mä lähen nyt goisaa, et jaksan bailaa illalla. Taidan mennä illalla naapuripitäjään eukon hakuun jos sattus olemaan joku parahultainen-piru liikkeellä
Kello on 14.45...
8
148
Vastaukset
- v|
vaimollesi tapahtui?
nyt mä heräsin, onks täällä yhtään feikkii paikalla? Muuten nainen ei tarvitsee siihen tunnetta, eli siihen riittää pelkkä tieto, että saa vain seksiä seksin takia. Kylmää teknistä suoritusta. Paineiden purkamista.
ps. Suomi Natoon- 23.00
t.nl-logikka
- Anneli T
Viikon päästä lauantaina?
Anneli T kirjoitti:
Viikon päästä lauantaina?
otaksun. Kiitos huomiostasi, mutta juuri ensi lauantaina minua ei huvita. Jos mahdollista niin palataan asiaan syssymmällä.
modelli kirjoitti:
otaksun. Kiitos huomiostasi, mutta juuri ensi lauantaina minua ei huvita. Jos mahdollista niin palataan asiaan syssymmällä.
Kävikö matoon kiinni?
dazu kirjoitti:
Kävikö matoon kiinni?
nykyhetkeä ja vastakkaista sukupuolta niin voisin sanoa että ei, jaa miksi no mun bio rytmit on vähän sekaisin jos näin voi sanoa. Eli olen erittäin kriittinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368