Saako mies uida naisten uikkarilla?

Fetissiboy

Katsoisitteko kuinka hitaasti jos miehellä olisi naisten kokouimapuku uidessa päällä? Mulla on nyt naisten musta uimapuku vaatteiden alla ja se tuntuu kiihottavalta.. Haluaisin uida naisten uimapuvulla mutten ole vielä kehdannut. Mut pian aion uida.. Onko se sallittua uimahallissa?

21

6168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexybejbe

      GO GET IT BOY!

    • ööööööööööömhhh

      EI EI EI EI TEITENKÄÄN SITÄ SAA TEHÄ!! SITÄ EI SAA KERTAKAIKKIAAN TEHÄ

      • Juupa

        Tottakai sitä voi kokeilla.


    • uimarimies

      Tietenkin saat uida naisten uimapuvussa ja vaikka bikineissäkin, jos haluat, totta kai. Mikäli joku tulee sen sinulta uimahallissa kieltämään, voit valittaa kiellosta Euroopan unionin ihmisoikeuskomissioon, missä sen käsittely on vain läpihuutojuttu - ei sinun ihmisoikeuksiasi saa näin pahasti polkea!

    • Hintti

      Hintti

      • xyz

        no tässä oli taas yksi lähimmäisemme, joka luulee itse olevansa homo ja yrittää epätoivoisesti torjua ajatusta mielestään...


      • Hintti
        xyz kirjoitti:

        no tässä oli taas yksi lähimmäisemme, joka luulee itse olevansa homo ja yrittää epätoivoisesti torjua ajatusta mielestään...

        Ai sellaisiako ajatuksia kannat sisässäsi? Toivon sinulle kaikkea hyvää ja menestystä. Oman seksuaalisen identiteetin löytäminen on kallis asia.


      • Jts-38

        Millä perusteella hintti?90%naisten alus/uima-asuja käyttävistä miehistä on heteroita kertoo hs:n tutkimus vuodelta -14!t:yksi heistä ja naimisissa naisen kanssa jo 13 vuotta


    • EH?

      Miten on mahdollista että naisten koko uimapuku mahtuu Sinulle? Kyllähän miehet ja naiset molemmat käyttävät kokovartalo pukuja mutta miesten ja naisten koot ovat erikseen....luulenpa että näytät aika huvittavalta naisten uikkarissa!

    • kääk

      Voithan kokeilla mennä naisten uimapuku päällä uimahalliin, mutta eikö kuitenkin olisi parempi kun menisit nyt vaikka suihkuun runkkaamaan sen uikkaris kanssa :D
      Katso peiliin niin varmaan ehkä hoksaat kannattaako sinne uimaan lähteä sittenkin miesten uikkareissa LOL

    • Kohtalotoveri

      Kyllä sen pitäis olla ihan sallittua. Mulla on ihan sama tavoite mutta en ole vielä uskaltanu uida kun järvessä.

    • Janza1

      Uimahousut tuntuvat mielestäni vastenmielisiltä. Siksi olen jo useamman vuoden järvessä käyttänyt naisten kokouimapukua. Tänä syksynä aloin käyttämään sitä myös kylpylöissä ja uimahalleissa. Saan välillä uteliaita katseita osakseni, mutta siinä kaikki. Kerran yksi vanhempi mies uskalsi kysyä:"mikä puku sulla on"? Kerroin asian ja se siitä. Tilasin äskettäin uuden puvunkin englannista. Sellaisen missä on takana vetoketju, jollain nettisivuilla sanottiin sen sopivan hyvin myös miehille, hyvin tuo on käynytkin! Alla linkki ko paikkaan, maksu visalla ja paketti tuli viikossa.
      http://www.swimstop.co.uk/store/SpeedoHydrasuit(Black).html
      OLE ROHKEA JA OMA ITSESI!

      • minä vaan

        Itsellänikin on ollut jo jonkin aikaa tuollainen speedon puku kaapissa ja olen odottanut sitä päivää jona "kehtaan" laittaa sen julkisesti päälleni. On sillä uitu järvessä useita kertoja, ja hyvältä on tuntunut!!! Olen aina inhonnut normaaleja miesten uima housuja, eivät koskaan tunnu hyvältä jalassa. Nyt täytynee itsekkin rohkaistua ja laitta puku päälle ja lähteä uimaan! Mukava kuulla että on mutakin samanlaisia miehiä!


      • mies

        Minäkin uin naisten kokouimapuvulla! Ainut ongelma naisten uimapuvuissa on kapeahdo "haarakappale" edessä, tahtoo tulla karvoitus alapäästä esille ikävästi. Miten te muut olette tämän ongelman ratkaisseet? Itse olen harkinnut saman väristen pyöräily trikoiden käyttöä puvun alla.


      • Haluan tuollaisen puvun

        Miten nuo koot menevät? Ei näet näyttänyt ollenkaan tutuilta. Olen 170cm pitkä eli mikä olisi oikea koko?


      • Janza1
        Haluan tuollaisen puvun kirjoitti:

        Miten nuo koot menevät? Ei näet näyttänyt ollenkaan tutuilta. Olen 170cm pitkä eli mikä olisi oikea koko?

        Miulla on Speedon Hydrasuit kokoa GB 105cm/42". Olen 180cm pitkä ja 84 kg.


    • samanlainen

      Tottakai saa uida. Miksi ei saisi. Täytynee myöntää että itseänikin kiihottaa ajatus. En vain ole itse vielä uskaltanut julkisesti uida naisten kokouimapuvulla. Miesten uikkarit ei ole koskaan istunut mun jalkaani niin että niitä ois viitsinyt pitää. Hienoa et on muitakin samanlaisia

    • Helmat

      Käytän naisten bikinialaosaa uimahallissa, en tiedä onko jokuhuomannut ei ainakaan ole mitään sanottu.

    • KauheaKauhoja

      Eikös se Tarzankin (eli Weismüller) uinut "naisten" eli kokouimapuvussa kilpavuosinaan? Ja onhan näitä kilpauimareitten kokopukuja nähty miehillä edelleenkin. Toki saattaa olla istuvuus (haarat, ryntäät) naisten uimapuvussa heikonpuolinen miehelle, mutta siitäkö vai mistä se kiihoittavuus sitten syntyy?

      Kuten edellä on mainittu, niin saattaa olla juridisesti hankalaa lähteä uimavalvojan kieltämään naisten puvun käyttöä, kunhan pallit ja kullit pysyvät aisoissa, muttei aisana...

    • Anonyymi

      Miksi ei saisi? Itse uin todella usein naisten uikkareissa, se siitä. Joku tätä harrastusta voi todella ihmetellä, mutta mikäs siinä ihmetellessä.

    • Anonyymi

      Aloitin pari talvea sitten kohtalaisen aktiivisen uintiharrastuksen, eli uimassa tulee käytyä noin 2-3 kertaa viikossa. Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen suomalainen mies. Käytän nykyisin uidessa vain naisten bikinialaosia tai uima-asuja. Homma lähti oikeastaan siitä liikkeelle, että tykkään pukeutua muutenkin naisten vaatteisiin ja esim. Lenkkeillessä minulla on lähes aina naisten juoksutrikoot jalassa ja alusvaatteeni ovat viimeaikoina ostettu lähinnä naisten osastolta. Ajattelin sitten, että mitä pahaa minä teen siinä kenellekkään jos pukeudun myös uimahalliin kuten itse tahdon?

      Ensin ostin ihan perinteisen mustan bikini alaosan, joka oli hyvin huomiota herättämätön. Sitten ostin hieman rohkeamman ja naisellisemman mallin. Hieman aluksi jännitti mennä se päällä uimaan, mutta eipä kukaan sanonut mitään. Ei uimavalvoja, eikä myöskään kanssa uimarit.

      Nyt sitten ostin punaisen Adidas merkkisen naisten kokouimapuvun, ja olen käynyt se päällä uimassa kaksi kertaa. Alkujännityksen jälkeen huomasin että uintikin tuntuu sujuvan kivemmin, kun se asu tuntuu niin uskomattoman hyvältä päällä. Oikein kaduttaa etten ole uskaltanut kokeilla tätä jo paljon aiemmin.

      Kun olin ensimmäistä kertaa uimassa tuo punainen asu päälläni, niin huomasin että uimavalvoja katsoi pari kertaa perääni vähän hölmönnäköisenä, mutta eipä hänkään tullut minulle mitään sanomaan. En riko mitään sääntöä, tai lakia uidessani naisten uimapuvussa, joten eihän hänellä periaattessa voi edes olla mitään sanomista aiheesta.

      Seuraavaksi haluan kokeilla uida oikein naisellisissa bikineissä, joissa on myös yläosa. Minulla on jo kaapissa odottamassa kaunis turkoosinvärinen O’neil merkkinen bikini asu. Saa nähdä jos jo seuraavalle uintikerralle uskallan pukea sen päälleni.

      Eli yhteenvetona suosittelen siis lämpimästi kaikkia yhtään asiasta kiinnostuneita kokeilemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe