Voiko rullaluistelussa käyttää samaa kypärää kuin polkupyörällä ajaessa? Vai onko niissä jotain lajikohtaisia eroja suojauksen kannalta?
Kypärä
3
769
Vastaukset
- MCMLXII
Ainakin minä käytän luistellessa filarikypärää ja havaintojeni mukaan näin tekee moni muukin.
- Varmuus ennen kaikke
pyöräkypärä on ja sopiirullaluisteluun ja skikeen. Suosittelen lämpimästi. Kypärä kuin kypärä käy kuten muutkin rullaluistelu suojat. Suosittelen näitäkin rullaluistelulenkeille ja niitä saa lähimmästä tavaratalosta tai urheiluliikkeestä.
- rullaluistelija
Varmuus ennen kaikke kirjoitti:
pyöräkypärä on ja sopiirullaluisteluun ja skikeen. Suosittelen lämpimästi. Kypärä kuin kypärä käy kuten muutkin rullaluistelu suojat. Suosittelen näitäkin rullaluistelulenkeille ja niitä saa lähimmästä tavaratalosta tai urheiluliikkeestä.
Fillarikypärä ei todellakaan ole sama asia kuin rullaluistelukypärä, jos luistelija haluaa suojata päänsä oikeasti. Pottamallinen kypärä suojaa takaraivoa ja ohimoita ihan eri lailla kuin fillarikypärä.
Ei fillarikypärässä vikaa ole, mutta kannattaa kaupassa kokeilla ja tehdä oma valintansa. Lumilautailussakin käytetään kunnon kypärää, laskettelussa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939