Uskollisuusgallup

Missä vaiheessa uskollisuus menee liialliseksi.

16

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sellaiseksikin saakka mennä?

"No petä ny eres vähää..."

• Jospa kumppani on vaikkapa kuollut, mutta uskollisuus jatkuu silti (se on itseasiassa melko yleistä).

• buddy-love kirjoitti:

Jospa kumppani on vaikkapa kuollut, mutta uskollisuus jatkuu silti (se on itseasiassa melko yleistä).

jep, silloinjan se on liiallista kun kukaan ei sitä oleta eikä edellytä.

• relaxed_eyes kirjoitti:

jep, silloinjan se on liiallista kun kukaan ei sitä oleta eikä edellytä.

Onko muita tapauksia?

• buddy-love kirjoitti:

Onko muita tapauksia?

kun joku säästää itseään jollekin toiselle joka ei ole edes kiinnostunut ja varmaan joku voi säästää itseään jollekin julkkiksellekin. En minä tiedä, kyllähän maailmaan hulluja mahtuu.

• -logiikkaa...

• Mietti enemmän, niin ymmärtää enemmän.

• buddy-love kirjoitti:

Mietti enemmän, niin ymmärtää enemmän.

logikoida vähemmän, niin ymmärtää enemmän.

• kaarne kirjoitti:

logikoida vähemmän, niin ymmärtää enemmän.

Todiste:
        Koomassa ei ole kykyjä logiikkaan, kuitenkaan silloin ymmärrys ei maksimoidu.

• buddy-love kirjoitti:

Todiste:
        Koomassa ei ole kykyjä logiikkaan, kuitenkaan silloin ymmärrys ei maksimoidu.

logikointi on nollahommaa. Sopii ehkä boteille. Me ihmiset halutaan enemmän.

Ehkä teidän bottien kannattais tosiaan keskittyä logiikkaan?

• buddy-love kirjoitti:

Olemme havainneet että logiikka olisi ihmisille hyödyksi.
        http://a7.vox.com/6a00e398f79c3c000501240b615e1f860e-500pi

logiikkaa kovin hyvin; boteilla taas näyttäisi olevan vakavahko irrationalismivaje. Mitä olet ajatellut tehdä asialle? Sille. missä logiikka ja todellisus eivät kohtaa?

• kaarne kirjoitti:

logiikkaa kovin hyvin; boteilla taas näyttäisi olevan vakavahko irrationalismivaje. Mitä olet ajatellut tehdä asialle? Sille. missä logiikka ja todellisus eivät kohtaa?

Todellisuus on väärässä.

*säätää todellisuutta*

• kirpela

alkaa jättää omat menot väliin, ettei tulisi riitaa, kun ei tapaa enää edes omia sukulaisiaan, kun ystävät jää, ettei tulisi riitaa, kun koti alkaa olla enemmän vankila kuin paikka, jossa on hyvä olla.

• nc879

...se on mennyt jo aikoja sitten liialliseksi.

• rose18

kun ei luota toiseen niin elämä on paskaa ja kielletää naiset häneltä ja miehet minulta..
      ja se että noudatetäänn sitä kuintenkin vaikka ukko jo luottaa minuun ja minä en häneen..
      olen manannut hänelle luulekko että antaisin sinun tehä niin koska meillä on paskaa suhden.
      jos joku ihanampi löytyy ja sinä olet tuollainen paska niin luulekko että jäisin tähän.

minusta toisen jättäminen toisen takia on mitä ala arvoisempaa tekoa niin kierrän miehiä kuin ruttoa.
      rakastaminen on kirous jos ei mene kaikki niinkuin haluu haluisin luottaa mutta en pysty. tahtoisin kuolla mutten voi. tahtoisin kadota joka ei ole mahollista taipuisin jos voisin koska olen aina antanut mutta nyt meni liiaksi. sopimuksien pitäminen jos toinen oisi pitänyt niistä kiinni hän totee ettei omiaa rajojaan ylittanyt mutta minun rajat ylitti .mutta jos sopimus pitäisi olla sitova, missäkin tilanteessa vain.
      epäiy on pahinta kun tuntuu silloin kun riidellään, varsinkin voimistuu..

varsinkin kun sitä on suuniteltu selän takana että minä sutun.. ihmiset valehtelee ja en halu että he teke sitä mulle, koska en te sitä muille koska koen tosi pahasti syylisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      889
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      623
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      568
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      533
    9. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      502
    Aihe