pääseekö suomessa naimisiin ilman passia?
esteettimööstodistus löytyy, mutta passin saanti ei ole mahdollista. onko kellään tietoa pääseekö jossain suomen maitsraatissa naimisiin vai onko passsi ihan välttämätön????
Naimisiin ilman passia
40
1255
Vastaukset
- vähän.
Minkä maalainen puolis on?
- 7567
se on afrikasta..
- Rakas Watson
7567 kirjoitti:
se on afrikasta..
olemmepa yllattyneita.
- ^^^^
pääsee jis on jokin muu henkilöllisyyden todistava asiakirja
- 9+3
Eikö teille oleskelulupanaisille oikeasti löydy parempaa seuraa?
Missä on vika?
Tajuat varmasti mihin olet ryhtymässä, mutta kuvittelet, että muutaman kuukauden "onni" on sen arvoista.
- 18
Tuo esteettömyystodistuskin on taatusti parilla dollarilla ostettu väärennös.
- bbbbbbbbbb
Siis onko ongelma se, että esteettömyystodistuksessa on eri nimi kuin hänen passissa?
- 6785
tietämätön olet.. ongelma ei todellakaan ole passin väärä nimi.. jos et todella tiedä asioista mitään niin paras olla hiljaa..
siis nämä ihmiset jotka haukkuvat tällä palstalla muita ovat taatusti miehiä jotka naiset ovat hyljänneet koska ovat löytäneet paremman puolison itsellensä ulkomaalaisesta. nämä miehet ovat varmasti todella rumia ja itsesäälissä eläviä, etteivät enää saa naista ja nyt kun niillä ei ole elämää täällä yrittävät parjata muiden onnea..
onneksi en ole enää suomalaisen poikaystäväni kanssa enää yhdessä vaan olen löytänyt positiivistä energiaa pursuavan ihmisen joka voittaa kaikilla elämänsä osa alueilla nämä suomipässit...
onneksi tajusin olevani kaunis ja saavani paremman miehen ku suomipässit..
onnellinen :)
tuleva vaimo - Rakas Watson
6785 kirjoitti:
tietämätön olet.. ongelma ei todellakaan ole passin väärä nimi.. jos et todella tiedä asioista mitään niin paras olla hiljaa..
siis nämä ihmiset jotka haukkuvat tällä palstalla muita ovat taatusti miehiä jotka naiset ovat hyljänneet koska ovat löytäneet paremman puolison itsellensä ulkomaalaisesta. nämä miehet ovat varmasti todella rumia ja itsesäälissä eläviä, etteivät enää saa naista ja nyt kun niillä ei ole elämää täällä yrittävät parjata muiden onnea..
onneksi en ole enää suomalaisen poikaystäväni kanssa enää yhdessä vaan olen löytänyt positiivistä energiaa pursuavan ihmisen joka voittaa kaikilla elämänsä osa alueilla nämä suomipässit...
tuleva vaimoBUHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAA
Vasta tiistai ja vitsit eiku paranee. - suomipässi
6785 kirjoitti:
tuleva vaimoViisas katkaisee provosoinnin ketjun. Sama pätee tähän paljon parjattuun yleistämiseen. Nämä suomiketku - ulkomaan aarre / ulkomaan ketku - suomiaarre -dikotomiat eivät vie mitään hyvää eteen päin. Ne ovat pelkkää riidan kylvöä ja löysää paskapuhetta, kuten hyvin tiedetään. Toivon aikuismaisempaa otetta analyyttisempää lähestymistapaa kaikilta haistattelun osapuolilta. Jos tämä ei onnistu, ei vaikeneminenkaan ole aivan huono vaihtoehto.
- voi voi
6785 kirjoitti:
tuleva vaimoturkkilaisenko löysit.
- oxanne
Heippa
Jos sait tietoa maistraatista, joka vihkii ilman passia, ilmoita mullekin...- 15
Tiedän yhden paikan jossa ei passia tarvittu. Sana levisi heti niksujen keskuudessa.
Siellä käyvät nimenomaan nämä parit jotka eivät normaalitilanteessa naimisiin pääsisi.
Eli siis nainen on vain oleskelulupahuijarin uhri.
Unohtakaa koko juttu itsenne tähden! - oxanne
15 kirjoitti:
Tiedän yhden paikan jossa ei passia tarvittu. Sana levisi heti niksujen keskuudessa.
Siellä käyvät nimenomaan nämä parit jotka eivät normaalitilanteessa naimisiin pääsisi.
Eli siis nainen on vain oleskelulupahuijarin uhri.
Unohtakaa koko juttu itsenne tähden!Heippa
Voisitko ystävällisesti kertoa minulle, tiedän kyllä mihin olen ryhtymässä - niksun ex
oxanne kirjoitti:
Heippa
Voisitko ystävällisesti kertoa minulle, tiedän kyllä mihin olen ryhtymässäTänne ei tarvita yhtään lisää noita loisia, ei isättömiä lapsia ym. ongelmia.
Itse menin niksuni kanssa ihan normaalisti naimisiin mutta siltikin olin pelkkä nappula hänen pelissään oleskeluluvan saamiseksi.
Nyt olen yh-äiti, lapseni on isätön, koska ei enää vaikuta miehen oleskelulupaan.
Aiemmin mies teki ahkerasti töitä ja esitti kunnollista, mutta heti kun mahdollista eromme jälkeen heittäytyi täysin KELA:n elätiksi.
Oma toipumiseni jatkuu edelleen. Mies on kiusannut minua ahkerasti eron jälkeen.
En suosittele kenellekään.
Eromme jälkeen sain selville kaikkea paskaa lisää. En koskaan oikeasti edes tuntenut sitä ihmistä vaan esitti ja valehteli ihan kaikesta. - oxanne
niksun ex kirjoitti:
Tänne ei tarvita yhtään lisää noita loisia, ei isättömiä lapsia ym. ongelmia.
Itse menin niksuni kanssa ihan normaalisti naimisiin mutta siltikin olin pelkkä nappula hänen pelissään oleskeluluvan saamiseksi.
Nyt olen yh-äiti, lapseni on isätön, koska ei enää vaikuta miehen oleskelulupaan.
Aiemmin mies teki ahkerasti töitä ja esitti kunnollista, mutta heti kun mahdollista eromme jälkeen heittäytyi täysin KELA:n elätiksi.
Oma toipumiseni jatkuu edelleen. Mies on kiusannut minua ahkerasti eron jälkeen.
En suosittele kenellekään.
Eromme jälkeen sain selville kaikkea paskaa lisää. En koskaan oikeasti edes tuntenut sitä ihmistä vaan esitti ja valehteli ihan kaikesta.Heippa sinä niksun ex
Toivon sinulle parempaa jatkoa ja että myöhemmin pääset eroon niksustasi sekä henkisesti että fyysisesti. Pyydän sinua edelleenkin vastaamaan ed. olleeseen kysymykseen. MINUN TILANTEENI
TOSI TUKALA, JONKA VUOKSI PYYDÄN JOTAIN KERTOMAAN KO. MAISTRAATIN TMS.
Valitettavasti en voi kertoa enempää koska haluan pysyä anonyyminä. - niksun ex
oxanne kirjoitti:
Heippa sinä niksun ex
Toivon sinulle parempaa jatkoa ja että myöhemmin pääset eroon niksustasi sekä henkisesti että fyysisesti. Pyydän sinua edelleenkin vastaamaan ed. olleeseen kysymykseen. MINUN TILANTEENI
Valitettavasti en voi kertoa enempää koska haluan pysyä anonyyminä.Sori mutta en tahdo kenellekään samaa paskaa jota niin monet ovat joutuneet näiden miesten taholta kokemaan.
Usko pois se ei ole sen arvoista!
Älä pilaa elämääsi. - oxanne
niksun ex kirjoitti:
Sori mutta en tahdo kenellekään samaa paskaa jota niin monet ovat joutuneet näiden miesten taholta kokemaan.
Usko pois se ei ole sen arvoista!
Älä pilaa elämääsi.No kerron sitten, odotan kaksosia poikaystävälleni. Perheeni on uskonnollinen ja olen tällä hetkellä taloudellisesti riippuvainen perheeni tuesta, koska opintorahat ei riitä edes vuokraan.
Jos kerron aviottomista tuplista, hanat menee kiinni takuuvarmasti. En tee tätä poikaystäväni
vaan itseni vuoksi eli täysin itsekkäistä syistä. Vielä kerran, kerro please - niksun ex
oxanne kirjoitti:
No kerron sitten, odotan kaksosia poikaystävälleni. Perheeni on uskonnollinen ja olen tällä hetkellä taloudellisesti riippuvainen perheeni tuesta, koska opintorahat ei riitä edes vuokraan.
Jos kerron aviottomista tuplista, hanat menee kiinni takuuvarmasti. En tee tätä poikaystäväni
vaan itseni vuoksi eli täysin itsekkäistä syistä. Vielä kerran, kerro pleaseLopputulos on kuitenkin sama. Olet kaksosten yksinhuoltaja ja mies jää Suomeen väärinkäyttämään sosiaalitukiamme ja mahdollisesti piinaamaan sinua.
Suomen tukijärjestelmä mahdollistaa sen, että pärjäät mainiosti noiden lapsostesi kanssa ilman miestä tai perheesi rahoja.
Älä siis pilaa elämääsi vaan nauti ihanista lapsistasi.
Onnea raskaudelle! - oxanne
niksun ex kirjoitti:
Lopputulos on kuitenkin sama. Olet kaksosten yksinhuoltaja ja mies jää Suomeen väärinkäyttämään sosiaalitukiamme ja mahdollisesti piinaamaan sinua.
Suomen tukijärjestelmä mahdollistaa sen, että pärjäät mainiosti noiden lapsostesi kanssa ilman miestä tai perheesi rahoja.
Älä siis pilaa elämääsi vaan nauti ihanista lapsistasi.
Onnea raskaudelle!heippa
toivottavasti joku muu osaisi auttaa minua kuin yllämainittu niksun ex. Tuntuu olevan niin katkeroitunut
ihminen, ettei tajua sitä, että jokaisella on oikeus omiin ratkaisuihin myös virheisiin. Sen paremmin tilannettani tietämättä teet minusta kanssasisaresi vaikka pyydän neuvoa. - 2. inha nixun ex
oxanne kirjoitti:
heippa
toivottavasti joku muu osaisi auttaa minua kuin yllämainittu niksun ex. Tuntuu olevan niin katkeroitunut
ihminen, ettei tajua sitä, että jokaisella on oikeus omiin ratkaisuihin myös virheisiin. Sen paremmin tilannettani tietämättä teet minusta kanssasisaresi vaikka pyydän neuvoa.vaan kuvittelet hänet katkeroituneeksi, joka sen vuoksi ei halua auttaa sinua.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi, etenkin kun sinusta on tulossa kahden viattoman pienokaisen äiti. Jos perheesi on (Suomessa vuonna 2010 jKr.) todellakin niin vanhoillinen, että heidän mielestään sinun olisi parempi olla luuseriniksun vaimona, kuin naimattomana äitinä, niin suuri menetys ei ole heittää heillekin hyvästit. Siinä sen niksun hyvästelyn ohessa.
Yhteiskunta kyllä auttaa, kahden pienokaisen yksinhuoltajaa ei jätetä yksin taakkaansa kantamaan. Ei tässä maassa. Tulet pärjäämään yhteiskunnan avulla paljon paremmin, kuin perheesi rahoilla (jotka niksumiehesi käyttää avioiduttuanne omaan hyvinvointiinsa, by the way).
Ymmärrän, ettet pysty tajuamaan, miltä kaikelta todella pahalta säästyt, kun jätät menemättä naimisiin tuollaisessa tilanteessa. Mutta usko minua, mikään määrä mielikuvitusta ei riitä kuvittelemaan millaiseen paskajamaan paperittoman nigerialaisen kanssa avioituminen sinut ajaa. Sellaista pahuutta et ole koskaan nähnyt ja kokenut ja toivon, että siltä säästyt lapsinesi.
Jos vain väen vängällä haluat sen paperin niksullesi hankkia, niin pyydäpä häntä kysäisemään teidän tarkoitukseenne sopivaa vihkipaikkaa niiltä hänen fellow-worshippereiltään. Kyllä ne tietää.
Mutta mieti, kannattaako hetkellisen (oletetun) raha-avun vuoksi uhrata oma ja lastensa koko tulevaisuus. Enkä oikeasti jaksa uskoa, että sukusi ottaisi kovinkaan ilahtuneena luuserivävyn joukkoonsa. Saattaa kääntyä koko homma lopulta niin päälaelleen, että olet naimisissa luuserin kanssa ja suku laittaa ne sinun niin himoitsemasi rahahanat kiinni huonon valintasi vuoksi.
Ja kai olet tietoinen siitä, että avioiduttuanne olet myös miehesi elättäjä? Kuinkahan karttuisat ne suvun hanat olikaan... - niksun ex
oxanne kirjoitti:
heippa
ihminen, ettei tajua sitä, että jokaisella on oikeus omiin ratkaisuihin myös virheisiin. Sen paremmin tilannettani tietämättä teet minusta kanssasisaresi vaikka pyydän neuvoa.Tällä palstalla aina revitään esiin tuo lapsellinen katkeruus-kortti kun ei muuta keksitä.
Jos olisin katkera haluaisin todellakin mahdollisimman monen naisen käyvän läpi samat helvetin lieskat kun itse jouduin käymään. Vaikeasta tilanteesta huolimatta säilytin inhimillisyyteni ja kykyni empatiaan. Toivon todellakin ettei yksikään nainen joutuisi noiden huijareiden uhriksi.
Pyydät itse asiassa neuvoa miten rikkoa tai kiertää lakia.
Häpeäisit hieman.
Toivon edelleenkin, että tämä oleskelulupahuijari ei saa jäädä Suomeen.
Sinulle ja lapsillesi toivon mukavaa elämää! - OXANNE
2. inha nixun ex kirjoitti:
vaan kuvittelet hänet katkeroituneeksi, joka sen vuoksi ei halua auttaa sinua.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi, etenkin kun sinusta on tulossa kahden viattoman pienokaisen äiti. Jos perheesi on (Suomessa vuonna 2010 jKr.) todellakin niin vanhoillinen, että heidän mielestään sinun olisi parempi olla luuseriniksun vaimona, kuin naimattomana äitinä, niin suuri menetys ei ole heittää heillekin hyvästit. Siinä sen niksun hyvästelyn ohessa.
Yhteiskunta kyllä auttaa, kahden pienokaisen yksinhuoltajaa ei jätetä yksin taakkaansa kantamaan. Ei tässä maassa. Tulet pärjäämään yhteiskunnan avulla paljon paremmin, kuin perheesi rahoilla (jotka niksumiehesi käyttää avioiduttuanne omaan hyvinvointiinsa, by the way).
Ymmärrän, ettet pysty tajuamaan, miltä kaikelta todella pahalta säästyt, kun jätät menemättä naimisiin tuollaisessa tilanteessa. Mutta usko minua, mikään määrä mielikuvitusta ei riitä kuvittelemaan millaiseen paskajamaan paperittoman nigerialaisen kanssa avioituminen sinut ajaa. Sellaista pahuutta et ole koskaan nähnyt ja kokenut ja toivon, että siltä säästyt lapsinesi.
Jos vain väen vängällä haluat sen paperin niksullesi hankkia, niin pyydäpä häntä kysäisemään teidän tarkoitukseenne sopivaa vihkipaikkaa niiltä hänen fellow-worshippereiltään. Kyllä ne tietää.
Mutta mieti, kannattaako hetkellisen (oletetun) raha-avun vuoksi uhrata oma ja lastensa koko tulevaisuus. Enkä oikeasti jaksa uskoa, että sukusi ottaisi kovinkaan ilahtuneena luuserivävyn joukkoonsa. Saattaa kääntyä koko homma lopulta niin päälaelleen, että olet naimisissa luuserin kanssa ja suku laittaa ne sinun niin himoitsemasi rahahanat kiinni huonon valintasi vuoksi.
Ja kai olet tietoinen siitä, että avioiduttuanne olet myös miehesi elättäjä? Kuinkahan karttuisat ne suvun hanat olikaan...HEIPPA
HALUAN MENNÄ OMAN NIKSUNI KANSSA NAIMISIIN ITSEKKÄISTÄ SYISTÄ. HALUAN VALMISTUA AMMATTIIN JA ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ. EN OLE SAANUT KOSKAAN YHTEISKUNNALTA MUITA TUKIA KUIN NORMAALIT OPISKELIJAN TUET, ENKÄ HALUA NIITÄ VASTAISUUDESSAKAAN. PERHEENI PITÄÄ MINUSTA LISINEEN HYVÄÄ HUOLTA KUNHAN VASTAAN HEIDÄN VAATIMUKSET. AVIOEHTOPAPERI TEHTY ETUKÄTEEN. EN OLE TYHMÄ IHMINEN. ELÄN MIELUUMMIN PERHEENI PIIKKIIN KUIN YHTEISKUNNAN. OLEN VALMISTAUTUNUT HENKISESTI OLEMAAN YKSINHUOLTAJA, MUTTA SIINÄKÄÄN TAPAUKSESSA EN TULE TOIMEEN ILMAN PERHEENI TUKEA ELI KUNNOLLISTA TUKIVERKKOA.
EN HALUA JÄÄDÄ AIVAN YKSIN KAHDEN VASTASYNTYNEEN KANSSA, VOIMANI EIVÄT RIITÄ. - Rakas Watson
OXANNE kirjoitti:
HEIPPA
HALUAN MENNÄ OMAN NIKSUNI KANSSA NAIMISIIN ITSEKKÄISTÄ SYISTÄ. HALUAN VALMISTUA AMMATTIIN JA ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ. EN OLE SAANUT KOSKAAN YHTEISKUNNALTA MUITA TUKIA KUIN NORMAALIT OPISKELIJAN TUET, ENKÄ HALUA NIITÄ VASTAISUUDESSAKAAN. PERHEENI PITÄÄ MINUSTA LISINEEN HYVÄÄ HUOLTA KUNHAN VASTAAN HEIDÄN VAATIMUKSET. AVIOEHTOPAPERI TEHTY ETUKÄTEEN. EN OLE TYHMÄ IHMINEN. ELÄN MIELUUMMIN PERHEENI PIIKKIIN KUIN YHTEISKUNNAN. OLEN VALMISTAUTUNUT HENKISESTI OLEMAAN YKSINHUOLTAJA, MUTTA SIINÄKÄÄN TAPAUKSESSA EN TULE TOIMEEN ILMAN PERHEENI TUKEA ELI KUNNOLLISTA TUKIVERKKOA.
EN HALUA JÄÄDÄ AIVAN YKSIN KAHDEN VASTASYNTYNEEN KANSSA, VOIMANI EIVÄT RIITÄ.enaa kitista.
Olet synnyttamassa paskanvarisia aparia ja siihen loppuu elamasi. Revi siita huumoria. - OXANNE
niksun ex kirjoitti:
Tällä palstalla aina revitään esiin tuo lapsellinen katkeruus-kortti kun ei muuta keksitä.
Jos olisin katkera haluaisin todellakin mahdollisimman monen naisen käyvän läpi samat helvetin lieskat kun itse jouduin käymään. Vaikeasta tilanteesta huolimatta säilytin inhimillisyyteni ja kykyni empatiaan. Toivon todellakin ettei yksikään nainen joutuisi noiden huijareiden uhriksi.
Pyydät itse asiassa neuvoa miten rikkoa tai kiertää lakia.
Häpeäisit hieman.
Toivon edelleenkin, että tämä oleskelulupahuijari ei saa jäädä Suomeen.
Sinulle ja lapsillesi toivon mukavaa elämää!KUTEN HUOMAAT EN OLE SINISILMÄINEN, VAALEANPUNAINEN SUOMI-BLONDI, VAAN PAREMMINKIN KYYNIKKO. OLEN AJATELLUT ETUKÄTEEN KAIKKI VAIHTOEHDOT. NIKSUN KIUSAAMINEN MYÖHEMMIN EI MINUN TAPAUKSESSANI TOIMI. SIITÄ PITÄÄ HUOLEN MINUN TUKIVERKKO ELI PERHE. SE ON AIVAN VARMAA, KOSKA HEIDÄN ASEMANSA MAHDOLLISTAA TEKEMÄÄN PERIAATTEESSA MITÄ VAIN.
- OXANNE
Rakas Watson kirjoitti:
enaa kitista.
Olet synnyttamassa paskanvarisia aparia ja siihen loppuu elamasi. Revi siita huumoria.WATSON KULTA, OSAATKO LUKEA?
KIRJOITIN AIKAISEMMIN: KANNAN ITSE OMAT PASKANI - Rakas Watson
OXANNE kirjoitti:
WATSON KULTA, OSAATKO LUKEA?
KIRJOITIN AIKAISEMMIN: KANNAN ITSE OMAT PASKANIniinhan sina musukuukerinpatja taalla kirjoitat, mutta todellisuus on tarua katkerampaa.
Sikalimikali haluat yhteiskunnan tuet tulet ne saamaan, vaikka aparasi onkin paskanvarinen puolimusukuukeri. - OXANNE
Rakas Watson kirjoitti:
niinhan sina musukuukerinpatja taalla kirjoitat, mutta todellisuus on tarua katkerampaa.
Sikalimikali haluat yhteiskunnan tuet tulet ne saamaan, vaikka aparasi onkin paskanvarinen puolimusukuukeri.EDELLEEN WATSON, OSAATKO LUKEA?
ÄPÄRÖITÄ ON KAKSI. SINUN ELÄMÄSI TAITAA OLLA KYLLÄ TOSI VAIKEAA, KUN ET SAA RAUHAA AJATUKSILTASI. ET TAIDA VAAN YMMÄRTÄÄ: MIKÄLI ET PIDÄ NIITÄ OMANA TIETONASI, JOUDUT VAIKEUKSIIN. RASISMI ON NYKYÄÄN KRIMINALISOITU. - OXANNE
OXANNE kirjoitti:
EDELLEEN WATSON, OSAATKO LUKEA?
ÄPÄRÖITÄ ON KAKSI. SINUN ELÄMÄSI TAITAA OLLA KYLLÄ TOSI VAIKEAA, KUN ET SAA RAUHAA AJATUKSILTASI. ET TAIDA VAAN YMMÄRTÄÄ: MIKÄLI ET PIDÄ NIITÄ OMANA TIETONASI, JOUDUT VAIKEUKSIIN. RASISMI ON NYKYÄÄN KRIMINALISOITU.WATSON, MINUN TUKENI TULEVAISUUDESSA ON SEURAAVAT: LAPSILISÄ KAHDESTA LAPSESTA NOIN 220 EUROA JA MAHDOLLINEN VEROTUKSEN YKSINHUOLTAJAVÄHENNYS. ASUMISTUKEA EN TULE SAAMAAN AMMATTIINVALMISTUMISEN JÄLKEEN, KOSKA OPISKELEN ALAA, JOLLA TYÖTÄ ON TARJOLLA YLLINKYLLIN JA PALKKAUS ON HYVÄ. ONKO YLLÄMAINITTU SINUSTA JOLLAIN TAVALLA KADEHTIMISEN ARVOISTA?
- ---
OXANNE kirjoitti:
KUTEN HUOMAAT EN OLE SINISILMÄINEN, VAALEANPUNAINEN SUOMI-BLONDI, VAAN PAREMMINKIN KYYNIKKO. OLEN AJATELLUT ETUKÄTEEN KAIKKI VAIHTOEHDOT. NIKSUN KIUSAAMINEN MYÖHEMMIN EI MINUN TAPAUKSESSANI TOIMI. SIITÄ PITÄÄ HUOLEN MINUN TUKIVERKKO ELI PERHE. SE ON AIVAN VARMAA, KOSKA HEIDÄN ASEMANSA MAHDOLLISTAA TEKEMÄÄN PERIAATTEESSA MITÄ VAIN.
Tässä maassa voi kiusata toista miten haluaa. Oikeutta ei ole.
Rangaistukset eivät ole oikeita rangaistuksia, ja niitä tulee vasta jos riistää jonkun hengen.
Muutama vuosi täysihoitohotellissa, jossa voi harrastaa ja opiskella ei oikein riitä pelotteeksi.
Ainoa kärsijä on kiusaajan uhri. - cynical
OXANNE kirjoitti:
KUTEN HUOMAAT EN OLE SINISILMÄINEN, VAALEANPUNAINEN SUOMI-BLONDI, VAAN PAREMMINKIN KYYNIKKO. OLEN AJATELLUT ETUKÄTEEN KAIKKI VAIHTOEHDOT. NIKSUN KIUSAAMINEN MYÖHEMMIN EI MINUN TAPAUKSESSANI TOIMI. SIITÄ PITÄÄ HUOLEN MINUN TUKIVERKKO ELI PERHE. SE ON AIVAN VARMAA, KOSKA HEIDÄN ASEMANSA MAHDOLLISTAA TEKEMÄÄN PERIAATTEESSA MITÄ VAIN.
on sinusta kaukana: perheeni asema mahdollistaa sen tekemään mitä vain...
Mene hyvä ihminen sen perheesi helmoihin ja yritä järjestää lapsillesi normaali elämä. - Rakas Watson
OXANNE kirjoitti:
EDELLEEN WATSON, OSAATKO LUKEA?
ÄPÄRÖITÄ ON KAKSI. SINUN ELÄMÄSI TAITAA OLLA KYLLÄ TOSI VAIKEAA, KUN ET SAA RAUHAA AJATUKSILTASI. ET TAIDA VAAN YMMÄRTÄÄ: MIKÄLI ET PIDÄ NIITÄ OMANA TIETONASI, JOUDUT VAIKEUKSIIN. RASISMI ON NYKYÄÄN KRIMINALISOITU.sita kuulee.
Ensinnakin rasismi ei ole kriminalisoitu. Sita saa olla asioista ihan mita mielta tahansa.
Toisekseen juttusi on taysin idioottimaisia. Mikali perheesi on niin varakas ja vanhoillinen kuin mita selitat niin jo se etta sina pullautat maailmaan 2 mulattiaparaa varmasti takaa sen etta sina lennat kuin leppakeihas perheesi rahojen ulkopuolelle. Sitamyoten siirryt aparinesi KELAn listoille. Voit myos olla aivan varma siita etta elamasi on ohi, sina et tule valmistumaan yhtaan miksikaan tai sitten toinen vaihtoehto on se etta aparasi otetaan huostaan.
Sinulla ei ole pienintakaan kasitysta todellisuudesta. - Rakas Watson
joka lahinna koskee palstan musukuukerinpatjoja.
BUHAHAHAHAHAHAHAAAA - fdssaa
OXANNE kirjoitti:
Eli sinä olet rikkaan perheen hemmoteltu lapsi, joka ei osaa tulla toimeen omillaan, kun on aina ollut se "turvaverkko". Pappa betalar ja silleen. Nyt haluat sekä pitää kakun että syödä sen, kuten usein ihmiset, joiden ei ole tarvinnut elämässään joutua kovien valintojen eteen, kun ovat kaiken haluamansa saaneet. Nyt sitten olet ihan paniikissa, kun todellisuus alkaa kurottaa otettaan sinuun. Fantasiakupla osoittaa ensimmäisiä puhkeamisen merkkejä, mutta et vielä hyväksy sitä. No, ennen pitkää sinua odottaa sekin uusi elämys: kun ei ole vaihtoehtoja.
- Rakas Watson
ja tanne Brasiliaanko tulet minua hoitamaan?
- oxanne
fdssaa kirjoitti:
Eli sinä olet rikkaan perheen hemmoteltu lapsi, joka ei osaa tulla toimeen omillaan, kun on aina ollut se "turvaverkko". Pappa betalar ja silleen. Nyt haluat sekä pitää kakun että syödä sen, kuten usein ihmiset, joiden ei ole tarvinnut elämässään joutua kovien valintojen eteen, kun ovat kaiken haluamansa saaneet. Nyt sitten olet ihan paniikissa, kun todellisuus alkaa kurottaa otettaan sinuun. Fantasiakupla osoittaa ensimmäisiä puhkeamisen merkkejä, mutta et vielä hyväksy sitä. No, ennen pitkää sinua odottaa sekin uusi elämys: kun ei ole vaihtoehtoja.
Avioliiton esteiden tutkinta käynnissä ja kaikki hyvin. Pappa ja mamma tyytyväisiä
toivon mukaan myöhemmin. - mennyt
oxanne kirjoitti:
Heippa sinä niksun ex
Valitettavasti en voi kertoa enempää koska haluan pysyä anonyyminä.Hyvinkään maistraatissa pääsee naimisiin ilman passia, jos on vain joku muu henk. todistus.
- onnellinen!!!!!!
saa ilman passia. Me aikoinaan avioiduttiin 12 vuotta sitten ihan Helsingin maistraatissa eikä miehellä ollut passia koska oli tullut maahan turvapaikan hakijana...ja kyllä olemme vieläkin naimisissa ja kolme lastakin syntynyt vuosien varrella. Toki silloin on hieman hankalaa mikäli miehesi on laittomasti maassa eikä ole esim kirjoilla turvapaikanhakijana tms...En tiedä miehesi tilannetta tarkalleen mutta passia ei tarvtse avioitumiseen.
- (:
Ei passia välttämättä tarvita avioitumiseen, mutta kun laittaa esteettömyystutkimuksen vireille, kysyvät henkilötodistusta tai passia. Passin tulee olla tutkittu ulkomaalispoliisilla ennen esteettömyyden tutkimista.
Useinhan on niin, ettei ole henkilöpapereita kun tullaan hakemaan turvapaikkaa, mutta sitten kotipuolesta lähettävät passin, jonka aitous tulee tarkistuttaa ulkomaalaispoliisilla. - kokeneempi
(: kirjoitti:
Ei passia välttämättä tarvita avioitumiseen, mutta kun laittaa esteettömyystutkimuksen vireille, kysyvät henkilötodistusta tai passia. Passin tulee olla tutkittu ulkomaalispoliisilla ennen esteettömyyden tutkimista.
Useinhan on niin, ettei ole henkilöpapereita kun tullaan hakemaan turvapaikkaa, mutta sitten kotipuolesta lähettävät passin, jonka aitous tulee tarkistuttaa ulkomaalaispoliisilla.Ei todellakaan tarvitse olla yhtään missään tutkittavana/tutkittu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854