Mielisairauskysely

mitenpäon?

Jos selviäisi, että ihminen jonka kanssa olet ollut tiiviisti tekemisissä, esim deittaillut, ollut läheinen ystävä tms. olisikin skitsofreenikko, maanis-depressivinen tms. miten suhtautuisit? Lakkaisiko kiinnostuksesi? Pelästyisitkö, jos olisit esim. uskoutunut hänelle, kertonut intiimejä asioita, harrastanut seksiä? Muuttuisivatko tulevaisuuden suunnitelmasi, jos hän olisi seurstelukumppanisi? Jättäisitkö hänet?

55

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trust mii

      säikähtäisi vaikka olisin tehnyt noita em. seikkoja hänen kanssaan.

      Seurustelu.. Vähän tilannekohtaista - miten "hullu"? Vaarallinen mun läheisille, eläimille, kelle vaan vai vaarallinen vain mielikuvissaan. Täynnä vihaa joka kohdistuisi muhun? Olisko sillä työkaluja kuten psykoterapiaa joka sitä auttaisi?

      • hmm??

        Minkä takia tollaset oksetukset on kyselemässä ihmisten mielenterveydestä? Muuten en kysyisi, mutta kun minua nimimerkitöntä vaan solvataan mielenterveysongelmaiseksi tällä palstalla koko ajan...

        Minkälaista paskakasaa kiinnostaa muiden kirjoittajien mielenterveys ja vielä väärällä palstalla? Onks toi aloitaja mielenterveysongelmainen, kun ei osaa edes palstaa valita jutulleen? Vaiko sinä joku vähän, en sano että psyykkisesti sairas, mutta muuten henkisesti sairas, kun noin innokkaana olet psykoterapioista puhumassa? Asutko muuten isossa kaupungissa, vaiko aina asunut jossakin pienessä maalaispaikassa, missä sulla ei ole kuin ruokakauppa ja netti ilonasi?


      • Mikä Terve?

        Ei ole muuta kuin eriasteisia sairaita.Terve ihminen on unelma,joka on juuri siksi luotu.


      • Laumasielut
        hmm?? kirjoitti:

        Minkä takia tollaset oksetukset on kyselemässä ihmisten mielenterveydestä? Muuten en kysyisi, mutta kun minua nimimerkitöntä vaan solvataan mielenterveysongelmaiseksi tällä palstalla koko ajan...

        Minkälaista paskakasaa kiinnostaa muiden kirjoittajien mielenterveys ja vielä väärällä palstalla? Onks toi aloitaja mielenterveysongelmainen, kun ei osaa edes palstaa valita jutulleen? Vaiko sinä joku vähän, en sano että psyykkisesti sairas, mutta muuten henkisesti sairas, kun noin innokkaana olet psykoterapioista puhumassa? Asutko muuten isossa kaupungissa, vaiko aina asunut jossakin pienessä maalaispaikassa, missä sulla ei ole kuin ruokakauppa ja netti ilonasi?

        utelias toisten yksityis asioista.Syyttelet terveyksistä vaikka sinulla ei ole alkeellisimpiakaan tapoja?Ei epäilyjä synnyitkö pää- vai jalat edellä ja saiko kätilö kiinni vai onkiko lattialta?


    • Että se olisi tuota edelleen?? Juuh, kyllä siinä tapauksessa taitaisi likemmät toiminnot jäädä. Jos jotain yhteyttä jäisin niin olisin aina varpaillani ja seuraisin sen tilannetta, ja pientäkin muutosta huonompaan niin heivaisin sen äkkiä.

      Seurusteleen yms. en alkaisi mielenterveyspotilaan kanssa, ja mitä suuremmalla todennäköisyydellä lopettaisin jo olemassaolevankin suhteen jos toinen sekoaa noin pahasti.

      • trust mii

        no en mäkään tietty. Ajattelin et tossa kysyttiin et jos olisin ajautunut tietämättäni seukkaamaan mielenterveyspotilaan kanssa...et se pitäis sitten arvioida tilannekohtaisesti, turha valittaa jos paskat on jo housussa :) En usko että kuitenkaan pystyisin niin radikaalisti toista jättämään noin vain jos jo seukkaa..


      • hmm??

        Ketjun aloittajan aiheeseen liittyen: sä voisit muuten mennä hoitoon, _mikäli_ olet se sama, joka MUA on AHDISTELLUT kutsumalla HENKILÖKSI tällä palstalla. En pidä pelottavista sekopäisyyksiä tai valheita puhuvista...

        Oikeastaan voisit mennä hoitoon siksikin, ettet kritisoinut tota kusipäistä aloitusta: minä taidan olla ainoa niin täyspäinen, jonka mielestä tuollaiset eivät kuulu Miehen Logiikka- nimiselle palstalle....

        Mulla ei mielenterveysongelmia ole, joten mua ei kiinnosta utsia muiden sellaisia tai vetää solvauksia niistä, joilla pahoja mielenterveysongelmia on. Ketjun aloittaja on laatinut aloituksen, mutta ei kommentoinut saamiaan vastineita - ei ainakaan samalla nimimerkillä ja muu sitten on teidän nettisekopäiden hyvän keskustelemisen käsittämistä....


      • kolkatan olka
        hmm?? kirjoitti:

        Ketjun aloittajan aiheeseen liittyen: sä voisit muuten mennä hoitoon, _mikäli_ olet se sama, joka MUA on AHDISTELLUT kutsumalla HENKILÖKSI tällä palstalla. En pidä pelottavista sekopäisyyksiä tai valheita puhuvista...

        Oikeastaan voisit mennä hoitoon siksikin, ettet kritisoinut tota kusipäistä aloitusta: minä taidan olla ainoa niin täyspäinen, jonka mielestä tuollaiset eivät kuulu Miehen Logiikka- nimiselle palstalle....

        Mulla ei mielenterveysongelmia ole, joten mua ei kiinnosta utsia muiden sellaisia tai vetää solvauksia niistä, joilla pahoja mielenterveysongelmia on. Ketjun aloittaja on laatinut aloituksen, mutta ei kommentoinut saamiaan vastineita - ei ainakaan samalla nimimerkillä ja muu sitten on teidän nettisekopäiden hyvän keskustelemisen käsittämistä....

        että hullu kuvittelee kaikkien muiden olevan hulluja.


      • HENKILÖ:::!!!!11%#?+
        hmm?? kirjoitti:

        Ketjun aloittajan aiheeseen liittyen: sä voisit muuten mennä hoitoon, _mikäli_ olet se sama, joka MUA on AHDISTELLUT kutsumalla HENKILÖKSI tällä palstalla. En pidä pelottavista sekopäisyyksiä tai valheita puhuvista...

        Oikeastaan voisit mennä hoitoon siksikin, ettet kritisoinut tota kusipäistä aloitusta: minä taidan olla ainoa niin täyspäinen, jonka mielestä tuollaiset eivät kuulu Miehen Logiikka- nimiselle palstalle....

        Mulla ei mielenterveysongelmia ole, joten mua ei kiinnosta utsia muiden sellaisia tai vetää solvauksia niistä, joilla pahoja mielenterveysongelmia on. Ketjun aloittaja on laatinut aloituksen, mutta ei kommentoinut saamiaan vastineita - ei ainakaan samalla nimimerkillä ja muu sitten on teidän nettisekopäiden hyvän keskustelemisen käsittämistä....

        .

        rauhoittukaa ja ottakaa rauhoittavia lääkeaineita

        .


      • hmm??
        HENKILÖ:::!!!!11%#?+ kirjoitti:

        .

        rauhoittukaa ja ottakaa rauhoittavia lääkeaineita

        .

        Mun ei tarvitse ottaa yhtään mitään: en käytä, eikä minulle ole määrätty mitään mielenterveyslääkkeitä, enkä kärsi mielenterbveysongelmista.

        Jos nyt haluan tietää, että miksi joku hullu JA MINULLE TYYSTIN TUNTEMATON nimimerkki Papu. Sparrow internetin julkiselta keskusteluaplstalta esimerkiksi jatkuvasti tämäm Miehen Logiikka- palstan keskusteluissa puhuttelee minua HENKILÖKSI, niin ei siinä ole mitään ihmettelemistä! Vaiko oletko umpihullu??!

        Olen sanonut, että s*tanan häiriköt ja vääristelijät!


      • hmm??
        kolkatan olka kirjoitti:

        että hullu kuvittelee kaikkien muiden olevan hulluja.

        Mun mielestä keskustelupalstalla varmin merkki hulluudesta kylläkin on tuntemattomaan takertuminen. Toki ehkä myös se, että jos joku kuvittelee muiden olevan hulluja, mutta ainakaan minä en ole sellainen... Ihan niin scifi- tyyppi en luonteeltani ole, että lähtisin väittämään internetin anonyymissä ympäristössä kaikkia hulluiksi... Voiko muuten hulluus ilmetä siinä, että joku tahallaan haluaa hyötyä toisesta? Minusta voi, ja ensisijaisesti juuri siitä. Hulluin on ehkä kenties se, joka kehtaa valehdella tuntemattomasta keskustelupalstalla tietäen samaiselta keskustelupalstalta valehtelunsa kohteen henkilöllisyyden... Mä en onneksi tunne näitä sikoja.


      • ANTEEKSI:::!!!1%#+?
        hmm?? kirjoitti:

        Mun ei tarvitse ottaa yhtään mitään: en käytä, eikä minulle ole määrätty mitään mielenterveyslääkkeitä, enkä kärsi mielenterbveysongelmista.

        Jos nyt haluan tietää, että miksi joku hullu JA MINULLE TYYSTIN TUNTEMATON nimimerkki Papu. Sparrow internetin julkiselta keskusteluaplstalta esimerkiksi jatkuvasti tämäm Miehen Logiikka- palstan keskusteluissa puhuttelee minua HENKILÖKSI, niin ei siinä ole mitään ihmettelemistä! Vaiko oletko umpihullu??!

        Olen sanonut, että s*tanan häiriköt ja vääristelijät!

        .

        mutta en voi olla lukematta tätä palstaa * VEDET SILMISSÄ * ja * HIRNUMATTA * samanaikaisesti

        .


      • arvuuttajako???
        hmm?? kirjoitti:

        Mun mielestä keskustelupalstalla varmin merkki hulluudesta kylläkin on tuntemattomaan takertuminen. Toki ehkä myös se, että jos joku kuvittelee muiden olevan hulluja, mutta ainakaan minä en ole sellainen... Ihan niin scifi- tyyppi en luonteeltani ole, että lähtisin väittämään internetin anonyymissä ympäristössä kaikkia hulluiksi... Voiko muuten hulluus ilmetä siinä, että joku tahallaan haluaa hyötyä toisesta? Minusta voi, ja ensisijaisesti juuri siitä. Hulluin on ehkä kenties se, joka kehtaa valehdella tuntemattomasta keskustelupalstalla tietäen samaiselta keskustelupalstalta valehtelunsa kohteen henkilöllisyyden... Mä en onneksi tunne näitä sikoja.

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATAN KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.


      • uhygtfr
        hmm?? kirjoitti:

        Mun ei tarvitse ottaa yhtään mitään: en käytä, eikä minulle ole määrätty mitään mielenterveyslääkkeitä, enkä kärsi mielenterbveysongelmista.

        Jos nyt haluan tietää, että miksi joku hullu JA MINULLE TYYSTIN TUNTEMATON nimimerkki Papu. Sparrow internetin julkiselta keskusteluaplstalta esimerkiksi jatkuvasti tämäm Miehen Logiikka- palstan keskusteluissa puhuttelee minua HENKILÖKSI, niin ei siinä ole mitään ihmettelemistä! Vaiko oletko umpihullu??!

        Olen sanonut, että s*tanan häiriköt ja vääristelijät!

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATAN KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.


      • hmm?? kirjoitti:

        Ketjun aloittajan aiheeseen liittyen: sä voisit muuten mennä hoitoon, _mikäli_ olet se sama, joka MUA on AHDISTELLUT kutsumalla HENKILÖKSI tällä palstalla. En pidä pelottavista sekopäisyyksiä tai valheita puhuvista...

        Oikeastaan voisit mennä hoitoon siksikin, ettet kritisoinut tota kusipäistä aloitusta: minä taidan olla ainoa niin täyspäinen, jonka mielestä tuollaiset eivät kuulu Miehen Logiikka- nimiselle palstalle....

        Mulla ei mielenterveysongelmia ole, joten mua ei kiinnosta utsia muiden sellaisia tai vetää solvauksia niistä, joilla pahoja mielenterveysongelmia on. Ketjun aloittaja on laatinut aloituksen, mutta ei kommentoinut saamiaan vastineita - ei ainakaan samalla nimimerkillä ja muu sitten on teidän nettisekopäiden hyvän keskustelemisen käsittämistä....

        Kyllä nyt näyttää aika pahasti siltä että se pelottava, mielisairas ja valehteleva ahdistelija oletkin sinä.

        Pidä varas rustatessas noita juttujas, vaikka ne provoja olisikin, etten oikeasti ala pelkään turvallisuuteni/lasteni turvallisuuden puolesta. Se olisi sinulle hyvin tuskallista.


      • hyymm...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä nyt näyttää aika pahasti siltä että se pelottava, mielisairas ja valehteleva ahdistelija oletkin sinä.

        Pidä varas rustatessas noita juttujas, vaikka ne provoja olisikin, etten oikeasti ala pelkään turvallisuuteni/lasteni turvallisuuden puolesta. Se olisi sinulle hyvin tuskallista.

        Väärin: mä en omaa nimimerkkiä ja sinä kaikki hullut ahdistelijat tällä keskustelupaltalla ovat minun ahdistelijoitani. Ikävä, mikäli olet liikkunut joissakin sontaporukoissa, mutta en ole velvollinen ottamaan asiaan kantaa. Pistää vaan valehtelusi silmään. Jos tiedät palstalla käyvän sontasakkia, ilmoittanet poliisille! Minä en tunne sinua rupu, enkä mitään tuttaviasiakaan. Surkeita keskustelijojta kyllä olette ja kaiken muun sietäisin, mutta en valehtelua osanottamisestani foorumiin. Hei hei! T: terveisin nimimerkitön akateeminen nainen, joka on känyt sinun ja palstakavereidesi ahdisteltavana vastoin tahtoaan tällä keskustelupalstalla "Miehen Logiikka"...


      • hyymm...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä nyt näyttää aika pahasti siltä että se pelottava, mielisairas ja valehteleva ahdistelija oletkin sinä.

        Pidä varas rustatessas noita juttujas, vaikka ne provoja olisikin, etten oikeasti ala pelkään turvallisuuteni/lasteni turvallisuuden puolesta. Se olisi sinulle hyvin tuskallista.

        Ja sinulle vielä, nimimerkki Papu. Sparrow: sinä tuskin välität yhtään mistään. Olet KÄYTÖKSELLÄSI HYVÄKSYNYT, että minua yhtä nimimerkitöntä ahdistellaan tällä keskustelupalstalla puhutteluilla, kuten "Eewari". Pidät siis asiallisena käytöksenä, että nimimerkittömän minun ( joka en sinusta mitään tiedä) keskustelupalstalla käyvän kimppuun saa käydä puhutteluilla, joita en yhtään ymmärrä ja jotka aiheuttavat minussa ahdistusta. Missään en ole nähnyt sinun tuomitsevan minuun kohdistuvaa asiatonta käytöstä, vaan olet lähinnä ollut provosoimassa sitä. Siitä sinun asiallisuutesi pystyy päättelemään.

        En tiedä, että millainen mamma olet, mutta tuskinpa lastesi kanssa paljoa aikaa vietät... Harrastat varmaan päivittäin lastesi kanssa jotakin harrastusta? *reps* Netissähän sä näemmä heilut päivät pitkät ( mun yksikään lapsia omaava kaverini ei ehdi tehdä sellaista) ja ainoastaan aivopieruistasi ja härskistä valehtelustasi mulle sua tuntemattomalle naiselle olen suuttunut. Olen toki kuullut kotiäideistä, jotka lehmääntyy niin pahasti, että alkaa friikkailla netissä metsästäen sieltä kaikkea mahdollista kuvittelemaansa ja hakea huomiota surullisen yksinäisinä, mutta jos sinun lapsesi olisin - ja jos siis ihan todella edes itse olet kuviasi jne. tälle Miehen Logiikka - palstalle laittanut ja jos siis edes todella olet nainen(?), niin minä kyllä lähinnä häpeäisin sinun käytöstäsi... Puhumattakaan nyt noloista ja surkeista yrityksistäsi keskustella asia- aiheista (älä nolaa itseäs, jos sulla ei perussivistystä ole, jooko?!).

        Lisäksi olet kateellisen ja kaunaisen oloinen. Aina jauhamassa paskaa koulutetuista. Mulla tekee pahaa lukea sitäkin. Myönnä nyt pelle, että SÄ OLET OLLUT kiinnostunut tän keskustelupalstan keskustelijoista, en minä. Toivottavasti nimeni ei vastentahtoisesti ole SINUN tiedossasi: en ole koskaan tutustunut sinuun, en tiedä sinusta mitään, enkä KOSKAAN ole kirjoittanut rekisteröidyllä nimimerkillä tai ollut minkään deittisaittien jäsen.

        Yhä lisäksi sanoisin, että jos paskasakeissasakeissa olet liikkunut tai esim. joitakin paskaisia kriminaaleja tuntisit (tunnetko??), ilmoita niistä poliisille!! Mutta: jätä s*tana mun kaltaiset tavalliset ihmiset rauhaan! Mua EI KIINNOSTA sinun yksityiselämäsi, typerä keskustelupalstan pomottaja.


      • Pysytään asiassa
        kolkatan olka kirjoitti:

        että hullu kuvittelee kaikkien muiden olevan hulluja.

        Esimerkiksi mielestäsi sairaasta terveen?


    • hmm?

      Selviäisi mistä? Jos deitin "mielenterveys" "selviäisi" muiden valheellisista paskapuheista, kysyisin ihmiseltä itseltään asiasta ja kukaan maanisdepressiivinen ta skitsofreenikko tuskin voi päivääkään elää ottamatta mielenterveyslääkkeitään, eli sellaisen kanssa ei edes voisi alkaa seurustella ilman, ettei asia heti kättelyssä tulisi selväksi.

      • trust mii

        joo. Olis aika tärkeää tietää et mitä tapahtuu jos lääke jää ottamatta.
        En viitsisi tehdä tästä periaatetta koska usein joutuu ne syömään.
        jos olis joku mies jota rakastaisin syvästi en tiedä miten voisin olla olematta hänen kanssaan..jossain vaiheessa sen sairauden vaikutukset näkyis ja voisi tuota harkitaa tehdä sen mukaan uudelleen...
        Nykyään lehdissä on sitäpaitsi paljon juttua maanis-depressiivisyydestä ja siitä että millasta se on...


      • hmm?
        trust mii kirjoitti:

        joo. Olis aika tärkeää tietää et mitä tapahtuu jos lääke jää ottamatta.
        En viitsisi tehdä tästä periaatetta koska usein joutuu ne syömään.
        jos olis joku mies jota rakastaisin syvästi en tiedä miten voisin olla olematta hänen kanssaan..jossain vaiheessa sen sairauden vaikutukset näkyis ja voisi tuota harkitaa tehdä sen mukaan uudelleen...
        Nykyään lehdissä on sitäpaitsi paljon juttua maanis-depressiivisyydestä ja siitä että millasta se on...

        Mikälios olet se sama, kuin minua tuolla samalla nimimerkillä rekisteröityneesti ahdistellut juntti-kusipää, niin jätä kiitos puhumatta paskaa vastineiksi keskustelupalstaviesteihini! En itse kärsi aloituksessa mainituista maanis-depressiivisyydestä tai skitsofreniasta, mutta sen nyt jokainen vakavasti mieleltään sairaita tavannut tietää, että toisin kuin sinä sanot, eivät "sairauden vaikutukset" mieleltään sairaassa näkyisi "jossakin vaiheessa", vaan skitsofreenikon kohdalla jo yhden tai kahden päivän lääkkeiden ottamatta jättämisessä ja maanis- depressiiviselläkin luultavasti muutamassa päivässä. Mieleltään ainakin pahimmin sairaat joutuvat käyttämään päivittäisiä mielenterveyslääkkeitä, joiden ottamatta jättäminen aiheuttaa sen, että he menevät aivan sekaisin nopeasti.


      • Nyt vittu riittää!!!
        hmm? kirjoitti:

        Mikälios olet se sama, kuin minua tuolla samalla nimimerkillä rekisteröityneesti ahdistellut juntti-kusipää, niin jätä kiitos puhumatta paskaa vastineiksi keskustelupalstaviesteihini! En itse kärsi aloituksessa mainituista maanis-depressiivisyydestä tai skitsofreniasta, mutta sen nyt jokainen vakavasti mieleltään sairaita tavannut tietää, että toisin kuin sinä sanot, eivät "sairauden vaikutukset" mieleltään sairaassa näkyisi "jossakin vaiheessa", vaan skitsofreenikon kohdalla jo yhden tai kahden päivän lääkkeiden ottamatta jättämisessä ja maanis- depressiiviselläkin luultavasti muutamassa päivässä. Mieleltään ainakin pahimmin sairaat joutuvat käyttämään päivittäisiä mielenterveyslääkkeitä, joiden ottamatta jättäminen aiheuttaa sen, että he menevät aivan sekaisin nopeasti.

        Etkö sinä helvetinperkeleen sontahousu osaa olla ihmisiksi keskustelupalstalla? Aina olet jankkaamassa, että sua kiusataan ja taaskin sinä saatanan mielenterveyspotilaan irvikuva alat soittelemaan. TÄH?

        Sinä olet kaikkien kusipäiden äiti ja narsistien kruunaamaton draamakunigatar. Istut kaiket päivät halko perseessä ja mietit kenen kimppuun vitun valopää hyökkäisit. Sun mielenvikainen häiriköinti alkaa pikku hiljaa vituttamaan.

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATAN KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.

        Vitun EEWARI. Mee lääkäriin sairas paskiainen.


      • trust mii
        hmm? kirjoitti:

        Mikälios olet se sama, kuin minua tuolla samalla nimimerkillä rekisteröityneesti ahdistellut juntti-kusipää, niin jätä kiitos puhumatta paskaa vastineiksi keskustelupalstaviesteihini! En itse kärsi aloituksessa mainituista maanis-depressiivisyydestä tai skitsofreniasta, mutta sen nyt jokainen vakavasti mieleltään sairaita tavannut tietää, että toisin kuin sinä sanot, eivät "sairauden vaikutukset" mieleltään sairaassa näkyisi "jossakin vaiheessa", vaan skitsofreenikon kohdalla jo yhden tai kahden päivän lääkkeiden ottamatta jättämisessä ja maanis- depressiiviselläkin luultavasti muutamassa päivässä. Mieleltään ainakin pahimmin sairaat joutuvat käyttämään päivittäisiä mielenterveyslääkkeitä, joiden ottamatta jättäminen aiheuttaa sen, että he menevät aivan sekaisin nopeasti.

        VOI EEEEEEEMEEEEEEELI sun kanssas EEWARI!


      • hmm?
        Nyt vittu riittää!!! kirjoitti:

        Etkö sinä helvetinperkeleen sontahousu osaa olla ihmisiksi keskustelupalstalla? Aina olet jankkaamassa, että sua kiusataan ja taaskin sinä saatanan mielenterveyspotilaan irvikuva alat soittelemaan. TÄH?

        Sinä olet kaikkien kusipäiden äiti ja narsistien kruunaamaton draamakunigatar. Istut kaiket päivät halko perseessä ja mietit kenen kimppuun vitun valopää hyökkäisit. Sun mielenvikainen häiriköinti alkaa pikku hiljaa vituttamaan.

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATAN KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.

        Vitun EEWARI. Mee lääkäriin sairas paskiainen.

        Nyt menee kyllä yli? Mitä "soittelemaan"? Minä mitään sulle tai kenellekään ole "soitellut". Toi "trust mii" tuli itse kommentoimaan minulle ja eilen minua ahdisteli melkein samalla ( joskin rekisteröidyllä) nimimerkillä joku juntti, joka ihan suoraan vääristeli sanomisiani. Minä EN OLE MIKÄÄN EEWARI, ja hoitoon tällä keskustelupalstalla saavat mennä kaikki, joilla on pakkomielle ahdistella minua ko. puhutteluilla! En myöskään ole mielenterveyspotilas, enkä koskaan ESITELLYT ITSEÄNI KENELLEKÄÄN TÄMÄN FOORUMIN KIRJOITTAJALLE, eli hoitoon(!) kuuluvat korkeintaan ne, jotka minua henkilöivät valheilla! Ei nimimerkittömän kimpussa saa keskustelupalstalla ROIKKUA siten!

        Ja MINÄ OLEN KYLLÄ myös näiden Papu.Sparrowien ja muiden kanssa asiallisesti yrittänyt jutella, mutta kun kävi selväksi, että akanrutku suorastaan nauttii oudosta, minuun häntä tuntemattomaan naiseen ( joka tasan olen koulutetumpi, kuin hän!) kohdistuvasta pilkkaamisesta, HENKILÖI ts. puhuttelee henkilöksi minua, vaikken käsittääkseni mikään hänen tuttunsa ole ja esittää lisäksi ihan oikeasti tietäjää(!) esimerkiksi työtilanteeni tai persoonallisuuteni suhteen ( MUN NIMIMERKITTÖMÄN!), niin tuli siinä selväksi hänen asiallisuusasteensa ja loppuu halut olla erityisen ystävällinen...

        Sinä taas olet joku ihan täysin sairas. Mene mielenterveystoimistoon ja anteeksi, kun nyt sanon suoraan. Niitä päävaikeuksia on varmasti sinulla. En ole hakenut huomiotasi, eikä Suomen mielenterveyshuollon tila ole minun vastuullani siten, että mielenterveysresusrssien puutteessa olisi minun toimittava kaiken maailman sekopäiden sylkykuppina internetissä. Kyllä menee hullu vääristelysi YLI! Joku sekopää tuolla lisäksi lainasi melkein sanasta sanaan MINUN KIRJOITTAMAANI TEKSTIÄ, ja vaihtoi siihen joidenkin sanojen paikalle vaan sen pakkomielteen kohteensa mikälie(?) "Eewari"- sanan...

        MINÄ EN OLE VELVOLLINEN SIIHEN, ETTÄ MINUA PUHUTELTAISIIN TERMILLÄ EEWARI tai että minua te jotenkin sotkisitte johonkin sellaiseen. Olen kansalainen x, joka käy internetin keskustelupalstalla KETÄÄN TUNTEMATTA ja jos silmäkkäin tavattaisiin, olen aivan varma, että sieltä paljastuisi monenlaista lippishiihtäjää: ties vaikka olisin melkein ainoa, joka ei ole ihan täysin juntti!! MINÄ EN tuollaista kohtelua ihmisiltä saa missään muuallakaan, JOTEN EN HALUA saada sitä kasvottomilta tuntemattomilta myöskään internetissä!


      • Crocuta
        Nyt vittu riittää!!! kirjoitti:

        Etkö sinä helvetinperkeleen sontahousu osaa olla ihmisiksi keskustelupalstalla? Aina olet jankkaamassa, että sua kiusataan ja taaskin sinä saatanan mielenterveyspotilaan irvikuva alat soittelemaan. TÄH?

        Sinä olet kaikkien kusipäiden äiti ja narsistien kruunaamaton draamakunigatar. Istut kaiket päivät halko perseessä ja mietit kenen kimppuun vitun valopää hyökkäisit. Sun mielenvikainen häiriköinti alkaa pikku hiljaa vituttamaan.

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATAN KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.

        Vitun EEWARI. Mee lääkäriin sairas paskiainen.

        Hus pois nimimerkittömän kimpusta... Nimimerkittömät hullut.


      • hmm?
        Crocuta kirjoitti:

        Hus pois nimimerkittömän kimpusta... Nimimerkittömät hullut.

        No siinä oli nyt ehkä(?) ensimmäisen kerran rekisteröityneeltä asiallinen kannanotto muhun kohdistuvaan asiattomaan ahdisteluun keskustelupalstalla: kiitos sulle, _jos_ oikeasti yritit puolustaa minua.

        Tää tän Miehen Logiikka- palstan keskustelukulttuuri ei ole vinoutunut minun käytökseni vuoksi, vaan siksi, että kirjoittajat yleisesti ottaen näkyvät sallivan ja hyväksyvän muhun kohdistuvan äärimmäisen asiattoman, valheellisen ja vääristelevän ahdistelun, mikä ilmenee mm. vastineisiini saamina kummallisina puhutteluina joksikin Eewariksi ( kuka tai mikä se on, voisiko joku kertoa minullekin?) ja muutenkin sairaana kimpussani roikkumisena. Ei ole mitenkään hauskaa tulla keskustelemaan tälle keskustelupalstalle, kun ensimmäisenä jos kirjoitan ketjun aihetta koskevan vastineen, hyökätään kimppuuni puhuttelemalla minua Eewariksi ( en tunne sellaista, enkä ymmärrä miksi MINUA ahdistellaan puhuttelemalla minua sillä nimellä tai nimikkeellä) ja sitten taas teksteissäni kirjoittamista asioita koskevista kommenteista ei kukaan halua keskustella mitään... En missään(!) ole saanut niin sairasta kohtelua ihmisiltä, kuin tällä keskustelupalstalla. Oksettavinta on ehkä se, että kimpussani hyökkivät ovat hiiriä, jotka tuntevat toisensa ja jotka varmasti VARSIN HYVIN TIETÄVÄT, että minä en tunne tai tiedä heitä: pakko olla kusipää sellaisen, joka KEHTAAKIN käydä tuntemattoman kimppuun keskustelupalstalla siten, kuin mun kimppuuni on hyökätty! Minä en ole mikään shownumero tai vitsi, vaan ihminen, joka en koskaan ole hakenut henkilöhuomiota itselleni tällaiselta saitilta. En pidä sekopäistä, jotka ovat yliuteliaita minun suhteeni. Enkä pidä myöskään hulluista valheiden laukojista. Kukaan tältä keskustelupalstalta tai ehkäpä jopa koko saitilta ei ole pätevä puhumaan minusta mitään...

        Yleensä olen aina ollut väärinkohdeltujen ja vähäosaisten ns. puolella ja tunnen kaikkia rankan elämän eläneitä kohtaan monasti vaistomaistakin sympatiaa, mutta jos mulle tuntemattomat rupusakit tietoisesti alkavat ihan HYÖDYNTÄÄ vilpittömyyttäni ja ystävällisyyttäni VALEHTELULLA yhdellä JULKISELLA keskustelupalstalla, niin sanoisin että kaliskoot vaikka käsiraudat sellaisille kusipäille... Keskustelupalstat ovat pelkkää keskustelemista varten.


      • ...
        hmm? kirjoitti:

        Mikälios olet se sama, kuin minua tuolla samalla nimimerkillä rekisteröityneesti ahdistellut juntti-kusipää, niin jätä kiitos puhumatta paskaa vastineiksi keskustelupalstaviesteihini! En itse kärsi aloituksessa mainituista maanis-depressiivisyydestä tai skitsofreniasta, mutta sen nyt jokainen vakavasti mieleltään sairaita tavannut tietää, että toisin kuin sinä sanot, eivät "sairauden vaikutukset" mieleltään sairaassa näkyisi "jossakin vaiheessa", vaan skitsofreenikon kohdalla jo yhden tai kahden päivän lääkkeiden ottamatta jättämisessä ja maanis- depressiiviselläkin luultavasti muutamassa päivässä. Mieleltään ainakin pahimmin sairaat joutuvat käyttämään päivittäisiä mielenterveyslääkkeitä, joiden ottamatta jättäminen aiheuttaa sen, että he menevät aivan sekaisin nopeasti.

        ...


      • Vaakakuppi
        Crocuta kirjoitti:

        Hus pois nimimerkittömän kimpusta... Nimimerkittömät hullut.

        On kipakka syyttelyn henki.Mikä voi olla osasyynä että sinne on jouduttu? Eli suunnattu pienet voimavarat pelkästään pahaan ehkä itsessuojeluksi.Hyväänsuuntaukset voisivat antaa enemmän mielihyvää ja tukea oloa aidan ulkopuolella?


    • .....

      ...että kaikki ihmiset on ihan järjestään lähtökohtaisesti hulluja. Toiset on vaan enempi ja toiset vähempi.

      En mää mitää varsinaisesti pelästyisin. Ja kaiki noi luettelemasi asiat olis varmaan OK, paitti yks. Se tulevaisuus... Lähinnä siinä mielessä että toistuuko sairaus, jos toistuu niin onko musta tukemaan. Tai aiheutuisiko tilanteesta jotain vaaraa jolle kulle toiselle (esmes. lapset). Ja kuinka pahasti homma voi ratketa?

      Meinaan... Jos tiedossa on 50% mahdollisuus että tuleva eukko kilahtaa joskus 10 vuoden päästä ja siitä tulee kovin rasks taakkaa, niin kauanko ite jaksan. Jos lapset häiriintyy tai iteltä palaa päreet niin siinä voi olla useammankin ihmisen elämä pilalla, eikä vaan sen potilaan. Paljon on lukenu ja luullu näistä pariskunnista joista sitten se tervekin puolisko on kilahtanut tai ratkennut ryyppäämään tai lopulta lahdannu sekä puoliskon että itsensä kun ei enää jaksa.

      Että siinä mielessä täytyy rehellisesti tunnustaa että epäilyttäis...

      • hmm??

        Voi raukkaparka...Paitsi että olette näemmä melkein kaikki sairaan nimimerkki Papu. Sparrowin ilmaisua mukailevia valheilla mustamaalareita ja hulluja kyttäreitä tai kenties ehkä(?) joitakin muita perverssejä, joita kiinnostavat kenties tuntemattomienkin ihmisten mielenterveys ( amiksessa ei vissiin opeteta teoreettista suhtaumista ja jos ihmisellä ei itsellään sellaista lähtökohtaista asennetta tai potentiaalia omastakaan takaa ole, niin sitten ilmaisu varmaan on tollasta papusparrowiwn minäminäminäminää...).

        En tiedä, että mustamaalaatteko te kaikki pervot yliuteliaat yksinäiset ja kusipäät näillä palstoilla tietoisesti jotakin teitä tuntemattomia, mutta kuule asia on ainakin mielenterveysongelmaisten kohdalla ihan oikeasti niin, että esimerkiksi skitsofreniaa sairastava ei kilahda " kymmenen vuoden päästä", vaan sellainen kilahtaa parissa päivässä, jollei saa tai ota lääkkeitään. Pitää olla tyhmä, jos kuvittelee muuta.

        Ja ihan turhaa kai edes yrittää keskustella, kun näen, että keskustelen koko ajan pelkkien sikojen tai valheilla mustamaalaavien idioottien kanssa: en mäkään ( jos rehellinen olen) ehkä ensimmäisenä pakollisia mielenterveyslääkeitä käyttävää seurustelukumppaniksi ottaisi, mutta en mä myöskään kuvittele niistä mitään. Yks mun tuntemani lähipiiriini kuulunut esim. on mielenterveysongelmainen: ainakin tiedesaiteilla ja oikeastaan jopa koko Suomessa yleisesti neroksi tunnustettu. Hän ainakaan ei ikinä "lahtaisi" ketään, vaikka mielenterveysongelmista kärsiikin, vaan mielenterveysongelmat, joista on hän itse julkisesti kertonut, ovat aiheuttaneet hänelle ainoastaan sen, että hänen on vaikeaa jaksaa arjessaan. Siinäkin on kuitenkin ihminen, joka osaisi analysoida itseään jokaisessa tilanteessa paremmin, kuin kahdeksan kymmenestä teistä juntti-asennepullista.... Alana muuten psykologia, sillä mainitsemallani tuntemallani.


      • hmm??
        hmm?? kirjoitti:

        Voi raukkaparka...Paitsi että olette näemmä melkein kaikki sairaan nimimerkki Papu. Sparrowin ilmaisua mukailevia valheilla mustamaalareita ja hulluja kyttäreitä tai kenties ehkä(?) joitakin muita perverssejä, joita kiinnostavat kenties tuntemattomienkin ihmisten mielenterveys ( amiksessa ei vissiin opeteta teoreettista suhtaumista ja jos ihmisellä ei itsellään sellaista lähtökohtaista asennetta tai potentiaalia omastakaan takaa ole, niin sitten ilmaisu varmaan on tollasta papusparrowiwn minäminäminäminää...).

        En tiedä, että mustamaalaatteko te kaikki pervot yliuteliaat yksinäiset ja kusipäät näillä palstoilla tietoisesti jotakin teitä tuntemattomia, mutta kuule asia on ainakin mielenterveysongelmaisten kohdalla ihan oikeasti niin, että esimerkiksi skitsofreniaa sairastava ei kilahda " kymmenen vuoden päästä", vaan sellainen kilahtaa parissa päivässä, jollei saa tai ota lääkkeitään. Pitää olla tyhmä, jos kuvittelee muuta.

        Ja ihan turhaa kai edes yrittää keskustella, kun näen, että keskustelen koko ajan pelkkien sikojen tai valheilla mustamaalaavien idioottien kanssa: en mäkään ( jos rehellinen olen) ehkä ensimmäisenä pakollisia mielenterveyslääkeitä käyttävää seurustelukumppaniksi ottaisi, mutta en mä myöskään kuvittele niistä mitään. Yks mun tuntemani lähipiiriini kuulunut esim. on mielenterveysongelmainen: ainakin tiedesaiteilla ja oikeastaan jopa koko Suomessa yleisesti neroksi tunnustettu. Hän ainakaan ei ikinä "lahtaisi" ketään, vaikka mielenterveysongelmista kärsiikin, vaan mielenterveysongelmat, joista on hän itse julkisesti kertonut, ovat aiheuttaneet hänelle ainoastaan sen, että hänen on vaikeaa jaksaa arjessaan. Siinäkin on kuitenkin ihminen, joka osaisi analysoida itseään jokaisessa tilanteessa paremmin, kuin kahdeksan kymmenestä teistä juntti-asennepullista.... Alana muuten psykologia, sillä mainitsemallani tuntemallani.

        Voi raukkaparka...Paitsi että olet näemmä ainoa sairaan nimimerkki EEWARIN ilmaisua mukaileva valheilla mustamaalaava ja hullu kyttärei tai kenties ehkä(?) jokin muu perverssi, joita kiinnostavat kenties tuntemattomienkin ihmisten mielenterveys(oma on jo mennyt) ( amiksessa ei vissiin opeteta teoreettista suhtaumista ja jos ihmisellä ei itsellään sellaista lähtökohtaista asennetta tai potentiaalia omastakaan takaa ole, niin sitten ilmaisu varmaan on tollasta EEWARIN minäminäminäminää...).

        En tiedä, että mustamaalaatko sinä kaikki senkin pervo yliutelias yksinäinen ja kusipää näillä palstoilla tietoisesti jotakin tuntemattomia, mutta kuule asia on ainakin mielenterveysongelmaisten EEWAREIDEN kohdalla ihan oikeasti niin, että esimerkiksi skitsofreniaa sairastava ei kilahda " kymmenen vuoden päästä", vaan sellainen kilahtaa parissa päivässä, jollei saa tai ota lääkkeitään (kokemuksen syvällä rintaäänellä). Pitää olla tyhmä kuin EEWARI, jos kuvittelee muuta.

        Ja ihan turhaa kai edes yrittää keskustella minun EEWARIN kanssa, kun näen harhaisessa mielessäni, että keskustelen koko ajan pelkkien sikojen tai valheilla mustamaalaavien idioottien kanssa: en mäkään ( jos rehellinen olen, vaikka en sitä ikinä olekaan) ehkä ensimmäisenä pakollisia mielenterveyslääkeitä käyttävää seurustelukumppaniksi ottaisi, mutta en mä myöskään kuvittele niistä mitään. Yks mun tuntemani lähipiiriini kuulunut esim. on mielenterveysongelmainen: ainakin tiedesaiteilla ja oikeastaan jopa koko Suomessa yleisesti neroksi tunnustettu (öhöm puhuu itsestään). Hän ainakaan ei ikinä "lahtaisi" ketään, vaikka mielenterveysongelmista kärsiikin, vaan mielenterveysongelmat, joista on hän itse julkisesti kertonut, ovat aiheuttaneet hänelle ainoastaan sen, että hänen on vaikeaa jaksaa arjessaan. Siinäkin on kuitenkin ihminen, joka osaisi analysoida itseään jokaisessa tilanteessa paremmin, kuin kahdeksan kymmenestä teistä juntti-asennepullista.... Alana muuten psykologia, sillä mainitsemallani tuntemallani.


      • hmm?
        hmm?? kirjoitti:

        Voi raukkaparka...Paitsi että olet näemmä ainoa sairaan nimimerkki EEWARIN ilmaisua mukaileva valheilla mustamaalaava ja hullu kyttärei tai kenties ehkä(?) jokin muu perverssi, joita kiinnostavat kenties tuntemattomienkin ihmisten mielenterveys(oma on jo mennyt) ( amiksessa ei vissiin opeteta teoreettista suhtaumista ja jos ihmisellä ei itsellään sellaista lähtökohtaista asennetta tai potentiaalia omastakaan takaa ole, niin sitten ilmaisu varmaan on tollasta EEWARIN minäminäminäminää...).

        En tiedä, että mustamaalaatko sinä kaikki senkin pervo yliutelias yksinäinen ja kusipää näillä palstoilla tietoisesti jotakin tuntemattomia, mutta kuule asia on ainakin mielenterveysongelmaisten EEWAREIDEN kohdalla ihan oikeasti niin, että esimerkiksi skitsofreniaa sairastava ei kilahda " kymmenen vuoden päästä", vaan sellainen kilahtaa parissa päivässä, jollei saa tai ota lääkkeitään (kokemuksen syvällä rintaäänellä). Pitää olla tyhmä kuin EEWARI, jos kuvittelee muuta.

        Ja ihan turhaa kai edes yrittää keskustella minun EEWARIN kanssa, kun näen harhaisessa mielessäni, että keskustelen koko ajan pelkkien sikojen tai valheilla mustamaalaavien idioottien kanssa: en mäkään ( jos rehellinen olen, vaikka en sitä ikinä olekaan) ehkä ensimmäisenä pakollisia mielenterveyslääkeitä käyttävää seurustelukumppaniksi ottaisi, mutta en mä myöskään kuvittele niistä mitään. Yks mun tuntemani lähipiiriini kuulunut esim. on mielenterveysongelmainen: ainakin tiedesaiteilla ja oikeastaan jopa koko Suomessa yleisesti neroksi tunnustettu (öhöm puhuu itsestään). Hän ainakaan ei ikinä "lahtaisi" ketään, vaikka mielenterveysongelmista kärsiikin, vaan mielenterveysongelmat, joista on hän itse julkisesti kertonut, ovat aiheuttaneet hänelle ainoastaan sen, että hänen on vaikeaa jaksaa arjessaan. Siinäkin on kuitenkin ihminen, joka osaisi analysoida itseään jokaisessa tilanteessa paremmin, kuin kahdeksan kymmenestä teistä juntti-asennepullista.... Alana muuten psykologia, sillä mainitsemallani tuntemallani.

        Miksi häirikkö käytit tahallasi samassa ketjussa kanssani samaa "hmm?? " nimimerkkiä. Minä olen sanonut, etten tunne mitään "Eewaria", eikä sellainen liity minuun. Jos sinä ja kaltaisesi sekopäät kuitenkin roikutte kimpussani keskustelupalstalla ahdistelemassa puhuttelemalla minua sellaisen nimiseksi, en voi mitään; enkä ainakaan, jos ei ketään fiksuja palstalla käy, jotka minuun kohdistuvat asiattomuudet ja virhepuhuttelut haluaisivat lopettaa... Koppava löräys ja nämä muut ovat ilmeisesti täysiä kusipäitä, vaiko? Tulee palstalle ja solvailee esim. minua, mutta eivät jämäkästi mihinkään osaa ( vaiko HALUA?) ottaa kantaa...

        Voisin toki soittaa vihaisen puhelun tohon 0600- alkuiseen Eniron palvelupuhelimeen, mutta en halua aiheetonta kännykkälaskua ja kai tällä paskasaitilla omastakin takaa joku valvonta on, vaiko EI???!

        Nyt jokatapauksessa häiriköt ovat kohta vuosikausia leikkineet mun kustannuksellani, eikä YLLÄPITO OLE PUUTTUNUT SIIHEN MISSÄÄN: EN OLE MIKÄÄN EEWARI, enkä toivo itseäni puhuteltavan sellaiseksi, vaan olen NIMIMERKKIÄ OMAAMATON keskustelupalstakävijä. Taviskansalainen. Enkä tunne palstakirjoittajia.


      • hmm??
        hmm? kirjoitti:

        Miksi häirikkö käytit tahallasi samassa ketjussa kanssani samaa "hmm?? " nimimerkkiä. Minä olen sanonut, etten tunne mitään "Eewaria", eikä sellainen liity minuun. Jos sinä ja kaltaisesi sekopäät kuitenkin roikutte kimpussani keskustelupalstalla ahdistelemassa puhuttelemalla minua sellaisen nimiseksi, en voi mitään; enkä ainakaan, jos ei ketään fiksuja palstalla käy, jotka minuun kohdistuvat asiattomuudet ja virhepuhuttelut haluaisivat lopettaa... Koppava löräys ja nämä muut ovat ilmeisesti täysiä kusipäitä, vaiko? Tulee palstalle ja solvailee esim. minua, mutta eivät jämäkästi mihinkään osaa ( vaiko HALUA?) ottaa kantaa...

        Voisin toki soittaa vihaisen puhelun tohon 0600- alkuiseen Eniron palvelupuhelimeen, mutta en halua aiheetonta kännykkälaskua ja kai tällä paskasaitilla omastakin takaa joku valvonta on, vaiko EI???!

        Nyt jokatapauksessa häiriköt ovat kohta vuosikausia leikkineet mun kustannuksellani, eikä YLLÄPITO OLE PUUTTUNUT SIIHEN MISSÄÄN: EN OLE MIKÄÄN EEWARI, enkä toivo itseäni puhuteltavan sellaiseksi, vaan olen NIMIMERKKIÄ OMAAMATON keskustelupalstakävijä. Taviskansalainen. Enkä tunne palstakirjoittajia.

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATAN KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.

        Vitun EEWARI. Mee lääkäriin sairas paskiainen.


      • kolkatan olka
        hmm? kirjoitti:

        Miksi häirikkö käytit tahallasi samassa ketjussa kanssani samaa "hmm?? " nimimerkkiä. Minä olen sanonut, etten tunne mitään "Eewaria", eikä sellainen liity minuun. Jos sinä ja kaltaisesi sekopäät kuitenkin roikutte kimpussani keskustelupalstalla ahdistelemassa puhuttelemalla minua sellaisen nimiseksi, en voi mitään; enkä ainakaan, jos ei ketään fiksuja palstalla käy, jotka minuun kohdistuvat asiattomuudet ja virhepuhuttelut haluaisivat lopettaa... Koppava löräys ja nämä muut ovat ilmeisesti täysiä kusipäitä, vaiko? Tulee palstalle ja solvailee esim. minua, mutta eivät jämäkästi mihinkään osaa ( vaiko HALUA?) ottaa kantaa...

        Voisin toki soittaa vihaisen puhelun tohon 0600- alkuiseen Eniron palvelupuhelimeen, mutta en halua aiheetonta kännykkälaskua ja kai tällä paskasaitilla omastakin takaa joku valvonta on, vaiko EI???!

        Nyt jokatapauksessa häiriköt ovat kohta vuosikausia leikkineet mun kustannuksellani, eikä YLLÄPITO OLE PUUTTUNUT SIIHEN MISSÄÄN: EN OLE MIKÄÄN EEWARI, enkä toivo itseäni puhuteltavan sellaiseksi, vaan olen NIMIMERKKIÄ OMAAMATON keskustelupalstakävijä. Taviskansalainen. Enkä tunne palstakirjoittajia.

        valvontaa ei sinun palstaoksennuksesi kauaa kerkiäisi saastuttamaan ilmaa.


      • hmm?
        kolkatan olka kirjoitti:

        valvontaa ei sinun palstaoksennuksesi kauaa kerkiäisi saastuttamaan ilmaa.

        Ei vaan: jos tällä palstalla olisi valvontaa, ei sinun kaltaisesi todennäköisimmin lippis ököököökö piliukkulölipitäöissaadaisompiasuntorunkutirunkutuladygagajeesröyhröyh - saamarin paska voisi edes kirjoittaa....

        Tavallaan kyllä huvittaa se, että jos selvittäisin, ketkä mua on tällä palstalla ahdistelleet, olisitte aivan hiljaa. Idiootit mulle tuntemattomat on tällä keskustelupalstalla käyneet mun kadehtimansa kimppuun ja: mä en koskaan ole kirjoittanut MILLÄKÄÄN rekisteröidyllä nimimerkillä. En ole tehbnyt itseäni tutuksi tai edes tiettäväksi. En myöskään elämässäni ole asunut esim. rivitalossa, joskaan en ole millään muotoa rikaskaan, vaan ihan tavallinen ihminen, jolla on ainakin viimeisenä vuosikymmenenä ollut ympärilläni AINOASTAAN NE IHMISET, jotka haluankin olevan.

        Esitätkö olevasi asiantuntija elämäni ja ihmissuhteideni osalta, häh? Mites mun mielenterveys ja oletko mielestäsi asiantuntija siltäkin osin: monta viikkoa sitten ollaan tavattu, vaiko onko niin, että ei olla tavattu ehkäpä jopa koskaan?

        Ps. Miksi minua Eewari- nimikkeellä ahdistelevasti puhuttelevat minulle tuntemattomat eivät mene hoitoon?


      • uhygtfrd
        hmm? kirjoitti:

        Ei vaan: jos tällä palstalla olisi valvontaa, ei sinun kaltaisesi todennäköisimmin lippis ököököökö piliukkulölipitäöissaadaisompiasuntorunkutirunkutuladygagajeesröyhröyh - saamarin paska voisi edes kirjoittaa....

        Tavallaan kyllä huvittaa se, että jos selvittäisin, ketkä mua on tällä palstalla ahdistelleet, olisitte aivan hiljaa. Idiootit mulle tuntemattomat on tällä keskustelupalstalla käyneet mun kadehtimansa kimppuun ja: mä en koskaan ole kirjoittanut MILLÄKÄÄN rekisteröidyllä nimimerkillä. En ole tehbnyt itseäni tutuksi tai edes tiettäväksi. En myöskään elämässäni ole asunut esim. rivitalossa, joskaan en ole millään muotoa rikaskaan, vaan ihan tavallinen ihminen, jolla on ainakin viimeisenä vuosikymmenenä ollut ympärilläni AINOASTAAN NE IHMISET, jotka haluankin olevan.

        Esitätkö olevasi asiantuntija elämäni ja ihmissuhteideni osalta, häh? Mites mun mielenterveys ja oletko mielestäsi asiantuntija siltäkin osin: monta viikkoa sitten ollaan tavattu, vaiko onko niin, että ei olla tavattu ehkäpä jopa koskaan?

        Ps. Miksi minua Eewari- nimikkeellä ahdistelevasti puhuttelevat minulle tuntemattomat eivät mene hoitoon?

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATANA KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.


      • hmm?
        uhygtfrd kirjoitti:

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATANA KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.

        Vastaan ehkä sen jälkeen, kun tän palstan hullut ensin kertovat SYYN sille, että miksi ovat alkaneet ahdistella MINUA, puhuttelemalla _minua_ esimerkiksi Eewariksi tai eewariksi. Normaali- ihmiselle riittäisi se, että kun kertoo, ettei sen nimimen tai nimimerkkinen ole, mutta tän palstan hulluille ( Ratikkakuski ja muut häiriköt) ei asialliset korjaukset näemmä auta...

        En muuten halua keskustella noin sekon kanssa. Sori, nyt kyllästyin. Moro! Pakko olla ihan umpityhmä ihmisen(!), että jos rähisee tolla tavalla asiallisen keskustelijan kimpussa. S*tanan keskustelupalsta- ahdistelija: MUN kimpussa roikkuva ahdistelija...Mä en tiedä, että miksi sulla on jotakin mua vastaan. Ainakan en ole itseäni missään tällä foorumilla esitellyt, eli tuttuja foorumin kautta emme ole.


      • von Edward
        hmm? kirjoitti:

        Miksi häirikkö käytit tahallasi samassa ketjussa kanssani samaa "hmm?? " nimimerkkiä. Minä olen sanonut, etten tunne mitään "Eewaria", eikä sellainen liity minuun. Jos sinä ja kaltaisesi sekopäät kuitenkin roikutte kimpussani keskustelupalstalla ahdistelemassa puhuttelemalla minua sellaisen nimiseksi, en voi mitään; enkä ainakaan, jos ei ketään fiksuja palstalla käy, jotka minuun kohdistuvat asiattomuudet ja virhepuhuttelut haluaisivat lopettaa... Koppava löräys ja nämä muut ovat ilmeisesti täysiä kusipäitä, vaiko? Tulee palstalle ja solvailee esim. minua, mutta eivät jämäkästi mihinkään osaa ( vaiko HALUA?) ottaa kantaa...

        Voisin toki soittaa vihaisen puhelun tohon 0600- alkuiseen Eniron palvelupuhelimeen, mutta en halua aiheetonta kännykkälaskua ja kai tällä paskasaitilla omastakin takaa joku valvonta on, vaiko EI???!

        Nyt jokatapauksessa häiriköt ovat kohta vuosikausia leikkineet mun kustannuksellani, eikä YLLÄPITO OLE PUUTTUNUT SIIHEN MISSÄÄN: EN OLE MIKÄÄN EEWARI, enkä toivo itseäni puhuteltavan sellaiseksi, vaan olen NIMIMERKKIÄ OMAAMATON keskustelupalstakävijä. Taviskansalainen. Enkä tunne palstakirjoittajia.

        juuri tuo USA:sta toisen maailmansodan aikana Suomeen muuttanut isoisäsi veli,ja oli viellä Lontoossa asuessaan Edward Turakainen kuten USA:ssakin. Suomessa oli pakko hieman muokata nimeä nurkkapatrioottien ja politiikan takia,jotta sai olla rauhassa.Ei siis asiaa kannata ihmetellä.


      • Levy ehkä rikki?
        uhygtfrd kirjoitti:

        SANO NYT SAATANA KUKA SUN IDIOOTIN KANSSA TULEE TOIMEEN? HÄH? AIVAN EI SAATANA KUKAAN. SANO NYT EDES YKSI KESKUSTELU JOSSA OLET OSANNUT OLLA IHMISIKSI? EI SELLAISTA OLE.

        levy paikallaan?Ota jokin rauhottava,jotta vetäisit nokkaunet välillä?Ellei auta niin vaihda levyä tai ota vaikka posetiivari kaveriksesi jotta päästäisiin vähän eteenpäin?


    • sirpamaikkarilta

      Puolisona saattas pelästyttää. Mutta sittenkin katottas päivä kerrallaan.

    • Crocuta

      No seurustellessa... Se voisi olla aikamoinen taakka. Etenkin jos olisi suht alkuvaiheessa ja paljastuisi sairaus jonka voi odottaa oireilevan useamminkin, niin kyllä se saattais olla lorun loppu. Eri asia jos olis ollut kimpassa tyyliin kymmenen vuotta.

      Ystävällä, no en todellakaan olisi kääntämässä selkää sellaisessa tilanteessa. Tarpeeksi olisi niitä jotka hylkää kuitenkin, joten minua ei sen letkan jatkeena nähtäisi.

    • kaikki tyynni, niitähän täällä ollaan..:D Ja mua ainakin pelottaa jotenkin liian järkevät ja tasapainoiset ihmiset.

      Mutta vakavasti. Kaverina asia ei ole kauheasti hätkähdyttänyt, ainakin maanisdepressiivisia on tullut vastaan. On hyvä tietää toisen sairaudesta, niin osaa muistuttaa tarvittaessa lääkityksestä ja ymmärtää paremmin toisen käytöstä.

      Seurustelukumppanina onkin kinkkisempää, kun on tarkoitus elää tiiviisti toisen kanssa. Kuinka sitä jaksaa ja riittääkö rakkautta? Se on punnittava tilannekohtaisesti. Itselle on käynyt kyseisessä tilanteessa niin, että suhde, joka muuten olisi loppunut, ei loppunutkaan, koska tulkitsin suhteen ongelmien johtuvan sairaudesta. Kun suhde sitten paljon myöhemmin päättyi, näin vasta matkan päästä tilanteen selkeämmin.

    • BlueNightSatin

      there, done that. Noh mitä sitä menneitä muitseleen. :)

      • ap.

        tekisit NYT, siitä oppineena, kaverin suhteen, deitti-tuttavuuden suhteen?


    • seurustelemaan mielisairaan ihmisen kanssa, koska taso-ero on liian valtava. Usein tuntuu, että tervepäistenkin kanssa on jo kaikenlaisia epäselvyyksiä, niin mitä se olisi harhaisen ihmisen kanssa...

      • huoh!

        Onko sairas ihminen eri tasoa kuin sinä?


      • Levy pyör.paikallaan
        huoh! kirjoitti:

        Onko sairas ihminen eri tasoa kuin sinä?

        aste-eroja sairaassa maapallollamme? Olet omaksunut terveyden kun asiaa on tarpeeksi pumpattu päähäsi kuten myös Taivaan mitä kirkossa aina pumpataan tulevaksi. On ymmärrettävää että nämä ovat silloin kolahtaneet perille.Perus oikeuksiimme kuuluu myös suullisen ja kirjallisen ilmaisun vapaus.Alituinen panettelu on taas lainvastaista,jota pyritään näinkin hoitamaan.


    • Sivistys-oikeus-jne.

      itseäni kauan,että onko minulla mitään taikka senkäänvertaa alkaa muuttamaan suhdettani kaveriini? Pelkät juoroakkojen ja psykiatrien jutut eivät ole mitään tuomioita enään nykyisin.Ihmissoikeus kuuluu kyllä mielisairaillekin,vaikka ovatkin yhä maailman alistetuimmassa asemassa.Kansalainen on erittäin heikko jos kääntää kasvonsa minkä hyvänsä manipuloidun massa-ajattelun mukaan,parhaalle ystävälleen.En kehuisi näin raukkaa yhteiskuntaa.

    • do_mi_ne_gue

      En jättäisi.

    • Marie-Cecile

      Onpa mukavan leimaava ja provosoiva aloitus. Noh, pitää muistaa laittaa asiat aina vähän suhteellisuuteen: homoseksuaalisuuskin oli vielä muutama vuosikymmen takaperin mielenterveys ongelma... samoin naisen orgasmi... Ja kun suomalaisten kansallissairaus on masennus ja aika osa ihmisistä on kokenut työuupuksen ja burnoutin, voiko tällaista kyselyä oikeasti tehdä muuta kuin erittäin suurilla ennakkoluuloilla.

      "Jos selviäisi, että ihminen jonka kanssa olet ollut tiiviisti tekemisissä, esim deittaillut, ollut läheinen ystävä tms. olisikin skitsofreenikko, maanis-depressivinen tms. miten suhtautuisit?"

      Been there, done that. Ja uskomatonta läheisiä ihmisiä, joilla on mielenterveysongelmia on jopa useampia kuin "tunnen mä yhen". Vakavampia on vähemmän, mutta silti useampia kuin yksi ja lieviä- noh, aika harva meistä on oikeasti ihan täysin ongelmatonta elämää elänyt joka ei olisi vaikuttanut traumaattisesti omaan elämäämme. Tutkimusten mukaan lähes poikkeuksetta vanhemmat aiheuttavat lapsilleen tietämättä traumoja- ja he on niissä turvallisissa kodeissa vielä ne jotka todennäköisesti rakastavat ja huolehtivat täysin pyyteettömästi muihin ihmisiin verrattuna. Eli teknisesti ottaen meillä kaikilla on enemmän tai vähemmän vikaa tuolla mielenterveyden puolella.

      "Lakkaisiko kiinnostuksesi?"

      Seurustelumielessä... se riippuu sairauden vakavuudesta ja asteesta. Jos tilanne on niin vakava että säännölliset suljetulla käynnit ovat tarpeellisia, arvioisin että en henkisesti jaksaisi parisuhdetta.

      "Pelästyisitkö, jos olisit esim. uskoutunut hänelle, kertonut intiimejä asioita, harrastanut seksiä?"

      en

      "Muuttuisivatko tulevaisuuden suunnitelmasi, jos hän olisi seurstelukumppanisi?

      tottakai, jos elämään tulee uusia asioita, tottakai semmoset vaikuttaa omiin elämän suunnitelmiin, mutta niinhän se elämä toimii.

      Jättäisitkö hänet?"

      Jos puhuisimme niin vakavasta että en henkisesti jaksaisi tukea häntä kumppanina elämässä tarpeeksi, aivan varmasti.

    • Sitäsaimitäitetilas

      No voi jumalauta!!! Toi aloittaja on vanha huorapukki joka sairastuttaa itse kaikki joihin kajoaa ja sitten vielä kehtaa kysellä, hah hah haa. Karsea Aurervaara ja saanut jo monta eukkoa sekaisin(tämä on tosi) Ei vaan tajua että hän itse on se kaikkein sairain. Varmaan joku mustis akka vielä nirhaa.....

    • ossekopää

      Siitä huomaa kun ei usko selvää puhetta vaan jatkaa häiritsemistä, se ei ole tervettä.

      • eiköuskonut

        Sanoitko SELVÄNÄ, että tienne eroo?


    • näillämennäänkin

      Kyllä senkin kestää jos rakkautta riittää toista kohtaan. Raskas on olla jos kumppani on sairas. Upeita ovat taas ne kumppanit jotka rinnalla jaksaa. Ennakkoluuloja on paljon ja voin vain kuvitella tilanteen. Olisi varmaan kova paikka päättää. Mutta kuten sanoin jos aitoa rakkautta löytyy toista kohtaan silloin kestää ne sairaudet joita kumppanilla on. Se jättäisinkö sen en osaa sanoa mutta pyrkisin kuitenkin miettimään mitä haluan toiselta ja minkälaista käytöstä sedän.

    • Sanotaan, että yksi kaverini tuli vähän yli 20-vuotiaana skitsoksi. Hänellä oli talousvaikeuksia, joihin vippasin muutaman kymmenen euron verran rahaa, jotta hän saisi vessapaperia ja ruokaa.

      Hänen toinen ystävänsä kertoi huolestuneesti tästä tyypistä. Viimeisen kerran näin tämän tyypin, kun hän oli päässyt mielisairaalasta. Kehui yliopisto-opiskelijoiden parissa sitä, että lääkäri oli sanonut hänen parantuneen skitsofreniasta. Hänen tyttöystävänsä jätti hänet, kun hänellä oli skitsokuvitelmia siitä, että sota tulee Suomeen jostain kaukaa.

      En jättäisi kaverina sellaista tyyppiä, mutta tekisin niin kuin hänen tyttöystävänsä eli lopettaisin seurustelun, jos hän olisi seurustelukumppani. Skitson kanssa seurustelu ei taida olla kivaa. Sellaisen kuvan sain hänen tyttöystävältään, jolla oli tunteita ja silmät itkuiset, kun ei mennyt poikaystävän sairastuttua hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe