Saako mies uida naisten uikkarilla?

Fetissiboy

Katsoisitteko kuinka hitaasti jos miehellä olisi naisten kokouimapuku uidessa päällä? Mulla on nyt naisten musta uimapuku vaatteiden alla ja se tuntuu kiihottavalta.. Haluaisin uida naisten uimapuvulla mutten ole vielä kehdannut. Mut pian aion uida.. Onko se sallittua uimahallissa?

20

4077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexybejbe

GO GET IT BOY!

• ööööööööööömhhh

EI EI EI EI TEITENKÄÄN SITÄ SAA TEHÄ!! SITÄ EI SAA KERTAKAIKKIAAN TEHÄ

• Juupa

Tottakai sitä voi kokeilla.

• uimarimies

Tietenkin saat uida naisten uimapuvussa ja vaikka bikineissäkin, jos haluat, totta kai. Mikäli joku tulee sen sinulta uimahallissa kieltämään, voit valittaa kiellosta Euroopan unionin ihmisoikeuskomissioon, missä sen käsittely on vain läpihuutojuttu - ei sinun ihmisoikeuksiasi saa näin pahasti polkea!

• Hintti

Hintti

• xyz

no tässä oli taas yksi lähimmäisemme, joka luulee itse olevansa homo ja yrittää epätoivoisesti torjua ajatusta mielestään...

• Hintti
        xyz kirjoitti:

no tässä oli taas yksi lähimmäisemme, joka luulee itse olevansa homo ja yrittää epätoivoisesti torjua ajatusta mielestään...

Ai sellaisiako ajatuksia kannat sisässäsi? Toivon sinulle kaikkea hyvää ja menestystä. Oman seksuaalisen identiteetin löytäminen on kallis asia.

• Jts-38

Millä perusteella hintti?90%naisten alus/uima-asuja käyttävistä miehistä on heteroita kertoo hs:n tutkimus vuodelta -14!t:yksi heistä ja naimisissa naisen kanssa jo 13 vuotta

• EH?

Miten on mahdollista että naisten koko uimapuku mahtuu Sinulle? Kyllähän miehet ja naiset molemmat käyttävät kokovartalo pukuja mutta miesten ja naisten koot ovat erikseen....luulenpa että näytät aika huvittavalta naisten uikkarissa!

• kääk

Voithan kokeilla mennä naisten uimapuku päällä uimahalliin, mutta eikö kuitenkin olisi parempi kun menisit nyt vaikka suihkuun runkkaamaan sen uikkaris kanssa :D
      Katso peiliin niin varmaan ehkä hoksaat kannattaako sinne uimaan lähteä sittenkin miesten uikkareissa LOL

• Kohtalotoveri

Kyllä sen pitäis olla ihan sallittua. Mulla on ihan sama tavoite mutta en ole vielä uskaltanu uida kun järvessä.

• Janza1

Uimahousut tuntuvat mielestäni vastenmielisiltä. Siksi olen jo useamman vuoden järvessä käyttänyt naisten kokouimapukua. Tänä syksynä aloin käyttämään sitä myös kylpylöissä ja uimahalleissa. Saan välillä uteliaita katseita osakseni, mutta siinä kaikki. Kerran yksi vanhempi mies uskalsi kysyä:"mikä puku sulla on"? Kerroin asian ja se siitä. Tilasin äskettäin uuden puvunkin englannista. Sellaisen missä on takana vetoketju, jollain nettisivuilla sanottiin sen sopivan hyvin myös miehille, hyvin tuo on käynytkin! Alla linkki ko paikkaan, maksu visalla ja paketti tuli viikossa.
      http://www.swimstop.co.uk/store/SpeedoHydrasuit(Black).html
      OLE ROHKEA JA OMA ITSESI!

• minä vaan

Itsellänikin on ollut jo jonkin aikaa tuollainen speedon puku kaapissa ja olen odottanut sitä päivää jona "kehtaan" laittaa sen julkisesti päälleni. On sillä uitu järvessä useita kertoja, ja hyvältä on tuntunut!!! Olen aina inhonnut normaaleja miesten uima housuja, eivät koskaan tunnu hyvältä jalassa. Nyt täytynee itsekkin rohkaistua ja laitta puku päälle ja lähteä uimaan! Mukava kuulla että on mutakin samanlaisia miehiä!

• mies

Minäkin uin naisten kokouimapuvulla! Ainut ongelma naisten uimapuvuissa on kapeahdo "haarakappale" edessä, tahtoo tulla karvoitus alapäästä esille ikävästi. Miten te muut olette tämän ongelman ratkaisseet? Itse olen harkinnut saman väristen pyöräily trikoiden käyttöä puvun alla.

• Haluan tuollaisen puvun

Miten nuo koot menevät? Ei näet näyttänyt ollenkaan tutuilta. Olen 170cm pitkä eli mikä olisi oikea koko?

• Janza1
        Haluan tuollaisen puvun kirjoitti:

Miten nuo koot menevät? Ei näet näyttänyt ollenkaan tutuilta. Olen 170cm pitkä eli mikä olisi oikea koko?

Miulla on Speedon Hydrasuit kokoa GB 105cm/42". Olen 180cm pitkä ja 84 kg.

• samanlainen

Tottakai saa uida. Miksi ei saisi. Täytynee myöntää että itseänikin kiihottaa ajatus. En vain ole itse vielä uskaltanut julkisesti uida naisten kokouimapuvulla. Miesten uikkarit ei ole koskaan istunut mun jalkaani niin että niitä ois viitsinyt pitää. Hienoa et on muitakin samanlaisia

• Helmat

Käytän naisten bikinialaosaa uimahallissa, en tiedä onko jokuhuomannut ei ainakaan ole mitään sanottu.

• KauheaKauhoja

Eikös se Tarzankin (eli Weismüller) uinut "naisten" eli kokouimapuvussa kilpavuosinaan? Ja onhan näitä kilpauimareitten kokopukuja nähty miehillä edelleenkin. Toki saattaa olla istuvuus (haarat, ryntäät) naisten uimapuvussa heikonpuolinen miehelle, mutta siitäkö vai mistä se kiihoittavuus sitten syntyy?

Kuten edellä on mainittu, niin saattaa olla juridisesti hankalaa lähteä uimavalvojan kieltämään naisten puvun käyttöä, kunhan pallit ja kullit pysyvät aisoissa, muttei aisana...

• Anonyymi

Miksi ei saisi? Itse uin todella usein naisten uikkareissa, se siitä. Joku tätä harrastusta voi todella ihmetellä, mutta mikäs siinä ihmetellessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      10378
    2. 73
      2874
    3. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1506
    4. Anne Aitolehti ei ole ottanut koronarokotusta

Jopa Martina on ottanut yhden. Turisee näitä tietoja instassaan, eli ihan julkista tietoa on. Ja Espanjassa ovat. Hohhoijaa tuota typeryyttä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1251
    5. Voi Pikkarainen

Sun viimeisin insta kuva. Oot sit oikein taas asetellut Martinan shakkerin pöydälle ja kattokaa, Nalakin näkyy, unohdit vaan Fiatin avaimet. Teidän ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1213
    6. Onko ässien suhteen bilettäjä sittenkin Sofia

Stefu yrittää pitää työmoodia päällä ja natku vaan bilettää? https://www.seiska.fi/kotimaa/sofia-belorf-ja-stefan-therman-herattivat-huomiota-aamuvarh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1177
    7. Poliisi vaatii viittä miestä vangittavaksi epäiltyinä Seinäjoella marraskuun lopulla tapahtuneesta

Onkohan kukaan seuraamassa tai katsomassa oikeuden papereita. löytyyköhän vinkkejä henkilöistä sitten m-infosta tai y-laudalta?
      Seinäjoki
      46
      1095
    8. Maisan vihaajille ikäviä uutisia

Kaikista epäonnentoivotuksista ja muusta perseilyistä huolimatta Maisa ja Mikko saivat ihanan tyttövauvan. Voimia vihaajille 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1079
    Aihe