Blue Night Satin vonkaa palstan miehiä?
Miks
9
113
Vastaukset
Miksi asia kiinnostaa sinua niin paljon? Oletko kateellinen vai mistä huomiohuoraamisesi johtuu?
- trust_mii
mutta se on mielenkiintoista...
huomion saaminen ei ole ollut päämääräni koskaan elämässäni!
- BlueNightSatin
tasan yksi palstan mies on mun päässäni aamusta iltaan. Mun päässäni, mun sydämessäni, mun elämässäni..eli lopuille ei kiitos. :)
vongannu mua, joten ei oo vong... ketään.
- ?
Keitä se nyt on vongannut?
Mutta millaista keskustelua itse asiassa pidät vonkaamisena ?
Väitteesi perusteita lähemmin tuntematta voisin vastaväittää, että BNS ei tahdo täältä palstalta enää muuta kuin harmitonta juttuseuraa ;)- BlueNightSatin
napakymppiin meni tää. :)
- Tietäjä.
siellä taas kyselee!
- Crocuta
Ei tuo ole vongannut edes minua, vaikka välillämme on selkästi aika paljon lämpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60884
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla252737- 54719
- 50628
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91550- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528