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988